EP.nl - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over EP.nl.

EP.nl stelt zich voor

Deze score is berekend op basis van 484 reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar

8.6

Familie van den Berg 03-09-2017 In de winkel gekocht
EP van der Kampen

Goede raad en daad

Betrouwbaar en deskundig advies, vriendelijke zaak die zich onderscheidt door mee t denken in mogelijkheden en oplossingen.

Pluspunten

• Klantenservice
  • Vakkundigheid personeel

Minpunten

• -

Esther van der Aa 02-09-2017 In de winkel gekocht
Beerepoot

Super aardige en deskundige verkoopster!

Vandaag een prachtige Siemens wasmachine gekocht bij EP:Beerepot Hoorn. We waren van plan om een aanbieding bij De Mediamarkt te gaan kopen (zit precies tegenover de EP). Vanwege de goede ervaringen met Beerepoot van mijn ouders toch een kijkje genomen. Wel een iets duurdere machine gekocht maar voorzien van een kwalitatief betere machine en een goed gevoel. De verkoopster Marion was totaal niet opdringend, zeer deskundige en gewoon een leuk mens. Marion luisterde goed na onze wensen en hield rekening met ons budget. We hebben zelfs nog een kleine korting gekregen en aangezien de machine op voorraad was, kon ik dezelfde middag nog wassen! Toch wel fijn de dag na thuiskomst en de wasmachine is stuk 😱 In de winkel niet de extra verzekering van 5 jaar genomen maar toch besloten dit toch te gaan doen, veilig gevoel en voor die 89 euro geen geld. Kortom top geholpen met uitstekende service.

Ron 01-09-2017 In de winkel gekocht

Fijne winkel

Mensen die meedenken aardig en attent zijn. Goed advies is voor mij heel waardevol. Beter dan op internet zelf alles te moeten uitzoeken is het persoonlijke contact.

Theo Heijhoff (Lelystad) 01-09-2017 In de winkel gekocht
Ommen

Super service

Gezellige winkel waar de klant centraal staat . Advies geven , nou dat kunnen zij , met een gezonde dosis humor .

Pluspunten

• Klantenservice
  • Vakkundigheid personeel

Minpunten

• -

Tol IJmuiden 31-08-2017 In de winkel gekocht

Altijd vriendelijk en rustig adviserend.

Wij komen al jaren bij Tol .je wordt daar prima geholpen nooit opdringen maar rustig uitleggen.
De service is uitstekend.

Mariëll 31-08-2017 In de winkel gekocht
Best

Altijd zeer behulpzaam!

Zeer behulpzaam,altijd vriendelijk,goede service,snelle service, nette,schone en overzichtelijke winkel! Kortom TOP!

Pluspunten

• Retourproces
  • Klantenservice
  • Vakkundigheid personeel

Minpunten

• -

De heer de Klerk 30-08-2017 In de winkel gekocht
EP:Minet, Segeersstraat, Middelburg

Goede service !

Goede ervaring met deze winkel. Voor deze winkel gekozen i.v.m. slechte ervaring met andere winkel. De gebruiksvriendelijkheid van de site en de levering zijn in orde.

Verteeg 30-08-2017 In de winkel gekocht
EP Heijnen spakenburg

Goede service en klantvriendelijk

De winkel is bij ons in het dorp dus lekker makkelijk er winkel is heel overzichtelijk en heet een goede service

vecht11 30-08-2017 In de winkel gekocht
Hoorn

super goede service en zeer prettige behandeling

zowel de verkoop als de thuis leverantie is super goed en correct. uitstekend personeel en nette afhandeling. Tijdens de levering werkte de pinautomaat niet hier op werd verzocht de nota per bank te voldoen.

Pluspunten

• Retourproces
  • Klantenservice
  • Vakkundigheid personeel

Minpunten

• -

CK te W 30-08-2017 In de winkel gekocht
Wervershoof

Goede informatie en service

Vriendelijke verkoopster in de winkel in Wervershoof (zoals altijd). Duidelijk advies, luistert naar wat je wilt en denkt mee in de afweging die je maakt. De vaatwasser werd gebracht en keurig netjes geïnstalleerd.

Marc 30-08-2017 In de winkel gekocht
EP:Meppel

Mooie Kenwood broodrooster gekocht in nette winkel

Aardig geholpen door de mannen van EP:Meppel. Winkel ziet er netjes en verzorgd uit en de service is tot op heden altijd perfect geweest. We gaan er graag terug voor de volgende aankoop.

Pluspunten

• Klantenservice
  • Vakkundigheid personeel

Minpunten

• -

Jsp 30-08-2017 In de winkel gekocht
Sneek

Duidelijke en betrouwbare informatie

Er is goed naar onze wensen gehoord en hebben passende informatie gekregen. Er werd in verschillende prijsklassen de voor en nadelen besproken zodat we een keus konden maken zonder dat deze opgedrongen werd.

