EP.nl - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over EP.nl.

EP.nl stelt zich voor

Deze score is berekend op basis van 1005 reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar.

8,9

J, Zeeman 23-06-2017 In de winkel gekocht

Vakundige medewerker

Vandaag een Bamix gekocht. prima geholpen. (we kregen goed advies) Omdat we er toch waren gelijk koffie meegenomen. Stonden wel 15 soorten. De verkoper kon ze allemaal benoemen met hun specifieke smaak. We mochten zelfs proeven. Daarna zochten we een vulling voor een apparaat. Wist hij ook weer. Het moet niet gekker worden. EP is onze winkel en vorige maand had EP de afwasmachine al zo mooi geïnstalleerd.

mjb bolscher 23-06-2017 In de winkel gekocht
ep tubbergen

top service bij ep tubbergen

altijd vriendelijk en behulpzaam en een goed advies deze mensen nemen de tijd voor jou niets is hen teveel voor een duidelijke uitleg naderhand ook goede service aan huis

anitakarregat 23-06-2017 In de winkel gekocht
volendam

geweldige service.beste ooit.

hele goede service zowel winkel als installateur.(jeroen) top👍zou het iedereen aanraden om bij jullie iets te kopen.

Pluspunten

• Retourproces
  • Klantenservice
  • Vakkundigheid personeel

Minpunten

• -

Maj 23-06-2017 In de winkel gekocht
Tegelen

Liebherr diepvrieskast gekocht

Een goed advies van de verkoper en veel keuze in diepvriezers onze diepvrieskast moest besteld worden maar dat komt wel goed.

Fam.Donkersloot 22-06-2017 In de winkel gekocht
EP: van den Berg Oooltgensplaat

Supersnelle en zeer deskundige plaatsing van een vaatwasser

Wat een service !! Gisteren informatie ingewonnen over aanschaf vaatwasser.
Kreeg uitnodiging van winkel om enkele types te komen bekijken. De winkelmevrouw was zeer deskundig en gaf goede adviezen. Na keuze kregen we te horen dat plaatsing vandaag zou zijn ( de huidige vaatwasser was stuk gegaan ). Alles volgens afspraak afgehandeld , geplaatst en proef gedraaid en wij zijn zeer tevreden over dit gebeuren.

J.v.d.Meulen 22-06-2017 In de winkel gekocht
Mensonides Harlingen

Ep. Mensonides Harlingen

Wij komen graag bij de firma Mensonides in Harlingen omdat wij er niet direct als cliënten worden ontvangen, maar meer als oude bekenden. Wat dat "oude "betreft, klopt dat natuurlijk want we zijn behoorlijk op leeftijd, maar ook al heel veel jaren klant. Dat is voor ons wel heel belangrijk. We durven ook vragen te stellen die niet direct met kopen te maken hebben. Maar we krijgen wel heel adequaat antwoord. Dat telt.

Albert 22-06-2017 In de winkel gekocht
EP:Faarts Valkenburg aan de Geul

EP Faarts: zaak met zeer vriendelijk en deskundig personeel

EP Faarts: zaak met zeer vriendelijk en deskundig personeel. Nieuwe vaatwasser vandaag besteld, na 2 dagen geleverd. Pluim!

Pluspunten

• Retourproces
  • Klantenservice
  • Vakkundigheid personeel

Minpunten

• -

Sony led Tv 22-06-2017 In de winkel gekocht
Schagen

Service goed

Een Sony kd43d8305baep gekocht, wat moeizaam met de levering in Schagen. Na levering thuis trachten alles te installeren. Echter overal gelezen dat deTV ziggo gecertificeerd was. Echter niemand van Beerepoot heeft ons er op gewezen dat deze TV een CI+ MODULE 1.3 nodig had. Na meerdere telefoon gesprekken met Ziggo en Beerepoot nog niets duidelijk. In diverse forums gelezen dat een 1.3 noodzakelijk was. De volgende dag weer naar de winkel in Schagen geweest en deze zei gelijk dat dit het probleem was. Een 1.3 gevochten geplaatst en alles werkt naar behoren. Even via een omweg maar alles is nu voor elkaar. Ik vindt het leuk dat er weer een elektronica winkel in Schagen is.

