EP.nl - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over EP.nl.

EP.nl stelt zich voor

Deze score is berekend op basis van 1001 reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar.

8,9

Smit 14-02-2019

Wat een kundige, geduldige en opgewekte mensen werken er bij ep:beerepoot. Onze verkoper nam alle tijd en ik had bij geen enkele vraag het gevoel dat het teveel of zelfs ,dom, was. Een heel fijne ervaring! Alweer!

Luik 14-02-2019

Communicatie is vlot & duidelijk. Medewerker komt langs wanneer afgesproken, vriendelijk en deskundig. Wij hebben al een aantal handwerkers over de vloer gehad en qua kwaliteit en prijzen slechte ervaringen gemaakt. Vandaar kunnen wij EP Faber absoluut aanbevelen en gaan, zo nodig, weer gebruik maken van hun services.

J.B.M.Pasman 14-02-2019

De service omtrent aanvraag abonnement en aansluiting canal-digital was goed en ook een goede cervice t.a.v.gebruik decoder,goede uitleg.
Naam:EP/Groot Zevert te Groenlo.nl.

Paul 14-02-2019

Goede voorlichting; Installateur kwam op afgesproken tijd; keurig stel, die snel en efficient tv-toestel aan de wand monteerde, daarbij goed rekening houdend met onze wensen. Zeer tevreden.

Caroline 14-02-2019

Klantvriendelijk , beleeft, luisteren naar je, zoeken dingen op, leggen het uit.
Als je er niet uit komt, kan je gewoon terug komen.
Ik was vergeten dat het zo kan, echt geholpen worden.

DamianBW 14-02-2019

Het is een prima overzichtelijke webshop.
Net een combimagnetron van inventum binnen en heerlijke vooral snelle pizza's maakt hij warm !! Zo nog meer bestellen 😝

Anoniem 13-02-2019

Voor het eerst bij EP.nl besteld. Tevreden over de snelle levering en ook over het product.

Margriet 13-02-2019

Altijd bereid om informatie te geven. Nemen er de tijd voor. Niet duur, en grote voorraad. Dus ja, ik ben zeer tevreden.

Twan 13-02-2019

Goede service van X en zijn collega’s! Snel geholpen en binnen 2 weken alles binnen en afgeleverd. Kom zeker weer.

Henry 13-02-2019

EP Stadshagen is op ongeveer 60 meter van ons huis. We komen er met enige regelmaat. De klantvriendelijke adviezen doen ons besluiten om er voor een nieuwe wasmachine te kijken. We hebben het op dat moment even financieel zwaar. Het advies is om online te kijken en daar met uitgestelde betaling een bestelling te plaatsen. Geweldig. De site is duidelijk en al snel hadden we,na de adviezen van het winkelpersoneel, snel onze keus bepaald. Kort na de bestelling kregen we een telefoontje en maakten we een afspraak m.b.t. bezorging en plaatsing. EP Stadshagen geeft prima service. We vertellen het door. EP bedankt.

Arwin 13-02-2019

Drama, 4 keer bellen voor een eenvoudige bestelling. Product was ook nog fors duurder dan bij conculega’s . Uiteindelijk order gecanceld en elders besteld. Gemiste kans!
Officiele reactie van EP.nl 13-03-2019

Geachte heer,

Wat vervelend dat uw bestelling en de communicatie hieromtrent niet is gegaan zoals het hoort. Wilt u alsnog een mail sturen zodat wij kunnen bekijken waar het fout is gegaan? Hartelijk dank!

EP:Klantenservice

Maria 13-02-2019

Eerst via de site gespeurd naar product wat bij ons past. Vervolgens naar de winkel gegaan en daar het juiste advies gekregen!

Ondanks dat product niet op voorraad was, mooi op tijd gekregen en geïnstalleerd! En een zeer volledig uitleg van product gekregen.

Harry 13-02-2019

Bij EP/Beerepoot Hoorn een receiver gekocht omdat de oude niet meer te repareren was.
Medewerker heeft alles geprobeerd om de oude aan de praat te krijgen, geen onderdelen meer te krijgen. Dus een nieuwe gekocht met uitstekende uitleg hoe ik hem moet aansluiten.
Perfect geholpen door Filipe.