J. Zijlmans 29-08-2017 In de winkel gekocht
Meijel

EP Meyel klantvriendelijk en super service

Op advies van vrienden bij EP Winkelmolen in Meijel terechtgekomen, waar wij uiterst vriendelijk en deskundig te woord zijn gestaan bij verschillende aankopen. snelle en kosteloze bezorging, duidelijk met afspraken en het stipt nakomen hiervan...petje af...dit vindt je helaas niet vaak meer. voor ons voldoende om klant te blijven.

Pluspunten

• Klantenservice
  • Vakkundigheid personeel

Minpunten

• -

Lia 29-08-2017 In de winkel gekocht

Goed geholpen!

Mooie winkel, vriendelijke verkoper die ons goed heeft geïnformeerd, goed afgeleverd en geïnstalleerd, tevreden klant.

Ikbener88 28-08-2017 In de winkel gekocht
Roermond

Prima uitleg

Alles werd helder en duidelijk uitgelegd en goede prijs/kwaliteit verhouding. Ook werd er een kop koffie aangeboden! :) grote winkel maar toch nog oog voor de klant.

CP 28-08-2017 In de winkel gekocht

Goede service

Ben goed geholpen door de medewerkster in de winkel. Ruime keus en aantrekkelijke prijzen die lager lagen dan de concurrenten.

Tevreden kl 27-08-2017 In de winkel gekocht
Ep: Jan Verdaas

Geweldige service en kwalitatief goede apparatuur

Mooie winkel
Zeer behulpzaam personeel
Er word alle tijd voor je genomen
Kwalitatief goede apparatuur
Goede service
Leuke acties
Zeer tevreden!!

Tim 27-08-2017 In de winkel gekocht
Zwolle, Stadshagen

top bedrijf. Goede service en goed advies.

Goede service. Altijd goed advies. Niet te beroerd om langs te komen om service te verlenen en niets voorrijkosten e.d.

Erwin last 27-08-2017 In de winkel gekocht
Bovenkarspel

Goede winkel leuk personeel.

Nogmaals goede winkel schone winkel leuk kundig personeel. Er wordt ook gekeken naar producten die niet bij het bedrijf gekocjt zijn. Er
wordt naar je geluisterd.

TJ Zantinga 27-08-2017 In de winkel gekocht
EP Mulder Leek

zelfs service in de avonduren!!!

Zeer snel geleverd. Perfecte service. Zelfs in de vakantieperiode, met weinig personeel, levering en installatie in de avonduren.

Pluspunten

• Klantenservice
  • Vakkundigheid personeel

Minpunten

• -

Cindy 27-08-2017 In de winkel gekocht

Super

Ik werd erg goed geholpen, paar maanden na dat ik de stofzuiger had gekocht is de voet stuk gegaan en er werd meteen een nieuwe bestel.

Barbara 26-08-2017 Via de website gekocht

Super service, heel hulpvaardaardig

In eerste instantie teleurgesteld omdat mijn koelkast naar keuze niet meer leverbaar was. Maar vervolgens hebben ze heel goed geholpen met het zoeken naar een alternatief. De an evolen koelkast voldoet uiteindelijk prima aan mijn eisen en is nog goedkoper ook . Ik krijg het teveel betaalde netjes teruggestort op mijn rekening. Ze reageren heel snel op e-mail, zijn telefonisch goed bereikbaar, en heel goed op de hoogte van vorige correspondentie met collega's.

petrus cadot 26-08-2017 In de winkel gekocht
Oudenbosch

zoals mijn kleinzoon altijd zegt: "toppie"

Het was de zoveelste aankoop in deze zeer klantvriendelijke winkel. Goed advies en geen onnodige verkooppraatjes en trucjes. Alle vrijheid om zelf te bepalen wanneer de TV zou worden geplaatst. Bij plaatsing door 2 (volgens mij) erg ervaren medewerkers werden alle problemen al meedenkend opgelost. Goede en duidelijke instructie. Geen enkele klacht.

Ingrid 25-08-2017 In de winkel gekocht
EP: van der Kampen in Budel

Ze weten waar ze over praten!

Ze weten waar ze over praten, is niet zo maar een verkoper of verkoopster die je iets probeert aan te smeren. Deze verkopers weten wel degelijk waar ze over praten. Goed advies, vriendelijk, leuke acties.

M. Kemp 25-08-2017 In de winkel gekocht
Hoorn

Goed personeel met kennis van zaken

Uitmuntend, geweldige tv gekocht tegen redelijke prijs en top service van zowel de verkoper (adviserend, zonder te pushen) als de installateur, (handig denkt in oplossingen) erg klantvriendelijk, en wat wij helemaal top vinden is het vertrouwen van de zaak, geen geleuter over aanbetalen. Wij komen zeker terug.

