EP.nl - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over EP.nl.

EP.nl stelt zich voor

Deze score is berekend op basis van 997 reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar.

8,9

VivvyAnn 29-09-2017 Via de website gekocht

Snel, goed en geweldige service!

Via de consumentenbond kwam ik terecht bij winkels die de afwasmachine verkochten die ik zocht. Witgoedhuis stond boven aan de lijst. Gebeld om te vragen of er aangesloten zou worden en dat kon als ik Bezorgen Fullservice zou kiezen voor 15 euro. Nou, daar kan je niet voor zonder zitten.
Keurig per mail en per telefoon werd me gezegd hoe laat de afwasmachine bezorgd zou worden. Twee heren die voor mij geweldig werk hebben gedaan. Het bovenblad van de afwasmachine maakte dat de maten niet helemaal klopten, geen nood: bovenblad is vervangen door het blad van de oude/kapotte afwasmachine en alles keurig aangesloten. Vriendelijk en zeer klantgericht! Ik raad iedereen aan om hier hun spullen te kopen!!! Enne .... bij mijn volgende aankoop graag weer dezelfde bezorgers!!!
Chapeau Witgoedhuis !!!

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Retourproces
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Viskil 29-09-2017 In de winkel gekocht
Ijmuiden

Was niet voorradig,direct besteld,dag later geleverd,prima

Goed toegangkelijkheid,duidelijk en goede beschrijvingen van de producten,hadden snel gevonden wat we zochten

CM Keizer 28-09-2017 In de winkel gekocht

Goede service, met verstand van zaken!

Goede winkels met een heel goed assortiment. heel goede keus en vriendelijk personeel met verstand van zaken.

Marlies 28-09-2017 In de winkel gekocht
EP Gruyters in Stiphout

Super goede service!

In deze winkel wordt men altijd erg persoonlijk behandeld en is men zeer klantvriendelijk.
Men denkt mee met je bij de aanschaf van een product en ook kan men altijd rekenen op een geweldige service. Men staat direct voor je klaar wanneer er onverhoopt een probleem is met een van je apparaten.

Pluspunten

• Retourproces
  • Klantenservice
  • Vakkundigheid personeel

Minpunten

• -

Gerrit Jan 28-09-2017 In de winkel gekocht
Corana in Den Hoorn (Z-H)

Uitstekende Service

Prachtige, mooi ingerichte- en overzichtelijke winkel.
Prima geholpen door de vrouw van de eigenaar,(denk ik).
In ieder geval zeer deskundig een DAB wekkerradio aan mij verkocht.
Deze dorpswinkel is een echte aanrader.

Pluspunten

• Klantenservice
  • Vakkundigheid personeel

Minpunten

• -

Erik ter veld 28-09-2017 In de winkel gekocht

Top winkel !

Doe maar normaal dan doe je al gek genoeg mentaliteit.
Daar hou ik van.
Eerlijk en betrouwbaar.
Vakkundig en vriendelijk personeel.

Erwin Visser 28-09-2017 In de winkel gekocht
Schagen

Goed, vriendelijk en eerlijk advies!

Laagdrempelige binnenkomst in de winkel gevolgd door contact met een vriendelijke medewerker die een eerlijk en goed advies gaf. Daarbij werd gerefereerd door de medewerker aan de actie van Sonos. Kortom een compleet advies/ gesprek.

Van der kampen 28-09-2017 In de winkel gekocht
Budel

Geweldige service

Ik ben zeer tevrede over deze winkel ze hebben bijna alles op voorraad en de bediening is vakkundig.

Robert 27-09-2017 In de winkel gekocht
EP Beerepoot, Hoorn

EP: Altijd goed!

