EP.nl - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over EP.nl.

EP.nl stelt zich voor

Deze score is berekend op basis van 1482 reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar.

Hans Nolet 05-11-2019

bestellen gaat simpel, jammer dat de levering van DHL niet simpel ging maar veel verwarring schiep. Was het nu wel of niet bij de buren geleverd ?? Uiteindelijk werd het een dag later dan gepland door DHL geleverd. Ik zou een andere leverancier kiezen !
Officiele reactie van EP.nl 06-11-2019

Geachte heer Nolet,

Hartelijk dank voor uw feedback, stellen we op prijs! Het is inderdaad heel vervelend dat er geen duidelijkheid werd gegeven vanuit DHL omtrent uw pakket. Gelukkig is het goedgekomen en wensen u veel plezier met uw aankoop!

kidan 03-11-2019

Ik wil een 9 als beoordeling geven voor de vestiging te Wervershoof!!! Aardig en deskundig personeel welke je als klant goed adviseerd en de tijd voor je neemt, ook als je nog niet precies weet welke keuze je exact wilt maken. De verschillen worden goed uitgelegd. Dit vind ik persoonlijk een enorm verschil met de locatie in Hof van Hoorn, daar werd ik niet eens te woord gestaan, daar zullen ze mij ook niet meer zien. Mijn beoordeling is dus ook bedoeld voor de locatie Wervershoof!!! Zij verdienen een Pluim.

Dhr. J.Jager 03-11-2019

makkelijke website, erg overzichtelijk. Na het plaatsen van de bestelling volgde er goed contact over de voortgang van de bestelling en telefonisch contact over de dag van levering en tijdstip. Erg prettig. Ook in de winkel werd ik goed geholpen bij mijn vragen over de juiste aansluitkabels voor randapparatuur. Heel erg bedankt.

Harri 02-11-2019

Door een spanningspiek op ons netwerk thuis begaf in eerste instantie onze tv het. Wij naar de MediaMarkt om ons te laten adviseren. Hadden vooraf al de testen van de Consumentenbond bekeken. Wij hadden geen goed gevoel van de betrokken adviseur en zijn op zoek gegaan naar een andere elektronicaconcern. We kwamen uit bij eP Beerepoot in Broek op Langedijk. Daar zijn we goed geholpen en kregen we de juiste informatie over het toestel dat we wilden hebben. Enkele dagen later werd het toestel bezorgd en aangesloten; tevens op internet.
Twee weken later begaven ook onze wasdroger en vrieskist het en bovendien maakte de wasmachine een vreemd geluid. Weer zijn wij naar genoemde zaak gegaan en hebben daar drie nieuwe exemplaren aangeschaft. Ook nu weer goede informatie en persoonlijke behandeling. Ook deze apparaten werden keurig door het Beerepoot geïnstalleerd, er werden tips gegeven en de tv werd nog even opnieuw afgesteld op een goed beeldkwaliteit. De oude apparaten werden keurig meegenomen evenals het inpakmateriaal. Wij zijn zeer tevreden over dit bedrijf.
Recent hebben we daar een iMac aangeschaft (wisten wat we wilden hebben) , ofschoon we daarvoor wel even moesten onderhandelen, omdat de Mediamarkt en Coolblue deze computer 200 euro goedkoper aanboden.

Vertrouwen! 02-11-2019

Aanvankelijk was ik niet blij met het voorstel van het winkelpersoneel dat mij tegemoetkoming in de kosten van een nieuw onderdeel van mijn ladyshave voorstelde. De vlotte en positieve afwikkeling van het hoofdkantoor geeft vertrouwen voor de volgende aankoop. Ik krijg een nieuw apparaat en omdat dit goedkoper is dan die van mij, ontving ik het verschil terug. Dank jullie wel!

