EP.nl - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over EP.nl.

EP.nl stelt zich voor

Deze score is berekend op basis van 484 reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar

8.6

Sabrina budde 05-07-2017 In de winkel gekocht
Ijmuiden

Klantvriendelijk

Gisteren in IJmuiden geweest voor een stofzuiger. Diverse kunnen uitproberen. Goed advies gekregen en alles binnen het budget. Zeker een aanrader en wij gaan zeker terug als wij nog iets nodig hebben.

B.Bilder 04-07-2017 In de winkel gekocht
Delfzijl

Hele goede service en advies

Advies gevraagd en goed gekregen betreffende aanschaf inktpatronen voor printer.
Had printer ook gekocht bij deze zaak.
Vriendelijk personeel

Gerrit 03-07-2017 In de winkel gekocht
Schagen

Top Zaak

Deskundig personeel ruime keus en steeds de nieuwste apparaten ook de service is prima.
De communicatie via de helpdesk is ook uitstekend.

norma 03-07-2017 In de winkel gekocht
tubbergen Rene Eppink

goede sevice!

altijd snel geholpen ook bij wat lastige vragen zoals bv. installeren van een schotel voor mij portugese echtgenoot die een herseninfarct heeft gehad en voornamelijk portugese televisie wil kijken.

John Jansen 03-07-2017 In de winkel gekocht
Prieto, Zuidhorn

Fantastische service

Nemen alle tijd om alles rustig uit te leggen en te vergelijken. Bezorging en plaatsing was vlekkeloos.

Pluspunten

• Retourproces
  • Klantenservice
  • Vakkundigheid personeel

Minpunten

• -

Alexandra 03-07-2017 In de winkel gekocht

Goede service!

Je word vriendelijk te woord gestaan. We kwamen voor een wasmachine die van ons was stuk gegaan. Onze wensen werden gevraagd en er werd met ons meegedacht. Goede uitleg over wat de machine kon en hoe hij werkte.
Wat ik ook erg prettig vond was de uitstraling van de winkel. Hoe alles was opgestelt erg overzichtelijk!

Rijpkema 03-07-2017 In de winkel gekocht
Hoorn

Al meer dan 35 jaar geweldig voor ons!

Een ruime eigentijdse winkel overzichtelijk en niet als laatste super personeel. vakkundig en vriendelijk, meedenkend en men geeft altijd de indruk dat er alle tijd is voor je.

Pluspunten

• Retourproces
  • Klantenservice
  • Vakkundigheid personeel

Minpunten

• -

janny prins 02-07-2017 In de winkel gekocht
hoorn

geweldige service

zo netjes geholpen erg vriendelijk en gedegen personeel die mij heeft geadviseerd met de aankoop van mijn koelvries combinatie

Al. 02-07-2017 In de winkel gekocht
EP/Beerepoot Bovenkarspel

Service met een prijskaartje

Wij kopen witgoed en huishoudelijke apparaten altijd bij de EP in onze eigen woonplaats. Argument: lokale middenstand en goede service. Maar nu onze wasmachine kapot ging, viel dat nogal tegen. Kosten monteur €47,50 (kwam alleen kijken, wist meteen: niet meer te repareren, 5 minuten). Toch bij hen een wasmachine gekocht. Monteur en personeel waren vriendelijk en deskundig. Goed en prettig geholpen, maar bezorging/installatie €27,75. 50% van de voorrrij retour. Toch totaal extra op de aanschaf € 51,00. Vinden wij veel! Voortaan niet meer vanzelfsprekend met EP/Beerepoot in zee. Teleurstellend, maar wij vinden de service te duur.

Pluspunten

• Vakkundigheid personeel

Minpunten

• -

willy 02-07-2017 In de winkel gekocht
LEIDEN

vriendelijk, snel en goede service. prima!!!

