EP.nl - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over EP.nl.

EP.nl stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 1625 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

myrthe 07-08-2023

Duidelijke omschrijving van het product, in dit geval een E-reader. Goede prijs en snelle levering

Hannah 07-08-2023

Snelle levering. Volgende dag bezorgd.
Al eerder hier eens besteld en ook die was perfect.
Zal, indien weer eens nodig, hier zeker weer bestellen.

Kick 07-08-2023

Als een leverancier loyaal en klantgericht is dan wordt je een loyale klant. Ik ben uiterst tevreden sinds ik in Schoorl woon en regelmatig bij van der Steen koop,krijg ik altijd het beste advies en levering en service. Dankjewel Wim Pepijn en vrouw

Nicole 07-08-2023

Duidelijke website, snelle bezorging en bieden goede service. De bezorger was kundig en vriendelijk.

A. Derksen 07-08-2023

Goedkoopste met goede Klantenservice, makkelijk bestelsysteem, snelle levering, prima verzorgd en mooi product! Erg blij mee.

netjes geleverd 06-08-2023

Zeer vriendelijk te woord gestaan. Aflevering op tijd en netjes uitgevoerd.

Tobias 06-08-2023

Heel erg blij met mijn nieuwe 50 inch Hisense televisie, super geholpen in de winkel omdat ik eerst 43 inch had maar deze iets te klein vond, ik kon deze probleemloos omruilen. Het persoon is erg vriendelijk en de winkel ziet er fantastisch uit. Ik kom hier zeker terug

***** 06-08-2023

Aantal producten gekocht voor onze nieuwe woning. Keurig geholpen in winkel en goede service en levering aan huis. Bij aflevering volledig geïnstalleerd.

Hansie 06-08-2023

Top service en prijs erg tevreden Sonos voldoet aan de verwachting. Snelle levering duidelijkheid

M 05-08-2023

Droger op maandag besteld via de site, al snel kregen we een telefoontje dat ze hem de zaterdag er na konden leveren. Maar omdat we op vakantie gingen, werd hij op woensdag al geleverd, dat was heel fijn!

D. Schulz 05-08-2023

Goede omschrijving artikel, duidelijke communicatie levering alles conform verwachting. Echt top!

Jan 04-08-2023

Product voldoet aan de verwachtingen, goede kwaliteit voor deze prijs. De levering was snel en conform aangegeven op website

Ha s 04-08-2023

Makkelijk zoeken in deze winkel duidelijke omschrijving bij het artikel netjes verpakt snel verzonden volgens afspraak

Vincent Legerstee 04-08-2023

Jammer dat jullie de bezorging uitbesteden aan prutsers zoals PostNL extra@home. Zij komen afspraken niet na. Zou dag van te voren rond 17.00 ,de bezorgtijd krijgen. Is niet gebeurd!!! Pas op de bezorg dag zelf kreeg ik vroeg in de ochtend de bezorgtijd door. Ik was toen naar m'n werk. Kan moeilijk de hele dag thuis blijven. Heb daarom de order geannuleerd
Officiele reactie van EP.nl 07-08-2023

Beste Vincent,
Bedankt voor je feedback en het te woord staan zojuist.
Wij geen hiermee aan de slag en nogmaals onze oprechte excuses voor de gang van zaken.

EP:Klantenservice

yeliz 04-08-2023

Top service en vriendelijk personeel.
Alles wordt snel geregeld en ze gaan zorgvuldig met het apparaat om.

Frank de Graaff 04-08-2023

Was de goedkoopste met het horloge dat ik zocht en een paar dagen eerder in de winkel vriendelijk geholpen

* 03-08-2023

Een aantal producten gekocht en laten bezorgen. Keurig netjes geholpen in de winkel en zeer goede service en installatie van aangekochte producten

Kyara 02-08-2023

Hele fijne service. Ik werd gebeld omdat de ijskast vertraging had vanuit de leverancier. Uiteindelijk was hij toch op tijd, en kreeg ik meteen een telefoontje om een bezorgafspraak te maken. 2 dagen later had ik hem in huis, zelfs tot op de derde verdieping!

Mh 01-08-2023

Niet na denken gewoon bestellen je hoeft niet bang te zijn, goed bedrijf echt waar

Hubert H. te Sneek 01-08-2023

EP, prima afwikkeling. Dit jaar eerste keer online op EP besteld was een vriezer Inventum, en vorige week tweede keer online op EP besteld een wasmachine Bosch. Gekozen wasmachine Bosch was niet op voorraad, maar wel met hoger serienummer aangeboden door EP voor dezelfde prijs. Afgeleverd in de woonkamer, eerste etage. Met toelichting voor installatie, want dat ging ik zelf doen. Prima! En wasmachine werkt stilletjes.

C. van der Ham 01-08-2023

Ik heb nog maar 1 keer van deze winkel gebruik gemaakt, maar ik ben heel tevreden. De bestelling werd snel afgewerkt en tussentijds werden we op de hoogte gehouden.

G Schippers 31-07-2023

Op donderdagavond besteld en vrijdag middag geleverd en keurig op zijn plek gezet

Margreet 31-07-2023

Ik heb telefonisch contact gehad tav mijn bestelling op de website. Heel vriendelijk en volledig ben ik vervolgens geïnformeerd.

Rob Schrauwen 31-07-2023

Snelle reactie, correcte levering met goede instructie. Vakkundige inbouw, alles netjes afgewerkt, direct klaar voor gebruik.

M 31-07-2023

Snelle en correcte levering en informatie op website was goed beschreven en toegelicht.