Beerepoot Volendam BV 22-06-2017 In de winkel gekocht
In Volendam

Prima als klant verwelkomd!

Ik werd als klant keurig te woord gestaan! Verder heb ik in deze winkel voor het eerst een product gekocht. Dus nog weinig ervaring!

Anny 22-06-2017 In de winkel gekocht
John v.d.Rijt

Grandioose service

Is geweldig, had een afzuigkap besteld een duurdere maar ze belde mij op dat ze een goedkopere kon leveren. Geweldig toch.

Pluspunten

• Retourproces
  • Klantenservice
  • Vakkundigheid personeel

Minpunten

• -

Van de Weijer-Clermonts 22-06-2017 In de winkel gekocht
Roermond

Super service

We kwamen voor een was- en droogmachine. De mevrouw die ons te woord heeft gestaan was zeer vakkundig en bekwaam. Ze gaf ons zeer duidelijke informatie en op iedere vraag die wij stelden kregen we een goed en duidelijk antwoord. Het was ook fijn dat ze tijd voor ons heeft genomen. Duimpje voor EP Tummers in Roermond

Pluspunten

• Retourproces
  • Klantenservice
  • Vakkundigheid personeel

Minpunten

• -

Ellen 22-06-2017 In de winkel gekocht
Volendam

Blij met EP Beerepoot in de buurt.

Beerepoot, redder in nood. Vriendelijk, kundig en snel. Met de ouderwetse service en toch zo modern.

Linda 22-06-2017 In de winkel gekocht

Geweldige service

Kom hier al jaren. Wordt altijd goed geholpen bij de aankopen. Na de aankoop is en blijft de service geweldig. Blijf hier nog lang komen.

De Lange 22-06-2017 In de winkel gekocht
Coevorden

Vriendelijke benadering / Snelle en goede Service

Goed bereikbare/Overzichtelijke winkel, ruim voldoende keuze mogelijkheden.
Goede en vriendelijke informatie verstrekking/productkennis aanwezig.
Uiterst snelle, correcte levering en aansluiting van apparatuur

Pluspunten

• Retourproces
  • Klantenservice
  • Vakkundigheid personeel

Minpunten

• -

wim 22-06-2017 In de winkel gekocht
Zwirs langeraar

Hele goede service

de mensen in deze winkel zijn zeer behulpzaam en geven goede uitleg en adviseren de klant over de aankoop en demonstreren de verschillend producten ook.

Pluspunten

• Klantenservice
  • Vakkundigheid personeel

Minpunten

• -

Jan de Zwaan 22-06-2017 In de winkel gekocht
Elburg

unieke service

Vriendelijk, behulpzaam, dichtbij, altijd meedenkend.
Overzichtelijke winkel, ze nemen de tijd voor je.

Bobby 22-06-2017 In de winkel gekocht

Vakkundig verkoper en goede service

Super behulpzame en alle aardige mensen die altijd tijd voor je nemen.
Perfecte service + betrouwbare garantie

Fam. Bremer 21-06-2017 In de winkel gekocht
Roermond

Prima advies

Op zoek naar een wasmachine. Prima advies gekregen binnen het beschikbare budget.
Afspraken voor levering prima nagekomen. Top service!

Simone Bibo 21-06-2017 In de winkel gekocht
Hoorn

Prachtige winkel met super kennis van de werknemers!

Ik vind de winkel in Hoorn top! word altijd super geweldig geholpen door de mannen en dames! Ik ga hier graag heen voor goed en eerlijk advies en koop hier het liefst mijn producten.

