EP.nl - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over EP.nl.

EP.nl stelt zich voor

Deze score is berekend op basis van 484 reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar

8.6

Grietje Kamps 26-07-2017 In de winkel gekocht
EP Jansen te Musselkanaal

Erg klantvriendelijk

Ondanks het feit dat het gekozen model tv niet op voorraad was in de winkel, bood EP Jansen aan een tijdelijk leentoestel te plaatsen tot het moment van levering van het bestelde model. Voor mij een zeer klantvriendelijk gebaar.

Stefan 26-07-2017 In de winkel gekocht
Hoorn

Goed advies, dat verkoopt vanzelf

Ze nemen de tijd voor je en proberen de koopbeslissing niet te forceren met gladde praatjes. Uitvoerig de diverse stofzuigermodellen doorgenomen op basis van onze behoefte. Onder het genot van een kopje koffie je heerlijk laten nadenken om de juiste keuze te maken.

Martha van Oosteren 26-07-2017 In de winkel gekocht
EP Winkelmolen, Dorpsstraat 24, 5768CE Meijel

Voortreffelijke service en uitgebreid advies

Op zoek zijnde naar een nieuwe wasmachine kregen we bij EP Winkelmolen een uitgebreide presentatie van de mogelijke modellen. Hierdoor werd de keuze voor ons gemakkelijk en hebben we terstond een aankoop gedaan. Daags daarna werd de AEG wasmachine keurig afgeleverd, geplaats en aangesloten en de oude werd meegenomen. Perfecte service !

Axe 26-07-2017 In de winkel gekocht

Ben super geholpen door Gerwin Boekel

Ben zeer tevreden met de lg 55uh850v wat blijkbaar WEL een 3D tv is , Ik heb meer spullen gehaald en de klantvriendelijkheid is top , de service is top en adviseer ep beerepoot ook aan andere mensen . De mensen die er werken zijn niet zoals bij de mediamarkt stage lopers , altans ze komen professioneel over en ben zeer te vreden

Hr. E. Pruis 26-07-2017 In de winkel gekocht
Hoorn

Ik ga nergens anders meer heen

Ik stond verbaast van de service, ik kwam bij Beerepoot in Hoorn met een Jura koffiemachine die ik daar niet had gekocht, deze machine deed het niet meer. F...... is er een uur mee bezig geweest en hij deed het weer, en de kosten nul komma nul. Geweldige service en daarom doe ik sinds die dag al mijn elektronische aankopen bij Beerepoot Hoorn. Inmiddels een 75" inch Sony gekocht, een prijzige scheerapparaat, een Motorola GSM en verleden week een Sonos play:3 systeem. Deze is eergisteren 24/7 netjes geïnstalleerd net als de TV met voortreffelijke uitleg van de monteur. Als de concurrent aan de overkant goedkoper zou zijn, zou ik evengoed naar Beerepoot Hoorn gaan.

Pluspunten

• Retourproces
  • Klantenservice
  • Vakkundigheid personeel

Minpunten

• -

A.Blankestijn 26-07-2017 In de winkel gekocht
Grotebroek

Deskundig, vriendelijk, service uitstekend

Deskundig advies, zonder opdringerig te zijn. Uitsekende service, ook als het even langer duurt nemen ze alle tijd. Goede kwaliteit prodcuten.

Pluspunten

• Klantenservice
  • Vakkundigheid personeel

Minpunten

• -

Jan van Mechelen 26-07-2017 In de winkel gekocht
Volendam

Altijd een goed advies, en altijd zeer klant vriendelijk

Alles altijd prima voor elkaar !!!! Goede service en een uitstekend advies en zeer klant
vriendelijk !!

Pluspunten

• Klantenservice

Minpunten

• -

Arie Jong 26-07-2017 In de winkel gekocht
Beerepoot Wervershoof

Goede kennis en advies

Hier wordt je nog echt als klant behandeld.
goed aanbod van producten
Nette winkel en personeel heeft kennis van zaken

Pluspunten

• Klantenservice

Minpunten

• -

RogerE 26-07-2017 In de winkel gekocht
Udenhout

Goed advies en klantvriendelijke bediening

We krijgen hier altijd goed en eerlijk advies en bovendien is de bediening zeer klantvriendelijk en deskundig. Verder heeft men veel op voorraad en is de service voor alle aankopen top.