Klant uit Otterlo 02-11-2019

De bestelling geplaatst omdat ik dacht dat de vaatwasser op voorraad was en snel geleverd kon worden.
Per iDeal betaalt. Daar had ik later spijt van van hij was niet op voorraad en het duurde daardoor langer voordat hij geplaatst werd. Er werd keurig gebeld en de monteur kwam ook op de juiste tijd. En gaf goede adviezen.
Officiele reactie van EP.nl 04-11-2019

Geachte heer, mevrouw,

Hartelijk dank voor uw feedback. Een vaatwasser of ander witgoed, wordt altijd geleverd door een EP:Ondernemer. Die hebben niet altijd apparaten op voorraad en moeten wel eens bestellen bij een leverancier, ook op eigen magazijn staat niet alles, daardoor kan het iets langer duren, dat wordt wel vermeld in de winkelmand hoeveel dagen ongeveer. De ondernemer neemt wel contact met u op voor het uitleveren en de status van de order.
Het feit dat u per ideal betaald heeft geen invloed, mocht een order geannuleerd worden door u als consument, betaald de EP:Klantenservice u altijd direct terug. Fijn dat het goed is gekomen, uiteraard veel plezier van uw vaatwasser!

Wildrik 01-11-2019

Lokale detailhandel heeft grote voordelen. Dichtbij en persoonlijk. En via de EP-website ook in staat koele blauwe collega's met gemak te verslaan.

Math 01-11-2019

Levering volgens het 'boekje' Prijs kwaliteit top. Aan alle gestelde voorwaarden werd en is voldaan.

Ed Meij 30-10-2019

Koop altijd electronica en witgoed bij Beerepoot. Uitstekend advies, goede prijs en vanouds perfecte service maken dat ik altijd terug kom! Fillipe heeft mij uitstekend geholpen en geadviseerd.

Ruud 28-10-2019

Zeer tevreden over EP:Beerepoot (Hoorn). Een winkel waar menig winkel een voorbeeld aan zou kunnen nemen. Kundige, meedenkende, niet opdringerige en vooral eerlijke verkopers. Service is geweldig. Bij mij was een insteekkaart van mij TV stuk gegaan, dus wil ik een nieuwe kopen. Zien ze in de computer (aankopen staan allemaal genoteerd) dat hij nog maar een half jaar uit de garantie is. Ik kreeg zo een nieuwe mee! Uiteraard kijk ik ook bij andere winkels, als ik iets moet aanschaffen, maar ik kom toch altijd weer bij EP:Beerepoot uit.

Hans 28-10-2019

21-10-2019 heb ik bij EP Stadshagen in Zwolle 2 Sonos ONE SL luidsprekers gekocht voor uitbreiding van mijn SONOS BEAM. Verkoper xxx van EP heeft mij keurig en voldoende uitgelegd hoe ik de instellingen thuis moest ingeven via APP van SONOS om de 2 ONE SL luidsprekers als stereo te laten klinken.

Antonia 27-10-2019

EP is een zeer klantvriendelijke winkel waar ze met je meedenken. Je hebt niet het gevoel dat er wat verkocht moet worden, laat staan het duurste, maar dat ze je echt graag willen helpen. Bij mijn zus was de magnetron kapot; komen ze kijken en advies geven zonder meteen een nieuwe magnetron te verkopen. Klasse! Voor mij bestellen ze elke keer netjes een cartridge voor de printer, zodat we het gewoon op kunnen halen in de winkel. Fijn dat er nog zulke winkels zijn

Arthur 26-10-2019

De website ziet er niet erg uitnodigd uit, maar de service is uitstekend! Wij hebben een droger gekocht bij EP en hadden hier wat vragen over en vroegen of er wat mogelijkheden waren qua bezorging. EP hielp hier graag bij en wat ik nog veel belangrijker vind, ze denken zelf mee in oplossingen! Ze komen met voorstellen en proberen de beste oplossing voor jou vraag te zoeken. Ontzettend fijn, mij hebben ze om haha! :)

Robert Jan van Steenis 25-10-2019

Ik heb wederom voor EP gekozen omdat ik er destijds mijn vaatwasser en koel/vriescombinatie heb gekocht nadat zij er in waren geslaagd om een lastig verkrijgbaar stekkertje voor de audioset van mijn hoogbejaarde vader te bemachtigen. Vanwege die persoonlijke service kies ik voor EP. Ik ben met EP in aanraking gekomen via een vriend in Haarlem die ook goede ervaringen heeft met EP.