Televisie gekocht.
Vriendelijke mensen, persoonlijke en goede service
Snel thuisgebracht.
Winkel in de buurt

Pluspunten

• Klantenservice
  • Vakkundigheid personeel

Minpunten

• -

T. Wijnholts. 02-07-2017 In de winkel gekocht

Service was bijzondergoed.

Wij zijn bijzonder vriendelijk geholpen en kregen goed uitleg. Ook voorraad aan verschillende machines was er ruim. Zelfs konden we proeven.

Ad 02-07-2017 In de winkel gekocht
Zeeland NBr

Goede service

Heel klantvriendelijk. Geen druk om te beslissen tot koop. Communicatie over bestelde spullen zeer goed. Nog geen service mbt reparatie nodig gehad.

Peter 01-07-2017 In de winkel gekocht

goede service

ik vind de personeels leden eerlijk en aardig en de service naar de klant en de winkel is ook ruim en duidelijk

Pluspunten

• Vakkundigheid personeel

Minpunten

• -

Henk 01-07-2017 In de winkel gekocht
ep jansen musselkanaal

altijd een goede service

winkel dicht bij huis dus lekker makkelijk
met vragen kun je altijd bij hun terecht en dat vind ik makkelijk

Laura 01-07-2017 In de winkel gekocht
Meppel

Service die je tegenwoordig niet meer verwacht..

Vanmiddag waren mijn broer en ik in de winkel van EP om een cadeau voor onze ouders te kopen. De verkoper gaf ons zijn eerlijke mening over de producten zonder ons direct de duurste spullen te verkopen. Toen we 'als arme studenten' een grapje maakten met de vraag of het mogelijk was om korting te krijgen als we een tweede product kochten moesten we alle drie lachen. 'Hoezo proberen we dat tegenwoordig niet eens meer?' 3x raden met hoeveel producten wij de winkel uit liepen....
Hilarisch!!

Groetjes van twee studenten uit Groningen.

Simon D. 01-07-2017 In de winkel gekocht
Beerenpoot Schagen

Goede service

Op al mijn vragen kreeg ik keurig antwoord zoals ik ook verwacht had na eerdere aankoop.
Als winkel zeker een aanrader.

J.H. Velema 01-07-2017 In de winkel gekocht
EP Snijder, in Beilen

Goede voorlichting en goede service. Prima geholpen!

Leuke shop en vriendelijke bediening. Denkt mee met de klant. Goede voorlichting. Ruime keuze. Goede prijzen.

annemiek 01-07-2017 In de winkel gekocht
ep:tol ijmuiden

erg vriendelijke en duidelijke service

deze maand een aankoop gedaan, je wordt snel geholpen, uitleg is rustig, uitvoerig en duidelijk, de winkel is erg overzichtelijk

Pluspunten

• Klantenservice
  • Vakkundigheid personeel

Minpunten

• -

Ad 30-06-2017 In de winkel gekocht
Raalte

Top advies en super geinstalleerd.

Prijs kwaliteit prima en daarnaast ook nog goed advies. Vriendelijke mensen in de winkel. De keuze mogelijkheid is voldoende.

Pieter 30-06-2017 In de winkel gekocht
Raalte

Goed personeel

Wij zijn fijn geholpen. Het is altijd prettig als je goed geholpen wordt en met een mooi product thuis komt

Familie l 30-06-2017 In de winkel gekocht
horst

Goede service, klantvriendelijk

Goede en duidelijke info. Geen "verkoop praat" maar realistische info, zodat je zelf je keuze kunt maken. Deze wordt niet gestuurd door de verkoper. Verkoper geeft alleen advies waar je wat mee kunt. Niet opdringerig.

sjakie 30-06-2017 In de winkel gekocht
heuythuysen

goed geholpen door de medewerker.

zeer fijn en vriendelijk geholpen, en goede service.
meteen uitleg gekregen over het apparaat zodat ik meteen weet hoe dit werkt.