T&A 25-07-2017 In de winkel gekocht
Bovenkarspel

Superdeal!

Na 7 jaar was onze AEG wasmachine toe aan een heftige reparatie, te duur voor de leeftijd van onze machine, de verkoper van EP Beerepoot in Bovenkarspel wist ons weer blij te maken met een nieuwe AEG door een superdeal met ons af te sluiten! Flinke korting en zeer snel geleverd, top!

A.R.Been 25-07-2017 In de winkel gekocht
Hoorn

zeer goede service en geduld voor de klant

EP Beerepoot is bekend bij ons vanwege de goede service en uitleg over een product en het geduld naar de klant

Andrea 25-07-2017 In de winkel gekocht
Hoorn

vriendelijk personeel en uitstekende service

EP Hoorn werkt gekwalificeerd personeel die weet waar zij het over hebben. Ik werd zeer vakkundig en vriendelijk geholpen. Zij nemen, bovendien alle tijd voor de klant.

Pluspunten

• Retourproces
  • Vakkundigheid personeel

Minpunten

• -

Rvdv 25-07-2017 In de winkel gekocht
EP tol

EPtol Ijmuiden probeert altijd een oplossing te vinden.

Goede service.
Klant vriendelijk, nemen alle tijd voor je.
Als ik eerst iets wil zien voor ik het aanschaf, geen probleem.

Corrie Reijnders 25-07-2017 In de winkel gekocht
hoorn

Snelle service

Direkt en snel de keuze kunnen maken adhv het advies van een van de medewerkers. deskundig advies en goede tips...

Peter 25-07-2017 In de winkel gekocht

Top geholpen in Ommen

Onze afwas machine was stuk, volgens mij. Ze stelden gelijk voor om dat eerst te controleren en de controle kosten te crediteren als ik een nieuwe bij hun kocht indien ik dat wilde. Dezelfde middag stond de monteur er al en liet me het defect zien. Ik hoefde niets te betalen en kon dezelfde avond nog de nieuwe ophalen . Top

koos out 25-07-2017 In de winkel gekocht
Grootebroek

Zeer keurig en vakkundig geholpen.

Wij zijn vaste klant, omdat de service hoog in het vaandel staat bij EP Beerepoot. Het personeel heft altijd voldoende tijd om de klant te word te staan.

Mariëtte Terbraak 25-07-2017 In de winkel gekocht
EP Groot Zevert Elektro te Groenlo

Perfecte service!

Ik geef EP Groot Zevert een 9 omdat de service die zei bieden uitstekend is en zei hebben de Achterhoekse klantvriendelijkheid en gastvrijheid hoog in het vaandel staan.
Hiermee bind je de klanten aan je en zorg je dat ze weer terugkomen om ook andere producten te kopen.

A.M. van Bijsterveldt Baijens 25-07-2017 In de winkel gekocht
Robben Udenhout

Goode en smelled service

In de Buurt en goede service. Het is gemakkenlijk om even langs te gaan en je wordt dan Snel en adequat geholpen.

karin 25-07-2017 In de winkel gekocht
hoorn

helemaal top winkel

Je word altijd super goed en deskundig geholpen, de winkel is overzichtelijk en ruim.
Kom zeer graag in deze winkel (hoorn)

Pluspunten

• Vakkundigheid personeel

Minpunten

• -

Tom 25-07-2017 In de winkel gekocht
Beerepoot Volendam

Duidelijk en zeer goed geholpen!

Gisteren een Sonos Playbar gekocht, maar voordat ik deze kocht had ik nog een paar vragen. Deze werden allemaal super duidelijk beantwoord met daarbij de nodige uitleg. Ik was gelijk overtuigd en heb de playbar gekocht. Hij werkt echt helemaal super!

