EP.nl - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over EP.nl.

EP.nl stelt zich voor

Deze score is berekend op basis van 484 reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar

8.6

klaas de boer 20-08-2015 Via de website gekocht

4,8

Volgens de website was het artikel op voorraad in de webshop. Ook de bevestiging van de bestelling gaf aan: "bezorging de volgende werkdag". Er zou ook nog een email over komen met een code zodat de bestelling kon worden gevolgd en het artikel te kunnen afhalen in een winkel. Na twee dagen echter geen email, dus zelf gebeld hoe het er mee stond. Het artikel bleek niet op voorraad en men wist ook niet precies wanneer het alsnog geleverd kon worden. Bestelling maar geannuleerd, vooral omdat ze behalve de foute informatie niet zelf contact hadden opgenomen dat de bestelling niet zou komen ook niet de komende dagen.

Aanbeveling
Zie mijn ervaring met bestellen. Onjuiste informatie en je moet zelf bellen om er achter te komen hoe het dan wel zit.

Monique 18-08-2015 Via de website gekocht

Overzichtelijk

Levering snel en conform afspraak

Aanbeveling
Altijd service gericht en kennis van zaken

Extra toelichting
Nota is wat onduidelijk, ik heb al met ideal betaald in de webshop maar op de nota staat nog een bedrag genoemd te betalen.

Cor 11-08-2015 Via de website gekocht

Duidelijke website.

Geweldige service.

Aanbeveling
Ben uitstekend geholpen met een probleem met de gekochte tv en de CI+ module die niet wilde doen wat het moest doen.

Laurence van Leeuwen 23-07-2015 In de winkel gekocht
EP Apeldoorn, Korianderplein

Kundig personeel, uiterst klantvriendelijk, ruime parkeergelegenheid

Voor de tweede keer bijzonder goed geholpen. Snel en kundig advies, supersnelle en keurige levering voor een zéér knappe prijs!!! Dit is dus al de derde aankoop bij EP

Assortiment
Alle productgroepen zijn ruim vertegenwoordigd.

Aanbeveling
Hoge servicegraad, snelle levering. 'Nee'is bijna geen optie. Kleinschalig, Vertrouwd en je wordt als klant gekend en herkend!!!

Extra toelichting
EP Apeldoorn doet wat de 'grote winkels' vaak nalaten. Ze komen hun belofte na en wij zijn nog nooit in de steek gelaten waar het aankomt op service. Of het nu after-sales betreft, advies en aankoop. Het maakt niet uit. Wij zijn daarom zéér tevreden over EP!!!

Thijs_vind_EP_onwijs 08-07-2015

2,2

Zoals in een aantal andere reviews al is aangegeven is de site misleidend. Ik heb op een donderdag ochtend een ventilator besteld, waarvan werd aangegeven dat hij de volgende dag in huis zou zijn. Op vrijdag: niks. Ik snap dat het moeilijk was met het warme weer maar de site en de ontvangen email is dus een leugen.

Op die vrijdag ben ik gaan bellen, waardoor ik met de service van EP te maken kreeg. Na wat telefoontjes werd mij een compensatie product aangeboden, die dan op zaterdag bezorgd zou worden. Ik tevreden. Tot dat er op zaterdag niks kwam. Uiteindelijk heb ik het product dat op vrijdag bezorgd had moeten worden op dinsdag avond ontvangen. Ook onverwachts; de in de email bijgeleverde track & trace code werkte niet. Uiteindelijk is er dus 2 keer gelogen door EP. Tjongejongejonge

Assortiment
Zoals bij het 'gemak' beschreven worden er producten verkocht die er niet zijn, met de belofte dat je die de volgende dag in huis hebt. Niet dus.

