EP.nl - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over EP.nl.

EP.nl stelt zich voor

Deze score is berekend op basis van 484 reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar

8.6

Bvan Voorst 15-03-2014 Via de website gekocht

Het gemak van bestellen

liesbeth-62 14-03-2014

duidelijk en overzichtelijk

bij telefonisch contact een goed en vriendelijk antwoord.

Assortiment
er was voldoende om een keuze uit te kunnen maken en de prijzen waren ook prettig.

Aanbeveling
Het winkelen op de site zowel als in de winkel is altijd erg prettig. Je weet gewoon dat het goed zit.

Extra toelichting
Nooit geen problemen gehad met deze winkel en de service. Altijd vriendelijk, altijd correct, altijd behulpzaam en een hele duidelijke site, dat is ook belangrijk.

c.swertz 13-03-2014

was overzichtelijk, duidelijk en de voordeligste prijs. De informatie bij het product was helder en gedetailleerd.

De service vond ik geweldig. Hoewel ik geen recht had op het in de woning brengen van de koelkast bracht de bezorger deze toch naar binnen toen hij zag dat ik (vrouw) alleen thuis was.

Klaartje 47 13-03-2014

Dicht in de buurt.
Ze bellen, en ik bepaal wanner ik het ophaal

Zeer goed, ze bellen en de bon kwam ook nog via de mail

Assortiment
Zelf via internet produkt opgezocht

Aanbeveling
Zeer zeker een aanrader, om je produkt via de winkel te laten aankomen, en niet via postbedrijf waarvoor je een dag thuis kan zitten wachten

renenaam 12-03-2014

duidelijke site met goede en complete specificaties van het product.O.ok het bestellen gaat simpel

Onze vertrouwde dealer staat altijd voor ons klaar en ook nu. Geeft goede adviezen en helpt als het nodig is.

Assortiment
Keuze is voldoende maar mag nog uitgebreider.Prijs is niet de laagste maar ivm de goede service van de dealer is het toch een reeele prijs.

Extra toelichting
In het installeren gaat veel tijd zitten en de gebruiksaanwijzing mag completer en duidelijker. Maar eenmaal werkend is het een fijne printer. Hoe lang en hoe goed hij uiteindelijk is, is pas na paar maanden te beoordelen.

van Wees 11-03-2014 In de winkel gekocht
v.d. steen

het was makkelijk om vanuit de huiskamer een laptop te bestellen, geen gesleep.

gebracht volgens afspraak

ruime keus

Aanbeveling
omdat het zo makkelijk is.

zeer tevreden.

J. Schoones 10-03-2014 Via de website gekocht

Prima

Zeer goed

Ruim voldoende

Extra toelichting
Zeer goed, ruim assortiment en een zeer snelle en goede levering

Auke P. 09-03-2014

De service was uitstekend. EP regelde alles. Afsluiten oude machine, installatie van de nieuwe en instructie. Zelfs onze bestaande diepvries werd nog even waterpas gezet. Klasse.

martinslotman 08-03-2014 Via de website gekocht

Goede, makkelijke en duidelijke website.

Zelf na twee dagen moeten bellen met lokale dealer (web bestelling was niet aangekomen), daarna is alles perfect verlopen.

Aanbeveling
Prima prijzen, goed assortiment en goede service.

Extra toelichting
Prima website, goed assortiment, goede prijs en top installatie service inclusief retour nemen oude machine va zolder (mee bestellen voor 19 Euro).

bertje1967 07-03-2014

ideaal

goed

Aanbeveling
prijs kwaliteit verhouding goed. zeker aanbevelen.

Extra toelichting
prijs kwaliteit verhouding goed. zeker aanbevelen.

Dokwerker 06-03-2014

Extra toelichting
op een misverstand na waar geleverd zou worden is alles vlekkeloos verlopen

Kaatje83 06-03-2014

bij EP besteld. Supersnel in huis!

Assortiment
Ruim assortiment tegen lage prijzen.

Goede prijs-kwaliteitverhouding.

Extra toelichting
Razendsnel in huis tegen de laagste prijs.

