EP.nl - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over EP.nl.

EP.nl stelt zich voor

Deze score is berekend op basis van 484 reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar

8.6

Daniël 05-06-2017 In de winkel gekocht
Zwaagdijk

Geweldige service

Snelle levering. Bosch wasmachine en droger uit dezelfde serie, netjes geïnstalleerd. Hiernaast duidelijke uitleg door de plaatsers, wat betreft verantwoord gebruik. Beide apparaten gekocht bij de grote voorjaars uitverkoop vanuit een loods. Ook daar zijn we prima geholpen. Vriendelijke behulpzame medewerkers. Uiteindelijk heeft de prijs in verhouding tot de kwaliteit en de flinke korting de doorslag gegeven.

e.warringa 05-06-2017 In de winkel gekocht
schagen

goeie service !!

aanbieding voor magnetrons en nog papier/voor printer ophalen en verder nog spullen bekijken voor eventueel vrienden

Frans 05-06-2017 In de winkel gekocht

Geweldige en vakkundige service

een direct aanspreekpunt bij je in de buurt is altijd beterder dan iemand ver op afstand achter een scherm, hierdoor werd ik beterder en vakkundiger geholpen bij mijn keuze voor een 4k tv.

Pluspunten

• Vakkundigheid personeel

Minpunten

• -

Cathy 05-06-2017 In de winkel gekocht

Deskundig en vriendelijk

Personeel neemt de tijd, is deskundig en zeer vriendelijk. Ook kunnen ze qua prijs concurreren met menig internet aanbieder.

Pluspunten

• Klantenservice
  • Vakkundigheid personeel

Minpunten

• -

piet1 04-06-2017 In de winkel gekocht
volendam

geweldige service

zeer goed, eerst alles op gemeten toen de juiste apparatuur die wij wilden hebben gezocht voor ons, daarna geinstaleert door arien zeer vakkundig gedaan,en alles paste perfect,eerst aandere winkels ( geen ep ) geprobeerd maar bij deze kon het allen met andere keuken kasten,ep heeft dit wel allemaal opgelost.

Pluspunten

• Retourproces
  • Klantenservice
  • Vakkundigheid personeel

Minpunten

• -

P.Faro 04-06-2017 In de winkel gekocht

Goede aanbieding.

Verkoper nam rustig de tijd voor ons en tevens was het gene wat we nodig hadden voordelige geprijsd.

JP 04-06-2017 In de winkel gekocht
Horst

snel en goed geholpen

Shop bevind zich dichtbij moest snel nieuwe koelkast hebben was niet op voorraad maar werkt uit de winkel gehaald en ingepakt en kon hem direct meenemen.

N.Duineveld 04-06-2017 In de winkel gekocht
Bovenkarspel

Vriendelijk geholpen en een goede service

Wij hebben de winkel in Bovenkarspel gekozen,omdat je daar netjes en vriendelijk geholpen wordt.Geven advies ,en brengen het aangekochte artikel ook nog voor je naar de auto.Wat wil je nog meer.

Jan van dijk 04-06-2017 In de winkel gekocht
Ep. Rickelman. Best.

Goed geholpen goede service prettig personeel goede prijs

Het is een prima winkel met prima aanbod goed personeel en gemotiveerd. Goed onderlegd. Vakmensen zo gezegd de winkel was prima verzorgd.

Elyse 04-06-2017 In de winkel gekocht

Goed geholpen

Wij zijn Goed geholpen en hebben goed advies gekregen over het product wat wij gekocht hebben. Ook hebben ze ons geholpen het product in de auto te leggen.

Anita Bond 04-06-2017 In de winkel gekocht
Zwaagdijk-Oost

Goed advies, vriendelijk personeel!

Afgelopen zaterdag was ik bij de magazijnuitverkoop van EP BEEREPOOT. Het personeel is daar uiterst bekwaam. Ze kwamen vragen of wij wat wilden weten en konden al onze vragen beantwoordden. Wij wilden graag een wasmachine en een droger aanschaffen maar hadden geen idee welk merk/ soort/ type bij ons zou passen. Hierin zijn we uitstekend begeleid. Ik denk dat we een juiste keuze hebben gemaakt en we hebben de loods met een zeer tevreden gevoel verlaten.