Aanbeveling
Als je al mijn typwerk hebt gelezen hoef ik waarschijnlijk geen verdere reden te noemen waarom ik deze site NOOIT zou aanbevelen aan mensen diegraag het juiste product op tijd willen ontvangen.

bodde123 02-06-2015 Via de website gekocht

Het is gemakkelijk bestellen , maar om het product daarna te krijgen valt erg tegen

Misleidende website waar ze van alles beloven , maar er daarna niets van terecht komt

Aanbeveling
Ik had voor 17:00 uur een tv besteld, en op de website stond daarbij aangegeven 'de volgende dag in huis.
Maar u raadt het al geen tv.
En aangezien het hier om een verjaardag cadeau gaat , komt de tv dus te laat !
Erg jammer en misleidend, aangezien de website anders aangeeft.

Extra toelichting
Misleidend aangezien het product niet op voorraad is maar dat het wel zo op de website staat.

Toke kupske 31-05-2015 Via de website gekocht

2,8

Ze beloven het bestelde de andere dag te leveren wij zitten al vanaf vrijdagavond hij moest dus uiterlijk dinsdag binnenkomen maar het is inmiddels zondag na de dag dat hij binnen moest zijn. Bijna een week later dus en is er dus nog steeds niet maar op de laatste vraag kan je dat niet antwoorden.

Geen service wat betreft het thuissturen van het gekochte. We hebben wel betaald maar waar blijft het product. Niet leveren van producten vind ik ook geen service. Maar je moet van tevoren betalen want anders krijg je het niet thuisgestuurd. Ik leer hiermee de betrouwbaarheid ban EP

Genoeg keus

Aanbeveling
Ik zal hem niet aan anderen aanbevelen omdat ik hier een slechte ervaring mee heb. Ik zou bang zijn dat anderen dezelfde ervaring tegen krijgen en dat dan nog wel door mijn aanbeveling. Ik hou me verre van dat

Extra toelichting
Als je het gekochte in voorraad zou hebben lever dan de dag dat je beloofd maar niet meer dan een week later. Ze komen hun beloftes niet na. Ze laten je betalen maar sturen niets.

bergjan 03-05-2015 In de winkel gekocht
Korianderplein Apeldoorn.

Smart tv (OLED) gekocht. Uitleg in de winkel was uitstekend. Toestel is thuis aangesloten en ingesteld. Voor een apart optisch kabeltje dat niet in het standaard pakket aanwezig was is men teruggegaan en heeft dit zonder verdere kosten aangesloten

Assortiment
In de winkel is een ruim assortiment aanwezig. Qua beeld stak de gekozen OLED tv met kop en schouders boven de andere toestellen uit.

Aanbeveling
We zijn naar deze winkel gegaan omdat we van verschillende vrienden en kennissen gehoord hadden over de goede service die men levert. Uit eigen ervaring kunnen Kunnen we deze geluiden beamen

Extra toelichting
-Service in de winkel is uitstekend. -Aflevering, aansluiten en afstellen is uitstekend.

JaVaPa 23-04-2015 Via de website gekocht

eenvoudige bestelprocedure

snel na online bestelling gebeld voor een afspraak. Bij levering is rustig alles uitgelegd over de wasmachine.

Extra toelichting
sympathieke mensen. goede prijs, prima service.

Olaf de R 10-04-2015

Redelijk heldere en gebruiksvriendelijke website. Kan nog wat overzichtelijker qua lay-out en kolommetjes, vind ik. Ik kon makkelijk en vlot betalen. EVEN invullen en klaar. Gelukkig werd ik ook niet van de site gegooid, wat me vaak met andere sites wel overkomt.Er staat: binnen 24 uren wordt het product bezorgd. Dat is inderdaad gebeurd. Alleen vond ik het wel lastig dat ik niet wist hoe laat. Ik heb gebeld en mij werd verteld: Ja, tijdens kantoor uren komt de chauffeur, dat is tot 17.30 uur. Heb de ochtend en een gedeelte van de middag gewacht. Die track en trace code werkte niet van de DHL site.Is dus niet de site van EP.

Een aardige chauffeur van DHL bracht mijn DHL thuis.
Telefonische bereikbaarheid met DHL was vlot.Levertijd is uitstekend. Geen contact met een winkel gehad.