Ik heb hier al mijn electronica van mijn huis bijna vandaan! :D

Pluspunten

• Retourproces
  • Klantenservice
  • Vakkundigheid personeel

Minpunten

• -

Peter Van Der Veer 21-06-2017 In de winkel gekocht
Boskoop

Betrouwbaar en betaalbaar

Hele goede ervaring. Deskundig en net personeel, prima service, normale prijs en niet te beroerd om iets meer te doen.

Pluspunten

• Retourproces
  • Klantenservice
  • Vakkundigheid personeel

Minpunten

• -

Anja Koen 21-06-2017 In de winkel gekocht
EP Beerepoot, Hoorn

Altijd alles doen voor de klant

Ik weet dat ik bij EP Beerepoot altijd heel goed en deskundig wordt geholpen. Goede spullen voor een zeer aantrekkelijke prijs. Daar kan de mediamarkt aan de overkant nog een puntje aan zuigen. Wij blijven trouw aan EP Beerepoot, gewoon altijd goed en je gaat altijd met een goed gevoel weg.

Pluspunten

• Vakkundigheid personeel

Minpunten

• -

Nico 21-06-2017 In de winkel gekocht

Airco gekocht

Prima service en voorlichting van de verkoper. Apparaat voldoet prima aan onze wensen. Er had wel wat meer keuze mogen zijn.

Maj 21-06-2017 In de winkel gekocht
Tegelen

Een ventilator gekocht

voor een goed advies en een goede prijs ga ik naar EP in Tegelen
ze hebben er heel veel keus en hebben ze iets niet dan wordt het toch besteld ik ging voor een ventilator deze kon ik gelijk mee naar huis nemen wel fijn met deze hitte

Pluspunten

• Vakkundigheid personeel

Minpunten

• -

Ruud 20-06-2017 In de winkel gekocht
Horst

goede service en advies

Eerlijk advies zoals het hoort in een winkel . Je krijgt niet het gevoel dat ze perse iets duurs willen verkopen. Zelfs voor een goedkope frituurpan hadden ze een goed advies.

Pluspunten

• Klantenservice
  • Vakkundigheid personeel

Minpunten

• -

Melanie lohuis 20-06-2017 In de winkel gekocht
Tubbergen Eppink

Prima service

Ze hebben ons prima voorgelicht over het gekochte product, ze hebben het goed geïnstalleerd en de uitleg van het product was duidelijk.

K.H. Hagels 20-06-2017 Via de website gekocht

Een snelle en correcte levering van een prachtig product.

Een product besteld dat in mijn woonplaats niet meer leverbaar was, binnen twee dagen in huis. grote waardering hiervoor.

Ton Kieftenburg 20-06-2017 In de winkel gekocht
EP Jack Stet te Noord-Scharwoude

Grandioze service en snelle levering

Gekozen voor EP Jack Stet te Noord-Scharwoude, een zaak waar ze de tijd voor elke klant nemen en een zeer goede uitleg geven voor de aankoop zonder enige drang. Geen extra kosten in rekening brengen voor de installatie en een vakkundige uitleg geven hoe het e.e.a. werkt. Wij komen graag terug bij deze winkel.

Pluspunten

• Klantenservice
  • Vakkundigheid personeel

Minpunten

• -

Patrick Kuipers 20-06-2017 In de winkel gekocht
Jack Stet

Goede service, kundig advies

Bij de EP ontvang ik bij iedere gedane aankoop een goed en kundig advies en de service is perfect. Duidelijke uitleg en to the point.

Chris 20-06-2017 In de winkel gekocht

Erg goed geholpen

Ruime keuze en concurrerende prijzen , mooie winkel en deskundig personeel.
Volop parkeergelegenheid.

