EP.nl - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over EP.nl.

EP.nl stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 1578 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

Alena 09-07-2023

Goede service. Snel geleverd. Contact verliep soepel. Tevreden met het product.

Roos 09-07-2023

Ik heb een online bestelling geplaatst, heel handig om zelf de datum uit te kiezen wanneer je het geleverd wilt hebben. Al heel snel na je bestelling wordt er contact met je op genomen hoelaat de levering moet plaats vinden. Ik had hem nog een week later en dat was geen probleem. Snel vriendelijke communicatie en de levering was stip op afgesproken tijd. De bezorgers hebben het binnen gezet en gebruik klaar gemaakt. Helemaal top

William 08-07-2023

goede service. na de bestelling werd er netjes contact opgenomen om de leverdatum te plannen.

de Gooijer 08-07-2023

Makkelijk en overzichtelijk website, waardoor bestellen heel makkelijk te doen was.

Patrick 08-07-2023

Makkelijk gevonden wat ik zocht, nauwkeurige beschrijving en snelle levering.

Bjorn 08-07-2023

De ep shop os makkelijk in gebruik heel erg over zichtelijk je kunt op verschillende manieren betalen voor iedereen wat wils de levering was netjes optijd ze lieten de hele tijd met mails en bellen weten wanner er geleverd werd de bezorger van ep was heel vriendelijk al met al super 👍

Magda 08-07-2023

Super goed uitleg, en groot assortiment, zal vaker bij ep.nul kopen bezorgen ook goed geregeld, ook bij info goed uitgelegd

F.Hofstra-Mulder 07-07-2023

Via internet bij EP terecht gekomen voor de meest voordelige stofzuiger van Miele.
Na een vraag via de klantenservice,over retourneren oude stofzuiger, werd ik meteen gebeld door EP en uitleg gekregen.
In mijn mail meteen de rekening en de bezorging al de volgende dag, top!
Miele stofzuiger prima!

Koen 07-07-2023

Top service. Alles binnen enkele tellen in orde gemaakt na telefonische nabestelling.

Anne 06-07-2023

Heb online een wasmachine besteld. Werd 2 dagen later geleverd, en aangesloten. Perfecte service. Ga zeker later weer bij EP iets bestellen.

Sonja Muller 06-07-2023

Makkelijke aankoop, snelle bevestiging. Minpuntje dat uiteindelijke bezorging dag later was en dat bezorger niet wist dat hij de oude koelkast mee moest nemen. Pluspunt dat de communicatie over de bezorging heel. Prettig was en dat bezorger de oude koelkast zonder probleem meenam!

Michael 05-07-2023

Vlotte en duidelijke afhandeling van de bestelling en na snel gebeld te worden kon ik al gauw de volgende dag een afspraak maken om de TV te ontvangen, top online winkel ervaring!

Janny 05-07-2023

Alles volgens afspraak gedaan. De oude koelkast werd meegenomen, de nieuwe geplaatst. Prima.

Desi1988 05-07-2023

De site is goed en klantvriendelijkheid is goed en de zending was ook goed gegaan

Michiel 04-07-2023

Enkele weken geleden een AEG inductiekookplaat besteld via de webshop. Site was redelijk overzichtelijk evenals de productpagina, maar heeft ruimte voor verbetering. Hier en daar miste ik wel wat productinformatie, maar deze kon ik ook niet terugvinden op de site van AEG zelf, dus dat kan ik EP moeilijk kwalijk nemen. Binnen een uur na bestellen werd ik gebeld om een afspraak te maken voor het laten installeren van de kookplaat. De uiteindelijke installatie gebeurde vlot en de auto kookplaat werd netjes weer meegenomen.

Jan van Zuijlen - Holly's Producten Delft bv 04-07-2023

Prima leveringsafspraak, retourname oude vriezer geen probleem, bezorgers geven duidelijk uitleg over de werking, plaatsen de vriezer en nemen ook de verpakking mee, klasse:

Top service 04-07-2023

Hallo goedendag deze winkel mogen jullie zeker trots op wezen. Echt vriendelijk en een goede luisterend oor echt behulpzaam. Tot service

Mvg van Jan

Marjan Tieks 03-07-2023

Koelkast werd bezorgd met 12 m vrachtwagen. Kon niet bij de woning dus zelf paar 100 m zelf regelen. Kon ook de oude niet meenemen. Paar x gebeld. Zou maandag gehaald, vrije dag genomen maar ze zijn niet geweest. Dus nu zelf maar zorgen dat oude koelkast weggaat. Geen goede zet van EP. Dus volgende x ergens anders maar halen denk ik .

John Reus 02-07-2023

Winkel in de buurt en de keuze van internet winkelen heb eraltijd een goede winkel ervaring gehad

Anita van Vliet-Steenhuisen 02-07-2023

Mooie aanbiedingen en snelle levering. De monteurs waren deskundig, keurig en supervriendelijk. Bovendien ook nog zeer secuur.
Ik ben zeer tevreden!

Witte 02-07-2023

Over de service van EP ben ik tevreden en was dat prima.
Over hun bezorger dpd helemaal niet, maar dat ligt niet aan EP. Het pakje is gelukkig bij mij terecht gekomen. EP gaat het opnemen met dpd.

Desi1988 30-06-2023

De shop had goede overzicht en mijn broer had het aanbevolen voor de wasmachine en de koelkast

Werner van Vught 30-06-2023

Wasmachine besteld via webshop en afgerekend via In3.
Levering zoals afgesproken en product zoals omschreven.
Verder nog geen ervaring met dit filiaal van EP

Jopieh 29-06-2023

Hallo
Wat vooral mij aanspreekt is de klant vriendelijke benadering
Ep rosies is van oudsher een plaatselijke winkel met een zeer goede naam
Ze kennen mij bijna bij naam door de persoonlijke benadering
De service en hulp bij het juiste artikel re kiezen voor mij heel belangrijk
Zal zeker zoals gewend altijd kopen bij ep rosies

Sander en Daphne 29-06-2023

Uiterst vriendelijke service en bezorgers. Hebben net dat stapje extra gedaan om de service naar topkwaliteit te brengen.