EP.nl - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over EP.nl.

EP.nl stelt zich voor

Deze score is berekend op basis van 1482 reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar.

WG 15-04-2020

Meedenken met wat je bedacht te kopen; aansluiting op behoefte. Communicatie tussendoor. 10 gehaald als tijdvak bezorgen scherper vooraf gedeeld wordt.
Kritisch 15-04-2020

Is dát wel mogelijk nu met die corona? Lijkt me verdraaid lastig hoor

Officiele reactie van EP.nl 16-04-2020

Geachte heer G,
Hartelijk dank voor uw feedback. Ik zie dat een EP:ondernemer heeft geleverd bij u. U zult wellicht begrijpen dat het momenteel met de corona en de maatregelen omtrent het misschien iets lastiger is om die helemaal scherp door te geven. Belevering duurt in de corona tijd dan wellicht iets langer, maar ik begrijp dat u als consument dit graag zo duidelijk mogelijk wilt weten. Fijn dat het apparaat verder bevalt!
EP:Klantenservice

Bianca 15-04-2020

Enorm goede services. Op maandagochtend via de website een nieuwe wasmachine besteld. Die zelfde middag nog bezorgd, winkel begreep maar al te goed dat je tijdens de kraamweek niet zonder wasmachine kan zitten. Ondanks het coronavirus werd de wasmachine op de juiste plek gezet en geïnstalleerd. Uiteraard op gepaste afstand. Daarnaast werd ook de oude wasmachine meegenomen. Top service !

Hilde 15-04-2020

Zeer klantvriendelijk. Het laatste jaar al 4 artikelen gekocht. Laatst ben ik erg goed geholpen en geadviseerd bij het kopen van een nieuwe laptop. De verkopers nemen de tijd voor je, en helpen je de juiste keuze te maken met jou wensen en eisen.

Hans 15-04-2020

Zelf in deze coronatijd wordt de wasmachine keurig thuis afgeleverd, rekening houdend met de rivm maatregelingen.

Scflohr 15-04-2020

Zeer professionele hulp en uitleg. Ook online waren de instructies duidelijk

Ronald 15-04-2020

Ondanks de naam van deze webshop in de huidige omstandigheden toch voor gekozen en geen spijt van!
Snelle levering, keurig nette koerier (zie je ook wel eens anders) aangeschafte spullen keurig verpakt. Al met al: TOP. Zeker de aanbeveling waard.

R.Bakker 15-04-2020

Ik had een oortemometer bestelt die was er niet meer, kreeg ëen andere zelfs goedkoper kreeg de restanten netjes terug gestort...

Andre 14-04-2020

Nergens meer een thermometer te vinden behalve hier. Zeer snel Verzonden en bezorgd zelfs in deze moeilijke tijd.

Vince 14-04-2020

Ik had vandaag een bestelling geplaatst via de website van Beerepoot, ik werd al heel snel terug gebeld door Beerepoot, helaas was het artikel niet meer op voorraad, maar verkoopster kwam met goed alternatief aan. Super goede service.. Een echte aanrader. 👍🏼

Hans Aarden 14-04-2020

Klantvriendelijk, keurig op tijd alles op kunnen halen in de afgesproken winkel.
Mijn volgende aankoop komt er zeker weer vandaan.

Hans Dietvorst 14-04-2020

Uitstekende service en meedenkend met mijn vraag. Snelheid van levering perfect!

Reinder 14-04-2020

Tot op heden ben ik een tevreden klant bij EP online, maar ook bij de winkel van EP Rosies in Veendam.

Saskia 14-04-2020

Zeer duidelijke uitleg gehad en vragen juist beantwoord. Goede service voor en bij afleveren, netjes achtergelaten.

EN25 14-04-2020

Duidelijke en overzichtelijke site. Scherpe prijsstelling. Snelle en keurige aflevering.