Joop dollenkamp 25-08-2017 In de winkel gekocht
EP:Baas te Assen

As Koop was AEG wasautomaat.

We hebben de AEG wasautomaat gekocht bij EP: Baas te Assen voor al om de goede voorlichting en eigen service afdeling. De adviseur was vriendelijk en was goed onderlegd.

ben saanen 24-08-2017 In de winkel gekocht
ep v.d. Kampen in Budel

idd geweldige service

Ep v.d. Kampen ze staan altijd meteen klaar voor je of je nu apparatuur in de winkel koopt of als je thuis problemen ondervindt met je tv of andere apparatuur, ze komen snel.

Chris 23-08-2017 In de winkel gekocht
ep winkelmolen

goede service en duidelijke uitleg

door de persoonlijke uitleg over de mogelijkheden van het toestel, en het geduld van de verkoper.
maar ook de nazorg .

Ton en Marianne Beije 23-08-2017 In de winkel gekocht
Tilburg

Geweldig goede service

Gisteren liet onze wasdroger het na ruim 15 jaar trouwe dienst ineens afweten. In het telefonisch overleg gaf X aan dat repareren toch wel een dure aangelegenheid ging worden. Dan toch maar de knoop doorgehakt en afgereisd naar de winkel hier in Tilburg. Na een deskundige en objectieve uitleg kozen wij voor een nieuw model. En vandaag nog geen 24 uur later draait ie al op volle toeren. Vlot geplaatst. Wat een geweldige service. Compliment !!

Pluspunten

• Klantenservice
  • Vakkundigheid personeel

Minpunten

• -

E. Otterspeer 23-08-2017 Via de website gekocht

Snelle levering, prima service

ÉP Witgoed heeft snel de koelkast geleverd. Het veranderen van de draairichting van de deur is geen enkel probleem. Alle rommel en de oude koelkast wordt retour genomen zodat je er gelijk weer opgeruimd bij zit.

Bianca Landlust 22-08-2017 In de winkel gekocht
ooltgensplaat

als de ene hand de andere wast worden ze beide schoon

Op zoek naar een nieuwe wasmachine ben ik beland bij EP van de Berg uit Ooltgensplaat. Ik ben erg goed geholpen in de winkel! Heel vriendelijk en zeer klantgericht. Ze namen netjes de tijd en sloten mooi aan op de hulpvraag. Wat een super service. .Vandaag een nieuwe wasmachine thuisbezorgd gekregen en door twee man sterk naar boven getild. Netjes en vakkundig geïnstalleerd en nog een heldere en duidelijke uitleg over de machine en de wasprogramma's er mondeling bij ontvangen!
Tot slot nog 5 jaar garantie en nog een flyer voor een mooie kans op een all inclusive vakantie! Mijn dag kan niet meer stuk
Ik ben erg dankbaar en kom aankomende maand ook nog terug voor een beko vaatwasser!

Bianca Landlust

Ria Wagemaker 22-08-2017 In de winkel gekocht
Bovenkarspel

Wij zijn heel goed geholpen

We hebben Böse spullen gekocht waar we heel veel vragen over hadden en alles is keurig uitgelegd zeer tevreden.

Esther van Zon 21-08-2017 In de winkel gekocht
EP: van der Kampen, Budel

Altijd goed daar!

EP: van der Kampen in Budel beveel ik van harte aan. Prima en vlotte service. Doen niet moeilijk. Vervangen dingen/apparatuur eenvoudig en gewoon nette en vriendelijke mensen. Geen poespas, gewoon prima spul en goed advies.

V. Koeman 21-08-2017 In de winkel gekocht
Hoorn

Eerlijk advies en uitstekende service!!

Super tevreden over deze winkel! Vekoper nam uitgebeid de tijd om mij van advies te dienen en had veel kennis van zijn producten! Mooie vaatwasser gekocht die bij mij door monteur Richard perfect werd geinstalleerd! Heel netjes en met goede uitleg er bij!
Kortom: echt een aanrader!!!

Pluspunten

• Klantenservice
  • Vakkundigheid personeel

Minpunten

• -

Verony 21-08-2017 In de winkel gekocht
Beerepoot Hoorn.

Zeer klantvriendelijk .

Service en hulpvaardige winkel. Goede uitleg. Prettige sfeer en zeer vriendelijke verkopers.
Chapeau. Wij kopen al onze electronica bij deze winkel.

Mike 21-08-2017 In de winkel gekocht
Hoorn

Super service en wat een beleving in de winkel!

Wij kiezen altijd voor EP Beerepoot, voor ons het filiaal in Hoorn. De service is super en de kennis van de medewerkers zijn up- to date. Ook denken zij erg met je mee wanneer er een 'probleem' is. Voor ons geen Mediamarkt of BCC!

