EP.nl - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over EP.nl.

EP.nl stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 1642 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

francien 27-09-2023

Bestellen en aflevering gingen heel soepel en snel in huis. Aangenaam verrast .
Ook de tijden die opgegeven werden klopten . Zeer tevreden.

Happyme007 27-09-2023

Ben super blij met mijn nieuwe tv en is snel bezorgd. Vriendelijk en behulpzaam personeel en ook de bezorger was vriendelijk en behulpzaam. Ben zeer tevreden en super blij. Dankjewel EP! Bestel zeker vaker bij jullie!

Hilde 27-09-2023

Goede prijs en goede en proactieve afstemming met lokale EP winkel over levering van de droger. Fijn!

H van den Broek 27-09-2023

Erg moeizaam verlopen. Na het opgeven van de levertijd werdt ik gebeld dat het voor EP beter uitkwam om 3 dagen later te leveren. De winkel heeft na mijn commentaar een oplossing bedacht en het via via laten bezorgen. Ze kwamen en zetten het apparaat met doos en al binnen en waren even snel weer weg. Dit was mijn eerste en laatste aankoop bIj EP.

Bart k 27-09-2023

Wat ben ik blij dat er nog winkels zijn war je terecht kan voor goed advies. Dan maar niet vandaag besteld en morgen bezorgd. Desnoods liever even wachten. Da's ook de lol en voldoening van zo'n aankoop dan ook meteen. Ik ben steeds meer klaar met internet aankopen.

B.Veen 27-09-2023

Mijn bestelling van een wasmachine was makkelijk en overzichtelijk en de levering binnen enkele dagen. Ook de bezorging verliep prima, vooraf werd het dagdeel doorgeven en ik werd 30 min van tevoren gebeld dat ze eraan kwamen.
Ik ben zeer tevreden.

Saskia 27-09-2023

Slechte communicatie. Op de website stond 1 tot 3 werkdagen levertijd. Op woensdag besteld en aangegeven dat het de maandag erna geleverd moest worden. Op maandag nog geen bericht gehad hoelaat ze zouden komen. Ze hebben iets van zich laten horen. Klantenservice gebeld, te horen gekregen dat de winkel die het levert maandags dicht is en had moeten bellen en dat ze dinsdag zullen bellen. Dinsdag hebben ze niet gebeld. Al met al heeft het 1.5 week geduurd voordat ze eindelijk de droger hebben geleverd.
klantenservice-66 28-09-2023

Geachte heer,

Hartelijk dank voor uw feedback. Mag ik u vooral uitnodigen om de klantenservice een mail te sturen met vermelding van uw ordernummer zodat wij hierop kunnen reageren.
Wij zullen dan kijken wat er in uw geval is mis is gegaan waardoor de order vertraging heeft opgelopen.

EP:Klantenservice

Robert 27-09-2023

Webshop is duidelijk, helder en prima informerend. De gekochte wasdroger werd volgens afspraak geleverd door een vriendelijke bezorger.

Marie José 27-09-2023

Een volgend product ga ik weer kopen bij EP. De website is toegankelijk, het bestelproces verloopt met goede informatie-voorziening en ze bieden een installatie service aan met uitleg. Het orderproces is van A to Z goed geregeld, ik ben super tevreden met dit bedrijf!

Waardenburg 27-09-2023

Online een nieuwe droger besteld bij EP. Fijn dat de dichtstbijzijnde winkel al snel belde ok de afleverdatum te bevestigen. Perfect op tijd hebben ze de nieuwe droger naar zolder gebracht en hierbij rekening gehouden dat er jiks beschadigde. Daarna een duidelijke uitleg over de werking van de droger dit terwijl ze het al zo druk hadden. Chapeau aan deze klantvriendelijke medewerkers van Ep Middelharnis!

Kelly Blom 27-09-2023

Super goede service, nette bezorgers en een prettige uitleg bij aansluiting van de gekochte wasmachine.