Pluspunten

• Retourproces
  • Klantenservice
  • Vakkundigheid personeel

Minpunten

• -

M. Kok-Aker 20-06-2017 In de winkel gekocht
EP Beerepoot Hoorn

Deskundig en vriendelijk personeel

Stofzuiger aan vervanging toe dus op naar onze vaste adres voor iets degelijks n.l. EP Beerepoot in Hoorn. Uit ervaring weten we dat we daar te allen tijden deskundig en vriendelijk te woord worden gestaan. Joe Stam, een nieuw gezicht voor ons, vroeg ons naar onze specifieke wensen wat betreft een nieuwe stofzuiger. Op basis daarvan toonde en demonstreerde bij ons diverse merken in diverse uitvoeringen wat het maken van een keuze vergemakkelijkte. Opnieuw een zeer tevreden klant voor EP Beerepoot

P. L miedema 19-06-2017 In de winkel gekocht
Schagen

Mooie overzichtelijke zaak met gemotiveerd persooneel

Goede aanbieding vergeleken met deze websites en goed en leuk geholpen, deze winkel is een aaanwinst voor schagen

Bobby 19-06-2017 In de winkel gekocht

Vakkundig verkoper en goede service

Super behulpzame en alle aardige mensen die altijd tijd voor je nemen.
Perfecte service + betrouwbare garantie

Henk Sterkenburg 19-06-2017 In de winkel gekocht
SCHAGEN

prima service en prettig geholpen

goede uitstraling en prettige winkel als ik er kom is er altijd iemand om mij te helpen.Dus daarom kom ik bij Beerepoot in schagen

Afra Boos 19-06-2017 In de winkel gekocht
Wervershoof

Snelle service

Prima winkel, goede voorlichting en zelfs telefonische navraag bij ons vanwege de hoge kosten van het door ons bestelde onderdeel

JJP van der Kammen 19-06-2017 In de winkel gekocht
EP:Tol ijmuiden

Tevreden zeer goede service

Al meer dan 30 jaar klant! Altijd prima geholpen ze staan gelijk voor je klaar... En snelle levering.Prima winkel

Nicole Dijkstra 19-06-2017 In de winkel gekocht
Hoorn

Zeer goede kennis van artikelen!

Wij komen al jaren al onze elektronica en onderhousdmiddelen bij ep in Hoorn. Goede service kennis van zaken en garantie zijn voor ons doorslaggevend om voor deze winkel te kiezen. Ook al zijn ze niet altijd goedkoper als andere winkels

Pluspunten

• Vakkundigheid personeel

Minpunten

• -

E.M. van Oirschot 19-06-2017 Via de website gekocht

Prima services en op de tijd dat er was gezegd

Ik heb de site als zeer positief ervaren. We waren op zoek naar een koelvrieskast en hebben via EP.nl de juiste gevonden. Werden toen heel vriendelijk geholpen en kwamen uiteindelijk via EP van der Kampen in Budel in bezit van een Samsung koelvrieskast.

martijn Has 19-06-2017 In de winkel gekocht
bovenkarspel

klantvriendelijk en bekwaam

het was een goede sfeer en met mensen die hun vak kennen daar hou ik van er was voldoende vergelijkingsmateriaal aanwezig

Toon en Ivonne 19-06-2017 In de winkel gekocht
Hoorn

Top Service! En op tijd geleverd. Keurig geplaatst.

Het is onze zoveelste aankoop bij EP Beerepoot. De service is geweldig, vriendelijke verkopers en goede informatie. Niet door willen drukken, maar "denkt u er even over na, ik kom zo bij u terug". Daar hou ik van! Ze weten waar ze over praten!

Ted Kubinek 19-06-2017 In de winkel gekocht

Vriendelijkheid ten top

Altijd als ik bij Beerepoot Hoorn kom dan treft mij de klantvriendelijkheid en de kennis van het personeel. Niet snel even afhandelen maar echt tijd voor je als klant nemen. Je wordt gewaardeerd als klant en daar mee creëert Beerepoot de spreekwoordelijke gun factor. Kort om , prijs/kwaliteit/service is top!

Egbert 18-06-2017 In de winkel gekocht
Winschoten

Goede service

Medewerkers staan altijd klaar. Eigenaar is altijd vrolijk, behulpzaam en staat altijd klaar voor goede info en begeleiding bij de aankoop.

Har 18-06-2017 In de winkel gekocht
Echt

Wij zijn door de medewerker geweldig geholpen.