WLittel1975 06-03-2014

Op de website makkelijk via diverse filters mijn keuzes kunnen maken

Snelle levering

Assortiment
uitgebreid assortiment voor een hele nette prijs

Extra toelichting
goede duidelijke website, nette prijs en snelle levering

Bos56 04-03-2014

Was een kado, dus kon ik het mooi afhalen in de winkel in mijn eigen dorp, na de online bestelling

Prima service
Winkel lekker dichtbij
Nog retourservice hoeven te ervaren

Assortiment
Bijbestelde accessoire van mijn keus was helaas niet voorradig

Prima winkel
Prima service
Klantvriendelijk

Albers20 01-03-2014

Goede bediening, duidelijk en zeer gemakkelijk

Snelle levering, service goed. nette uitleg

Extra toelichting
Snelle bestelling, snelle levering. eigenlijk niks op aan te merken.

A.NK 28-02-2014 Via de website gekocht

Op de website zocht ik een wasmachine en kwam ik 1 tegen waar ik nog wat vragen over had. Ik ben toen naar de winkel gegaan en heb mijn vragen kunnen stellen en er antwoord op gekregen. Dit hielp mij meer met het maken van de keuze of ik de wasmachine wou of niet. Uiteindelijk heb ik hem gekocht en is deze goed afgeleverd. Ik kreeg een mail waarin stond wanneer hij afgeleverd werd en werd van te voren 2 keer gebeld om zeker te zijn of ik thuis was. Helaas kon ik niet opnemen maar hebben ze de wasmachine toch geleverd (er was iemand anders thuis). Dit vond ik erg prettig, anders moest ik langer wachten.

Aanbeveling
Goede service, veel showmodellen in de winkel, nette overzichtelijke winkel.

A.NK 28-02-2014 Via de website gekocht

Aanbeveling
Goede service, veel showmodellen in de winkel, nette overzichtelijke winkel.

M. van Tienhoven 27-02-2014 Via de website gekocht

Van achter de pc bestellen is erg makkelijk

Bezorging keurig op tijd

Is denk ik voldoende

Prima winkel

MarWess 27-02-2014

Via de website van EP kan je verschillende keuzes aanvinken welke voor u belangrijk zijn, waardoor er een geselecteerd aantal producten overblijft.

Omdat ik nog aanvullende vragen had mbt tot de aankoop van een Samsung wasmachine heb ik het gratis nummer van EP gebeld en ben uitermate netjes te woord gestaan. Geen gevoel dat alles even snel moet.

Assortiment
Ik had alle keuzes die ik wilde, maar ik spreek dan alleen voor de samsung wasmachine. Verder weet ik het assortiment van EP niet, maar ik vermoed dat dit wel ok is.

Aanbeveling
Ik zal zeer zeker weer terug gaan naar EP omdat de de keuze ruim is, de klantenservice is goed en de prijs is scherp.

Extra toelichting
De Samsung Eco Bubble WF705P4SAWQ gekocht en deze bevalt erg goed. De service van EP is prima en ik kom zeker terug.

Frank Didam 27-02-2014

snel geleverd

Joost-64 26-02-2014

Bestellen op de site gaat vlot alles staat logisch en uitgebreid vermeld

Service is uitstekend contact met klantenservice is erg vriendelijk

Genoeg keuze

Aanbeveling
Zeker weten dit is de 2e keer dat ik bij EP. Bestel en dat is me opnieuw goed bevallen. Niet alleen huishoud apparaten maar ook mijn bestelling van een sony tablet werd snel geleverd. Niks op aan te merken

Alles hierboven!!

Yannie 24-02-2014 Via de website gekocht

5,3

Met '1 druk op de knop' kan er besteld en betaald worden.

Heb EP gekozen omdat de levertijd 4 a 5 dagen zou zijn. Nu, 2 weken later heb ik nog steeds mijn droger niet binnen maar heb wel al 2 weken geleden ruim €600 betaald.

Aanbeveling
Levertijd vind ik niet OK. Nu moet ik deze regels vol schrijven om 50 tekens te krijgen ander wordt het formulier niet verstuurd. Opnieuw min-puntje

Extra toelichting
Nog steeds niet in mijn bezit! Bij onderstaande keuze is dat niet aan te geven.

Margret144 23-02-2014

Werd goed meegedacht naar het zoeken van een geschikte wasmachine met snelle levertijd

Extra toelichting
Via internet wasmachine uitgezocht inclusief plaatsen en instaleren. Perfect!

berendhkwant 20-02-2014

Via internet een goede vergelijking kunnen maken en de goede consumentenbond beoordelingwoog ook zeker mee.

Bij aflevering heel vriendelijke "jongens" die goed hun best deden.

Assortiment
Uitgebreid en voldoende divers.

Aanbeveling
Heel vriendelijke tewoordstelling en tijd nemend. Ik had me welliswaar vooraf op internet georienteerd.