Geweldige prijs-kwaliteit verhouding.
Erg goedkoop, veel minder duur dan veel producten bij bol.com of mediamarkt.

Aanbeveling
Heb pas een product -led tv- gekocht bij EP, maar ben zeker erg tevreden!

Extra toelichting
Ben tevreden over de snelle service, vlotte levertijd en prijs.

Jimstyle 09-03-2015 Via de website gekocht

Gemakkelijke en overzichtelijk website. Producten zijn goed te vinden.

Ene dag bestelden de volgende dag netjes afgeleverd zoals bij het product stond aangegeven.

Assortiment
Voldoende keuze aan scheerapparaten.
Prettige weergave.
Duidelijke omschrijving van het product.

Aanbeveling
Zoals bij deze aankoop ervaren zou ik deze website zeker aanbevelen.

Extra toelichting
Afgelopen week is mijn scheerapparaat overleden. Direct dus op zoek naar een nieuwe. Na e.e.a. aan informatie op internet te zoeken, viel mijn keuze op de Philips pt860 scheerappraat. Via kieskeurig kwam ik op de website van EP.nl. Erg prettige website. Scheerapparaat was makkelijk te vinden en hij was volgens de website op voorraad. Direct besteld voor 17:00 uur en netjes de volgende dag gratis afgeleverd zoals bij het product vermeld stond. Helemaal top EP.nl. Ga zo door !!!

johann56 26-02-2015

4,2

Het bestellen gaat makkelijk en is overzichtig, echter hier en daar wat mislijdend in de omschrijving/specs.

Ga voor de aankoop dus eerst bij de merk gerichte site's kijken en lees vooral de forum's na op ervaringen.

Levertijd voor 17.00 kan met een korreltje zout genomen worden. Wij hadden de tv bij Ep in groelo laten bezorgen en 2 dagen later pas ter beschikking, persoonlijk vind ik dit geen probleem maar voor miereneukers zonder gedult, niet aan te raden.

De tv binnen 4 dagen retour gebracht en nu na 2 weken nog steeds geen geld op de rekening.

Dus EP, doe wat aan de service

Assortiment
Het arsortiment is voldoende echter de prijzen zijn over het algemeen duurder als bij overige winkels en zeker als je online in duidsland gaat shoppen.

Aanbeveling
Er is altijd wel wat te zeuren, maar na de slechte service ervaring raad ik EP.nl niemand aan.

Extra toelichting
De tv gekocht op de mooie omschrijving en de specificaties, maar dat viel vies tegen. Hierop de tv binnen de afkoel periode retour gebracht waar EP.nl het geld binnen 10 werkdagen retour zou storten. Na 14 dagen, nog steeds geen geld op de rekening. Dus als u op het geld zit te wachten, .... maak u borst maar vast nat.

Freekalkmaar 14-02-2015 In de winkel gekocht
Hoorn

1,3

Voor de service hoef je het niet te doen!

2 maanden gelden een LG tv bij EP Berenpoot gekocht à €1500,- scherm van de tv valt uit en er zitten zwarte vegen op het beeld. Dit kan uiteraard gebeuren en is ook niet de "schuld" van EP Berenpoot. Na bellen hebben ze een bedrijf ingeschakeld die het scherm van mijn tv komt vervangen. (Ik wil geen nieuw scherm, wil gewoon een nieuwe tv die het doet) maar goed ik accepteer hun voorstel. Het desbetreffende bedrijf komt tussen 14:00 & 19:00 uur bij mij thuis om het scherm te vervangen ( dit kost je dus een halve vrije dag) het bedrijf komt inderdaad keurig op die dat bij mij thuis.. Haalt het "nieuwe" scherm uit de door.... STUK...... Dus die konden gelijk weer weg en zouden een nieuwe afspraak inplannen.. DUS DIT KOST WEER EEN HALVE VRIJE DAG.. Een dag later vertoond de tv nog meer kuren dus ik bel EP Berenpoot op met de mededeling dat ik geen vertrouwen meer heb in de tv en het bedrijf en vraag hun een oplossing..ik zou worden terug gebeld, dit is ook niet gebeurd. Dus een dag later bel ik weer op met de vraag welke oplossing ze mij kunnen beiden?? Die hebben ze niet! Ik moet er maar vanuit gaan dat het "goed komt"!
Dus al met al 1 hele vrije dag verder nog een defecte tv en een bedrijf EP Berenpoot die totaal niet meedenkt!

