EP.nl - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over EP.nl.

EP.nl stelt zich voor

Deze score is berekend op basis van 1001 reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar.

8,9

WJM Lansink 24-05-2018 In de winkel gekocht
EP Groot Zevert te Groenlo

Deskundig ,secuur en correct personeel

De firma levert goede producten, heeft veel deskundigheid in huis en biedt uitstekende service. Het personeel is zeer correct in de omgang.

Pluspunten

• Vakkundigheid personeel

Minpunten

• -

Anoniem 23-05-2018 Via de website gekocht

Totaal niet klantvriendelijk, super slechte zaak!

Had een bestelling geplaatst, maar door een fout van de website kon ik de betaling niet afronden. Hier heb ik een bewijs van.

Inmiddels is de prijs aangepast van het artikel, en wordt mij niet de mogelijkheid geboden gebruik te maken van de prijs waarvoor ik de bestelling had geplaatst. Erg onklantvriendelijk en onsportief.
Voor mij geen EP meer!

Pluspunten

• -

Minpunten

• Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Sam 23-05-2018 Via de website gekocht

Super sportief en geweldige service

Op maandag een Sony bravia XF 85 gekocht voor €1.200,-, dit bleek achteraf een prijsfout. Hierover ben ik dinsdag geïnformeerd en tevens werd mij verteld dat de tv ongeacht de prijsfout gewoon geleverd zou worden. Verwachting was dat de TV tegen het einde van de week geleverd zou worden. Vanochtend gebeld met de boodschap dat ze de TV vandaag al konden leveren.

Vooraf gebeld door een medewerker dat hij er met een kleine 5 minuten zou zijn.

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Klantenservice

Minpunten

• -

Alex 22-05-2018 Via de website gekocht

Alle snel en correct afgehandeld

De bestelling verliep eenvoudig. Vervolgens prima informatie van EP over de aflevering.
Punt van aandacht zal zijn met wie je contact op kan nemen als er vragen zijn bij een online bestelling. Dat was niet helemaal duidelijk.

Bella 21-05-2018 In de winkel gekocht
Bovenkarspel

Prima service.

Epson printer gekocht bij EP Bovenkarspel. Werden vriendelijk te woord gestaan en kregen uitgebreide informatie over het product.
Mooie ruime winkel, goed overzicht van de diverse producten.

Yola62 21-05-2018 Via de website gekocht

Een beetje thuis

Winkelen bij EP Verdaas voelt als winkelen thuis Ik kan met alle vragen bij hen terecht en ze worden uitgebreid beantwoord Het is een top winkel met lieve mensen

bert 20-05-2018 Via de website gekocht

Snelle levertijd van de combi magnetron

Een mooie magnetron met verschillende mogelijk heden, snelle levertijd en voor een zeer schappelijke prijs vandaar aangeschaft

C.M. Willems 19-05-2018 In de winkel gekocht

De beste winkel in Vught voor aankoop en service

Al jaren is EP van Bavel een uitstekende winkel en goede service op vrijwel alle apparaten. Ik koop er la jaren, en ook de storingsservice is snel en adequat. Een echte aanrader.

Coumans 19-05-2018 In de winkel gekocht
Tummers Roermond

Top winkel top service en bekwaam personeel

Ik ben naar deze shop gekomen voor oriëntatie nieuwe tv
Verkoper heeft mij uitstekend geholpen door de verschillen tussen qled en OLED te laten zien.
Ook heeft de verkoper een gedegen advies gegeven over bepaalde modellen. De verkoper is volledig op de hoogte van de ontwikkelingen die er zijn en gaan komen op tv markt.
De verkoper is representatief, geduldig en neemt graag de tijd voor je.
Ik ben al jaren klant hier en zal zeer zeker terug komen.
Uiteraard beveel ik deze winkel aan.

Pluspunten

• Retourproces
  • Klantenservice
  • Vakkundigheid personeel

Minpunten

• -

Molendijk 19-05-2018 In de winkel gekocht
Denekamp

Goede, eerlijke service.

