EP.nl - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over EP.nl.

EP.nl stelt zich voor

Deze score is berekend op basis van 1001 reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar.

8,9

Syswerda 20-12-2018

Met spoed zocht ik een droger !
Dank zij het ruime aanbod en snelle levering bij ep kon ik de dag erna mijn droger al ophalen.
Gelukkig kon ik ook na de tijd betalen en kon ik de droger ook goed testen.

Niets anders dan lof voor de winkel en voor de snelle service 👍🏻 Ik raad deze winkel zeker aan en mijn volgende bestelling plaats ik zeker weer hier !

Ramdas 20-12-2018

Geen retourbon aanwezig. Ook geen retouradres. Na googlen eindelijk adres gevonden. Via DHL, waar ook nog kosten aan gebonden is, opgestuurd. Gevolg, na een wrwe product terug gekregen, omdat adres onbekend bij de post.

Chris 20-12-2018

Nette service met een goede communicatie en alles keurig volgens afspraak afgeleverd.

Dikke aanrader!

L. van der Spek 20-12-2018

zeer behulpzaam, echt goede en rustige uitleg, zeer vriendelijk personeel, werkelijk uitstekend geholpen en zeer tevreden huiswaarts gekeerd. Alleen door adviezen en uitleg al het idee een hele goede koop te hebben gedaan !!

Tevreden klant 19-12-2018

Meerdere malen al iets gekocht bij EP ZIJLSTRA en altijd een goed advies en service waaronder een professionele aansluitservice , waarnaa je meteen kunt genieten van de aankoop.
Ga zo door

Waut de Barse 19-12-2018

Ik heb een nieuwe tv gekocht bij ep.
De prijs was erg goed en bestellen ging eenvoudig.
Bovendien hebben ze gratis bezorgservice.
Helaas konden ze de tv niet binnen enkele dagen bezorgen, gelukkig kon ik de tv wel zelf afhalen in een vestiging in de buurt.

Arno 19-12-2018

Geweldig snelle levering ondanks dat er geen levertijd bij stond. Toch was de door mij bestelde T.V binnen 3 dagen in huis. geweldig en zeker voor herhaling vatbaar.

Couperus 19-12-2018

Het is een overzichtelijke winkel met vriendelijk personeel, ik ging voor Samsung droger maar door goed en onderbouw advies gekozen voor AEG. Ze weten waar ze over spreken. Daarom kom ik graag bij EP Sneek/Bolsward

Mw Hogeweij 19-12-2018

Kijk dat is prettig ,niet naar de winkel kunnen maar op een heel fijne manier dat kopen wat je nodig hebt.
Snelle levering, veilig verpakt prima artikel(al een tweede besteld voor je weet maar nooit!)
Volgende keer maar weer eens kijken op de site.

Nico Frolich 19-12-2018

Prima communicatie, perfecte bezorging. Doen wat wij samen hebben afgesproken. TOP

Wim 19-12-2018

Bij deze winkel worden we altijd vriendelijk geholpen en secuur geïnformeerd. Ze laten je rustig uitleggen wat je zoekt en laten je dan de mogelijkheden zien van goedkoop tot duur en leggen uit wat de voor- en nadelen van de diverse mogelijkheden zijn.

Peter 19-12-2018

Eerste keer online besteld bij EP ,overzichtelijke site,goede prijs ,snelle levering,winkelier waarvan uit geleverd is vriendelijk,behulpzaam.
Bij volgende aankoop ga ik zeker weer shoppen bij EP

Helma 18-12-2018

Super geholpen.
Proffesionele begeleiding en klant vriendelijk
Neem de tijd voor de klant. Top winkel

Veendam 16-12-2018 Via de website gekocht

Het is handig om zo iets online te kopen en het wordt ook nog thuis bezorgd. Ik heb bij jullie een stofzuiger gekocht omdat ik een goede ervaring heb in de winkel in Veendam. Goede service en klantvriendelijk.

Herman Dohmen 16-12-2018 Via de website gekocht

Zeer overzichtelijk website. Maandags product besteld en dinsdags reeds geleverd. Geweldig , wat een snelle service.