Assortiment
Op zich wel wat Staan maar nogmaals..
Voor de prijs, assortiment & service kan je beter naar de mediamarkt lopen

Aanbeveling
Niemand erg slechte service ervaring.
En voor de prijs hoef je het ook echt niet te doen!

rzwaal 21-01-2015 In de winkel gekocht
Apeldoorn

Extra toelichting
we hadden een droger online besteld bij EP, die bleek uiteindelijk niet snel leverbaar. Na overleg met de winkel in Apeldoorn kregen we een duurder alternatief voor dezelfde prijs als onze 1e keus, en werd de droger diezelfde dag nog bezorgd, en geïnstalleerd, zonder extra kosten. Echte service! Complimenten voor de winkel EP in Apeldoorn, we komen zeker nog een x terug.

Toontje12345 18-01-2015

Prima apparaat met handige lamp in deksel.
Mis alleen een thermometer, maar was al bekend bij bestelling.

Bestelling, telefonisch contact, afspraak over en aflevering zelf waren prima.
Oude vriezer en verpakking meegenomen.

Assortiment
Heb niet het hele winkelassortiment bekeken

Aanbeveling
Gekocht en bezorgd via EP Robben Udenhout.
We zijn er erg blij mee.

RobertGondim 12-01-2015

3,5

Artikel "op vooraad" op donderdag ochtend besteld. Op maandag nog geen verzendbevestiging ontvangen. Klantenservice gebeld en te horen gekregen dat een "vooraadsverschil" is ontstaan en dat de nieuwe levertijd "onbekend" was. Bestelling geanuleerd.

Aanbeveling
Vooraadstatus moet kloppen. Het is (voor mij) de belangrijkste beslissingsfactor tijdens het online winkelen.

ribo67 07-01-2015 Via de website gekocht

Gebruiksvriendelijke website

Ideaal om een winkel/servicepunt in de buurt en achter de hand te hebben voor vragen en evt. problemen

Assortiment
Ruim voldoende. Er zijn winkels met een ruimere keuze.

Zie antwoord bij service

Extra toelichting
Mijn beoordeling is m.n. gebaseerd op de gegeven informatie in de EP winkel. Webwinkel heeft mijn order correct afgehandeld, zoals meer internetwinkels dat doen.

MPdeJ 07-01-2015 In de winkel gekocht
EP: Beerepoot Bovenkarspel

Online aanbod gecombineerd met service en kennis in lokale winkels is handig, met name bij grote aankopen waar extra zekerheid toch wel fijn is.

De werknemers hebben veel kennis van zaken. Ze zijn in staat op basis van een aantal wensen snel een voorselectie te maken om de keuze gemakkelijker te maken. Erg handig.

Assortiment
De webshop is erg uitgebreid en tevens is in de fysieke winkels een groot assortiment aanwezig.

tevredenklant15 04-01-2015 Via de website gekocht

Makkelijk bestellen en zo in huis!

's Middags een bestelling geplaatst voor een scheerapparaat, 's avonds netjes een email met track en trace code. De volgende dag op tijd in huis!

Assortiment
Voldoende keuze, fijne website!

Aanbeveling
Makkelijk bestellen, snel in huis en fijne website. Zeer aan te raden.