EP Molendijk geeft goede, eerlijke adviezen. Service is goed en ook de producten zijn van kwaliteit.

Pluspunten

• Klantenservice
  • Vakkundigheid personeel

Minpunten

• -

Monique 19-05-2018 Via de website gekocht

Goede service.

Goede levering. Beetje lastig dat we moesten tekenen voor het pakket, waardoor we een paar dagen hebben moeten wachten. Maar ja, dat is natuurlijk wel veilig.

John 18-05-2018 Via de website gekocht

Zeer slechte communicatie

Shop perfect en het bestellen lekker eenvoudig, toen bestelling rond was een afspraak gemaakt voor de bezorging, gevraagd of ze een half uur voor dide tijd dat ze dachten te komen, even een belletje wilde geven i.v.m eigen zaak, zou geen probleem zijn,
Iedereen kwam en belde behalve de bezorger ? Zelf gebeld t9en de tijd al verstreken was, hij moest nog gaan laden , was de boodschap die ik kreeg, werd dus begin van de avond, hij kwam en liet alle rommel achter en was verdwenen, beetje jammer

Pluspunten

• -

Minpunten

• Levertijd
  • Afleverservice

Bert 18-05-2018 In de winkel gekocht
IJmuiden

Top aankoop voor een goede prijs

Lekker dichtbij in eigen woonplaats.Altijd goede service/garantie bij EP TOL.Prijs en kwaliteit zijn altijd goed bij EP TOL

Pluspunten

• Retourproces
  • Klantenservice
  • Vakkundigheid personeel

Minpunten

• -

M.Poot 18-05-2018 Via de website gekocht

prima service goed meegedacht

goed en vakkundig geholpen aan de telefoon
afspraak gemaakt voor zaterdag
belde woensdag op dat t ook donderdag kon
netjes op de afgesproken tijd geleverd
alles aangesloten en keurig oude machine en verpakking meegenomen

Whaanstra 17-05-2018 In de winkel gekocht

Geweldige service

Heel vriendelijk en fijn geholpen ,we waren zeer te vrede over het gekochte product ,goede uitleg ,bedankt

T.Pijpers 14-05-2018 In de winkel gekocht
IJmuiden.

Zeker geweldige .

Word altijd heel goed geholpen en goeie service. Wij zij er erg blij mee. En een goeie uitleg van wat je koopt, en vriendelijke mensen .

Pluspunten

• Retourproces
  • Klantenservice
  • Vakkundigheid personeel

Minpunten

• -

Wim en Lian 14-05-2018 Via de website gekocht

geweldig geleverd

Ik heb bewust voor de winkel gekozen in ons eigen dorp en qua prijs was hij ook een van de goedkoopste en service is sowieso goed zelfs als je het niet bij hun gekocht hebt (y)

Pluspunten

• Verzendkosten
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden

Minpunten

• -

mary hermans 13-05-2018 Via de website gekocht

geweldige service

vriendelijke personeel,snelle levering met goede uitleg.Een top winkel..met mooie producten in verschillende prijsklasse

Pluspunten

• Afleverservice

Minpunten

• -

Camping Sudersé 11-05-2018 Via de website gekocht

Super Service aan huis bezorgd

Via internet 2 koelkasten besteld, even dachten we komt het wel goed, want geen track&trace oid gekregen, maar de koelkasten werden door een werknemer zelf bezorgd

Elly Verweij 08-05-2018 Via de website gekocht

Snelle ontvangst artikel!

Artikel, Senseo koffiepadsapparaat, besteld, 1 dag later al in huis. Prima service. Vaker een bestelling doen bij EP. Het senseo apparaat voldoet zeker aan mijn eisen. De vormgeving is mooi. De prijs is prima.