Pluspunten

• Klantenservice
  • Vakkundigheid personeel

Minpunten

• -

Cor Janssen 24-07-2017 In de winkel gekocht
Ep: Tummers Panningen

Prima service

Ik ben al 40 jaar klant en ben altijd goed geholpen. Ik heb nooit problemen gehad met storingen, die werden altijd vakkundig opgelost.

Marco Wennekes 24-07-2017 In de winkel gekocht
EP Stadshagen

Geweldige service

Wij kwamen terug van vakantie en de zenders van de TV waren verdwenen. Eerst zelf geprobeerd maar we kregen het niet voor elkaar. EP Stadshagen gebeld en ondanks de drukte kwamen ze toch bij ons langs. Probleem opgelost. Bedankt voor de snelle en uit stekende service.

Prima 24-07-2017 In de winkel gekocht
panningen

Geweldige service

Vakkundig, duidelijk en snel advies !
Prima locatie en goede parkeergelegenheid.
Vriendelijke medewerkers.

Bakker 24-07-2017 In de winkel gekocht
Volendam

Prima geholpen, deskundige medewerkers!

Een nieuwe tv aangeschaft bij EP in Volendam. Adviseur weet waar hij over praat en geeft prima advies. Complimenten!

Wouter Fidder 24-07-2017 In de winkel gekocht
EP Voordeelland

Prima advies en geweldige service

Prima winkel. EP Voordeelland kan ik iedereen aanbevelen. Al meerdere malen iets gekocht en iedere goed advies gekregen en prima service. Ze smeren je niets aan. Ze denken echt met je mee.

van Eekhout 24-07-2017 Via de website gekocht

Klantvriendelijk en correct in het nakomen van afspraken

De site is duidelijk. Over de levering: er werd in goed overleg een afspraak gemaakt met betrekking tot datum en tijdstip van levering. Apparaat werd geplaatst waar we het wilden hebben.

Harrie Reijnen 24-07-2017 In de winkel gekocht
Heythuysen

Diepvrieskast

Zeer uitgebreide kennis van alle kasten en volledige uitleg,de voor- en nadelen.
Overzichtelijke opstelling van alle vrieskasten.

hay wijnen 23-07-2017 In de winkel gekocht
Horst

Duidelijk advies, top service en betrokken medewerker

Mensen zijn gemotiveerd, zijn hadden een goede korting in het weekblad De Hallo.
niet op de website gekeken.

Yvonne 23-07-2017 In de winkel gekocht

Goeie service

Eerste bezoek was voor een vaatwasser, prima geholpen, ook toen er met inbouw wat problemen waren, goed opgelost. Daarom ook teruggegaan toen we een espressomachiene wilden aanschaffen, wederom goed geholpen.

Henk Schiffer 23-07-2017 In de winkel gekocht
EP Beerepoot Hoorn

Oprechte interesse in een gemoedelijke sfeer

Deze vestiging ligt nabij een aantal grote multi nationals die zich in dezelfde verkoopsector begeven. Er is vanaf binnenkomst een "ouderwets" goede klik met de winkel, de artikelen en het personeel. Er worden geen "dozen" verkocht (waar de verkoper vervolgens de bonus over kan verdienen), maar artikelen waar het personeel ook verstand van heeft. Weet diegeen het niet? Dan wordt een collega erbij geroepen. We voelde ons ook echt een gewaardeerde klant.

Chantal 23-07-2017 In de winkel gekocht
Tubbergen

Super snelle service!??

Als je op zaterdagmiddag in de winkel komt op een zonnige dag, voor aankoop van een koelkast en deze de zelfde dag nog gebracht wordt zodat onze
drankjes weer koel staan, dan noem ik dat echt super service! Bedankt!

Jac Neessen 23-07-2017 In de winkel gekocht
Horst

Klantvriendelijk en objectief in de advisering.

