EP.nl - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over EP.nl.

EP.nl stelt zich voor

Deze score is berekend op basis van 997 reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar.

8,9

Els 12-12-2017 In de winkel gekocht
Wervershoof

EP: Beerepoot, top winkels.

Prima winkel, goed en netjes geholpen, vriendelijk personeel,
en prima service.ook de andere filialen hebben het prima voor elkaar.

Pluspunten

• Vakkundigheid personeel

Minpunten

• -

Thea 12-12-2017 In de winkel gekocht
Schagen

Uitgebreide uitleg

Heb hier eerder electronica gekocht. Altijd nemen ze de tijd voor je en krijg je uitgebreide uitleg. Ook een keer na een half jaar kapotte E-reader, zonder probleem een nieuwe exemplaar gekregen. Vanwege deze uitstekende service koop ik dit soort zaken niet meer via internet maar gewoon bij Beerepoot Schagen.

Pluspunten

• Retourproces
  • Klantenservice
  • Vakkundigheid personeel

Minpunten

• -

Lucia Rieske 12-12-2017 In de winkel gekocht
Gieten

Goede service

Je wordt er vriendelijk geholpen; de medewerkers geven je goed advies en dringen niet aan , zodat je het gevoel hebt dat je wat moet kopen.

Johan Tiessing 12-12-2017 In de winkel gekocht

Prettige en professionele bediening

Degelijke winkel met uitstekende service. Professionele verkopers die je werkelijk goede adviezen geven.

Hiemstra 11-12-2017 In de winkel gekocht
Mensonides Harlingen

Verstand van zaken!

De kennis van de artikelen is uitstekend! We zijn goed te woord gestaan en ze waren niet opdringerig. We vonden het fijn om hier te shoppen.

Egon 11-12-2017 In de winkel gekocht

Top!

Uitermate vriendelijk, kundig personeel. Service ook echt top! Een van de pluspunten is het ruim gesorteerde assortiment! Harmann Kardon of Yamaha vind je niet bij een Expert bijv.!

Wilfred 11-12-2017 In de winkel gekocht
Hoorn

Prima verkopers en perfecte aflevering

Wasautomaat en droger gekocht. De verkoper bij EPBeerepoot heeft alle mogelijkheden duidelijk uitgelegd en aan mij de keuze gelaten. De aflevering ging op tijd en de mannen hebben de tijd genomen om alles goed te installeren en de bediening van de machines duidelijk uitgelegd.

Pluspunten

• Retourproces
  • Vakkundigheid personeel

Minpunten

• -

Jan Petter 10-12-2017 In de winkel gekocht
EP Jack Stet Langedijk

Top service en deskundig personeel zeer behulpzaam

Uitstekende informatie gekregen bij aanschaf televisie, er wordt de tijd genomen om vragen klant deskundig te beantwoorden. Geen aanbetaling voor aan te schaffen product, vertrouwen vinden wij zeer positief. Service m.b.t. installeren van het aangeschafte product is top. Geen kosten achteraf, als klant weet je waar je aan toe bent. Uitstekende winkel.

Ten Klei 10-12-2017 In de winkel gekocht
Hoorn

Service is uitstekend. Men denkt mee met de klant!

De mensen in de winkel zijn deskundig. Nemen de tijd voor de informatieverstrekking. Laten de keuze over aan de klant en pushen niet. Wij bevelen de winkel bij iedereen aan.

Pluspunten

• Retourproces
  • Klantenservice
  • Vakkundigheid personeel

Minpunten

• -

Henrie Bartels 10-12-2017 In de winkel gekocht
Piet Gruijters Helmond [Stiphout]

service

EP Piet Gruijters uit Helmond [Stiphout] geweldige sevice en perfect geholpen in de winkel.
Goede uitleg en perfecte service. Fijne winkel en fijn personeel.
Ben al eerder geholpen met de televisie en perfect geholpen, terwijl defout bij ziggo was. Zeer netjes vanuit hen. De rede dat ik daar ook mijn andere apparatuur wilde kopen.