Pluspunten

• Vakkundigheid personeel

Minpunten

• -

jaha 04-06-2017 In de winkel gekocht

Klantvriendelijke behandeling

Werden direct en correct te woord gestaan door de verkoper. Gaf een duidelijk uitleg. Gaf ook nog enkele adviezen en gaf de voor en nadelen van de diverse producten aan. Was absoluut niet opdringerig.

Erik 04-06-2017 In de winkel gekocht
Volendam

Altijd goede sevice bij EP

Vriendelijk personeel en goede service ook als het gewenste artikel niet in de winkel op voorraad is, dan wordt deze besteld en binnen twee dagen kon ik het artikel ophalen.

Andre 04-06-2017 In de winkel gekocht
Winschoten

Uitstekende Service

na dat ik mijn wasmachine had gekocht , had ik hem binnen een uur thuis staan geinstalleerd en al , SUPER !!!

Stacey Blanket 04-06-2017 In de winkel gekocht
sneek

Hele goede service met oog voor de klant

Bij deze winkel verschillende grote aankopen gedaan i.v.m samenwonen en elke keer weer geweldig geholpen. Wanneer we vragen hadden konden we altijd terecht en werden we netjes geholpen. Ook bij het uitzoeken van een tv en soundbar goede informatie gekregen en er werd echt naar ons geluisterd.

Pluspunten

• Vakkundigheid personeel

Minpunten

• -

Thijs 03-06-2017 In de winkel gekocht

Beter

mijn voorkeur ging (na een miskoop bij Blokker) uit naar een winkel met personeel dat meer weet over produkten

H. van Zanden 03-06-2017 In de winkel gekocht
Dorpsstraat 435, Zuid-Scharwoude

Perfecte service, een genot om hier te kopen!!!

Wij kiezen voor deze zaak door meer dan goede ervaringen uit het verleden. We overwegen zelfs geen ander bedrijf.

Pluspunten

• Retourproces
  • Klantenservice
  • Vakkundigheid personeel

Minpunten

• -

Auke Veenstra 03-06-2017 In de winkel gekocht
EP Schalkwijk IJsselstein

Fijne zaak en goede service

Wij vinden kopen fijn, bij EP Schalkwijk in IJsselstein.
Voor service geven wij een tien, En daarom worden wij met regelmaat bij EP IJsselstein gezien.

Pluspunten

• Retourproces
  • Klantenservice
  • Vakkundigheid personeel

Minpunten

• -

jan wal 03-06-2017 In de winkel gekocht
Schagen

Goede voorraad en deskundig advies.

Wij hebben voor ep. Beerepoot gekozen omdat wij in het verleden daar goed zijn geinformeerd over de mogelijkheden van het product. Daarom zijn wij gelukkig dat ze nu ook in Schagen een vestiging hebben met het zelfde assortiment en onderdelen,

Dinie Wilhelm 03-06-2017 In de winkel gekocht
Hoorn, Doctor .C.J.K.van Aalstweg 16B

Goede uitleg

Goede service en uitgebreide uitleg + demonstratie ( Jura koffiemachine). Nemen er alle tijd ervoor.

Irma & Peter 03-06-2017 In de winkel gekocht
Panningen

Helemaal goed!

We zijn vandaag prima geholpen bij EP in Panningen. Vriendelijk te woord gestaan, geduldig geluisterd en heldere uitleg. Top!

Meta 02-06-2017 In de winkel gekocht
Jansen Musselkanaal

Goede service

Vriendelijke verkopers, lekker gewoon en altijd goede, snelle service. Kijken en kopen. Bellen en het probleem wordt opgelost

Pluspunten

• Vakkundigheid personeel

Minpunten

• -

Maurice Heemels 02-06-2017 In de winkel gekocht
EP Timmers Heythuysen

Prima geholpen!