Tonny Mulder 25-10-2019

E staat voor Efficient en P staat voor Persoonlijk,koop al jaren bij EP Beerepoot Wervershoof,en nu de laatste aankoop online,beide ervaar ik als heel Efficient en Persoonlijk.Producten goede kwaliteit.
Officiele reactie van EP.nl 25-10-2019

Geachte heer, mevrouw,

Wat een mooie feedback voor EP:Beerepoot, zijn ze erg blij mee. Fijn dat u zo tevreden bent!

Rob 24-10-2019

Een uitmuntende webwinkel met kwaliteitsproducten, die snel geleverd worden.

Miranda 24-10-2019

Op zoek naar een waterkoker voor ons nichtje die uit huis gaat om samen te gaan wonen. Al rondkijkend op internet kwam ik op de site van EP terecht en de revieuws waren goed, waardoor ik al vrij vlot besloot hier de gewenste waterkoker aan te schaffen. Zelfs de mogelijkheid van afterpay, wat wel fijn is als je ergens voor de eerste keer besteld en nog geen ervaring met die site/winkel hebt. Keurig mailtjes ontvangen over de voortgang, keurig en op tijd bezorgd, sneller dan gedacht. Hier een zeer tevreden klant en een heel blij nichtje. Een dikke duim voor EP

Jorg 24-10-2019

Stofzuiger besteld. Snelle levering, goede, snel reagerende klantenservice.

Zeer betrouwbaar en snelle levering van EP. 23-10-2019

Ik vind EP een fantastische shop.
Drie weken geleden een stofzuiger besteld en die werd (de volgende dag) snel en goed geleverd.
Deze stofzuiger beviel zeer goed. Ik zag dat mijn vrouw hem iedere keer mee naar boven nam, omdat hij veel beter zoog dan haar stofzuiger boven. Nu hebben we dus twee van deze heerlijke Inventum stofzuigers.
Ik ben er van overtuigd, dat zij langer meegaan dan twee jaar (twee jaar garantie), maar als ze defect gaan komen er direct weer Inventums via EP.
Dank voor de perfect afwikkeling.
Groet,

Frits 23-10-2019

Tv besteld op de website, die werd vervolgens de volgende morgen keurig bezorgd.
Uitgepakt, aangesloten en kijken maar. Eigenlijk zoals het hoort.
Tevreden gebruiker.

Kevin 23-10-2019

Op zondagavond een bestelling geplaatst voor een Samsung Soundbar, en dinsdag werd deze netjes persoonlijk afgeleverd. Tevens nog wat tips gekregen voor de Samsung Cashback Actie die op dat moment was, en tijdens het bestel proces netjes op de hoogte gehouden van de status door de lokale EP winkel.

George 21-10-2019

Ik ben op visite geweest in Hoorn bij EP: beerepoot, en ik ben daar goed, niet opdringerig ontvangen.
De medewerkers hebben allemaal, zo heb ik begrepen, hun eigen specialiteiten.
Dat is wel zo handig, niet één zo'n betweter.
Uiteindelijk hebben we een compleet "witgoed"? Ik geloof dat het zo heet, pakket aangeschaft. Koelkast, wasdroger, wasmachine, stofzuiger, magnetron en televisie.
Voor een redelijke prijs.
Nadeel vind ik wel dat de wasmachine niet is aangesloten.
Dat hadden we beter moeten communiceren.
Officiele reactie van EP.nl 23-10-2019

Geachte heer,
Hartelijk dank voor uw feedback. EP:Beerepoot vindt het prettig te horen dat u zo tevreden bent. U had natuurlijk altijd kunnen vragen bij afleveren of het alsnog mogelijk was om de wasmachine aan te sluiten. Uiteraard veel plezier van uw aankopen!

