EP.nl - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over EP.nl.

EP.nl stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 1648 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

G Bizgan 10-12-2023

Top winkel ,goede kwaliteit ,top service….aardige personeel……………………………………..

Olivier 09-12-2023

Koelkast besteld, deze was op voorraad anders had ik een andere gekozen. Op 26 November besteld. Nog niks ontvangen en niks gehoord. na lang bellen en zeuren konden ze de order vinden en was zogenaamd pas op 1 december besteld. Nou, ik heb de mail nog. Afgelopen donderdag zou deze bezorgd worden. Niks gehoord en niks ontvangen. Ben dus erg ontevreden over deze winkel en zou de winkel niet aanbevelen en wil nog liever mijn geld terug dan een product van deze winkel aangezien ik er niet aan moet denken dat ik via garantie iets met deze winkel moet regelen.
klantenservice-66 14-12-2023

Geachte heer Olivier,
Hartelijk dank voor uw feedback. Mag ik u vooral uitnodigen om de klantenservice een mail te sturen met vermelding van uw ordernummer zodat wij daarop kunnen reageren en kijken wat er precies niet helemaal goed is gegaan en wij de klacht kunnen doorsturen naar de betreffende EP winkel.

EP:Klantenservice

Jacob 09-12-2023

Overzichtelijk website, bestelling en levering allemaal prima en volgens afspraak/overleg. Erg klantvriendelijk en zeer goede prijs! Dik tevreden!

Jeroen 09-12-2023

Koop meestal in één van hun winkels maar ook in de onlineshop is er dezelfde ervaring: altijd een goed en duidelijk advies, doen wat ze beloven, service bij bezorgen/installeren en geven antwoord op een vraag achteraf.

Rob 09-12-2023

Wat een fijne winkel (EP Van der Steen Electro in Bergen Noord-Holland). 's Middags een stofzuiger besteld via de website, drie uur later werd ik gebeld of het uitkwam dat het artikel nog diezelfde avond werd bezorgd! Waar maak je dat nog mee? Echt grote klasse!

Sabrina Verschuuren - van Happen 09-12-2023

Snelle service en bezorging. Heel blij mee! Woensdag besteld en donderdag geleverd.

Pieter Timmer 09-12-2023

Via internet wasmachine en droger gekocht met een cashback actie,deze konden pas na verval datum geleverd worden maar goed geholpen door winkelpersoneel en alles in orde gemaakt.
Zelfs cashback al terug gekregen.

Nicole 09-12-2023

Goede prijs kwaliteit verhouding. Snelle verzending en de bezorger was heel vriendelijk. Ideaal dat betaling met Klarna mogenlijk is. Het was mijn eerste bestelling via EP maar zeker niet de laatste.

Dave 09-12-2023

Ik had de tv besteld en hij zou de volgende dag geleverd worden. De volgende dag werd ik netjes gebeld dat het vanwege black friday niet zou gaan lukken. Een teleurstelling maar klasse dat je netjes wordt gebeld. De tv is een paar dagen later, op de afgesproken dag, netjes afgeleverd door een vriendelijke bezorger.

Rachel Hengeveld 09-12-2023

Duidelijke website,snelle levering en goede service.Koop mijn producten bijna altijd bij hun.

Langras s 08-12-2023

Waren stipt op tijd vriendelijk en correct volgens de gemaakte afspraak en de prijs 🏆 is ook prima en ze brengen het ook nog de koelkast

Guus 08-12-2023

Ik heb mijn e reader hier besteld vanwege het feit dat EP direct kon leveren en ook de bijbehorende case voor de e reader had. Tevens was de prijs ook van belang 15 euro goedkoper dan waar dan ook.

Erik 08-12-2023

Levering via courier zeer matig. Je kijkt 3 dagen naar de eerste 2 icoontjes en opeens staan ze voor de deur. Site niet duidelijk en 1 product terug moeten sturen. Had het liever in de winkel willen omruilen. (Krijg immer van locale EP alle correspondentie). Maar dat mocht niet. Dus extra porto kosten (30 % van aanschafprijs). Product welke niet goed was nu elders gekocht.

Peter 08-12-2023

Vriendelijk en deskundig personeel die correcte afspraken maakt en deze nakomt!

Mo 08-12-2023

eufy deurbel besteld en snel geleverd gekregen voor een schappelijke prijs (vergeleken met....)

Petra 08-12-2023

Bestelling geannuleerd maar bedrag nog niet teruggestort bij klarna verschillende mails gestuurd en telefonisch contact gehad maar nog steeds niet gecrediteerd, slechte zaak
klantenservice-66 14-12-2023

Geachte mevrouw,
Hartelijk dank voor uw feedback. Volgens onze gegevens hebben wij u annulering en creditering binnen 4 dagen verwerkt.
Mocht u het bedrag nog steeds niet hebben ontvangen dan horen wij dit graag van u.

EP:Klantenservice

niet te wijzegen 08-12-2023

snelle en goede beslissing kunnen maken voor `aankoop van `n goede vrieskast en snelle levering .

Susanna 08-12-2023

Er was wat mis gegaan met de levering. Maar dit is keurig en snel opgelost.

Evelien 07-12-2023

Fijne website en makkelijk te bestellen. Volgende dag werd ik gebeld omdat de mee bestelde hdmi kabel niet meer op voorraad was. Zeer vriendelijk te woord gestaan. Naar tevredenheid opgelost. . De gemaakte afspraken zijn netjes nagekomen. Aanrader

Hans 07-12-2023

Jammer dat de TV niet klaar stond in de winkel zoals wel was aangeven telefonisch. Vriendelijk behandeld door het personeel.

Jolanda 07-12-2023

Van bestellen tot aan bezorgen van mijn Sony soundbar, verliep snel en efficiënt en voor een zeer goede prijs vergeleken met andere aanbieders . Ben zeer tevreden!

wilco 07-12-2023

Scherpe prijzen en uitstekende service wanneer je besteld , dus kan niet meer wensen

Robin Van der Kooi 06-12-2023

Hier een mooie Philips Soundbar gescoord tijdens Black Friday voor een zeer goede prijs. Echter met bezorging ging het mis, DHL heeft de soundbar in de regen voor mijn huis gezet. Gelukkig was de soundbar zelf zover ik zag droog. Wel bleken er op de soundbar en subwoofer allebei beschadigingen te zitten.

Dit is natuurlijk niet de schuld van EP. Contact met EP over de situatie was ok, 2e keer helaas lang in de wacht.

Over de afwikkeling heb ik een beetje mixed feelings. Ik heb 20 euro terug gekregen van EP voor de beschadigingen. Wat ik persoonlijk best weinig vind. Maar aangezien de soundbar nogal wat gedoe gaf met installeren en ik dit niet opnieuw wil doen heb in besloten dit maar zo te laten.

Maurits 06-12-2023

Scherpe prijs, snelle bezorging. Makkelijk uitbesteed aan post.nl om in te bouwen.

mehrdad 06-12-2023

Vriendelijk, snel en zeer goed. Ik ben tevreden met deze plek. Ik wil hier kopen