Bij onze EP komen we al jaren... echt jaaaaaren! en.. het is echt altijd goed! uitstekend advies, uitstekende kwaliteit en de service... uitstekend! :-)

Pluspunten

• Klantenservice
  • Vakkundigheid personeel

Minpunten

• -

Samantha 27-09-2017 In de winkel gekocht

Goede uitleg

Na lang twijfelen hadden we besloten een dyson aan te schaffen. Eenmaal in de winkel hadden wij even niet verwacht dat er nog 5 verschillende modellen op ons stonden te wachten. Nadat wij de vraag hadden gesteld wat de verschillen waren stond de medewerkers ons keurig te woord en kregen wij een zeer duidelijke uitleg. Hierdoor een snelle keuze kunnen maken en wij zijn ontzettend blij met onze nieuwe aanschaf

Pluspunten

• Klantenservice
  • Vakkundigheid personeel

Minpunten

• -

Rob 26-09-2017 In de winkel gekocht
Bovenkarspel Streekhof Beerepoot

Super service zeker een aanrder

Het personeel begint je te kennen en samen komen we tot een oplossing. Korting is nooit een probleem en kijken zelf ook nog of het goedkoper aangeboden kan worden.
Service tot aan de woonkamer of tot in de auto gaat ver!

Pluspunten

• Retourproces
  • Klantenservice
  • Vakkundigheid personeel

Minpunten

• -

Arthur 26-09-2017 In de winkel gekocht
Udenhout Robben

geweldige service (al jaren)

de service is al jaren geweldig, maar daar gaat een prima advies (zonder vooroordelen) en een persoonlijke benadering aan vooraf. Niet het duurste willen verkopen, maar op basis van eigen ervaring, wel het gene dat het best bij ons past

Pluspunten

• Retourproces
  • Klantenservice
  • Vakkundigheid personeel

Minpunten

• -

Bas leegwater 26-09-2017 In de winkel gekocht
Hoorn

Enthousiaste medewerkers en een prima service

Ik kwam in de winkel voor twee croqpots, voor mij en een vriendin.
De modellen die ik wilde hebben stonden alleen nog op de plank, en deze kreeg ik met een mooie korting mee naar huis.
Vlotte en enthousiaste medewerkers maken het een plezier hier te winkelen

Claudia 26-09-2017 Via de website gekocht

Prima service!

Na de online bestelling werd netjes even gebeld om te vragen of de bestelling die gedaan was van de 2 wastorens zo klopte. Vanwege 2 verschillende types die bewust zo besteld waren, werd nog even een verificatie gedaan.. Van 1 wastoren waren een aantal kleine dingetjes niet juist geleverd waar we contact over hébben gehad (waar deze dealer overigens niets aan kon doen) We werden meteen een dag later gebeld door de leverancier en ook dat is binnen 2 dagen opgelost! Wij zijn een zeer tevreden klant!

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Retourproces
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

S. Ellerbroek 25-09-2017 In de winkel gekocht
Magazijn leegverkoop Zwaagdijk

Gratis auto!

Afgelopen zondag aankopen gedaan bij EP:Beerepoot, buiten de top service in de winkel ook top service buiten de winkel gekregen. Ik kreeg namelijk na aankoop gratis een Mercedes auto van Gomez mee om even op en neer te rijden naar mijn huis.
Kortom, ik ben zeer tevreden!

Cindy van Driel 24-09-2017 In de winkel gekocht
Horst

vriendelijke goede service

mooie overzichtelijke shop met vriendelijke verkopers.
Goede prijs/kwaliteits verhouding. Goede leveringsvoorwaarden en prettige sfeer

Irene 24-09-2017 In de winkel gekocht
Corona Den Hoorn

Weer wat wijzer

Een goed gesorteerde winkel in mijn buurt. Daar kreeg ik antwoorden op mijn vragen en ging weer vlot de zaak uit met een tevreden gevoel over mijn precies passende aankoop.

Ser 23-09-2017 In de winkel gekocht
Schagen

De toppers van Schagen

Bij EP Beerepoot in Schagen werken echt Toppers! In de winkel werd ik goed geholpen en vervolgens telefonisch. Ik was op zoefk naar een Lampe Berger en bleek dat deze moeilijk te verkrijgen was maar de medewerkster van Beerepoot is het toch gelukt om er nog aan 1 te komen wat ben ik er BLIJ mee!! Bedankt!! Het ruikt weer heerlijk in mijn huis :-)

P,W. de Nijs 23-09-2017 In de winkel gekocht
EP Jack Stet te Zuid Scharwoude

goede service

Wij willen graag onze spullen in het dorp kopen bij een betrouwbare onderneming. En dat is de firma Stet. Alles wordt correct afgeleverd.