M.Oosterhof 20-10-2019

Duidelijke site. Prijstechnisch interessant. Vlotte afhandeling en levering.

Nico 19-10-2019

EP Zwolle-Zuid
Zéér vriendelijke en deskundige mensen daar.
Ik ben goed voorgelicht en daar een wasmachine en een diepvrieskast gekocht.
Levering en installeren perfect!
Goede service!
Absoluut de moeite waard om deze nieuwe winkel te bezoeken.

Sandra 18-10-2019

Goede aardige verkoper met kennis van zaken, gaf goede uitleg over de aankoop.

Manfred 18-10-2019

Goede service en waar voor uw geld te allen tijde. Het personeel is erg vriendelijk, behulpzaam en deskundig

Jaap 17-10-2019

Er stond op de website dat levertijd 2 tot 3 dagen kon bedragen. Tot onze verbazing werden we de volgende dag laar in de middag gebeld met de vraag of de vriezer 's avonds omstreeks half zeven gebracht kon worden. Werkelijk klasse!!

Dani 17-10-2019

Prima site, duidelijk en overeenkomstig met geleverd product. EP gekozen omdat deze het goedkoopst was na vergelijking. Vlotte en eenvoudige afhandeling zonder een account te hoeven aanmaken. Bezorging de volgende dag kunnen ophalen bij afhaalpunt in de buurt. Prima geregeld!

AvB 17-10-2019

In de openingsaanbieding hebben wij een inductie kookplaat gekocht. Om te installeren kwam een monteur, deze beoordeelde dat het uiteindelijk niet verstandig was om het te plaatsen, omdat de kookplaat de warmte onvoldoende kwijt zou kunnen. De kookplaat terug naar de winkel en geld terug ontcangen. Geholpen door heel vriendelijk personeel.

JE 17-10-2019

We hadden een robotstofzuiger besteld met een leveringstermijn van ong een week.
in het begin is er wel contact geweest dat het waarschijnlijk een kleine 14 dagen zou duren.
vervolgens werden we niet op de hoogte gehouden over de levering, we hebben er zelf meerdere keren contact over moeten opnemen.
de stofzuiger is 4 weken na bestelling pas geleverd.
Officiele reactie van EP.nl 17-10-2019

Geachte heer, mevrouw,

Hartelijk dank voor uw feedback. Wat vervelend dat de winkel u niet op de hoogte heeft gehouden van de levertijd, dat had u heel veel meer duidelijkheid kunnen geven. Daarvoor excuses. We wensen u wel veel plezier van uw aankoop. Tevens hebben we u nog een persoonlijke mail gestuurd.

Paul 16-10-2019

Had het product om 17:55 besteld. Het was mij niet helemaal duidelijk wanneer ik hem zou krijgen en ik kreeg ook niet direct een mail met de bevestiging waardoor ik bang was dat het niet goed was gegaan. Echter kreeg ik de volgende dag de bevestiging van de bestelling en dat deze ook diezelfde dag direct geleverd zou worden. Snelle bezorging en duidelijke beschrijving! De desbetreffende telefoon bevalt goed, heeft alleen hooggevoelige toetsen waardoor je makkelijk een verkeerde knop indrukt, verder prima toestel!

Randy Beeren 16-10-2019

Zeer snelle levering van mijn bestelde product. Het product werkte naar verwachting en ik ben dan ook zeer tevreden over de kwaliteit en bezorgservice van EP.

LvB 15-10-2019

Overzichtelijke site met ruime keuze en snelle, correcte levering van de bestelling.