De medewerker komt snel met een oplossing en legt duidelijk uit hoe die werkt. Het probleem van slechte WiFi was vervolgens meteen opgelost.

Schouten 02-06-2017 In de winkel gekocht
EP Schalwijk IJsselstein

Top winkel

In deze winkel is men klantgericht, bezit men over voldoende kennis en niets is te gek.
Superservice zonder opdringerig te zijn.
Nemen uitgebreid de tijd om je vragen te beantwoorden, en van ieder product weet men alles wat je maar kan bedenken, advies is hier ook zeer belangrijk.

Pluspunten

• Retourproces
  • Klantenservice
  • Vakkundigheid personeel

Minpunten

• -

Bert Beekman 02-06-2017 In de winkel gekocht
Rosies veendam

Goede uitleg product en service

Ik kan niet anders zeggen perfecte behandelijng. Daarnaast een perfecte service en levering tja in een woord goede zaak.

Pluspunten

• Klantenservice
  • Vakkundigheid personeel

Minpunten

• -

Henk Bastiaannet 02-06-2017 In de winkel gekocht
Hoorn

de beste service van heel Nederland!!!

Geweldige service. De medewerkers weten waarover ze het hebben. Of het nou een koffiezetapparaat is of een TV, ze weten het gewoon. Hoe bestaat het. Als je vragen hebt bij de concurrentie krijg je alleen maar te horen: Kijk maar op internet.
Bij .....

wordt je nog als klant behandeld.

Pluspunten

• Retourproces
  • Klantenservice
  • Vakkundigheid personeel

Minpunten

• -

Connie - Smit & Hoogewerf BV 02-06-2017 In de winkel gekocht
IJmuiden

Juiste mentaliteit, service

Altijd goede info bij aankoop van welk artikel in de winkel dan ook . Geen overbodige uitleg of verkooppraatjes. Uitstekende service bij afleveren, installeren en uitleg thuis.
Ook na levering altijd bereid om snel langs te komen voor uitleg of storingen.
Korte levertijd. Mede hierdoor en de vriendelijkheid heeft EP TOL ook een gunfactor bij ons gekregen, zowel prive als zakelijk.

Pluspunten

• Klantenservice
  • Vakkundigheid personeel

Minpunten

• -

Erik-Jan 02-06-2017 In de winkel gekocht
EP: Tummers Roermond

Kennis en service van hoog niveau!

EP Tummers Roermond: vriendelijke verkopers met kennis van zaken en een eerlijk advies. Indien een vraag niet meteen beantwoord kan worden, hangt men geen flauwekul verhaal op maar wordt er een collega met specifieke kennis bijgehaald. Onderhandeling over de totaal prijs (TV + sounbase) in een open sfeer en binnen redelijke grenzen zodat ik zelfs het extra garantie pakket meegenomen heb!
De voordelen t.o.v. internet winkels moge duidelijk zijn: een eigen breng-haal service, geen gedoe maar vooral klantgericht!

Pluspunten

• Klantenservice
  • Vakkundigheid personeel

Minpunten

• -

Marcella Bierdrager 02-06-2017 In de winkel gekocht

Goede service !!

Ik word altijd heel vriendelijk geholpen.
En als ik iets wil weten of naar iets op zoek ben kan ik daar altijd terecht.

C.Bakker 02-06-2017 In de winkel gekocht
Wervershoof

Vriendelijk personeel

De verkoopster had goede product kennis. Ik vroeg om een scheerapparaat voor de gevoelige huid, ze had zich daar kort geleden nog in verdiept welke het beste was dan . Controleerde dit voor de zekerheid nog even in het boek en zo kon ze me goed advies geven.
daarna ging ik na een aangenaam gesprek met een tevreden gevoel en met naar mijn idee een goed scheerapparaat passend bij mijn wensen de deur uit.

S.Kingma 02-06-2017 In de winkel gekocht
EP.Faber in Kollum

jaren van goede service

Altijd al ijs in mijn vriezer gehad, op advies van EP een nieuw rubber besteld.
nadien geen problemen weer gehad met onze koel/vriescombinatie van minstens 10 jaar oud.
Daarom een 10 voor EP faber uit kollum.