Wij werden in de winkel op een gebruiksvriendelijke wijze ontvangen. De medewerker van de winkel leidde ons naar diverse televisies en gaf objectief alle voor- en nadelen. Het vertrouwen werd geleidelijk opgebouwd. Dit maakte de keuze voor een bepaalde televisie gemakkelijk.

Jos 23-07-2017 In de winkel gekocht
Meppel

Prima geholpen.

Al een aantal dagen op zoek naar een nieuwe wasdroger. Eerst bij de grote internet jongens gekeken. Hier was steeds wel wat. Of het oude toestel werd niet opgehaald, of het nieuwe toestel werd niet geïnstalleerd. Op een gegeven moment kwam ik op de site van EP in Meppel terecht. Hier aanvankelijk voor mijzelf een toestel uit gezocht en vervolgens in de winkel gaan kijken. Na uitleg gekregen te hebben over een aantal toestellen en uiteindelijk voor een AEG droger 7DB83GS met warmtepomp gekozen te hebben, ging ik tevreden de winkel uit. De volgende dag werd de droger door twee zeer vriendelijke heren gebracht en aangesloten. Kortom prima geholpen.

Eric 23-07-2017 In de winkel gekocht
horst, Hoofdstaat 25

SAMSUNG koel- vries kast

Kreeg een peiling thuis over een inruil actie van koel en vrieskasten. Aangezien ik opzoek was naar een nieuwe ben ik het beter gaan bekijken. Online tot een koelkast gekomen daarna nar de winkel gegaan. Daar werd ik prima en deskundig te woord gestaan geen onzin gewoon de informatie waar ik om vroeg. Kom in de winkel tot een betere keuze die niet in de folder stond. Deze gekocht en word as dinsdag thuis geleverd en de oude word meteen meegenomen. Veel gemakkelijker gaat het volgens mij niet..

Pluspunten

• Klantenservice
  • Vakkundigheid personeel

Minpunten

• -

Rita 22-07-2017 In de winkel gekocht
EP Jack Stet Zuid Scharwoude

Prima service en uitstekende prijs.

Bij EP Jack Stet een Miele wasmachine gekocht voor een zeer concurrende prijs. De plaatsing/installatie van de wasmachine was prima geregeld. Zeer vriendelijke en servicegerichte medewerkers. Een uitstekende koop. We zijn zeer tevreden met de aankoop via EP Jack Stet.

Wilma 22-07-2017 In de winkel gekocht
Oudenbosch

Super service

Kwamen voor de eerste keer bij verdaas in Oudenbosch. Hadden veel over gehoord maar was inderdaad super. Zochten een tv voor de slaapkamer . Uiteindelijk na een gesprek ,paar opties .uiteindelijk grote tv inruilen , 2 tvs gekocht nieuwe voor beneden en een voor boven . We hadden de tv voor boven bijna voor niets. En alles bezorgd en aangesloten. SUPER.

J.L 22-07-2017 In de winkel gekocht
Echt

Betaalbare producten
Ruim assortiment
Goede kwaliteit
Vriendelijk en behulpzaampersoneel

Pluspunten

• Retourproces
  • Klantenservice
  • Vakkundigheid personeel

Minpunten

• -

Joyce 22-07-2017 In de winkel gekocht
Echt

Eerlijke prijzen!

Eerlijke medewerkers en eerlijke prijzen. Ik kom hier graag om elektronica aan te schaffen. De medewerkers weten waar ze over praten en nemen alle tijd voor je. Hier voelt de klant zich nog koning. Een hele goede stap is de webshop.

Pluspunten

• Klantenservice
  • Vakkundigheid personeel

Minpunten

• -

Yvs 22-07-2017 In de winkel gekocht
HEERLE

Goede keus kunnen maken

Prettige site, goede keuzemogelijkheden, uiteindelijk bestelling geplaatst bij plaatselijke dealer Heijnen in Heerlen. Ook daar een uitstekende service!

Pluspunten

• Klantenservice

Minpunten

• -

Pefecte service 22-07-2017 In de winkel gekocht
Bovenkarspel

Uiterst goed geholpen!

