EP.nl - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over EP.nl.

EP.nl stelt zich voor

Deze score is berekend op basis van 1482 reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar.

Esmeralda 13-05-2020

Wasmachine werd snel geleverd. Duidelijke info ontvangen. Vriendelijke bezorgers, wasmachine keurig geplaatst en oude losgekoppeld en meegenomen. Hele proces zeer gemakkelijk verlopen 😊

Maarten 13-05-2020

's Avonds besteld, volgende ochtend om 08.00 gebeld dat het product op voorraad was en of wij bezwaar hadden dat hij het apparaat direct kwam bezorgen. Verbazend snelle service!

Thijs 13-05-2020

Vrijdagmiddag besteld, en zaterdagmiddag al geleverd. Vriendelijk telefonisch contact over het maken van de bezorgafspraak.

G. Kolkman 13-05-2020

EP heeft om te beginnen een mooie en overzichtelijke site en heeft volop keus, waardoor het maken van een goede keuze al heel prettig en gemakkelijk is. De prijzen die zij hanteren zijn aantrekkelijk te noemen.
Wij kregen al na een paar dagen een telefoontje dat de door ons bestelde koelkast binnengekomen was en deze kon dezelfde middag al bezorgd worden. Dat werd wel een uurtje later dan de afgesproken tijd, maar er bleek iets tussengekomen te zijn. Het was wel prettig geweest als wij daar even een telefoontje over hadden gekregen, maar natuurlijk ook geen drama! Er werd helemaal niet moeilijk over gedaan om de koelkast ook even voor ons binnen neer te zetten, terwijl dat bij een standaard bezorging eigenlijk niet hoeft. Dat was erg netjes! Wij zijn enorm blij met de nieuwe koelkast en het product voldoet volledig aan onze wensen! Al met al zeker reden om ook in de toekomst weer bij EP te gaan kijken zodra wij weer iets nieuws willen aanschaffen!

Chris Hesse 13-05-2020

Probleemloos en prima. Ik heb een goed gevoel overgehouden aan deze winkel. Eerlijk gezegd had ik er nog nooit van gehoord. Maar dat is nu helemaal veranderd in de meest positieve zin van het woord. Chapeau.

Paul 12-05-2020

Goede afhandeling en tijdstip van leveren is naar verwachting. Tevreden over het product .

Jeroen Evertse 12-05-2020

EP Jan Verdaas in Oudenbosch is een zaak waar service nog normaal is en de klant nog " Koning" ; vriendelijk en deskundig personeel en een helpende hand is de normaalste zaak.
Echt fijn zaken doen op een vertrouwde manier.

Bert noppers 12-05-2020

Aardig personeel, netjes geholpen winkel zag er ook keurig uit. Niets op aan te merken

Hans 12-05-2020

Vriendelijk en kundig personeel machine werd op de plek gezet verpakkingsmateriaal werd mee genomen goede uitleg van de werking van de machine wij zijn zeer tevreden hierover !

Stef 12-05-2020

Prima site. Stond levertijd 3tot4 werkdagen.
Volgende dag werd ik al gebeld dat ze hem konden brengen. Super tevreden.

jkvrdo 12-05-2020

Erg klantgericht en goed advies. Dat geldt voor de fysieke winkel en de onlinewinkel.

Rosemarie Merz 12-05-2020

Ik ging voor een probleem van mijn laptop naar EP/Eppink in Tubbergen, maar heb moeten constateren dat ik als klant niet serieus genomen werd.
Ik kocht een dure laptop voor mijn zoon waar gegevens van een andere laptop op moesten worden overgezet.
Er is niet echt naar een oplossing gezocht en slecht geluisterd. (De één) deed nog wel zijn best, maar (de anderen) namen niet de moeite om contact met mij op te nemen, leverden half werk af en ook de rekening werd naar een foutief adres gestuurd.
Ik ben zwaar teleurgesteld en zou het liefst alles terugbrengen. Waardeloos
Officiele reactie van EP.nl 12-05-2020

Geachte mevrouw Merz,
Hartelijk dank voor uw feedback. Uiteraard heb ik contact opgenomen met de ondernemer om zijn verhaal ook te horen. Deze ligt iets genuanceerder begreep ik. De ondernemer neemt nog wel contact met u op om te zien of er een oplossing gevonden kan worden.