Marjan Boer 23-09-2017 In de winkel gekocht
Meppel

Fijn geholpen

Goede uitleg en goede service. Ook een goede prijs kwaliteit verhouding
Ze hebben verstand van zaken.

Aukje 23-09-2017 In de winkel gekocht
Mensonides in Sneek

Fantastische winkel

Super leuke winkel met vakkundig en professioneel personeel. Goede uitleg gekregen.
Een ruim assortiment artikelen.
Erg leuk geholpen.

Pluspunten

• Retourproces
  • Klantenservice
  • Vakkundigheid personeel

Minpunten

• -

Fam. Poelsma 22-09-2017 In de winkel gekocht
Ep Mensonides Harlingen

Ep Mensonides is al jaren tot volle tevredenheid onze winkel

Worden altijd vriendelijk te woord gestaan en de service is uitmuntend. Ook de aflevering is altijd prima in orde.

Familie Bos 22-09-2017 In de winkel gekocht
Zwirs Langeraar

Een winkel in ons dorp met nog echt goed service.

Heerlijk om in een winkel geholpen te worden waar ze verstand van zaken hebben. Er wordt eerlijk advies gegeven. Voor ons was dit voor Een TV. Na een aantal dagen is de tv geplaatst. We kregen nog extra goede uitleg. Wij vinden het belangrijk om in je eigen dorp te kopen en de middenstanders te helpen. Wij zijn totaal geen internet kopers. Super goed zijn we geholpen. Ik weet wel waar ik mijn nieuwe wasmachine en droger ga kopen wanneer ik daar aan toe ben. Bij Zwirs in Langeraar.

J. Kooij 22-09-2017 In de winkel gekocht
boskoop

Snelle levering

Vrijdagochtend ging mijn droger van 13 jaar oud kapot. Te oud om te repareren vond ik, dus EP gebeld en voorlichting gevraagd over een nieuwe droger. 's Middags in de winkel nogmaals uitgebreid voorgelicht. Diezelfde middag gekocht, maandagochtend om 9.30 uur werd hij al gebracht!!! Super snelle levering dus!

W.Vega-Faber 21-09-2017 In de winkel gekocht
Zuid-scharwoude

Prima service

Deze winkel ziet er keurig uit het personeel is vriendelijk en bekwaam en erg behulpzaam.

Ook de service is goed en ze denken met je mee.
ook de kleinschaligheid van de winkel maar wel een groot assortiment is prima.

Diana 21-09-2017 In de winkel gekocht
Best

Top service!! Worden we blij van ??

Veel kennis in huis, goed en vooral ook eerlijk advies.
Wij wilden een smart tv kopen, maar onze verkoper zei meteen dat we ook een google-xx (weet de naam niet meer precies) konden aanschaffen zodat we toch wifi hadden op onze oude tv. We hebben toch voor de nieuwe tv gekozen maar vonden het super dat ons eerlijk verkocht werd.
Service is uitmuntend!

J.doek 21-09-2017 In de winkel gekocht
Raalte

service is heerlijk en vriendelijk

Erg vriendelijk ontvangen en direkt geholpen.
Deze winkel wordt door mij bezocht zolanf hij in Raalte is

Pluspunten

• Klantenservice
  • Vakkundigheid personeel

Minpunten

• -

Horrie 21-09-2017 Via de website gekocht

Snelle en juiste levering

Na verscheiden internet sites te hebben bezocht, hebben wij toch gekozen voor EP Partners. Een duidelijke internet site, een goede en concurrerende prijs en daarbij een snelle en correcte levering. Chapeau. Wellicht tot een volgende aankoop!!!

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Soberje 21-09-2017 In de winkel gekocht
Horst

De service is geweldig

Alles was perfect. En super vriendelijk .Alles wat ze beloven komen ze ook na Alles netjes achtergelaten.

john van overbeek 20-09-2017 In de winkel gekocht
Technisch Bureau Corona Dijkhoornseweg 10

Zeer vriendelijk geholpen,goede uitleg, /voorlichting.

schitterende winkel, grote keuze en prijzen, goede/duidelijke uitleg en zijn bereid om op specifieke vragen in te gaan als je iets niet weet.Je voelt je er prettig.Voor mij geen media markt meer,hebben een probleem opgelost met de Samsumg TV gekocht bij media- markt,was nog geen 8mnd oud.