Pluspunten

• Klantenservice
  • Vakkundigheid personeel

Minpunten

• -

Teus de Groot 09-12-2017 In de winkel gekocht
witgoed huis beesd

Geweldig geholpen en uit gelegd perfekt gedaan.

Geweldig netjes geholpen en perfect afgeleverd .
Oude machine meegenomen en alles opgeruimd
gebruik aanwijzing netjes uitgelegd.

Pluspunten

• Klantenservice
  • Vakkundigheid personeel

Minpunten

• -

DOUWE UIT SNEEK 09-12-2017 In de winkel gekocht
Sneek

Kennis van zaken

Goede voorlichting, deskundig advies en de tijd voor de klant, zelfs voor aankoop van een stofzuiger, want was al bij expert geweest en had het oerwoud aan informatie op internet ook wel gezien, echt top was de laatste prijsvergelijking op kieskeurig.nl door de verkoper gaf mij de doorslag de aankoop bij ep mensonides te doen!

Pluspunten

• Vakkundigheid personeel

Minpunten

• -

keimpe 09-12-2017 In de winkel gekocht
van Aalstweg 16b, Hoorn

een vertrouwd adres

EP Beerepoot in de Hof van Hoorn, heeft een goed en overzichtelijk opgesteld assortiment.
Jammer dat de afgesproken levertijd met 4 dagen werd verlengd, maar dat werd netjes doorgegeven.
Aflevering was prima in orde.
Verpakkingsmateriaal werd keurig opgeruimd en meegenomen.

K. Smit 08-12-2017 In de winkel gekocht
Van Bavel in Vught

Geweldige service, zeer tevreden

X is zeer hulpvaardig, neemt alle tijd. Wasmachine gebruiksklaar afgeleverd en zelfs even proefgedraaid, oude wasmachine keurig afgevoerd. Ik zou niet weten wat er beter kan aan de service van EP van Bavel in Vught

Anja 08-12-2017 In de winkel gekocht

Prettig en deskundig geholpen!

Wij komen al lang bij EP Tol en altijd naar volle tevredenheid. Ze zijn deskundig, vriendelijk, snel. We vinden het prettig om kostbare zaken zoals tv, wasmachine, afwasmachine te kopen bij een betrouwbare zaak in de buurt.

Liesbeth Everlo 08-12-2017 Via de website gekocht

Ze zijn in een woord:UNIEK

Super aardig,klantvriendelijk,meedenkend,alle tijd voor je nemen,goede service dus: in een woord UNIEK.

Natalie 07-12-2017 Via de website gekocht

Prima service zeer klant vriendelijk

Snelle levering prima service in overleg ook nog 2 dagen eerder in huis netjes te woord gestaan prima bezorgers 👍 En de oude vaatwasser mee genomen

Rolf 07-12-2017 In de winkel gekocht
Bovenkarspel

Zoa ls wij gewend zijn!

Al bijna 20 jaar klant bIJ EP Beerepoot Bovenkarspel, maar ook andere filialen (Hoorn) Altijd een goed advies en een goede service.

Pluspunten

• Klantenservice
  • Vakkundigheid personeel

Minpunten

• -

Monty 07-12-2017 In de winkel gekocht
EP-Zwirs te Langeraar

Klantvriendelijke en goede service

Het is de winkel in het dorp, waarvan de mensen altijd klaar staan als er iets is. Bewust niet gekozen voor een webwinkel of voor de Mediamarkt. Steunen van de plaatselijke winkeliers als de prijs niet teveel verschilt.

Gerda 06-12-2017 In de winkel gekocht
Tilburg

Goede informatie

We hebben een droger gekocht bij EP omdat we de service belangrijk vinden. Ze komen aan huis mocht het apparaat gebreken vertonen

Menno 05-12-2017 In de winkel gekocht
EP Knol. Rijksstraatweg, Haarlem

Persoonlijk, flexibel en niet duur.