Kritisch 12-05-2020

Goede reactie van de klantenservice!

arabbaj 11-05-2020

Geachte EP team,
Het product zelf heb ik nog niet getest,maar aflevering was drama! Ik stond in eens alleen met een gasfornuis buiten de flat in plaats voor mijn deur zo als via telefoon was afgesproken en dat vond ik heel erg jammer!
Met vriendelijke groet
Arabbaj
Kritisch 11-05-2020

Waarom schrijft u dan niet naar de klantenservice ipv hier???

Officiele reactie van EP.nl 12-05-2020

Geachte heer, mevrouw,

Hartelijk dank voor uw feedback. Graag ontvang ik middels een mail uw gegevens zodat ik kan kijken wat er is gebeurd. U kunt die sturen naar klantenservice@ep.nl

Henk 11-05-2020

De website is prima en geeft voldoende informatie, de levering was supersnel.

J v Rij 11-05-2020

Shop is overzichtelijk en goed te vinden. De beschikbaarheid van het product en de snelle levertijd, samen met de lage prijs, was doorslag gevend om hier de koop te doen.

Reijnen 11-05-2020

Levering duurde lang, ruim 1 week.
Aflevering was prima!. Oude koelkast meegenomen. Nieuwe koelkast in de bijkeuken gezet en helemaal uitgepakt. Top!
Kritisch 11-05-2020

Lijkt me dat door corona belevering best lastig is ook nu....

Peet 11-05-2020

Het personeel in filiaal Hoorn is vriendelijk, deskundig en neemt alle tijd voor je. De winkel heeft een groot assortiment in elke prijsklasse. Dus voor ieder wat wils!

Rik 11-05-2020

Duidelijke site, goede prijs en een snelle levering. Daarom niks te klagen en hartstikke aan te bevelen.

Jelger 11-05-2020

Top, na de bestelling werd er telefonisch contact met ons opgenomen dit ter bevestiging van het bestelde product en wanneer het geleverd gaat worden. Voor ons was zeer prettig omdat de corona tijd onze dochter die in een instelling zit en wij daar niet mogen komen (kwetsbare groep)een bestelling geleverd kon worden. In dit geval ging het om een tafelmodel koelkast waar ze haar medicatie koel kan bewaren. Wij zijn zeer tevreden over EP pool die dit gedaan heeft.

Henrie Clifford 11-05-2020

EP was in het zoeken naar een tv niet mijn eerste keuze, maar ik kwam er uiteindelijk terecht om dat ze het in voorraad hadden en het kon snel geleverd worden. De bestelling was snel gedaan en de levering was snel en degelijk. Vervolgens heb ik 2 dagen later er nog één besteld.

Voor mij is EP nu de eerste keuze om eerst te kijken wanneer ik wat elektronisch ga bestellen.

Eric Siemeling 10-05-2020

Je wordt altijd prettig geholpen door een medewerker die ook echt iets van het product afweet. Niets is te veel. Voelt je daar echt welkom ook al ga je met iets kleins naar buiten.
Net de Dyson V 11 absolute extra pro gekocht. Kreeg daar hele goede uitleg over.
Top winkel.

Joost 10-05-2020

Prima webshop. Een dinsdagavond laat besteld. Volgende morgen een telefoontje wanneer het ik de levering wilde hebben. Donderdagmorgen keurig een bericht hoe laat de bode de inductiekookplaat zou brengen. En dat alles ook nog voor veruit de laagste prijs op internet. Uitstekende service dus.

W.de Vries 10-05-2020

Vriendelijk personeel, ik lees nu 14 dagen bedenktijd op alle online aankopen.
Ik mocht alleen maar omruilen.
Weinig winkelvoorraad en ook nog 50 € duurder dan bij andere aanbieders op internet. Achteraf had ik niet bij elkaar mensonides online gekocht.dit was een keer en niet weer......
Officiele reactie van EP.nl 11-05-2020

Geachte heer, mevrouw de Vries,

Hartelijk dank voor uw feedback. Een ondernemer is franchise nemer en heeft dus de prijsbepaling zelf in de hand. Ik adviseer u toch nogmaals contact op te nemen met EP:Mensonides.