Tineke 16-12-2018 Via de website gekocht

Mijn zoon heeft er al veel Electronica gekocht en was daar zeer tevreden over. Wij hebben nu via de website mijn tv. uitgekozen, want de winkel is onlangs door brand niet meer bruikbaar. Ik ben prima en snel geholpen en zal er zeker nog meer kopen in de toekomst.

Rene 15-12-2018 Via de website gekocht

Uitstekende uitleg en productkennis waardoor je een weloverwogen beslissing kunt nemen. Uiterst tevreden over de service en de aankoop ( in dit geval een uitbreiding van onze bose installatie)

bob 15-12-2018 Via de website gekocht

Zeer vriendelijk personeel, dat de afspraken keurig na kwam! Een aanrader als je de goederen op een bepaalde tijd afgeleverd wilt hebben......

Uilko 14-12-2018 Via de website gekocht

Samsung tv gekocht en Vogel muurbeugel.
Muurbeugel en tv binnen no time aangesloten.
Super geregeld.

Nic 14-12-2018 Via de website gekocht

De shop ziet er fantastisch uit. Wat een belevenis is het daar. De gastvrijheid is ten top en een aanrader voor jullie!

Janny de Ridder 13-12-2018 Via de website gekocht

Klantvriendelijk en hulpvaardig personeel met kennis van zaken! Uitgebreid assortiment in de winkel.

Johannes 13-12-2018 Via de website gekocht

De lamp die wij gekocht en hebben voldoet goed aan onze verwachtingen. De verpakking was uitstekend, heel goed zelfs.

M. Hoogenbosch 13-12-2018 Via de website gekocht

Ik ben bij de fa. Zwirs geweest in Langeraar nav een probleem met de wasmachine. De medewerker kon op grond van mijn klacht mij nauwkeurig en begrijpelijk vertellen wat er aan de hand was met de machine. Dit in tegenstelling met de monteur van een zogeheten witgoedservice van elders.
Reparatie was weinig zinvol, dus toen de machine er na verloop helemaal mee stopte, bij Zwirs binnengelopen voor een nieuwe machine. Heldere uitleg waardoor de keuze niet ingewikkeld was. Twee dagen later afgeleverd en aangesloten. Top!

Hennie Wolkers 12-12-2018 Via de website gekocht

Uitstekende service, en denken mee met de klant.
Daarom de juiste keus kunnen maken voor een multiroom systeem.

J-H-T van de Laar 12-12-2018 Via de website gekocht

wij hebben EP Piet Gruijters gekozen omdat de service goed is. Vriendelijke monteurs en prijstechnisch maakt het niet uit met andere winkels.
Of op internet . Wij zijn zeer tevreden

Walter 12-12-2018 Via de website gekocht

De webhop is overzichtelijk en geeft voldoende informatie. Bestellen en afrekenen verloopt prima.
De levering door het filiaal is netjes en volgens afspraak verlopen. Alleen ar tevreden.

Eliëzer 12-12-2018 Via de website gekocht

Ik heb voor deze winkel gekozen omdat het een goede aanbieding was. Levering en aansluiten was uitstekend. Echter duurde het wel lang voordat de droger er was. Eerst niet leverbaar, toen werd ik gebeld dat ze die dag konden leveren maar toen kon ik niet. Vervolgens moest ik na een week zelf bellen om af te spreken. Dat vond ik erg slordig.

Heidi 12-12-2018 In de winkel gekocht

sinterklaascadeau

Ben enorm goed geholpen om de juiste keuze te maken. Stofzuiger doet het perfect en is handig in gebruik!

Pluspunten

• Klantenservice
  • Vakkundigheid personeel

Minpunten

• -

Michael 12-12-2018 Via de website gekocht

Super service aardige mensen snelle levering top

Ik heb deze shop gekozen om dat ze goed met de prijs koers mee gaan en om dat de service altijd goed is Dus bij deze top EP

Roel 11-12-2018 Via de website gekocht

Zeer goede service en zeer snelle levering.top

Ik heb gekozen voor EP omdat ze een goede aanbieding hadden die ik bij andere winkels niet kon vinden qa prijs en kwaliteit

Van ' t Hof 10-12-2018 In de winkel gekocht
Oudenbosch

Altijd vriendelijk!