Ik heb voor EP Knol gekozen, omdat je gewoon even de winkel kunt binnenlopen, meteen geholpen wordt en ze je n een paar keer ook van gezicht kennen. Daarnaast goed advies en ze denken met je mee. En... niet duurder dan de zgn. internet aanbieders. Goedkoper zelfs!
En op de dag van plaatsen kon ik gewoon even bellen dat ik iets later thuis was. Gewoon op een vast (023} nummer. Kreeg ik gewoon iemand te spreken! Zelfs degene die die middag bij mij langs zou komen. Dus geen account aanmaken. Geen tric & trace systeem met allerlei vervelende inlogcodes en accounts aanmaken. Gewoon lekker van mens tot mens!

MC 05-12-2017 In de winkel gekocht
EP Beerepoot in Hoorn

Goed en eerlijk advies

Wij waren op zoek naar een nieuwe stereo installatie en wilden graag horen wat er op dit moment te koop is. Aangezien je tegenwoordig in geen enkele winkel alle mogelijkheden kunt beluisteren, zijn we EP Beerepoot in Hoorn binnen gestapt. Daar konden we de verschillen tussen de verschillende systemen o.a. Bose, Sanos en Heos beluisteren. Een zeer goed advies van de verkopers gehad. Uiteindelijk besloten om de Heos set te kopen, de soundbar en subwoofer. Tijdens de bestelling van de set ging het advies nog verder, van de WIFI in huis tot de HDMI kabels en installatie van alle spullen. Dat wil je als klant een goed totaal advies en daar mag dan ook best voor betaald worden. Je kunt ook naar andere zaken gaan of de spullen via internet kopen maar dan heb je straks een dure installatie staan die niet goed/optimaal werkt.

Tiny Vinke 05-12-2017 In de winkel gekocht
Gieten

Uitstekende service

Zeer klantgerichte en deskundige eigenaar en medewerkers. Goede uitleg van apparatuur. Komen ook extra langs als je iets niet begrijpt.

CJB 05-12-2017 In de winkel gekocht

Uitstekende winkel/medewerkers.

Uitstekende service, betrokken en kundige medewerkers. Medewerkers hebben goede produkt kennis. Vriendelijk en met de klant meedenkend. Dit alles de reden om naar EP te gaan.

Koster 04-12-2017 In de winkel gekocht
Pool surhuisterveen

Prima begeleiding in de keuze

We hebben een twee uurtjes in de winkel de nieuwe Tv bekeken. Na de keuze hebben we thuis nog weer wat uitgezocht en bij de volgende afspraak zijn we na de behandeling van onze technische vragen tot een goede keuze gekomen. de Sony KD 55XD9305.

Joke 04-12-2017 In de winkel gekocht

Goed advies

Wij zijn 2x voor de aankoop van een TV in de winkel geweest, beide keren werden wij zeer vriendelijk geholpen en uitgebreid geadviseerd, tot de evt nodige kabels aan toe!

Wij zijn naar EP Beerepoot gegaan door goede ervaring in het verleden.

Frank Donker 04-12-2017 In de winkel gekocht
EP Tol IJmuiden

Prima service en kundige uitleg

Deze winkel is zeer toegankelijk en het personeel is ook zeer kundig en beleefd, de service en nazorg staat ook hoog in het vaandel in deze winkel.

Pluspunten

• Klantenservice
  • Vakkundigheid personeel

Minpunten

• -

MaC 04-12-2017 In de winkel gekocht
EP Eppink Tubbergen

Prima service!

Prima service en snelle levering. Het product was niet op voorraad. SMS ontvangen waarna ik het product bij de winkel heb afgehaald. Keurig verpakt en afgehandeld.

Rina Koster 04-12-2017 In de winkel gekocht
Bovenkarspel

Geweldige service en klant vriendelijk

Koop alles bij Beerepoot heel vriendelijk personeel of je nou naar Bovenkarspel gaat of Hoorn .
Het is een heerlijke winkel service is perfect.

Martin Lang 04-12-2017 In de winkel gekocht
Hoorn

Mooie prijs en altijd snelle aandacht voor de klant !

Het begint al bij binnenkomst. Je voelt je gelijk op je gemak en niet alle apparaten springen tegelijk op je af. Op het moment dat je denkt: "nu zou ik wel even iemand iets willen vragen", staat ie d'r . Goede deskundige hulp en advies maken het plaatje af. En de prijs? Meestal op "online-niveau" of beter. Belangrijkste: Ik slaag hier altijd!