A.G.M.Droog 20-09-2017 In de winkel gekocht
Zwirs in Langeraar

Prettige en goede service

Ze laten je op je gemak kijken en laten ook het gevraagde komen als het niet op voorraad is en dan kan je alsnog beslissen of de koop door gaat of niet

Pluspunten

• Klantenservice
  • Vakkundigheid personeel

Minpunten

• -

EP: Jan Verdaas 20-09-2017 In de winkel gekocht
Oudenbosch

Heel goede service

Werd geholpen door vriendelijk en vakbekwaam personeel,zeker niet opdringerig en geeft absoluut goede uitleg over het product (en)
Ook voor het afleveren geld het zelfde als bovenstaande

Jos 20-09-2017 In de winkel gekocht
Dorrestijn - Breezand

Geweldige service

Onze vorige t.v. was stuk en werd opgehaald voor reparatie, we kregen intussen een leentoestel van ze. De reparatie ging zoveel kosten, dat we besloten een nieuwe te kopen. Deze werd keurig gebracht en geïnstalleerd bij ons, alle zenders en mogelijkheden stonden er na een poosje op, dit hadden we zelf niet voor elkaar gekregen als dikke zestigers. Dat is volgens ons het voordeel van een dorpswinkel !

Pluspunten

• Retourproces
  • Klantenservice
  • Vakkundigheid personeel

Minpunten

• -

Trees Miedema 20-09-2017 In de winkel gekocht
Groenlo, Groot Zevert

Serieus genomen, goed advies, service: evt. later omruilen.

Ik word als klant altijd serieus genomen, ze nemen alle tijd, advies blijkt ook later te kloppen, ze blijven vriendelijk en bereidwillig bij eventueel omruilen. Extra inzet is nooit een probleem!

Pluspunten

• Retourproces
  • Klantenservice

Minpunten

• -

s c entius 19-09-2017 In de winkel gekocht
hoorn

altijd goed geholpen

geeft altijd een goed vertrouwd gevoel.heeft alle goede merken in huis. en ze zijn nooit op dringend en ik hoor ook van mijn kennissen dat ze er graag binnenlopen.

Andere Beijer 19-09-2017 In de winkel gekocht

Gewoon Goed!

Shop ziet er goed en overzichtelijk uit.
En....goed personeel, kundig, service gericht.
En bij het gekochte apparaat, stond er bij ons gelijk een mannetje klaar die aanbood de toch wel zware magnetron naar beneden te sjouwen!
Compliment.

Miranda 19-09-2017 In de winkel gekocht
Volendam

Geweldig

Hele goede en snelle service ruime keuze in het assortiment en klantvriendelijk personeel met goede tips

Frans 18-09-2017 In de winkel gekocht
Hoorn

De keuze is reuze en de service is TOP!

Ik koop al mijn apparatuur bij EP Beerepoot in Hoorn. Zo ook een sonos installatie. Deze moest gekoppeld worden aan mijn Harman Kardon installatie, hetgeen ik niet voor elkaar kreeg. Zelfs een schets van een medewerker, hoe ik e.e.a. moest aansluiten, hiermee kreeg ik niet het gewenste resultaat. Uiteindelijk is een service monteur geweest en was 1,5 uur bezig om alles opnieuw te installeren. Kosten nul, omdat ik zelf ook al het nodige had ondernomen. Dat noem ik service, want ik had wel de bereidheid om hiervoor te betalen. Ik noem deze zaak altijd "de vrienden van EP:Beerepoot".

Pluspunten

• Klantenservice

Minpunten

• -

Gerda Nij Bijvank 17-09-2017 In de winkel gekocht
EP Raalte

goede service

Het is in de buurt . snelle levering Als hij defect is komen ze langs . Eerst op website gekekentoe advies gevraagt bij de winkel.

Willem Zuidema 17-09-2017 In de winkel gekocht
EP Mensonides Harlingen

Deskundig advies/Touch and Feel ervaring

Touch and Feel is voor ons erg belangrijk. Bij EP Mensonides staan er voldoende demo modellen om dit goed te kunnen ervaren. Hierdoor en mede door het eerlijke en deskundige advies van Johan een doorslaggevende keuze kunnen maken.