Een goede winkel die ook hele goede service bied!.
En het personeel wat je producten komt brengen zijn vriendelijk en beleefd!.

Cindy 09-12-2018 Via de website gekocht

Slechte service

Helaas de bestelling moeten annuleren omdat de winkel de wasdroger niet op 2 hoog kon bezorgen. Had hij geen personeel voor. Nu de wasdroger bij een andere winkel gekocht.

Rammstijnjoost 09-12-2018 Via de website gekocht

Prima service!

Heel makkelijk bestel proces. Afspraak tot bezorgen kon heel gemakkelijk ingepland worden door even te bellen (ik was telefonisch slecht betwist) Bezorging precies op tijd en mijn oude machine meegenomen Prima uitleg nog over het nieuwe apparaat en aangesloten door de monteur Mijn wasjes draaien weer en ik kom zeker terug als ik nog iets nodig heb

Jeanette Ruijgrok 09-12-2018 In de winkel gekocht

Prima producten

Prettige winkel goed advies over producten, Airfryer Philips en Berge product. Producten direct in gebruik genomen en werken prima!

Jo van de Laar 08-12-2018 In de winkel gekocht
EP: Electro Piet Gruijters in Helmond

Geweldige service

Wij hadden gehoord van de service van de EP winkel in Stiphout.
Wij zochten een nieuwe tv,dus wij een bezoek gebracht aan EP winkel P.Gruijters.
Vriendelijk te woord gestaan , prima advies en geen verkooppraatjes.
Dus wij hebben een nieuwe tv aangeschaft, prima gemonteerd en uitleg gehad.
Vriendelijke monteurs ,tv opgehangen en ingesteld volgens afspraak.
Dus nieuwe vrieskist nodig weer naar EP Gruijters in Helmond geweest.
Het zelfde verhaal . PERFECT.

Pluspunten

• Klantenservice
  • Vakkundigheid personeel

Minpunten

• -

Steef 08-12-2018 Via de website gekocht

Snel en makkelijk

Nieuw scheerapparaat gekocht. EP had een ruim aanbod .Vrijdag besteld en op zaterdagmiddag al in huis. Prima wat mij betreft

gerard 08-12-2018 Via de website gekocht

Site goed, betaling moeizaam.

De webshop is eenvoudig te bedienen, maar bij de betaling gaat het fout. De optie 'betalen in de winkel' wordt na de aankoop ineens niet meer getoond en je moet per iDeal betalen. In de winkel geeft dat problemen. De winkel in onze stad functioneert goed en het personeel is vriendelijk, maar de bestelling via de site raad ik af.

theo 08-12-2018 Via de website gekocht

top service

ik wilde voor mijn dochter"s haar verjaardag op het laatste moment een nieuwe droger kopen, maar na diverse winkels te hebben gebeld wilde ze niet meewerken om de droger op tijd te leveren. toen ik aan X van EP in mierlo het had uitgelegd dat dit op de dag zelf moest geleverd worden als verrassing voor haar wilde hij direct meewerken en op de afgesproken tijd stond de droger bij haar binnen.dit noem ik nog eens service en ik ga beslist terug voor mij zelf. X bedankt namens mijn dochter en mij zelf.

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Retourproces
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Henk Littel 07-12-2018 Via de website gekocht

Heel goed om lokale ondernemers er bij te betrekken. Prima!

Heel goede webshop met concurrerende prijzen. Lokale ondernemers bezorgen en geven service. prima geregeld.

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Retourproces
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Petra Alexandra 07-12-2018 In de winkel gekocht
Hoorn

Een winkel die nog ouderwets goede service verleent.

In Hoorn heb ik bij EP:Beerepoot twee weken geleden een inbouwvaatwasser gekocht. Vandaag is hij geplaatst door de monteur van Beerepoot. Hij heeft de oude vaatwasser netjes verwijderd en de nieuwe geplaatst. Nu bleek dat mijn oude plint niet meer paste. De monteur heeft dat echter zonder te vragen opgelost door hem voor mij op maat te zagen terplekke en alsnog er onder te plaatsen. Ik ben superblij met deze service. Echt heel fijn. Ook kwam hij tussen de aangegeven tijd.