Extra toelichting
De waardering vooraf gegeven spreekt dunkt me voor zich.

Tekkel176 19-02-2014

Zeer slecht wacht nog steeds op nieuw spel mens erger je niet

Aanbeveling
Slechte service alles beloven en er niks mee doen

Extra toelichting
Paar keer over gebeld jullie zouden een nieuw spel opsturen maar nog steeds niks ontvangen

njimelliw 19-02-2014

5,5

Na uitgebreid onderzoek over welke wasdroogcombinatie aan te schaffen, met mogelijkheid tot levering van sokkel en de levertijd, het bedrijf EP gekozen via de vergelijkingssite Wasmachines.nl. Hier kun je meteen doorgaan naar bestellen. Op deze site stond "op voorraad" en levertijd "2-4 werkdagen". Volgens de bevestiginsmail van de bestelling bleek uiteindelijk dat het product niet direct op voorraad was en een levertijd had van 2-3 weken.

Ik werd op een zondag gebeld (ik wilde zelf maandag bellen, dus dat scheelde een hoop stress) over de bestelling die ik die zaterdag had geplaatst door de EP Utrechtsestraat. Het product was inderdaad niet direct leverbaar en er werd pro-actief meegedacht over alternatieven, waaronder informeren of ik interesse zou hebben in een ander type wasdroogcombi (duurder en energieklasse B ipv A, dus liever niet).
Over de bezorging werd getwijfeld, omdat het een woonschip betreft. Er zou nog een derde bezorger mee moeten voor een apparaat van 71 kg, terwijl de toegankelijk naar de plek waar de wasmachine zou komen te staan veel makkelijker toegankelijk is dan bijvoorbeeld een appartement op 1-hoog. Maar ik snap ook dat men dit zelf moet bepalen om de rug van de bezorger te sparen. De bezorging ging vrij moeizaam, maar dat had niets te maken met het apparaat van 71 kg en de toegankelijk, waarvan ze overigens moesten toegeven dat dit inderdaad geen probleem was. Het gezucht en geklaag daarentegen van één van de bezorgers en het omgekeerd plaatsen van de sokkel was niet aangenaam. Misschien eigen fout: als ik er de hele tijd naast had gestaan, was dit niet gebeurd. De sokkelplaatsing werd gelukkig gewijzigd, maar ik bleef niet met een blij gevoel (hoera, nieuw apparaat!) achter, eerder enigszins bezwaard, helaas.

Assortiment
Op Wasmachines.nl stond "op voorraad" en levertijd "2-4 werkdagen". Het apparaat bleek dus uiteindelijk niet op direct voorraad, maar ipv de eerder genoemde 2-4 werkdagen en ipv de 2-3 weken, "maar" een levertijd van een week. Gelukkig hebben we een wasserette om de hoek.

Aanbeveling
Vanwege de foutieve informatie op wasmachines.nl en het gedrag van de medewerker die aan de telefoon had en één van de twee bezorgers (de andere bezorger was vriendelijk en geduldig) niet heel snel. Aan de andere kant zou ik de winkel EP Utrechtsestraat wel aanbevelen vanwege het verstand van zaken en het meedenken over alternatieven.

Zie bovengenoemde punten.

Remco v T 18-02-2014

Snel en makkelijk bestellen, betalen met Ideal, no problemo

Track en trace code ontving is pas de volgende ochtend, voor de rest prima afgehandeld.

Geen klachten

Extra toelichting
Leveren wat je besteld, zo hoort een webwinkel te werken. Geen op/aanmerkingen.

Sandra14 17-02-2014

De procedure was erg makkelijk, de benodigde informatie helder vermeld. Geen zoekwerk over hoe en waar betalen, leveren etc.

Bij ophalen werden er nog een aantal tips omtrent gebruik apparaat meegegeven.

Assortiment
Heb niet verder gezocht naar andere producten, ik was specifiek op zoek naar deze.

Willem Struiksma 12-02-2014

Via webshop besteld. Er werd al snel contact opgenomen door de lokale EP.

Prima levering, goed geholpen.

Prima assortiment.

Prima geregeld bij EP.

stofzuiger22 12-02-2014

Mees Boer 09-02-2014 Via de website gekocht

bestellen leverde geen enkel probleem op

bevestiging kwam direct binnen en de verfzending was goed te volgen

Assortiment
hert aanbod was zodanig groot, dat de keuze het enige moeilijk aan de bestelling was

Extra toelichting
Mijn ervaring is alleen maar positief

Kevin D-H 08-02-2014

Prima van A tot Z, snel.