Extra toelichting
Makkelijk bestellen, snel in huis en fijne website. Zeer aan te raden.

marcovanbelle 04-01-2015 Via de website gekocht

Geen moeite,goede aanbieding met extra serviceplan gratis!

uitstekende service bij ep.nl

Assortiment
Uitgebreid assortiment , uitstekende prijzen van lokale ondernemers.

atijd goede service

naam 25-05 02-01-2015

Hoef er zelf geen moeite voor
te doen

goed geregeld

keuze genoeg

Aanbeveling
het is mij goed bevallen de
eerste keer

Extra toelichting
een winkel met genoeg keuze en een goede prijs/kwaliteitsverhouding

Milog 30-12-2014

Bestellen via de webshop en vervolgens door de lokale winkel gebeld worden over de aflevering! Top!

Kundig personeel, zowel aan de telefoon als de mannen die hem kwamen leveren

Aanbeveling
Goed en deskundig geholpen, zou dit meteen aanbevelen!

Leusden-m 29-12-2014 Via de website gekocht

Via een site een product besteld bij deze leverancier. De juiste kleur was niet beschikbaar en een andere kleur betekende een prijsverschil. Dit is heel snel en adequaat opgelost!

123164864753123 27-12-2014

Het product dat ik zocht was makkelijk te vinden.

De wasmachine werd mooi op de afgesproken tijd gebracht en geinstalleerd.

Assortiment
Het product wat ik zocht zat in het assortiment. Dus niks te klagen.

F.H. Aue 25-12-2014 In de winkel gekocht
Lambeek-Uithuizen

Dicht bij huis en goed te vinden

Doen veel moeite om het probleem van de klant op te lossen.Ook productkennis en voorlichting over een product zijn dik in orde.

Assortiment
Voor producten waar ik belang bij heb, hoef ik niet verder te zoeken. Lambeek heeft ze.

Extra toelichting
Zeer klantvriendelijke opstelling, service gericht, beschikken over goede productkennis en handelen correct.

Rob van Amsterdam 22-12-2014 Via de website gekocht

Direct via internet tegen een nette prijs !

Zaterdag besteld, maandag in huis en uitgepakt en geplaatst

Assortiment
Ruime keuze in diverse prijsklasses

Prima zaak met Service !

Judy van Ruiten 16-12-2014

Klantenservice telefonisch niet te bereiken. ma 15 dec en di. 16 dec.
Levertijd van product langer dan 3 weken.

Aanbeveling
Levertijd van het product is zonder mededeling verlengd met 3 weken.

Extra toelichting
Onacceptabele levertijd op een Philips GC9247/30 Stoomsysteem welke bij de mediamarkt voldoende op voorraad staan. Stoomsysteem is dus nog niet in het bezit.

Willem Krom 15-12-2014

EP is niet gemakkelijker als andere sites. Wel gemakkelijk is de belofte voor 17.00 uur besteld morgen in huis. Het wordt 2 dagen later.

Zie opmerking bij gemak. Men komt belofte om tijdig te leveren niet na. Wel bevestiging gehad dat apparaat op voorraad was. Had men eenvoudig kunnen meegeven dat termijn niet haalbaar was????

Zoals elke elektra site

Aanbeveling
De fysieke winkel waar ik mijn bestelling af wilde halen (EP in WC de Mheen Apeldoorn) gaf blijk van een geweldige servicegerichtheid. Alleen de webshop kan zijn belofte niet waarmaken en levert 2 dagen later

Extra toelichting
Was op zoek naar een Senseo melkopschuimer. Was in de winkel niet voorradig. Vervolgens via de website besteld. Dan blijkt de volgende dag, dat deze niet volgens afspraak wordt geleverd, maar 2 dagen later. Dat is niet wat men op de site beloofd

ZwartePiet 14-12-2014

5,2

Ging snel en makkelijk.

Er was iets misgegaan bij de 'doorbestelling' van mijn bestelling bij de leverancier. Het heeft daardoor ruim een week langer geduurd voordat ik mijn artikel had, terwijl ik het dringend nodig had. De webwinkel en de winkel waar ik mijn artikel kon ophalen wisten allebei niet wanneer het product aan zou komen en speelden elkaar de bal toe.