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Retourproces
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

J.S. 08-05-2018 Via de website gekocht

Ouderwets

Zware vrieskist wordt gebracht door 1 chauffeur. Hij kan deze nooit alleen uit de auto krijgen. Je bent dus verplicht om te helpen om hem uit de auto te halen en over je eigen drempel te zetten. Wanneer je vraagt of hij 20 meter verder neergezet kan worden, geeft de chauffeur aan dat dat niet de bedoeling is en dat je daar eigenlijk voor moet betalen. Hij doet het met overduidelijke tegenzin toch.
Ik snap nu waarom de bedrijven, die deze service graag en met een vriendelijke lach leveren zonder extra kosten, zo snel groeien.
Ga volgende keer weer daar kopen, dan maar iets langer wachten.

Pluspunten

• -

Minpunten

• Afleverservice

José Gensen 07-05-2018 Via de website gekocht

Goedemorgen communicatie

Hele goede service en informatie wat ze geven. Ook de communicatie is erg goed. Winkelier staat je erg netjes te woord. Ook de bezorgers zijn heel vriendelijk! Ik vind EP echt wel een aanrader!

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

roos 07-05-2018 Via de website gekocht

geweldige service!!

Super fantastisch. heel fijn als je zoon studeert op Terschelling, je toch koelkasten,ventilatoren en tv's kan kopen en ook nog eens keurig bezorgd worden!

Jan Kaandorp 06-05-2018 In de winkel gekocht
IJMUIDEN

Een geweldige winkel met spontaan personeel.

De shop is dichtbij en vanouds al perfect en goeie voorlichting. Het d grootste zaak op dit gebied!

Jan J. 06-05-2018 Via de website gekocht

Keurig!

Besteld en keurig op tijd volgens afspraak geleverd. Op juiste wijze op de hoggte gehoudem over de voortgang van de bestelling.

john 05-05-2018 In de winkel gekocht

super verkoper

Geweldige winkel waar we al veel gekocht hebben en vandaag ook weer goed en super geholpen.
Verkoper is drie maal naar achteren gegaan om te zoeken wat wij wilden en met het juiste produkt terug gekomen en ook nog korting. In een woord super.

Pluspunten

• Retourproces
  • Klantenservice
  • Vakkundigheid personeel

Minpunten

• -

J. Bijvoet 05-05-2018 In de winkel gekocht

Goede service!

We werden heel goed geholpen. Waren er nog nooit geweest maar meteen een goede indruk van EP. Er wordt niet iets aangesmeerd en hebben een eerlijk en juist advies gekregen. Heel erg tevreden!

hpvantiel 04-05-2018 In de winkel gekocht
hoorn

deskundige hulp

kwalitatief gewoon goeie winkel met deskundig personeel,en zeker geduldige nazorg als je nog ergens voor belt wat je niet begrepen hebt.

H. Wesselink 03-05-2018 Via de website gekocht

Goede levering, slechte webshop

Ten eerste wil ik wel zeggen dat de levering prima en snel was!!! Wat mij erg tegenviel is de webshop. Ik had besteld EN betaald en kreeg een pop-up dat je binnen een uur een bevestiging moest hebben en dat je anders moest mailen. Die bevestiging heb ik nooit gekregen. Gelukkig belde de desbetreffende EP winkel gelijk de volgende dag en werd alles prima geregeld. Toch verwacht ik van een webwinkel op zijn minst een bevestiging van mijn bestelling. Ook voor de factuur heb ik na levering moeten mailen. ( werd ook snel gestuurd hoor)

Jac 02-05-2018 In de winkel gekocht
Horst

uiterst vriendelijke en deskundige bediening.

Heb in de winkel in Horst een vaatwasser gekocht. Kreeg hier prima en deskundig advies.werd uiterst vriendelijk te woord gestaan. werd meteen een afspraak gemaakt over levering en plaatsing. TOP!!!!

Pluspunten

• Vakkundigheid personeel

Minpunten

• -

Kannetjes. 01-05-2018 In de winkel gekocht
GORREDIJK

Uitstekende voorlichting en service.