Gerards 10-05-2020

Snel en goede levering. Prettige internetsite, makkelijk benaderbaar. Goede tracking van je pakket.

T Kraal 10-05-2020

Nadat mijn oog was gevallen op de Magimix Power blender bleek dat ik een oude blender moest inleveren om voor de actiekorting in aanmerking te komen die bij de inruilweken horen. Maar bij Beerepoot begrepen zij ook dat een defect apparaat niet meer in het keukenkastje staat en gaven zij toch de korting. Helaas bleek de blender niet meer op voorraad, maar kreeg ik binnen 5 dagen een sms bericht dat ik het apparaat kon ophalen. Op donderdag om 18.05 uur stond ik voor de deur bij Beerepoot, maar tot mijn schrik was deze 5 minuten daarvoor gesloten. Maar zij zagen mij staan !! en deden de deur speciaal voor mij open en zo kon ik even later met blender ( en een heel goed humeur) de winkel verlaten.

Dogge 10-05-2020

Prima service, heel klantvriendelijk. Hier hebben we wasmachine droger vaatwasser en koelkast gekocht. Nog steeds tevreden.

Jan 10-05-2020

Super eenvoudig bestelling plaatsen
Goede feedback over order status en volgende dag geleverd
Was ook nog laagste prijs gevonden op internet
Was mijn eerste bestelling bij ep en de ervaring gaat zeker een doorslag geven als ik weer iets nodig heb

Mireille Heijnen 10-05-2020

Ik heb eerst het artikel online besteld en kon het vrijwel direct in de winkel afhalen terwijl het nergens meer op voorraad was. Gelukkig in Bergen wel. Hele aardige medewerkers. Fijne winkel en mensen en voorraad!

Marijn 10-05-2020

Uitstekende service en de laagste prijs. Contact omtrent de levering ging ook prima.

Daphne 10-05-2020

In verband met het Coronavirus, heb ik voor advies gebeld naar de winkel. Ik ben goed geholpen met mijn aankoop. Ik heb buiten de winkel om geïnformeerd naar het benodigde aantal fases voor het fornuis, helaas is toen het verkeerde aantal doorgegeven. Hierdoor bleek het fornuis bij het aansluiten niet geschikt te zijn. De winkel heeft dit helemaal voor mij opgelost door het fornuis weer mee te nemen en direct het juiste fornuis voor mij te bestellen. De koelkast is helemaal naar verwachting, voldoende ruimte en erg stil.

Carin 10-05-2020

Super goed geholpen. Goed advies en een goede prijsverhoudingen en natuurlijk een super goede service.

Stephanie 10-05-2020

Super fijne en snelle service! Bezorgers waren keurig netjes. Ik zal hier zeker nog een keer bestellen.

Ingrid 09-05-2020

Op zoek naar de MontAna Mark 1 blender, die overal uitverkocht of niet leverbaar was, kwam ik terecht op de EP website. Helaas slechts in twee vestigingen te koop, en niet online. Na telefonisch contact met EP Schalkwijk werd aangeboden mijn aankoop kosteloos te verzenden. Dat is nog eens service. Het product kwam degelijk verpakt per koeriersdienst aan op mijn adres. Uiteraard heb ik de verkoper nog een e-mail gestuurd om mijn dank uit te spreken voor de dienstverlening. Al met al reuze tevreden, zowel over de blender als over de klantvriendelijkheid.

Ron 09-05-2020

Heel kundig en gezellig geholpen in Hoorn door Marion bij de aankoop van een nieuwe vaatwasser. De monteur Niels heeft alles perfect aangesloten!