Pluspunten

• Retourproces
  • Klantenservice
  • Vakkundigheid personeel

Minpunten

• -

alles optijd en goed te zien wat op voorraad is. 04-12-2017 In de winkel gekocht
Hoorn

Een prima service ,maar ook een geweldig advies gekregen

Deze Winkel straat ,je wordt er netjes geholpen ,en zo nodig voorzien van een kopje koffie,het personeel weet waar ze over praten ,en zullen je geen onnodige verkoop praatjes vertellen.

R Blauw 04-12-2017 In de winkel gekocht
ep beilen

snelle levering en prima service

De service.Ze nemen het oude/stuk apparaat mee.Dat heb je online niet.Laten we aub winkels houden want dan kunnen we het te kopen artikel met eigen ogen te zien

Jos 02-12-2017 In de winkel gekocht
Jack Stet

Betrouwbare winkel

Luisteren naar je wensen en zorgen dat je het juiste product
en service krijgt.Geven een goed advies.

Pluspunten

• Klantenservice
  • Vakkundigheid personeel

Minpunten

• -

Mwn 02-12-2017 In de winkel gekocht
EP hoorn

Fantastische service

Heel fijn geholpen bij EP beerepoot in Hoorn
Na hele fijne uitleg en advies hebben wij een wasmachine gekocht en werd netjes bezorgd en aangesloten
Deze winkel heeft duidelijk kennis in huis

Pluspunten

• Vakkundigheid personeel

Minpunten

• -

Hilde 02-12-2017 In de winkel gekocht
EP Molendijk Denekamp

Goede service!!

Goede service! Van in de winkel tot aan de levering en plaatsing in huis!! Voldoende kennis van het personeel, en proberen vragen altijd te beantwoorden of wel uit te zoeken.

C.Beeftink 02-12-2017 In de winkel gekocht
EP : Dorrestijn

service is goed

Goede voor lichting , prijs kwaliteit verhouding is goed. kiezen uit verschillende merken.
Bezorging en plaatsen prima geregeld.

JM Fransen 02-12-2017 In de winkel gekocht
EP Zwirs

ik ben goed en vriendelijk geholpen en een goed advies

het is een vertrouwde winkel en personeel, en in ons eigen dorp , ook erg belangrijk vinden wij, dan vertrouw je mensen op hun advies .

Pluspunten

• Klantenservice
  • Vakkundigheid personeel

Minpunten

• -

Ruijter 01-12-2017 In de winkel gekocht
BERGEN NH

Vakmanschap

W v/d Steen Electro is een kleine winkel met een grote vakmanschap. Ze bieden jou vele mogelijkheden met een hoge service. Top winkel!

Neal keijzer 01-12-2017 In de winkel gekocht
Volendam

Vriendelijk personeel,goede service

Ep is gewoon een goede winkel ik heb al mijn elektrische apparaten hier vandaan.Goede shop, snelle service, vriendelijk personeel

Pluspunten

• Vakkundigheid personeel

Minpunten

• -

C.j.prins 01-12-2017 In de winkel gekocht
Firma Tol in Ijmuiden

Heerlijke winkel met vriendelijk persoonlijk,

Overzichtelijk en snel. Hebben het besteld en de volgende dag al afgeleverd. Als ik weer iets nodig hebt ga ik weer hiervoor.

Wim van Gurp 01-12-2017 In de winkel gekocht
EP: Jan Verdaas te Oudenbosch

Een prima service en een goede uitleg over het product.

Ik vind het een fijne winkel met veel aanbod en een goede service ! Als er iets stuk gaat komen ze vaak zo snel mogelijk om het te installeren. Ook krijg je een goede voorlichting over het product. Wij lopen er vaak binnen omdat het voor ons dichtbij is.