Theo 15-10-2019

Snelle levering alleen zou ik mailtje krijgen als het geleverd zou worden, helaas niet gebeurt. Maar toch snelle levering en vooral belangrijk voor mij E.P was de goedkoopste leverancier.
Officiele reactie van EP.nl 16-10-2019

Geachte heer,

Hartelijk dank voor uw feedback. Uw product is verzonden via onze distributeur, het is gebruikelijk dat ook zij een mail sturen met track en trace, waarschijnlijk is dat om onbekende redenen niet gebeurd, dit is inmiddels teruggekoppeld met deze distributeur. Wij nemen uw feedback zeker ter harte, fijn dat u tevreden bent over onze prijzen.

Karin de Neef 15-10-2019

Ik woon na 15 jaar weer in Hoogeveen maar blijf toch materiaal kopen bij Kuik omdat de service top is.
Dikke pluim voor de goede service.
Je wordt hier nog als mens benaderd en niet als nummer. Top!!!!!!

Miranda 14-10-2019

Wij zijn in de winkel in Hoorn goed geholpen m.b.t. de aanschaf van een nieuwe stofzuiger. Wat opviel was dat het personeel goed op de hoogte was van de mogelijkheden van de diverse apparaten, waardoor wij goed geholpen zijn om hierin een keuze te maken.

Dick 14-10-2019

Snel schakelen en direct een afspraak maken gewoon goed geregeld ouwe machine eruit nieuwe erin super geregeld.

JF Hagenbeek 12-10-2019

EP Elburg.
Aardig en behulpzaam personeel met aandacht voor de klant. Meedenken bij problemen en altijd op zoek naar oplossingen. In deze winkel ben je dus geen nummer!

Marcel 10-10-2019

Prijs is concurrerend met andere aanbieders. Bestelling snel geregeld en geleverd zonder veel poespas.

Albert 09-10-2019

Kom al jarenlang bij EP Mulder in Leek. Bijzonder klantvriendelijk en wordt er altijd correct en deskundig geholpen. Onlangs nog geweest met een kapotte stofzuiger waarvan ik dacht dat ie afgeschreven kon worden. Bleek dat ie toch nog voor een zacht prijsje te repareren was. Top winkel !

Ilona Mulder 09-10-2019

De levertijd was wel erg lang nm na 1 week kon ik mijn bestelling ophalen in de winkel te Groesbeek.
En ik kon niet achteraf betalen.
Officiele reactie van EP.nl 10-10-2019

Geachte mevrouw,
Hartelijk dank voor uw feedback. Uw bestelde artikel is alleen te bestellen en te leveren via een winkel. De levertijd duurde in dit geval iets langer, omdat de leverancier hierin gebreke bleef. Dat u niet via Afterpay kon betalen is niet door ons ingesteld, maar Afterpay geeft daar goedkeuring of afkeuring voor. Veel plezier met uw aankoop.

Anoniem 09-10-2019

Bestelling gedaan via de webshop met bezorging in de winkel. Na het bestellen (en betalen) geen enkele communicatie over mijn aankoop. Na een week naar de winkel om mijn bestelling op te halen, ook naar hen toe geen goede communicatie.
Winkelpersoneel heeft het tot de bodem uitgezocht en gezorgd dat ik mijn product de volgende dag in huis kon hebben.
Complimenten aan het personeel, zij krijgen een 8.
Kritisch 09-10-2019

U geeft zo EP: geen kans om iets uit te leggen als u anoniem reageert....als u reviews leest ziet u dat ze echt wel hun uiterste best doen voor een consument. Lijkt mij dat élk bedrijf te maken heeft met excessen én eventuele partners.

Officiele reactie van EP.nl 10-10-2019

Geachte heer, mevrouw,
Hartelijk dank voor uw feedback. In dit geval is de uitlevering niet gedaan door onze distributeur aan de winkel. De winkel ontvangt altijd de producten van een distributeur MET naam voor wie het bestemd is, en dan kunnen zij met u contact opnemen als het er is, immers zij hebben ook inzicht in de orders. Zo lopen de lijnen altijd, en dat weet elke winkel, dus communicatief gezien is dat duidelijk voor een winkel. Fijn dat u toch zo tevreden bent over de winkel.