Redelijk okay.

Aanbeveling
De levering was veel te laat, de service daaromtrent was niet voldooende. En ik heb de indruk dat het artikel dat ik kreeg al eens door iemand anders was omgeruild: de plastic afdekfolie was slordig bevestigd (er weer op geplakt?) en op de laptop waren al bepaalde instellingen gedaan. De reden voor de evt. teruggaaf zou kunnen zijn dat het artikel (een laptop) niet de goede kwaliteit had die door de producent en door onafhankelijke testsites was beloofd: het beeldscherm is veel minder goed dan het uitstekende testoordeel en de mousepad is nog slechter dan de matige testbeoordelingen.

Extra toelichting
Dit oordeel baseert op de service (fout tijdens de bestelling waardoor zeer lange levertijd, nauwelijks informatie hierover) en de matige kwaliteit van het product (waarbij het de vraag is of EP hier iets aan kan doen of dat de producent Toshiba me een omgeruild product heeft gestuurd).

Laravnugteren 13-12-2014

Jammer dat ik het niet kon laten inpakken in cadeaupapier, verder prima

mw r peeters 12-12-2014

2,8

site was duidelijk

waardeloos. Je koopt iets en daarna krijg je een mail dat je het niet kunt krijgen. Waarom staat het dan op de site om te kopen

Assortiment
waardeloos meer kan ik niet zeggen. is wel op site te koop maar nooit geleverd

Aanbeveling
bij niemand. Je krijgt je product niet wat je koopt. Het is er gewoon niet
Je belt een anders ep winkel daar word de telefoon nog niet eens op genomen na drie keer bellen. terwijl de winkel open is.

een waardelooooos bedrijf /winkel

CJ Bos 12-12-2014

Extra toelichting
Snel en goed geleverde filters. Prijs was ook goed

Pieterv25 11-12-2014

4,3

Bestelling ging duidelijk met een goede product omschrijving

er wordt geadverteerd met voor 17u besteld morgen in huis. Helaas kreeg ik mijn pakket een week later pas binnen. Na mailcontact ben ik te woord gestaan maar de schuld werd doorgeschoven aan bol.com. Het pakket was voor sinterklaas helaas heb ik het niet op 5 december kunnen geven. Heb het pakket niet teruggestuurd omdat het me dan nog meer moeite had gekost. Had verwacht dat ik voor de misleidende reclame een tegemoetkoming zou ontvangen. helaas bleef het bij een excuses. Ik bestel niet meer bij ep.nl.

assortiment is ruim.

Aanbeveling
Helaas kwam ik er na het bestellen achter dat er meer mensen dezelfde leveringsklachten hadden als mij. Ook ik ben voor de misleidende reclame gevallen van voor 17u besteld, morgen in huis. Helaas blijkt uit mijn eigen ervaring en die van andere dat dit zelden het geval is. ik zou ep.nl hierom niet aanraden.

Extra toelichting
Voor de goede orde wil ik nog melden dat het pakket zaterdag bij *** werd aangemeld en dat het maandag geleverd is. helaas kon ep.nl mijn pakket pas zaterdag aanbieden aan *** waar dat maandag had moeten zijn. *** heeft prima service geleverd.

Jeanette13 10-12-2014 In de winkel gekocht
Beesd

De website is overzichtelijk en makkelijk te bestellen.

Eerlijk advies, duidelijke uitleg over de verschillende producten. Zeer snelle service bij levering. Goede en snelle reparatie.

Assortiment
Ruime keus aan apparaten en mocht je toch wat anders willen, mij nog niet gebeurt maar het kan, dan kunnen ze het gewoon voor je bestellen.

Aanbeveling
Al diverse kennissen, familie en vrienden naar de winkel en website doorgestuurd. Allen zijn ze heel tevreden.