De winkel is vlak bij ons in de buurt en hebben hier al vaker spullen gekocht.
We zijn altijd goed geholpen door het personeel.

Elsbeth 18-06-2017 In de winkel gekocht
Hoorn

Goede service en kennis van zaken

Op de Van Aalstweg in Hoorn zitten meerdere winkels voor witgoed, elektronica etc. Wij komen elke keer bij EP Beerepoot uit. Niet altijd het goedkoopste, maar wel de betere kwaliteit. Altijd wordt je goed en vriendelijk geholpen. Geen snelle praatjes, maar helpen om een goede keus te maken. Ook bij problemen met apparatuur zijn ze erg behulpzaam.

Pluspunten

• Klantenservice
  • Vakkundigheid personeel

Minpunten

• -

JanP 18-06-2017 In de winkel gekocht
EP Raalte

Dát is nog eens service!

Na een eerdere teleurstelling bij een andere vestiging in Raalte wél goed voorgelicht en geïnformeerd. Bovendien werd apparaat dat niet in de kleur op voorraad was de volgende dag thuisbezorgd in Deventer!

Roelof 18-06-2017 In de winkel gekocht
Meppel

Vakkundige mensen en prima service????

Vriendelijke verkopers, met verstand van zaken. Prima service. Goede uitleg bij het te kopen product.

D. Kroezen 18-06-2017 In de winkel gekocht
EP Eppink Tubbergen

Prettig en persoonlijk contact

Had problemen met het TV signaal, voordat mij een nieuwe signaalversterker is geadviseerd is eerst het probleem besproken en doorgelopen. Het advies heeft geleid tot aankoop en verhelpen van mijn probleem. Goede service EP Eppink Tubbergen!
Top bedankt.

P.R. 18-06-2017 In de winkel gekocht
EP:Tummers in Panningen

Gewoon geholpen worden zoals het hoort!

Onze dochter van 9 heeft bij EP-Tummers in Panningen een wekkerradio ⏰gekocht met tijdprojectie. Ze werd vriendelijk te woord gestaan door de verkoper en kreeg nog een kleine attentie 🃏♦️♥️♣️♠️mee.
En nu heel hard duimen👍 dat ze ook nog de schitterende vakantie ✈️wint natuurlijk 😉

Dick Meijer 18-06-2017 In de winkel gekocht
Bovenkarspel

Ouderwets vriendelijk en deskundig

Als je er iets koopt, doe je dat na een deskundige voorlichting, het personeel heeft alle tijd voor je en komt even naar je toe als je even moet wachten. Attent naar de klant toe , wat je niet veel meer ziet tegenwoordig.

M. Kok-Aker 17-06-2017 In de winkel gekocht
EP Beerepoot Hoorn

Deskundig en vriendelijk personeel

Stofzuiger aan vervanging toe dus op naar onze vaste adres voor iets degelijks n.l. EP Beerepoot in Hoorn. Uit ervaring weten we dat we daar te allen tijden deskundig en vriendelijk te woord worden gestaan. J****, een nieuw gezicht voor ons, vroeg ons naar onze specifieke wensen wat betreft een nieuwe stofzuiger. Op basis daarvan toonde en demonstreerde bij ons diverse merken in diverse uitvoeringen wat het maken van een keuze vergemakkelijkte. Opnieuw een zeer tevreden klant voor EP Beerepoot

astrid Bakker 17-06-2017 In de winkel gekocht
in winkelcentrum Streekhof te Bovenkaspel

Vriendelijk personeel

EP:Beerepoot in Winkelcentrum Bovenkarspel. is ruim en overzichtelijk ingericht. Geduldige uitleg over de werking van de Zeolith in de Bosch vaatwasser , ook over de betekenis van energie label, dB. waterverbruik en gebruik van de hoeveelheid vaatwasmiddel. Goede Service, vriendelijk Personeel, overzichtelijk winkel.

Pluspunten

• Klantenservice
  • Vakkundigheid personeel

Minpunten

• -