Ik had problemen met de ontvangst van de filmnetzenders op mijn 2 jaar oude Sony tv.
Na eerst een software-update te hebben gedaan en wisseling van de CI-modules, bleef de klacht aanhouden. Uiteindelijk mijn tv gebracht en dezelfde middag gemaakt via het legen van het cachegeheugen. En dat zonder kosten! Pet af voor Jeroen en Dick.

Nynke 22-07-2017 In de winkel gekocht
harlingen

Eerlijke service

Ik krijg altijd het gevoel dat je serieus geholpen wordt. Ze zijn eerlijk, behulpzaam en meedenkend. Kortom een eerlijke service. Dat is toch wat je als klant wilt.

J.K. 22-07-2017 In de winkel gekocht

goede toko

Een prima en duidelijke voorlichting door een bekwame verkoper in een overzichtelijk bedrijf.
Aan te bevelen!

D.Bakker 22-07-2017 In de winkel gekocht
Ep Vaassen

Service en meedenken geweldig

Het is een niet zo'n grote winkel met deskundig en vriendelijk personeel, dat meedenkt met de klant, ook de bezorging en plaatsing van de toestellen gaat in nauw overleg en met de nodige deskundigheid

Dhr Z 21-07-2017 In de winkel gekocht
Beerepoot (wervershoof )

Snel en goed !!!

Goede prijs ,duidelijke uitleg over product .
Prima geholpen door personeel.
Ze hadden echt tijd en aandacht voor ons .

HP 21-07-2017 In de winkel gekocht
EP Tummer te Roermond

Goed inlevingsvermogen

Vandaag een vrieskast van het type Miele gekocht. Verkoper was heel goed op de hoogte, vriendelijk en had bovendien heel goede adviezen. Deze EP Tummers te Roermond staat al jaren goed aangeschreven voor wat betreft kwaliteit en service.

Chris Polhuis 21-07-2017 In de winkel gekocht
Zuid-Scharwoude

Prima service

Prima service en goed advies. Aardige mensen en wij willen de plaatselijke detailhandel graag ook hun verdiensten gunnen. Jammer als alle winkels zouden verdwijnen.

Peter Roumen 21-07-2017 In de winkel gekocht
EP-Tummers - Roermond

Erg goed advies

Verkoper Xxxx gaf ons geweldig advies over een nieuwe diepvries. Die extra kwaliteit en de no-nonsense service van EP-Tummers, maakt dat ik hier mijn electronische apparatuur koop in plaats van bij de naast gelegen Mediamarkt in Roermond.

Pluspunten

• Klantenservice
  • Vakkundigheid personeel

Minpunten

• -

Diana Doorn 21-07-2017 In de winkel gekocht
Rosies, Kerkstraat 25, 9641 AM Veendam

EP Rosies gaf goede adviezen, daardoor kon ik bewust kiezen

Nette winkel ,vriendelijk en met kennis van zaken.
Men neemt tijd en zorgt dat je tevreden vertrekt.

Pluspunten

• Klantenservice
  • Vakkundigheid personeel

Minpunten

• -

Frankannet 21-07-2017 In de winkel gekocht

Goede voorlichting en service

Erg tevreden over de vakkundige voorlichting en tips die ik kreeg in de winkel over de aankoop bij een Oled tv en eventueel bijbehorende geluidsboxen. Er werd ook alle tijd voor ons genomen.

Pluspunten

• Klantenservice
  • Vakkundigheid personeel

Minpunten

• -

Rolf Klant 20-07-2017 In de winkel gekocht
Schagen

Goed advies , binnen vijf minuten klaar.

De naam is bekend in de regio. Prima service, twee keurig gekleede mannen. Ik was de afgelopen dat aan het klooien met mijn huidig scheerapparaat. Het aparaat heeft zeker vijftien jaar prima goed gefunctioneerd. Ik ook bij een volgende koop zeter weer voor een philips kiezen Heel vroeger wel eens een Braun geprobeert maar dat was niets.

Pluspunten

• Vakkundigheid personeel

Minpunten

• -