Fijne en kundige verkoper.
Machine eerst gereserveerd en daarna op afroep geleverd.
Levering exact op afgesproken tijdstip.
Door de monteur geïnstalleerd en aangesloten. Duidelijke demonstratie en uitleg met aanbevelingen.

Hein 01-05-2018 In de winkel gekocht
EP van Bruggen in Holten

top bedrijf en super service

ik was opzoek naar een nieuwe versterker en heb een goede uitleg gehad en een hele goede hulp voor het maken van de voor mij juiste keuze. Top gedaan EP van Bruggen.

arjan snijders 30-04-2018 In de winkel gekocht
groenlo

kwaliteit

winkel waar service vakmanschap en klantvriendelijkheid hoog in het vaandel staan,altijd staan familie grrotzevert klaar ook na sluitingstijd. mooi dat dat kan

Pluspunten

• Retourproces
  • Klantenservice
  • Vakkundigheid personeel

Minpunten

• -

Sofia 30-04-2018 In de winkel gekocht
Musselkanaal Marktstraat 86 9581AD Musselkanaal

zeker een geweldige service

de service is erg belangrijk bij dit soort apparaten en die was er hoor .
doordat de sluiting van de bak niet helemaal lekker sloot kreeg ik gewoon een nieuwe ,das pas service toch?

Marion Jansen 30-04-2018 Via de website gekocht

Voorjaarsbeurs Hoorn

Prachtige winkel in Hoorn, aardig en behulpzaam personeel. Bij de voorjaarsbeurs een Miele WDB030 WPS Eco wasmachine gekocht.

R.Riesebosch 29-04-2018 In de winkel gekocht
EP Jack stet . in zuidscharwoude . gem langedijk nh

Top Service en een top winkel

de grote baas ....... kwam zelf de grote usa koelvrieskast plaatsen samen met een medewerker .lang uit op de vloer om de slangen vast te maken . gewoon top die mensen van ........ en heel aardig. alles super voor elkaar. meer dan een 10 waard

MoBaCh 28-04-2018 Via de website gekocht

Een winkel met een warm hart.

Deze winkel heeft medewerkers met een warm hart. Ook voor het verzorgingshuis waar ik werk raad ik ze altijd aan. Alles wordt voor onze cliënten met veel geduld aangelegd en met veel geduld uitgelegd. Wij zelf kopen ons witgoed hier ook, uitmuntende service, zeer deskundig. Goede aanbiedingen.

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Retourproces
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Jetty Mulder 27-04-2018 Via de website gekocht

Super aanbieding, snelle levering.

De aanbieding ‘Dikke Donderdag Deal’ Pelgrim magnetron op EP.nl gekocht. Duidelijke website. Super goedkope aanbieding en heel snel geleverd. Ik ben er erg blij mee.

Chris Riemens 26-04-2018 In de winkel gekocht
EP Voordeelland Oudeschild (Texel) Vlamkast 16

Top geholpen !

Wij zijn een week op Texel en vandaag even naar Oude Schild gegaan om de sfeer te proeven van het oude vissersdorpje. Aldaar ook lekker verse vis gegeten en even bij EP Voordeelland naar binnen. Eenmaal binnen op zoek naar het juiste kabeltje voor het uitlezen en overzetten van mijn foto's op de PC. Ik werd hier echt fantastisch geholpen door zelfs twee medewerkers en uiteindelijk ga ik met het juiste product de winkel uit. Sjappoo voor deze goede service.

T.G. 25-04-2018 In de winkel gekocht
Ommen

Top service met een hart voor hun zaak en klanten!

Ik kom eigenlijk voor al mijn apparatuur bij de EP in Ommen. Het personeel is vriendelijk, heeft verstand van zaken en denken continu met je mee. Ze hebben veel demo's waarbij je van verschillende merken, waardoor je zelf een goede keuze kan maken bij je aankoop.
Verder neemt deze winkel het ook voor je op bij hun leveranciers wanneer ze vinden dat je recht hebt op garantie. Echt een top winkel met hart voor de zaak en hun klanten!