Pluspunten

• Klantenservice
  • Vakkundigheid personeel

Minpunten

• -

Simon 17-09-2017 Via de website gekocht

EP Beerepoot er is een oplossing voor elk probleem

Een goede service is altijd de basis van ondernemerssucces. Dat bleek ook bij mijn aankoop van mijn Miele wasmachine. Door een kleine miscommunicatie stond op de bon plaatsen zonder installatie. Echter dat was wel besteld. De medewerkers ondanks hun drukke schema loste het met 1 telefoontje op en de wasmachine werd alsnog geïnstalleerd en uiteraard het plaatsing bedrag betaald. Super

G.C. van Hoogeveen 16-09-2017 In de winkel gekocht
Vaassen

Kwalitiet staat hier hoog in het vaandel

De kundige winkelmedewerkers staan altijd klaar met een goed advies. Ze kennen zelfs de meeste klanten bij naam. In deze winkel zal men niet koste wat kost een artikel verkopen, maar doet men moeite om de klant te helpen, om een goede beslissing te nemen. Soms krijgt de klant een reparatie-advies. Indien het gewenste artikel niet voorradig is, wordt het besteld, en vaak wordt de klant de volgende dag thuis gebeld, dat het bestelde is aangekomen. Bij het betreden van de winkel krijg ik altijd een "prettig gevoel".

Daniël 16-09-2017 In de winkel gekocht
Tegelen

Persoonlijke service

Iedere klant wordt waarde aan gehecht door de klant zelf een keuze te laten maken met de hulp van de werknemers van EP. Je wordt dus echt geholpen aan het beste product voor jou! En niet gewoon een standaard verkooppraatje.

I. van Leeuwen 16-09-2017 In de winkel gekocht
Hoorn

Verkoper begreep precies wat we zochten

Goede service. Werden snel en goed geholpen door verkoper die goed luisterde naar onze wensen. Hij informeerde naar onze huidige apparatuur en naar de gebruiksfrequentie. Op basis hiervan toonde hij verschillende modellen van verschillende merken. Op basis van onze wensen kwam hij tot een goed advies.

R & D 16-09-2017 In de winkel gekocht
Kollum

Service een dikke pluim.

Na prijsvergelijk bleek de koelvriescombinatie bij EP in Kollum als goedkoopste uit de bus te komen. De deur van de combinatie werd gratis omgezet en bezorging was ook gratis. Ons oude witgoed werd daarnaast ook nog eens kosteloos meegenomen.

EP van den Berg 15-09-2017 In de winkel gekocht
Ooltgensplaat

Geraldine service

Je word altijd vriendelijk beholden. Krijgt goed advies. Ze nemen alle tijd voor je. En snelle levering en goede service met installeren.

J Oosterhaven 14-09-2017 Via de website gekocht

ik ben super fijn geholpen.

Ws hier en daar al wezen kijken tot ik bij EP Mensonides kwam , hier was ik op de plek waar ik zijn moest goede uitleg goede prijzen en een super service een dikke pluim.

Michel 14-09-2017 In de winkel gekocht
Jan Verdaad

top service en klantvriendelijkheid !!

Na aangegeven te hebben wat voor tv we zochten
op hun advies afgegaan , gelukkig , wat een top tv heb ik nu zeg .
Antwoorden van vragen ; recht voor
zijn raap.... eerlijkheid... daar hou ik van !!
Man tot man , woord tot woord !!
Klasse zaak.... tot weerziens...

Corina 13-09-2017 In de winkel gekocht
Boxtel

Klantvriendelijk

Ik werd snel, behulpzaam een met goede adviezen geholpen.
Ik kon mijn keuze, met het advies dat ik kreeg, snel maken.
De volgende dag werd mijn koelvriescombinatie al geleverd.
Ik ben tevreden!

Anne 13-09-2017 In de winkel gekocht
Raalte

Prettig contact, goed overleg, super service!

Wij doen altijd onze zaken met EP in onze woonplaats en zijn altijd dik tevreden. Assortiment, prijs, service, dat zijn toch de belangrijkste instrumenten om goed met klanten om te gaan. Daarnaast altijd een zeer vriendelijke behandeling. Top!