Lejo Feenstra 02-06-2017 In de winkel gekocht

Enthousiaste verkoper

Fijne verkoper zeer enthousiast, goede uitgeleg en nig eens gratis thuis bezorgt ook, prijzen zijn zeer goed concurrerend met de aanbiedingen op Internet, dus top

Marco Delissen 02-06-2017 In de winkel gekocht
EP: Tummers in Panningen

Liebherr Tb 1400-20 zwart

Dicht in de buurt. Levering later dan afgesproken. Zelf steeds bellen of hij er inmiddels was. Korting gekregen i.v.m. te late levering. Naar tevredenheid opgelost. Koelkast zelf werkt prima en ziet er mooi uit. Voldoende ruimte voor grote flessen. Ideaal voor onder het afdak.

Marcel Hulsmeijers 01-06-2017 In de winkel gekocht
EP Molendijk Denekamp

Goede service bij EP Molendijk

Ze staan direct voor je klaar als je problemen hebt met je witgoed of tv toestel.
En een erg goede service.

Timmie Klijnsma 01-06-2017 In de winkel gekocht
EP Beerepoot Hoorn

Er is geen betere, betrouwbare en servicegerichte zaak

Geweldig, deskundig. Hebben de service uitgevonden.
Altijd een vriendelijk woord en snelle afhandeling van zaken

Kenneth 01-06-2017 In de winkel gekocht
Roermond

Goede service en prima uitleg

Een mooie winkel met vriendelijk personeel. Prima, kundige uitleg over onze aan te schaffen QLED TV. Verkoopster gaf ons ook even tijd om samen te overleggen zonder haar tussenkomst. Super service, ook bij aansluiten van TV door monteur.

Pluspunten

• Vakkundigheid personeel

Minpunten

• -

Jan Meere 01-06-2017 In de winkel gekocht

hele goede service

Prima begeleiding bij de aankoop gehad van de Sony TV. Verkoper was steeds bereid iets opnieuw te laten zien en tv's ook te vergelijken. Daarbij kwam dat ik in de advertentie van het weekend daarna zag dat de tv 100 euro goedkoper werd aangeboden. Ik ben terug gegaan en ik kreeg zonder enig gemor of wat dan ook het verschil terug. Ook de installatie door EP ging voortreffelijk.

Pluspunten

• Klantenservice
  • Vakkundigheid personeel

Minpunten

• -

esther van Prooijen 01-06-2017 In de winkel gekocht
EP:Tummers

super service, vriendelijk personeel

we kiezen steeds weer voor EP:
Het is een super service, goede garantie op alle aankopen.
Personeel is ontzettend vriendelijk en denken goed mee wat het beste bij je past.

Gijs Honing 01-06-2017 In de winkel gekocht
Winkel in het winkelcentrum de Hof van Hoorn

OOk bij een kleine aankoop optimale info servicegerichtheid

EP Beerepoot in het winkelcentrum Hof van Hoorn is naast de bereikbaarheid en de ruime parkeermogelijkheid ook een winkel waarin je altijd goed wordt ontvangen en dan ook alle benodigde info kan verkrijgen om de bij een aankoop de juiste beslissingen te kunnen nemen.

R. van den Pol 31-05-2017 In de winkel gekocht
EP:Faarts Valkenburg

Klantgericht, verstand van zaken en hulpvaardig

Specifieke vragen werden naar volle tevredenheid beantwoord en ons aangeraden bepaald product aan te schaven. Instellingen werden door hun perfect ingesteld.
Levering werd snel afgehandeld.
Al bij al top.