Joke's Beauty Salon 30-06-2017 Via de website gekocht

Geweldige service

Telefonisch dezelfde stofzuiger willen bestellen maar bestond niet meer!
Mooi alternatief aangeboden gekregen en de dag erop gratis bij mijn moeder bezorgde.
Top service

Elena hulshof 30-06-2017 In de winkel gekocht
Vaassen

Snelle service

We zijn erg goed geholpen. Eerst thuis gekeken wat er aan de wasmachine mankeerde. Daarna binnen een uur telefonisch overleg wat de reparatiekosten zouden worden. Omdat die erg hoog bleken samen met EP besloten een nieuwe machine te kopen. De volgende ochtend stond de wasmachine al boven. Naar boven gebracht door de mensen van EP en de oude machine hebben ze meegenomen. Top service.

Pluspunten

• Vakkundigheid personeel

Minpunten

• -

I.Voogd 30-06-2017 In de winkel gekocht
EPvanBavel te Vught

Geweldige service

Een groot en breed assortiment,goede producten en een geweldige service.Ik heb al eerder indeze winkel gekocht en door de goede producten en service weer teruggekomen.

Hennie en Jaap van Diermen 30-06-2017 In de winkel gekocht
EP Heijnen Spakenburg

Hee fijne betrouw Barr winkel !! En super goed personeel !!

We hebben deze winkel gekozen om hun betrouwbaarheid en hun goede service !!
En vanwege het fijne personeel !!

Ed en Lena 30-06-2017 In de winkel gekocht
Panningen

Geweldig geadviseerd

Veel en goede keuze. Zowel mijn vrouw als ik zijn geduldig en uitvoerig geïnformeerd. Er si goed naar onze wensen geluisterd. Gewoon TOP

Pluspunten

• Klantenservice
  • Vakkundigheid personeel

Minpunten

• -

J.van Roosendaal 29-06-2017 In de winkel gekocht
EP Swaak Pelikaanstraat Leiden

Eerlijke service

Een goed en eerlijk advies en informatie over de aankoop van een nieuwe tv en de aansluiting op bestaande aanwezige apparatuur.
Installatie naar tevredenheid uitgevoerd door twee sympathieke monteurs met verstand van zaken. Na aansluiting ook goede informatie over de bediening van de apparatuur gekregen.

P.Braam 29-06-2017 In de winkel gekocht
Beerenpoot hoorn

Overzichtelijk

Voor het eerst bij EP in de winkel, ruimtelijk , zeer overzichtelijk , het winkel personeel geeft
Prima voorlichting en werking van de producten.
Diverse aankopen gedaan en met een goed gevoel de winkel uit.

Groot 29-06-2017 In de winkel gekocht

Uitstekende service

Prijs, kwaliteit, service zijn goed en we kennen het personeel, erg vriendelijk.
Wasmachine werd ook snel geleverd.

Nathan Jansen 29-06-2017 In de winkel gekocht

hele goede service

Ik ben erg heel tevreden over hoe goed ik geholpen werd. Meneer wist alles heel accuraat en duidelijk uit te leggen. Ik werd gelijk overtuigt dat waar ik naar zocht de beste optie was.
Uitstekend werk!

MF 29-06-2017 In de winkel gekocht
IJmuiden

Fantastische seervice

Altijd duidelijke uitleg en een hoog service niveau.
Dit keer werd ik zelfs geholpen met mijn nieuwe stofzuiger naar mijn auto brengen.

Pluspunten

• Vakkundigheid personeel

Minpunten

• -

Erwin 29-06-2017 In de winkel gekocht
EP: Prieto Zuidhorn

Goede en snelle service.

Product was niet op voorraad, maar is voor mij besteld. Volgende dag kon ik hem al ophalen in de winkel. Ik weet dat je via internet ook alles kan bestellen en thuis kan laten bezorgen, maar de lokale kleinere ondernemers moet je ook wat gunnen. Kortom een prima en snelle service.