Top van EP 08-02-2014

Extra toelichting
Keurige levering en installatie. Een probleempje (met de cashback) keurig opgelost. Zeer tevreden.

M. Brammer 07-02-2014 Via de website gekocht

Makkelijk te bestellen via de overzichtelijke website.

Ik kreeg netjes te horen dat de aflevertijd was veranderd. Echter ik heb zelf moeten bellen. uiteindelijk is het wel volgens de vertraagde levertijd, geleverd. Daar was ik wel blij mee.

Veel keuze, dus goed!

Aanbeveling
Prima, maar dan wel goed bijhouden als er een uitgestelde levertijd is.

Extra toelichting
Bij elkaar vond ik het wel goed. Fijn dat iemand bij EP het probleem uiteindelijk voor mij snel heeft opgelost.

Marisoul 07-02-2014 Via de website gekocht

Geen bijzonderheden over de bestelwijze. Prettig dat de mogelijkheid bestaat het product in een regionale winkel te kunnen afhalen.

Het was vlak voor Kerstmis, dus er was een kleine vertraging in het levertijdstip. Maar het product kwam alsnog op de overeengekomen dag binnen.

Aanbeveling
De EP-winkels zijn vaak dealers van bepaalde merken, waardoor je naar een winkel in de buurt kunt gaan als je vragen of problemen hebt met het product. Dat is doorgaans prettiger dan het te moeten opsturen.

max.stork 07-02-2014

Het gemak is altijd aanwezig bij internet aankopen omdat je het thuis kan doen.

De service is goed, alleen kan je op de site niet aangeven dat je het thuis wil hebben bezorgd. Dat koste een telefoontje naar de afd. klantenservice en de plaatselijk EP vestiging bracht hem langs.

Assortiment
Het assortiment is goed en goedkoop van A-kwaliteit. tenminste voor een televisie

Aanbeveling
Ik zal elke website van een grote organisatie aanbevelen, omdat je zeker weet dat je dan niet opgelicht wordt. Dat is bij een kleine nogal eens het geval

Extra toelichting
dat is de reden dat ik het nogal hoog heb beoordeeld het gemak de service en de prijs verhouding

ErgVerdrietig 07-02-2014

5,8

Goed en eenvoudig. Niets op aan te merken.

Heb een vrieskast en een wasdroger besteld. Beide apparaten zijn vrij onmisbaar in ons gezin, dus goed gelet op voorraad en levertijd. De apparatuur was volgens de site op voorraad: levertijd 3 werkdagen. Het heeft uiteindelijk 4 weken geduurd! Ik heb geen enkele pro-actieve informatie van de winkel ontvangen. Heb zelf 5x moeten bellen om de status na te vragen! Ik heb bij de bestelling aangegeven dat plaatsen en aansluiten gewenst was. Bij de levering is de apparatuur inderdaad op de juiste plaats gezet, maar verder niets. Heb bij zowel de vrieskast als de droger de deur moeten omhangen. Beiden openden volledig onlogisch. Daarnaast heb ik bij de vrieskast het transport plastic aan de binnenzijde moeten verwijderen en de temperatuur moeten instellen. Dit terwijl hij wel al aan was gezet.

Prima, geen opmerkingen.

Aanbeveling
Ik hoop maar dat mijn ervaringen op toeval berusten! Maar meer dan een 5 zit er niet in.

Extra toelichting
Ik ga er hoopvol vanuit dat de apparatuur zelf niet zal teleurstellend. Maar de ervaring met de EP winkel is al met al wel teleurstellend en zeker niet voldoende. De site is verder prima, maar je kunt je afvragen of de levertijden kloppen...

Officiele reactie van EP.nl 11-02-2014

Beste ErgVerdrietig,

De ervaring die u beschrijft is niet de service waar wij ons hard voor maken en we betreuren het ongemak welke u heeft ervaren. Als u het goed vindt zouden we graag met u bespreken welke winkel de bestelling heeft geleverd en hoe we u tegemoet kunnen komen in verband met de slechte ervaring.
Als u uw order/bestelnummer zou kunnen sturen naar klantenservice@ep.nl zullen wij contact met u opnemen.

met vriendelijke groet,
EP:

Noorderlinge 06-02-2014 Via de website gekocht

Bestlling gedaan via bol.com, het product zelf kwam van EP.