Pluspunten

• Retourproces
  • Klantenservice
  • Vakkundigheid personeel

Minpunten

• -

David 25-04-2018 Via de website gekocht

Uitstekkend

Makkelijk online bestellen, geleverd op de datum en binnen de 1,5u tijdsbestek zoals afgesproken. Perfecte service.

Teleurgestelde klant 24-04-2018 In de winkel gekocht

Kapot nespresso ,15 euro leentoestel ivm reparatie oude. :(

Service gaat via nespresso. Al 2 x kapot in 6 mnd. 15 euro betalen voor leentoestel ook. En geen nieuwe maar reparatie. Baal ervan. Is nier mijn dvhuld dat hij kapot is maar toch 15 euro betalen.

Mensen 23-04-2018 In de winkel gekocht
Oudenbosch

Geweldige service!

Duidelijke uitleg over de verschillende soorten en merken waarbij geen sturing is naar 1 soort maar je echt je eigen keuze kunt maken.
Daarnaast snelle service waarbij ze alles keurig uitleggen en voor je aansluiten.

Pluspunten

• Vakkundigheid personeel

Minpunten

• -

jmj heijnen 23-04-2018 In de winkel gekocht
ep-tummers Panningen

goede sevice

deze winkel gekozen daar via internet deze als goedkoopste stond vermeld voor een e reader. Tevens kregen we daar goede uit leg en als er iets kan ik er altijd heen om raad te vragen.

Pluspunten

• Retourproces
  • Klantenservice
  • Vakkundigheid personeel

Minpunten

• -

T.Jong, Blokker 23-04-2018 In de winkel gekocht

e-reader

ze nemen alle tijd en leggen alles ook goed uit, desnoods op een andere dag dan van de aankoop,personeel is zeer behulpzaam, en over het algemeen goes onderricht,

T.v Dulmen 23-04-2018 In de winkel gekocht

t.van Dulmen

Ik ben van een generatie dat niet is opgegroeid met computer e.d. dat wil zeggen dat je over het algemeen iets meer en veelvuldiger uitleg wilt krijgen, nou dat is nou precies wat je in deze winkel krijgt, wanneer en hoeveel je wilt, dat noem je "gewoon" KLASSE

vrouw Den Hoorn 22-04-2018 In de winkel gekocht
Corona Den Hoorn

Klantvriendelijk en prima service

In de winkel duidelijke informatie over het product; klantvriendelijk.
Snelle levering mogelijk.
Bezorging, installatie met informatie over het gebruik: prima verzorgd.
Ben zeer tevreden met de aankoop.

Kroontje 22-04-2018 In de winkel gekocht
Hoorn nh

Topaanbieding!

Betrouwbaar en snel: levert goede kwaliteit.
Ik kan weer jaaaren bakken en grillen voor de hele familie!

Hans Wouters 21-04-2018 In de winkel gekocht

Prachtige winkel

Goed en volledig assortiment,hele leuke aanbiedingen.
En een perfecte service en een snelle levering

Pluspunten

• Klantenservice
  • Vakkundigheid personeel

Minpunten

• -

Wim 20-04-2018 Via de website gekocht

EP Beerepoot verdient meer dan mijn vorige review aangaf!

Ik had een hele slechte beoordeling geschreven omdat ik ervan baalde dat ik al 3 weken moest wachten op de levering van een Kitchen Aid en ik vervolgens een telefoontje kreeg dat niet bekend was wanneer deze wel zou komen. Ik heb in dat gesprek aangegeven te overwegen de opdracht te annuleren.
Harold van EP Beerepoot in Hoorn verdient echter een pluim! Hoe het precies geregeld is weet ik niet, maar 3 dagen na bovenstaand telefoontje is alsnog de kitchenaid geleverd. Klasse en dit is goede service wat mij betreft!
Rest natuurlijk wel dat EP dit proces beter op orde moet maken. Want de concurrentie heeft het misschien wel beter voor elkaar.

Pluspunten

• Klantenservice

Minpunten

• Levertijd