Dhr van Vugt 13-04-2020

Binnen 1 dag is mijn koelkast via Ep.nl thuis bezorgd. Helaas had ik hem te klein besteld. Even gebeld met EP Nederland want zij hebben omruilgarantie!
Er werd geadviseerd om de nieuw koelkast via de dealer in EP: () in Tilburg te bestellen. Dat is 15 km bij ons vandaan. De nieuwe koelkast zou iets later daar bezorgd worden; geen punt voor ons want het is een 2e koelkast voor in de schuur. Drie dagen later is () hem komen bezorgen en heeft de kleine koelkast meteen weer mee genomen, dus geen gesjouw voor ons. Superservice!

Pim 13-04-2020

In deze tijden vind ik dat we lokale ondernemers moeten steunen door daar
De bestelling te plaatsen. Echter lijkt het of je dan in levertijd of op prijs in moet leveren. In tegendeel. Mijn Kamado werd de volgende dag tegen de goedkoopste prijs geleverd. Het telefonisch contact was netjes persoonlijk en gaf mij een vertrouwd gevoel.

Rolf 13-04-2020

Klantvriendelijk en behulpzaam personeel. En zeker niet duurder dan...... "Ik ben toch niet gek" en ga naar EP Baas in Assen!

Meyltje 13-04-2020

Ik heb gekozen voor EP omdat ik daarmee in deze tijd een plaatselijke winkel kon steunen. Ook was er een uitgebreide keus in het product waarin ik geïnteresseerd was. De levering was zo snel mogelijk, wat gezien de omstandigheden geen probleem was. Ik ben ook zeer tevreden over mijn aankoop!

Andrea Druijff 13-04-2020

Netjes op tijd geleverd, werd ruim van te voren gebeld voor de afspraak en de levering. Super vriendelijke chauffeur en heel behulpzaam!

jannie 13-04-2020

ik heb altijd goede ervaring met deze winkel gehad goede serve s betrouwbaar klandvriendelijk behupzaam ik raad deze winel aan

henri 13-04-2020

zag de reclamefolder liggen op de mat, en zag een top tv staan, die hebben we aangeschaafd,, super winkel ,en blij dat deze sinds kort in zwolle zuid is gekomen, , top. service, ..

Linda 13-04-2020

Goede service en voordelig geprijsd, snel geleverd, kortom ik ben heel tevreden!

Jan 12-04-2020

Zodra ik de bestelling geplaatst had, werd ik een uurtje later gebeld met een bezorgbevestiging voor de dag erna. Dit werd vervolgens ook goed gedaan. Het product was nogal zwaar, en werd door de chaufeur naar mijn achtertuin gereden. Top service!

William 12-04-2020

Heel duidelijk allemaal. En ook de adequate handelingen daarna super geregeld.

Kees 12-04-2020

Perfecte site waarop de artikelen snel vindbaar en goed beschreven zijn. De prijzen zijn concurrerend en de levering is de volgende dag.

Roos 12-04-2020

Goede service. Overleg nav bestelling over leveringstijd wasmachine. Website is duidelijk.

Rinke 12-04-2020

Goede service, geeft info door over de levering, is prijstechnisch vergelijkbaar met concurrenten, soms zelfs goedkoper.

M. Zwerver 12-04-2020

Altijd super service. Vlotte levering en aanbod om ergens mee te helpen mocht het aansluiten oid niet lukken.

wim 12-04-2020

Artikel kwaliteit goed. Levering snel en netjes. Niets meer en niets minder.

John E. 12-04-2020

Oor thermometer online gekocht bij deze zaak voor 3x de normale prijs omdat we in een Corona crisis zitten. Wij vinden dat gebruik maken van de situatie en waarderen dat niet echt om op deze manier de boel uit te knijpen voor eigen gewin.
Kritisch 12-04-2020

En was dat op de site of bij een ondernemer? U hoeft niet te kopen he

Kritisch 12-04-2020

Aanvulling: mss klantenservice benaderen vd week?

Officiele reactie van EP.nl 15-04-2020

Geachte heer,

Hartelijk dank voor uw feedback. Inmiddels is er al contact geweest met u.
EP:Klantenservice

Orsel 12-04-2020

De website is overzichtelijk en bestellen verloopt soepel. Op de website stond vandaag bestelt dinsdag in huis. Dat was niet het geval, maar daar kan de lokale EP winkel niets aan doen. Fijn dat je bij levering kunt betalen. De installatie was top!