Pluspunten

• Retourproces
  • Klantenservice
  • Vakkundigheid personeel

Minpunten

• -

Harmke 30-11-2017 In de winkel gekocht
Terpstra Dokkum

Geweldige service met vriendelijk en meedenkend personeel

Prima service en garantie
Breed assortiment
Mooie winkel
Vriendelijke mensen, altijd in voor een praatje met daarbij een goed advies

Henk 30-11-2017 In de winkel gekocht
EP Beerepoot in Wervershoof

Geweldige uitleg product

Ik ben hier al vaker geweest. In een prettige sfeer wordt je goed geholpen. Alles wat er uit te leggen viel over het product wat wij inmiddels hebben aangeschaft is aan ons verteld. Ook de negatieve zaken, bv het snel leeg zijn de accu.

Nanda 30-11-2017 In de winkel gekocht
EP Voordeelland

Prima service

Medewerkers zijn altijd behulpzaam en vriendelijk. Er zijn altijd meerdere medewerkers aanwezig, waardoor er nauwelijks wachttijd is als klant.

ep:mensonides 30-11-2017 In de winkel gekocht
harlingen

super winkel!

wij vinden mensonides een zeer fijne winkel, prettig ingericht, we mogen er ook graag "gewoon even"rondkijken, Wat ook altijd mag. Erg goede service, ze weten waar ze over praten, goede kwaliteit producten en hele goede service erbij. Ook zeer prettig dat ze alle bonnen terug kunnen halen in hun systeem, nooit gezeur gehad over garanties etc hierdoor. natuurlijk zijn ze iets prijziger dan andere prijsreuzen, maar daar staat een zeer goede klantenservice tegenover, wat tegenwoordig zeer veel zegt! kortom, onze favoriete winkel van harlingen!

Pluspunten

• Retourproces
  • Klantenservice
  • Vakkundigheid personeel

Minpunten

• -

Saskia M. 29-11-2017 In de winkel gekocht
EP Tol in IJmuiden

Service tot in huis en verder

EP Tol in IJmuiden is een complete radio/tv/witgoed zaak met service tot in huis en verder. Wij hebben deze winkel twee keer bezocht voor het uitzoeken van een nieuwe tv en telkens werden wij met alle egards ontvangen. De verkoper legde alles omstandig uit, liet voorbeelden zien en luisterde ook heel goed naar onze vragen en wensen. Vervolgens zijn we tot aankoop aangegaan en binnen 3 dagen werd de tv keurig opgehangen door twee vriendelijke monteurs. Alles werd uitgelegd, de monteurs gingen weg en wij konden genieten van onze mooie tv. De volgende dag zijn we toch nog even naar de winkel gegaan om de verkoper hartelijk te bedanken voor de uitgebreide service. De verkoper zei ook nog: als er iets is bellen hoor of we leggen het uit of we komen nog even bij u langs! Met recht Een Top Zaak.

T.Spinder 29-11-2017 In de winkel gekocht
Surhuisterveen

Veweldige service!

Super! Vriendelijk personeel,goede informatie over een bepaald product,de voor en nadelen hier van.
Goede service!

rijkers 29-11-2017 In de winkel gekocht
GOIRKESTRAAT TE TILBURG

GOEDE SNELLE SERVICE

FIJNE WINKEL BIJ ONS OM DE HOEK IN TILBURG MAKKELIJKER KAN NIET
HIER TV GEKOCHT SUPER SNELLE LEVERING EN PLAATSING,VRIENDELIJKE MENSEN
MOOIE OVERZICHTELIJKE WINKEL MET VEEL KEUZES ZONIET ZE ZOEKEN EN DENKEN GRAAG MET JE MEE.

Mariska Hesterman 29-11-2017 In de winkel gekocht

Professionele service

Goede uitgebreide uitleg over het product erg professioneel, onderscheidt zich hierdoor zeker van de concurrenten tevens doen ze ook regel matig workshops

Leuke workshop truffels maken 29-11-2017 In de winkel gekocht

Leuke workshop truffels maken

Werd leuk en duidelijk uit gelegd, was gezellig om dit samen met een vriendin te doen.
Zal de workshops in de gaten houden, ga zeker weer. Heb een mooie kitchenAid Mixer gekocht