Pluspunten

• Klantenservice
  • Vakkundigheid personeel

Minpunten

• -

Nicole 29-06-2017 In de winkel gekocht
EP:Tummers

Snelle service

EP:Tummers is gevestigd aan de rand van het winkelcentrum. Voor de deur ligt een grote parkeerplaats wat al een groot pluspunt is voor de bereikbaarheid. De service is uitermate snel en het personeel is klantvriendelijk.
Ik liep dan ook binnen 10min met het perfecte product naar buiten.

Mart en Helma 29-06-2017 In de winkel gekocht
EP Excellent Mierlo

Heel goed geholpen en een goed advies

Prettige behandeling en service. Goed advies ontvangen. Wij willen graag kopen in onze eigen woonplaats om onze eigen ondernemers te behouden.

Anneke Achterveld 29-06-2017 In de winkel gekocht
Meppel

Uitstekend service en fantastische hulp en uitleg

Vorig jaar ook al heel goed en prima service gehad bij het uitzoeken van een droger. Nu moest ik (helaas) een nieuwe wasmachine. Op vrijdagavond naar EP:Meppel gegaan waar ik uitstekend ben geholpen. Goed uitleg over diverse wasmachines door zeer vriendelijk personeel. Na het uitzoeken was mijn vraag: "wanneer kan de machine gebracht en geplaatst worden, morgen? Ja geen enkel probleem ondanks dat het kort dag was. Zaterdagmiddag werd de wasmachine vakkundig geplaatst ook door vriendelijk personeel. Ik ben zeer tevreden over al het personeel en de goede hulp/uitleg/bezorging. Personeel is heel vriendelijk.

Pluspunten

• Klantenservice
  • Vakkundigheid personeel

Minpunten

• -

Jo Rouvroye 29-06-2017 In de winkel gekocht
EPFaarts Valkenburg

Altijd behulpzaam, goed en vriendelijk personeel. Afspraken worden nagekomen. De oplossing van jouw probleem is de uitdaging van EP Faarts

Katy Gröning 28-06-2017 In de winkel gekocht
Groesbeek

klantvriendelijk !

Vlotte bediening, erg klantvriendelijk, je kunt alles vragen en krijgt deskundig antwoord. Service is prima. Desnoods komen ze bij je thuis, als je er zelf niet uitkomt en zondig TV, koelkast ofzo aansluiten.

J. Aalbers 28-06-2017 In de winkel gekocht
EP Hofman te Wolvega

Altijd goede service

We zijn vanaf dat we in Wolvega wonen altijd naar EP Hofman gegaan. Aardige mensen en niet opdringerig. Goede service

Jelle 28-06-2017 In de winkel gekocht
Bovenkarspel

Service, zoals je mag verwachten.

Zeer klantvriendelijk en een goede uitleg en advies over het gewenste artikel. Prijs is concurrerend met andere winkels.

R.Rezelman 28-06-2017 In de winkel gekocht
Bovenkarspel

Rustige en fijne uitleg en goede service !

De winkel is overzichtelijk en ruim opgezet.
De bezorging was goed en de uitleg bij het plaatsen van de tv perfect !

George de Boer 28-06-2017 In de winkel gekocht
Hoorn

goede service, goed advies ,en prijs kwaliteit is ook goed

mijn ervaring met EP is heel goed wij betrekken al onze apparaten bij deze winkel en zijn al heel lang klant van EP Hoorn daar wij altijd goed worden geholpen eerlijk advies ,zijn er problemen dan worden ze keurig opgelost, dus hele goede service