Jackx 08-10-2019

Koelkast besteld goed overzicht uit hoe je je keuze maak, alleen jammer dat je bijna 30 euro extra moet betalen als je hem uitgepakt en aangesloten wilt hebben en het verpakkings materiaal mee te laten nemen echt een - punt service is er dus niet echt. Moet er nu echt even over na denken of ik er nog mijn volgende aankoop zou doen. Gezien dat ik zelf mijn gehele witgoed wil gaan vervangen gaat mijn dat 120 euro extra kosten.
Officiele reactie van EP.nl 09-10-2019

Geachte heer,
Hartelijk dank voor uw feedback. De 29,95 zijn als service dat de ondernemer het apparaat op de plaats zet waar u wilt, dus ook tot 2 hoog, uitpakt, stelt en het verpakkingsmateriaal mee neemt. Als u dit niet had gewild, is het een levering tot de drempel en dat betekend dat u het apparaat zelf kunt plaatsen. Die keuze is natuurlijk geheel aan u. Natuurlijk veel plezier met uw aankoop!

José en Jan Terwal. 05-10-2019

Wij zijn nu al 3x bij ep:Berenpoot in broek op langen dijk geweest en in hoorn 1x.
Zijn bij al de winkels zo geweldig geholpen en geadviseerd,dus is onze vaste winkel geworden.
Valt gewoon op als je de winkel binnen komt dat alle medewerkers zo vrolijk,vriendelijk en goed zijn.Eenverademing.

Célestin Nshimiyimana 05-10-2019

Ik koop mijn spullen bij EP omdat de aflevering, transport en montage worden niet in rekening gebracht.

Remco 04-10-2019

EP is een lokale winkel hier in Wolvega waar we altijd vetrouwd heen kunnen gaan voor apparatuur. Nu meerdere malen gebruik gemaakt van de winkel en ze geven altijd goed en eerlijk advies.

De installatie service hebben we ook gebruikt en dit is altijd top!

Resi de Bruijn 04-10-2019

Prachtig nieuwe winkel waarvan we al jaren van de beste service genieten op ons Dorp in de oude winkel zelfde vriendelijke mensen Zion gebleven en we kopen heel graag bij winkels om de hoek heel veel succes en hartelijk dank boor de jarenlange goede service

Miloman 03-10-2019

Marktconforme prijs, en vanwege het formaat van het pakket werd er keurig in overleg een afleverdatum en tijd afgesproken. En het werd keurig, en keurig op de afgesproken datum en tijd afgeleverd. Wel even opletten: 'op voorraad' betekent op voorraad bij hun leverancier, dus duurde een dagje langer.
Officiele reactie van EP.nl 04-10-2019

Geachte heer,

Hartelijk dank voor uw feedback. Niet in alle gevallen is op voorraad dat het dan bij de leverancier is en dus een dag langer kan duren, dat is niet geheel helder op dit moment voor u als consument. Voor zekerheden kunt u altijd met de klantenservice bellen. Veel plezier met uw aankoop!

Tonki 03-10-2019

Bij EP Beerepoot in Broek op Langedijk een AEG Steelstofzuiger gekocht . De verkoper die ons hielp was bijzonder aardig en geheel met ons meedenkend wat de beste keuze was. Steelstofzuigers in diverse maten en soorten kregen een goede uitleg en haalde de gehele stofzuiger uit elkaar om de mogelijkheden te bekijken, waarbij hij alle (zeker drie kwartier) tijd nam. Uiteindelijk met een tevreden gevoel de deur uitgegaan met een stofzuiger die bij ons past. Heel blij mee.

hijko 03-10-2019

Bestelling was snel ingevoerd, geen registratie nodig en snelle levering. Kortom, helemaal zoals ik het wil (met name dat geen registratie nodig is).