Valkeberger 09-05-2020

Zeer goede dab+ radio met prima ontvangst. Ook mogelijkheid voor fm radio, cd, usb en Bluetooth. Goede acties en prijsstelling.

jan 09-05-2020

Online bestelt. De volgende kon ik het al ophalen. Snel en eenvoudig. 32 inch TV gekocht. mooi beeld

eenvoudig en snel gevonden op hun website,. Volgende dag op gehaald in de winkel op de Lange Nieuwstraat. Schoon moeder in het verpleegtehuis in quarantaine, heel blij met deze nieuwe Samsung 32 inch televisie

Allan Leysner 09-05-2020

Ik koop niet vaak on line. Het product wat ik graag wilde was echter zo gunstig geprijsd dat ik het niet kon laten. Reeds de volgende dag werd het thuis bezorgd en kon ik er van genieten. Bedankt voor de uitstekende service

Jeroen 09-05-2020

OP internet besteld was makkelijk te doen. Fijne overzichtelijke site. goeie service. Zeer snel ook. Dag eerder geleverd dan besproken. Top

Henk 09-05-2020

De website is goed opgezet zodat een artikel makkelijk te vinden is,bij de artikelen een goede beschrijving met tevens de technische specificaties.
Daarnaast zijn er ruim 100 winkels (altijd éen in de buurt),dit is een groot voordeel t.o.v. andere webshops.
De prijzen zijn zeer concurrerend.
Bij vragen of onduidelijkheden kan er telefonisch advies worden ingewonnen.
Bevestiging van de order was duidelijk,tevens was de levering snel en zoals afgesproken.
Na levering nog contact gehad,mijn vraag werd diezelfde dag nog prima beantwoord.
Dit was mijn eerste contact met EP en gezien mijn ervaringen kan U deze beslist bij U aanbevelen.d

Ahmed 09-05-2020

EP had een product op voorraad wat anderen niet meer hadden. Deze heb ik online besteld en dag later in de winkel opgehaald. Ik had een hogere beoordeling gegeven als product ook werd opgestuurd. Was alleen mogelijk met afhalen.
Kritisch 09-05-2020

Lijkt mij gevalletje geen voorraad op hun magazijn, dan is ophalen zo erg toch niet?

Officiele reactie van EP.nl 11-05-2020

Geachte heer,
Hartelijk dank voor uw feedback. Als u het product alleen kunt afhalen in de winkel, is dat omdat er geen voorraad is op eigen magazijnen of bij distributeurs. U kunt wel altijd even de winkel bellen om te vragen of zij bereid zijn tegen eventuele verzendkosten het product op te sturen. Daarom kunt u het product alleen afhalen in de winkel.
Met vriendelijke groet

Marianne h 09-05-2020

Het bestellen ging makkelijk. De prijs is prima. Bezorgen keurig en snel en er werd gebeld en gemaild over de levering. Niets dan goeds.

ton 08-05-2020

Droger online besteed, goede heldere site. Later nog telefonisch contact gehad met de winkel , ook prime geholpen en keurig te woord gestaan. Droger is door EP bezorgd en geplaatst, ook dit verliep soepel en prima de luxe

Pieter 08-05-2020

Toegankelijke en duidelijke site. Levering conform afspraak. Omschrijving klopt met geleverde product.

Mek 08-05-2020

Geen klachten, dus alles goed. Dus een tien, want waarom minder? Pluspunt is nog dat we vlot gebeld werden over de bezorging. Op de dag van bezorging werden we ook geïnformeerd. Goede communicatie dus.

Marielle 08-05-2020

Snelle levering en voldoende updates over voortgang bestelling via de e-mail.

Lucas 08-05-2020

Hebben online een combimagnetron besteld en opgehaald in de winkel. Snelle en klantvriendelijke medewerkers in de winkel, ook een erg mooie winkel trouwens. EP was ook de goedkoopste winkel waar wij deze combimagnetron wilden kopen.

Mary 08-05-2020

Fijne website, snelle service! Bezorging iets minder (maar t dat ligt niet aan EP), tijdvak werd telkens verplaatst,zelfs naar 1 dag later.

F. OTTENHOF 07-05-2020

Zeer behulpzaam en accuraat bij het zoeken en vinden van een oplossing, uitstekende servies

Linda 07-05-2020

Een telefoon besteld super snelle levering
Hellemaal top super tevreden alles duidelijk op de site

Elly 07-05-2020

Prima webshop. Snelle levering bij de door mij gekozen vestiging.
Heb sowieso zeer goede ervaringen met de vestiging van EP bij mij in de buurt.
Klantvriendelijk en snel, ook bij problemen snel bereikbaar en beschikbaar.