Boesjes 06-12-2018 Via de website gekocht

Onbetrouwbaar levertermijn

Tijdens de aanschaf van mijn nieuwe Samsung TV heb ik voornamelijk gekozen voor het korte levertermijn van 1-2 werkdagen. Inmiddels al 2x contact opgenomen met EP om te vragen wanneer de TV geleverd word. Verwachtte levertermijn bedraagt nu al langer dan 2 weken maar volgens de service medewerker kan ook deze datum niet gegarandeerd worden en evengoed weer verschoven worden.

Bep Ceelen -van den Berg 05-12-2018 Via de website gekocht

perfekt advies

Na de goede uitleg waarom mijn artikel later kwam, omdat het artikel niet meer leverbaar was, is alles perfekt afgewerkt, en na een telefoontje bij mij afgeleverd.👍👍👍👍👍

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Retourproces
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Wies1967 05-12-2018 Via de website gekocht

Snelle levering en goede service

Heldere webshop. Wilde graag bij een lokale winkel een wasautomaat kopen, maar had niet veel tijd om ernaar toe te gaan. De webshop was daarom een goed alternatief.

Peter Vermie 04-12-2018 In de winkel gekocht

Super netjes!

Nieuwe afzuigkap besteld en binnen no time was hij al geleverd! Ook hebben ze de kap op een snelle en nette manier opgehangen!
Prima service!!

Lex 03-12-2018 Via de website gekocht

Prima geholpen !

De klantenservice had mij een uitstekende aanbieding gedaan voor een Samsung TV, gelijk de bestelling geplaatst en de volgende ochtend werd mijn nieuwe TV al bezorgd door de plaatselijke EP vestiging. Top service, zowel van de telefonische klantenservice als van de plaatselijke EP-vestiging !

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Retourproces
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

TS31 03-12-2018 Via de website gekocht

Makkelijk een nieuwe wasmachine

wasmachine uitgezocht en gekocht op internet. Mensen van EP in Dokkum kwamen hem 2 dagen later brengen.
Oude kapotte machine namen ze weer mee. Ze waren ook niet te beroerd om even te helpen sjouwen. Alles was wel al losgekoppeld.

Pluspunten

• Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Jan 02-12-2018 Via de website gekocht

Goed advies, snelle en klantgerichte service,

Gebruikersvriendelijke site, goed en klantgericht telefonisch advies van EP Heinz van Benthum in Groesbeek. Keurig geplaatst en aangesloten. Aardig en vakkundig personeel.

Pluspunten

• Afleverservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Ruud 02-12-2018 In de winkel gekocht

Goudeerlijke verkoper!

Wij wilden een Jura volautomatische koffie machine kopen. Na een goede demonstratie wilde we graag de e80 meenemen, maar prijstechnisch paste de E6 beter bij ons budged. De verkoper wees ons er op dat over twee weken de Najaarsbeurs was, en de E80 dan waarschijnlijk voor een zeer interessante prijs verkocht zou worden. Tegen die tijd moesten we nog maar even informeren. Zo gezegd zo gedaan. Nu genieten wij elke dag meerdere keren van de heerlijke koffie's die dit geweldige apparaat voor ons bereidt. Deze verkoper had echt het beste met ons voor, ook was hij zeer ter zaken kundig en kon ons alle voors en tegens van de verschillende apparaten vertellen.

Jo de Wolde 30-11-2018 Via de website gekocht

Prima service

Vanaf het moment dat ik deze bestelling heb geplaatst werd ik prima geinformeerd in het verdere proces. Ging gewoon perfect en ben heel tevreden.

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Bert 30-11-2018 Via de website gekocht

betrouwbaar en correct

Bellen om levering af te spreken.
Eigen bezorger met persoonlijke korte uitleg garantie en om mogelijke vragen te beantwoorden .
Ik wil deze winkel hierbij aanbevelen.