Pluspunten

• Klantenservice

Minpunten

• -

JovanO48 28-06-2017 In de winkel gekocht
EP Beerepoot in Hoorn

Beerepoot doet wat beloofd wordt

Anderhalve week nadat mijn Miele wasmachine was overleden en Beerepoot direct een nieuwe plaatste en volledig installeerde, begaf mijn Miele droger het ook (allebei na 10,5 jaar, hoor). Afgaande op mijn ervaring anderhalve week terug, ging ik uiteraard wéér naar Beerepoot! Wéér een duidelijke uitleg over de verschillende uitvoeringen en de voors en tegens van diverse apparaten. Helder en objectief. Omdat ik niet geïnteresseerd was in een tijdelijk presentje bij aanschaf van mijn nieuwe droger, kreeg ik ongevraagd een buitengewoon aantrekkelijke korting. En zoals standaard is: de nieuwe droger werd keurig op tijd geleverd, geplaatst, geïnstalleerd. Ik werd nog van wat noodzakelijke informatie voorzien en toen namen de mannen weer afscheid met medeneming van alles wat ik niet meer nodig had of zou hebben. Kortom: KLASSE!!

Pluspunten

• Retourproces
  • Klantenservice
  • Vakkundigheid personeel

Minpunten

• -

W.J. Udema 27-06-2017 In de winkel gekocht
EP van Bruggen Holten

Prima Winkel en top SERVICE

De winkel is al 3 generaties in ons dorp gevestigd. Werkelijk een top zaak en top service. Staan altijd voor je klaar. Zelfs op oudjaars avond als om 19:00 uur de TV op zwart gaat en het echt niet meer doet. Dan krijg je gewoon direct een TV uit de winkel mee en kijk je om 20:00 uur gewoon weer TV. Ja het kan nog anno 2017 ! Zo zie je maar de " Kleine " zelfstandige doet veel meer voor je en zeker niet duurder dan de " grote ..... "

Pluspunten

• Retourproces
  • Klantenservice
  • Vakkundigheid personeel

Minpunten

• -

M. Wisman 27-06-2017 In de winkel gekocht
Schagen

Prima objectieve service

Persoonlijke klantvriendelijke benadering en objectieve mening over product.

Helaas was de verkeerde kleur voorradig wb product, maar werd netjes en snel opgelost door het van een ander filiaal over te laten komen.

Jammer dat de winkel geen groter is en daardoor een groter assortiment heeft.
Dit zou nl. wel een aanwinst kunnen zijn ook wb keuze in producten.

Pluspunten

• Vakkundigheid personeel

Minpunten

• -

kitty 27-06-2017 In de winkel gekocht
volendam

geweldig vriendelijk personeel

wij zijn heel vakkundig en vriendelijk geholpen en konden met al onze vragen terecht, over het artikel wat we kochten maar ook over eerder gekochte spullen

Pluspunten

• Vakkundigheid personeel

Minpunten

• -

Henk 26-06-2017 In de winkel gekocht
Boxtel

Prima voorlichting over product

De verkoper gaf mij een duidelijk advies waardoor mijn keuze beduidend makkelijker was. Inmiddels na gebruik is deze keuze heel goed en voldoet prima aan de verwachting.

Joop 26-06-2017 In de winkel gekocht
Hoorn

Verkopers met verstand van zaken

Al onze beeld, geluid, computer en huishoudelijke apparatuur komt al 47 jaar bij Beerepoot vandaan. Wij zijn qua service enz. nog nooit teleurgesteld.

RW 26-06-2017 In de winkel gekocht
Mensonides Harlingen

Goed advies en vriendelijk personeel

EP Mensonides in Harlingen, een winkel met een ruim assortiment in een mooie overzichtelijke winkel.
Ik heb er een Heos systeem gekocht en ben er door het personeel vriendelijk geholpen.
Verder waren de mederwerkers goed op de hoogte van de huidige technieken en hadden veel kennis van de producten

? 25-06-2017 In de winkel gekocht
EP Tol IJmuiden

geweldige mensen

Goeie service, vriendelijk, behulpzaam, kennis van zaken en komen ook aan huis om alles te installeren, kortom onze winkel!