Pluspunten

• Retourproces
  • Klantenservice
  • Vakkundigheid personeel

Minpunten

• -

Gerard 21-08-2017 In de winkel gekocht
Vaassen

zeer goede productinformatie

Weer prima geholpen met goed advies. Verkoper heeft veel kennis van verschillende merken en heeft daardoor prima geholpen bij zoeken wat het beste voor mij was.
Heel prettig.

Pluspunten

• Vakkundigheid personeel

Minpunten

• -

Rita stolker 20-08-2017 In de winkel gekocht

Geweldige service

Prachtige winkel.vriendelijk personeel. En de service is geweldig
Hebben er al heel veel gekocht. Komen er net weer vandaan

Elisabeth 20-08-2017 In de winkel gekocht

Betrouwbaar

Kom hier al jaren. Ben nooit teleurgesteld. Goede service. Betrouwbaarheid en service staan voor mij voorop. Als er iets is wordt het opgelost en zo hoort het ook!

ruud 19-08-2017 In de winkel gekocht
Van Aalstweg, Hoorn.

Prima geholpen door een nette en geduldige verkoper.

Wij kiezen al jaren voor Beerepoot en doen daar diverse aankopen. De verkopers nemen de tijd en zijn fatsoenlijke mensen. Vakkennis is duidelijk aanwezig. Je gaat daar met een goed gevoel de deur uit.

Elly 19-08-2017 In de winkel gekocht
IJmuiden

service en klantvriendelijkheid :top

Bij Tol word je vakkundig geholpen door mensen met kennis van zaken, goede voorlichting, vriendelijk en service staan hoog in het vaandel.

Ron Bakker 19-08-2017 In de winkel gekocht
Ep Tol IJmuiden

Altijd de beste service.

Het is net of je thuis komt, altijd vrolijk en dringen niks aan.
Mocht je een probleem hebben dan lossen ze deze altijd netjes op.

J.van Zelm 19-08-2017 In de winkel gekocht

uitstekende service

je wordt er leuk geholpen en krijgt goede uitleg over het product die je wilt kopen en een overzichtelijke winkel.

koos 19-08-2017 In de winkel gekocht
hoorn

Hele goede service

Hele goed service
De verkopers weten tenminste waarover zij praten geen bla bla verhalen
maar een goed en gedegen advies, waar zij ook de tijd voor nemen

Pluspunten

• Klantenservice
  • Vakkundigheid personeel

Minpunten

• -

Fred 19-08-2017 In de winkel gekocht
EP Jack Stet Zuid-Scharwoude

uitmuntende service

We kopen hier omdat de service en installatie van de nieuw aangeschafte spullen uitmuntend is. De prima uitleg na plaatsing, en lekker gemakkelijk in het dorp.

ML 18-08-2017 In de winkel gekocht

Gewoon goed!

Mooie overzichtelijke uitstalling van producten. Een ruime sortering van merken en typen. Goede voorlichting bij het maken van de keuze. Ook de sfeer in de winkel is fijn.

Sjaak 18-08-2017 In de winkel gekocht
Wervershoof

Een prima service, duidelijk, vriendelijke verkopers.

Goede winkel op eigen dorp, koelkast kappot , zeer snelle levering en wel de volgende dag al na aankoop, zeer te vreden. In overleg met elkaar werd oplossing gezocht voor vervoer. Klasse.

Stevens 18-08-2017 In de winkel gekocht
Tol

snelle levering en plaatsing. fantastisch geregeld

Zeer klant vriendelijke bediening, professionele voorlichting, goede kennis van zaken, een luisterend oor en een goede service.
Een winkel waar je met plezier binnen stapt

Pluspunten

• Retourproces
  • Klantenservice
  • Vakkundigheid personeel

Minpunten

• -

J de Graaf 18-08-2017 In de winkel gekocht
Schagen

ja ,geweldig geholpen. duidelijke uitleg, perfect

wat opvalt in de winkel is dat de diverse elektromiddelen goed zijn gescheiden en overzichtelijk zijn opgesteld.

Pluspunten

• Klantenservice
  • Vakkundigheid personeel

Minpunten

• -

Ellen van den Brink 18-08-2017 In de winkel gekocht
Bergen N.H.

Service van uit het hart !

Toen de oude wasmachines er de brui aan gaf, was hij gevuld met sop en wasgoed.Omdat meneer xxxx net terug was van vakantie kon de nieuwe pas 2 dagen later geplaatst worden. Maar ...... Dezelfde namiddag stond de heer xxxx onaangekondigd op de stoep om het sop weg te laten lopen uit de kapotte machine!! Wat een service en wat een meedenken met de klant.