Pluspunten

• Vakkundigheid personeel

Minpunten

• -

Chris 31-05-2017 In de winkel gekocht

Big Green Egg (L)

Afgelopen week eindelijk een Big Green Egg Large aangeschaft... En deze is Big, Maar ik kan wel zeggen ik ben zo blij als een EI!!! Wat is het een Top kamado (waarin Kamado niet staat voor het merk maar het Type BBQ)... Inmiddels heeft Green Egg wat meer concurrentie van andere merken wat de keuze lastig maakt zeker omdat green egg niet de goedkoopste is... Waarom voor mij dan toch een GREEN EGG, heel simpel omdat de keuze voor accessoires reuze is. Ik hou ervan om verschillende gerechten te kunnen berijden op de BBQ... Voor mij bracht Green Egg de meeste opties en natuurlijk goede dergelijke kwaliteit... De uitstraling van de Egg staat voor mij op een... Ik kan deze Big green egg aan iedereen aanraden.

Pluspunten

• Vakkundigheid personeel

Minpunten

• -

Keetie Bergman 31-05-2017 In de winkel gekocht
Vught

zorgeloos iets kopen

Zeer hulpvaardig. Duidelijke uitleg, deskundig. Doet wat extra's voor je zonder dat je erom hoeft te vragen. Zeer tevreden.

g j schoonbergen 31-05-2017 In de winkel gekocht
ep sneek

gelijk een goed gevoel over de verkopers en artikelen.

Ik stapte de winkel binnen en had gelijk het gevoel van warmte.
De verkopers waren gelijk enthousiast bij binnenkomst.
Niets opdringerig of zo.
Natuurlijk wist ik wat ik wilde en had me goed voor bereid.
Deze voorbereiding klopte exact met het verkoop gesprek.
DE keuze werd geheel vrij gelaten aan de klant. geen geneuzel. Lekker ontspannen.
Prima tent en zeer aan te bevelen. Complimenten aan de verkopers. Een echt team.

Pluspunten

• Vakkundigheid personeel

Minpunten

• -

Heidi 31-05-2017 In de winkel gekocht

Goede aankoop

Duidelijke en eerlijke uitleg. In combinatie met een goede prijs. Nu blije gebruiker van een nieuwe AEG wasdroger! :-)

F Groot 31-05-2017 In de winkel gekocht

Wij gaan altijd naar EP Beerepoot

Winkel ziet er schoon en mooi uit, ruimtelijk.
Goed personeel, beleefd en goede uitleg.
Dicht bij huis,en goede service bij mankementen.

Jan 30-05-2017 In de winkel gekocht
Zuid-Scharwoude

Prima service, men heeft nog tijd voor je....

Wij hebben voor de plaatselijke EP gekozen, ze kunnen prima met de internetprijzen mee en ze bieden nog steeds een stukje extra service. Ze hebben nog steeds de gunfactor....

Wim 30-05-2017 In de winkel gekocht
Zwaagdijk-Oost (magazijnverkoop) en Hoorn

Beerepoot heeft (des)kundige medewerkers met veel kennis!

Als met shop de winkel(s) bedoeld wordt: in alle winkels werken mensen die weten waar ze over praten. Ze adviseren goed en leggen alles goed en duidelijk uit hoe bijvoorbeeld apparatuur aangesloten moet worden. Heel prettig!

Simon 30-05-2017 In de winkel gekocht

Heel goed geholpen

Klantvriendelijk, goede service ,ligt goed in het winkel centrum, gezellig personeel, goede voorlichting

D.L.Post 30-05-2017 In de winkel gekocht
EP Rosies, Veendam

HEEL goede service

Hal jaar aankoop van AEG wasmachine , water ontdekt onder de machine. Na controle door monteur bleek het gelukkig niet aan de machine te liggen. Het was gewoon de kraan die lekte. Na een uur werk en montage nieuwe kraan waren de kosten slechts 14 euro.Ik vind dit een service die je niet vaak meet tegenkomt.

Huug van Eijk 30-05-2017 In de winkel gekocht
Vaassen

Super service en heel erg klantvriendelijk!!!

Zowel telefonisch als in de winkel wordt je super geadviseerd en geholpen. Medewerkers zijn beleefd/klantvriendelijk. Wij vinden dat ze heel veel doen voor hun clienten.

Pluspunten

• Klantenservice
  • Vakkundigheid personeel

Minpunten

• -