Van der schoot 27-09-2023

Leuke aanbieding, zeer tevreden over het product. Snelle verzending te volgen via track and trace

Martin 26-09-2023

Uitstekende service, continu telefonisch op de hoogte gehouden van de levertijd. Helaas is de levering vertraagd vanuit de leverancier. Als tegemoetkoming voor de verlate levering vanuit de leverancier is de droger kosteloos op zolder neergezet.

Ada 26-09-2023

Stofzuiger van Miele was het meest scherp geprijsd volgens info op internet. Na bestelling op donderdag zou het apparaat op maandag bezorgd worden. Echter op vrijdag werden we gebeld met de vraag of het soms beter uit zou komen indien stofzuiger vóór het weekend zou komen. Byzonder aardige medewerker van de winkel Van Houwelingen in Brandwijk. Omdat wij daar niet ver vandaan wonen, de stofzuiger direct vrijdag opgehaald in de winkel. Goede uitleg en keurig uitgeleverd. Complimenten !!

S. 26-09-2023

Snelle service, snelle levering en het feit dat er van te voren gebeld wordt om te bevestigen maakt de customer journey net wat specialer!

Ruben 26-09-2023

Altijd goed bij EP. Persoonlijk contact over de levering en het alles dik in orde!

Tineke Jumelet 26-09-2023

Vroeg in de avond op internet wasdroger besteld en werdt de volgende ochtend al teruggebeld om een afspraak te maken. Wasdroger is op de afgesproken tijd geleverd door in prima chauffeur die hem gelijk op z'n plaats zetten👍👍👍

Ank 26-09-2023

Gemakkelijk besteld, vlot geleverd en uitstekend gecommuniceerd.
En dan ook nog een prima stofzuiger waar ik heel blij mee ben!

Harmen 26-09-2023

Beste prijs online, makkelijk besteld, snel contact met mij opgenomen om afspraak te bevestigen, vervolgens volgens afspraak geleverd. Kortom, zoals je zou mogen verwachten.

Hugo 26-09-2023

Dezelfde wasmachine € 150,- goedkoper dan bij andere (online) winkels. Daarnaast een uitstekende service en duidelijke telefonische communicatie mbt de levering. TOP!

Julian 25-09-2023

Sonos beam 2 online besteld, maar uiteindelijk niet op voorraad in de winkel. Door de winkelmedewerker gebeld dat er eentje opgehaald moest worden van een andere vestiging. Alles vrij snel en super geregeld en goede service!

Jansen 25-09-2023

Online besteld, werd door de dichtstbijzijnde winkel gebeld wanneer ze konden bezorgen. Daar zijn we uitgekomen.

R N 25-09-2023

Duidelijke site, er stond wel vandaag besteld morgen in huis maar dat bleek niet te kloppen. De winkel had geen tijd om de volgende dag te bezorgen en dat zou dan een week later worden. Dat viel wat tegen.
Prijs was wel redelijk vergeleken met andere winkels.

Els 25-09-2023

De website was helder, de prijs goed. Levering was zelfs eerder dan verwacht. Alles werd prima gecommuniceerd en er was een mooie actie voor gratis stofzuigerzakken bij de nieuwe Miele die wij hebben gekocht. Op de site zelf stond alle informatie te vinden alsook de gebruiksaanwijzing van de stofzuiger. Kortom: we zijn dik tevreden.

Sjoerd 25-09-2023

Bij EP een nieuwe wasmachine besteld. Na grondig onderzoek hier uitgekomen gezien de scherpe prijs en goede voorwaarden. Werd de volgende dag gebeld om een afspraak te maken voor bezorging. Twee vriendelijke bezorgers kwamen keurig binnen het opgegeven tijdsframe en hebben geleverd volgens afspraak (oude wasmachine + verpakkingsmateriaal meegenomen en aansluiten wasmachine). Wasmachine goed uitgelegd en voor vragen die later opkwamen kon ik altijd nog een keer bellen. Uitstekende service!