DJ 12-04-2020

Snelle afhandeling van mijn bestelde product.
Deze kon ik dezelfde dag ophalen in de winkel

ton 12-04-2020

Vlotte en vriendelijke mensen. Product voldoet aan de verwachtingen. Al meer gekocht. Service prima

Sanne 12-04-2020

EP Stadshagen heeft ons ontzettend goed geholpen toen onze wasmachine stuk ging tijdens de Corona crisis. Ze dachten heel goed mee over een oplossing van de bezorging in deze tijd van beperkende maatregelen. Echt top!

Sjaak 12-04-2020

Goede service, waaronder hele goede bezorgers. En een goed en duidelijk advies.

Stef Den Daas 12-04-2020

Prima service, dag later werd de wasmachine al geleverd, duidelijke afspraken en heldere communicatie, vriendelijke en deskundige mensen in winkel en die plaatsen, en zeker goedkoper dan gemiddeld, alle metken.

Herke de Groot 12-04-2020

Ik vind de goede communicatie erg prettig wanneer ik iets koop / bestel bij EP. Ze bellen mij wanneer ik iets besteld heb om vervolgens een tijd en datum te kiezen wanneer ik kan. Kortom Ideaal!

g.f.haggenburg 12-04-2020

goed verzorgt en zou zeker deze winkel aanbevelen goede service wanneer je iets besteld wordt hetop tijd geleverd

Maykel 12-04-2020

Fijne winkel met een goede service. Kan het iedereen aanraden. Daarom een cijfer 9.

Pim 11-04-2020

Prima op tijd gebracht en nog even persoonlijk contact gehad over de levertijd. Prijs is ook gewoon prima

Karel 11-04-2020

Geholpen met iets wat bijna niet mogelijk was. Helder en goede communicatie. Erg prettig

Jan 11-04-2020

Via internet besteld, was wat fout gegaan, maar perfect opgelost, bijzonder klantvriendelijk

P VISSER 10-04-2020

Overzichtelijk, goede snelle service, 's avonds besteld volgende middag in huis, en supergoedkoop, duidelijke communicatie via de mail en track en trace! We hebben een tv gekocht en de volgende aankoop gaan we zeker bij EP doen!

KarinG 10-04-2020

Goede prijzen, duidelijke communicatie en snelle levering, top! Ik ben heel tevreden.

MV 10-04-2020

Overzichtelijke mooie winkel met goed assortiment. Personeel met productkennis, ze zijn klantvriendelijk en denken met je mee. Hier kom je terug, want zo wil je geholpen worden!

Cindi 10-04-2020

EP Swaak in Leiden heeft prima en kundig personeel. Zij checken of alles wat je besteld hebt in orde is, of je geen kabeltjes mist etc. Nette berichtgeving mbt bestelling en levering per telefoon en sms.
Gemaakte afspraken worden nagekomen. Heel fijn.
De levering was echt goed. De mannen hielden zich echt heel goed aan de corona-regels en dat gaf een geruststellend gevoel in deze tijd.
Prima service.

Jennifer 10-04-2020

De site is duidelijk waardoor je snel en makkelijk kan bestellen. Ook de winkel medewerkers zijn vriendelijk is iets niet goed word je gelijk geholpen.

Marianne 09-04-2020

Goede spullen en goede bezorging. Fijne winkel. Ook steun ik graag de plaatselijke bedrijven door daar te kopen.

Marianne 08-04-2020

Ik was zeer verrast, toen ik via kieskeurig.nl op deze website terecht kwam. De droger van mijn keuze bleek veel voordeliger dan bij andere aanbieders en het bestellen ging zeer soepel. Ook de levering was snel en doeltreffend. Met een opvallend goede service: ik heb nu een matje tussen mijn wasmachine en droger (voor 2 tientjes) en er is een aparte water-afvoer gemaakt, in een paar minuten. Hierdoor hoef ik mijn waterreservoir niet meer te legen en dat maar voor een tientje extra! Kortom, zeer tevreden over prijs en service!!!

Leon 08-04-2020

Vlotte en goede bezorging. Vriendelijk contact van te voren over het bezorgmoment