Netjes verpakt afgeleverd.

Goede, klantvriendelijke afhandeling.

Erikie70 04-02-2014

Simpele en makkelijke site.

De volgende dag contact via telefoon met "eigen" EP winkel in de buurt. In ons geval EP Nijverdal

Assortiment
Op de site is een ruim assortiment te vinden.

Aanbeveling
Zeer gebruiksvriendelijke en perfecte service bij afleveren.

Extra toelichting
Doordat site zeer overzichtelijk is, is een apparaat makkelijk te bestellen. Omdat het gekochte apparaat (in ons geval een samsung wasmachine) geleverd wordt door onze "eigen" EP winkel geeft dat een gevoel als of je het apparaat in de winkel hebt gekocht. PS: aansluiten zat niet bij de prijs in, maar werd toch door de medewerker verzorgd.

marijke burkels 04-02-2014 Via de website gekocht

vriendelijke behulpzame chauffeur

gemakkelijk

C. de Wilde 04-02-2014 Via de website gekocht

Extra toelichting
Had via internet een Rowenta verwarming bij EP Stevens in 's-Gravenzande besteld, werd direct na het plaatsen van de bestelling gebeld dat het een aantal weken zou duren voor die kon worden geleverd. Daarom werd een duurder model voor dezelfde prijs aangeboden. Zeer goede service!

FKnol 02-02-2014 In de winkel gekocht
Beerepoot Hoorn

O.a. klacht met Panasonic TV goed opgelost

Extra toelichting
Kennis van personeel, vriendelijk personeel, goede service

Hael1959 01-02-2014 Via de website gekocht

Beverwijker 01-02-2014 In de winkel gekocht
ijmuiden

Mareyd 31-01-2014

Gebruikersvriendelijke website

Uitstekende service van locale winkel

Klantvriendelijk en goede service

Extra toelichting
Kopen via internet, service van de winkel om de hoek. Prima combinatie.

Tomhe 31-01-2014

7,3

Extra toelichting
Enige minpuntje vind ik dat er werd gezegd 2-3 werkdagen levertijd. Ik had de wasmachine op tijd besteld en had deze hard nodig. De bezorger zou mij vtv bellen wanneer de levering zou plaatsvinden. 2 volle werkdagen later had ik nog niets gehoord dus ging er zelf achteraan. Gelukkig werd er snel geregeld dat de wasmachine alsnog in het weekend geleverd kon worden.

REne Schuurmans 31-01-2014 Via de website gekocht

Je bestelt via internet en je haalt het kosteloos op bij de EP winkel in jouw plaats.

Ik werd erg goed geholpen door de medewerker van EP in de winkel.

Assortiment
Een groot assortiment, keuze zat.

Aanbeveling
Vriendelijke bediening. Prima service.

Extra toelichting
Via internet een artikel besteld. Ophalen bij dichtstbijzijnde winkel. Een goed idee, kosteloos.

Joanie 29-01-2014 Via de website gekocht

ralph40 29-01-2014 In de winkel gekocht
EP Zwirs,TER AAR

Prima en op tijd vaatwasser bezorgd .

Uitstekende service met zeer vriendelijke en bekwame monteur .

Aanbeveling
Personeel van EP Zwirs in Ter AAr zeer vriendelijk en hebben een hoge vakkennis .Prima aftersale service door de heer Adrie van der Putten .
Bij problemen kun je altijd op hem rekenen ,dat hij langs komt !!

Extra toelichting
De monteur K. van Radio EP Zwirs heeft de oude vaatwasser zonder water overlast verwijderd en de nieuwe prima geinstallerd .

Wimke39 22-01-2014

Perfecte uitleg, duidelijk uitgelegd met groot p.c. Scherm. Bij nieuwe klanten,snel ander personeel erbij zodat wij rustig verder konden gaan.
Betalen is geen probleem,mag je zelf uitkiezen.

Oude machine en verpakking netjes meegenomen. Zeer goede aflevering door de jongeman ,netjes gewerkt ,goed aangesloten en rustig en duidelijk uitgelegd!!

Assortiment
In de winkel stond niet zo veel ,alleen duurdere merken,dit was toeval en met de digitale aankopen valt t niet mee. Alles is te bestellen waar je zelf bij staat.

Aanbeveling
Gewoon aan iedereen,niks mis mee.
Wel van iemand vernomen dat die persoon zelf moest nabellen hoe het nu zat met de bestelling,dus dat mag wel iets duidelijker.