Extra toelichting
Ik vindt het altijd erg fijn om hier mijn apparaten te kopen. Als ik een apparaat gekocht heb weet ik dat ik niet een duur apparaat "aangepraat" heb gekregen maar een apparaat dat past bij mijn behoefte en budget. Ook weet ik dat, mocht er iets kapot gaan, ik snel geholpen wordt en desnoods een vervangend apparaat geleverd krijg. Ook als je apparaat kapot gaat wat je niet bij hen gekocht heb dan is de service top. Kortom kan me geen betere winkel bedenken.

gurbe12568 06-12-2014

duidelijke website

goed afgeleverd vriendelijk personeel

voldoende keuzemogelijkheden

tevreden

Alkemade 05-12-2014 Via de website gekocht

Goede website, gemakkelijk te bestellen, binnen 1 uur contact over de leverdatum met een ruime keuze wanneer de wasmachine kon worden geleverd.

Wasmachine netjes op zijn plek gezet en geïnstalleerd en de oude machine werd direct meegenomen. En boven al, twee aardige service medewerkers.

Assortiment
Ik was op zoek naar een specifieke wasmachine. En EP was de enige die hem direct kon leveren

Aanbeveling
Goede service. Wat beloofd wordt, wordt ook tot in de puntjes waar gemaakt.

D.Popping 05-12-2014 Via de website gekocht

Als je het product/producten eenmaal hebt gevonden, kun je heel eenvoudig de info, prijs etc. zien. Bestellen is zeer eenvoudig en overzichtelijk.

Het product wat ik bestelde zou gratis worden bezorgd en indien voor 17.00 uur de volgende dag worden bezorgd. Het was inderdaad gratis en binnen 22 uur werd het bezorgd. Binnen een paar uur kreeg ik een bevestigingsmail en een paar uur daarna kon ik het het verzendproces volgen en zien wanneer de bezorger onderweg is naar je. De precieze bezorgtijd zag ik niet, maar dat was een paar uur na de tijd dat hij onderweg is.

Assortiment
Ze hebben veel, maar niet alles.

Aanbeveling
Overzichtelijk, duidelijk, makkelijk, betrouwbaar, doen wat ze beloven.

Dolf 1955 - 1977 04-12-2014

Snel en dichtbij

vriendelijke mensen die snel reageren

Zeer uitgebreid

Heb alles al genoemd

Freddyvw 30-11-2014

makkelijk via Bol.com zonder verzendkosten besteld.

Netjes gebeld voor een bezorgafspraak. Een duidelijke tijd van bezorging afgesproken. Helaas nemen ze het verpakkingsmateriaal dan weer niet mee.

Aanbeveling
Prijzen vallen mee. Jammer dat er extra kosten worden berekend voor bezorgen. Via Bol.com bestellen betekend geen bezorgkosten!

jolanda klaarnu 29-11-2014

duidelijk overzicht heel makkelijk te bestellen

heel snel in huis, goede service

Aanbeveling
hele snelle levering en goed op de hoogte gebracht via email van het bezorgproces

Extra toelichting
ben heel tevreden, ladyshave doet het prima en heel snel geleverd

M.B12384987 27-11-2014

5,5

Te laat geïnformeerd over de verwachte levertijd, maken beloftes mbt levertijd niet waar.

Extra toelichting
Maandag 17-11 een broodrooster besteld (via Bol.com) met de belofte dat die de volgende dag in huis zou zijn. Krijg ik vrijdag 21-11 (!) een mail dat de die pas in week 49 geleverd kan worden! Heb hem dus nog niet binnen. Dit artikel was dus gewoon niet op voorraad en is die belofte van de volgende dag in huis volledig onterecht. Dit was mijn eerste bestelling via EP (met Bol heb ik namelijk wel goede ervaringen), maar ik zal niet snel meer voor deze bestelwijze kiezen.

alie m 20-11-2014 Via de website gekocht

6,7

via internet besteld en gehaald bij ep janssen in musselkanaal

heb alles gekocht bij ep ook digitale ziggo kaart met adapter vragen ze €20 voor installeren slecht,10 x niks

Extra toelichting
heb voor mijn ouders een tv gekocht alles bij ep, alles klaar gemaakt, behalve digitaal lukt niet kaart wel actief vragen ze voor installeren €20 koop je voor honderden € fijn is dat ben er dan ook klaar mee

slvrbld 17-11-2014

De bestelling ging snel en probleemloos.

Wij hebben een aankoop gedaan inclusief installatie. Dit is allemaal vlot verlopen en wij konden binnen een half uur onze droger gebruiken.

nyet 17-11-2014

dinsdagmiddag besteld, woensdagochtend al in huis!!

De Canadian 13-11-2014 Via de website gekocht

4,2

Het is gemakkelijk om on lijn te kopen maar vanwege computer technische problemen moest ik een week wachten en opbellen om uit te vinden dat ze in die zaak maar minimale computer kennis hebben waardoor mijn bestelling verloren was geraakt.

Wat service? De koelkast was gelevered, maar installatie en uitleg is extra

Assortiment
Assortment is goed, maar niet altijd de beste prijs

Aanbeveling
Kan weinig van de winkel zeggen want ik heb de bestelling via de Internet gedaan, maar had in de winkel voor een tweede kopie van de rekening gevraagd. Ik moest daarna terug naar de winkel omdat deze tweede kopie niet was ingesloten bij de originele rekening.

Extra toelichting
Ik denk niet dat ik hier nog een keer iets koop vanwege de minimale service en gebrek aan klant belangstelling.

PJW1980 07-11-2014

Bestelproces was eenvoudig en verliep prima.
Ik ben goed door de winkel op de hoogte gehouden van de vorderingen.

Punt voor verbetering: de status van mijn bestelling wijzigde niet tijdens de afhandeling en ging later pas van "nieuw" naar "afgehandeld"

Ik heb nog geen ervaring met de service gedurende de garantieperiode, aangezien het apparaat nog niet stuk is geweest (en dat wil ik graag zo houden :-))

Afhandeling van de order ging prima

Assortiment
Binnen de criteria waar ik op gezocht heb was het assortiment ruim voldoende

Vriendelijk personeel

Extra toelichting
Vriendelijk personeel en prima afhandeling van de geplaatste order

r.boomstra 01-11-2014 Via de website gekocht

niet langs verschillende winkels

snelle afhandeling

Assortiment
alles wat je nodig hebt voor huishoudelijk gebruik

nette bediening en klantvriendelijk

Extra toelichting
levertijd kort en goede producten

H.K 6605 26-10-2014

Op de website geen info over bezorgafspraken

heeft keurig op tijd geleverd, vriendelijk en bereidwillig personeel

JoostSt 25-10-2014

Overzichtelijke site.

Alles keurig geplaatst en geïnstalleerd.
Nette mensen.

Assortiment
Alle goede en bekende merken zijn ruim vertegenwoordigd.

Goede en snelle service!
Veel aandacht voor de uitleg van de vaatwasser.

Extra toelichting
Goede en snelle service! Veel aandacht voor de uitleg van het apparaat.

de Vries1993 21-10-2014

Het online bestellen was vrij eenvoudig. De te ondernemen stappen waren duidelijk, overzichtelijk en namen vrij weinig tijd in beslag.

De service van de winkel is goed, de medewerkers staan je vriendelijk en professioneel te woord. De levertijd voldeed aan de verwachting.

Assortiment
Het assortiment in de winkel zelf is klein, maar online is er een redelijk groot assortiment. Over het algemeen komen de prijzen met andere winkels overeen.

Aanbeveling
Zelf zou ik deze winkel wel kunnen aanbevelen aan anderen, vanwege de service en klantvriendelijkheid.

Extra toelichting
Tot op heden ben ik tevreden met het product, het voldoet aardig aan de verwachting. De service en levering vind ik ook goed.