Freddy Scholte Lubberink 13-02-2019

EP in Denekamp geeft fantastische service en geeft eerlijke info over welke droger voor ons het beste zou zijn. Mooie en prima winkel en komen de gemaakte afspraken ook werkelijk na.

Maaike verheijen 13-02-2019

Vorige week samen met mijn dochter een kitchenaid keukenmachine gekocht. Ik twijfelde nog tussen de Kenwood en de kitchenaid. Aangezien mijn dochter overdag op een zorgboerderij verblijft en veel taarten bakt((met kitchenaid) had ik al een voorkeur voor deze. Na een uitgebreide uitleg en de verschillen tussen de apparaten was ik om. We hebben de kleur rood gekozen. Ik ben er zoo blij mee Personeel ook heel aardig. Nou dat was het eigenlijk.

Paul 13-02-2019

EP heeft de laagste prijs voor de vriezer die ik bestelde.
Hij werd de dag daarop keurig afgeleverd. Ik kreeg een uur van tevoren zelfs een telefoontje net de mededeling dat ze er aan kwamen

Chris 13-02-2019

Snel bericht wat de status is van de levering en binnen 2 werkdagen op te halen in de winkel.
Goede service.

Antoon Sleutjes 13-02-2019

Een Kobo E-Reader was mijn keus voor de verjaardag van mijn vrouw. Deze vond ik bij EP tegen een heel redelijke prijs met een bijbehorende omslag. Gratis bezorging en de mogelijkheid om te betalen met Afterpay of Paypal naast de normale betalingsmogelijkheden is prettig. Een snelle en correcte levering maakt de service van EP compleet. Goed gedaan!

Robyn Hertogs 13-02-2019

Gistermiddag een televisie gekocht bij Beerepoot in Hoorn. Ik en mijn zoon werden er heel vriendelijk en professioneel geholpen door iemand die heel goed wist waar hij het over had. Hij gaf goede raad en kon duidelijk uitleggen het verschil tussen de vele soorten televisies. Prima!!

EP Beerepoot Hoorn 13-02-2019

Perfecte service vriendelijk en vakbekwaam.
Goede uitleg van de apparatuur en een goede prijs.

Rob de Graaf 13-02-2019

Wasdroger AEG T7DB83GS besteld via de webshop van Electronic Partners (Leistra - Grouw). Volgende dag gebeld door Leistra - Grouw wanneer de wasdroger bezorgd kan worden. Afgesproken voor de volgende dag 17:30 uur. Exact op dit tijdstip is de wasdroger afgeleverd. Dus snelle service en op tijd geleverd. Ik zou deze winkel dus zeker aanbevelen.

P.A.M. van ‘t Hof 12-02-2019

Een mooie winkel met een ruime sortering en vriendelijk en deskundig personeel. Een vlotte bediening en goede service. Meer hebben wij niet nodig.

Henk Kersten 12-02-2019

Al medere apparaten gekocht bij ep.van benthum in Groesbeek gekocht, ook voor school. Goede service en klant vriendelijke.

I.van der Heijden 12-02-2019

Ik koop al jaren bij de firma Beerepoot, en ben gewoon heel tevreden met de kwaliteit van het personeel en de goede service die zij bieden.
Dus de volgende keer ga ik weer, nu was ik in Bovenkarspel en de volgende keer weer in Hoorn,
ga zo door!!!

Marian de Blieck 12-02-2019

We hebben gisteren een T.V bezorgd gekregen. En zijn erg tevreden over de service en de bezorging en na zorg. De twee jonge mannen die kwamen , waren erge prettige mensen met beleefdheid gezelligheid en humor. Een naam weet ik nog.... volgens mij uit .... maar van die andere weet ik niet meer. Ook heel behulpzaam jongens waar je blij van wordt. Vriendelijke groeten Marian de Blieck

KFS 12-02-2019

Niet duurder dan de grote concurrent. Goede adviezen en goede service. Net even " wat meer".

Ine Dekker- van Aalst 12-02-2019

Ik vind deze shop erg prettig.Op de eerste plaats al voor de deur parkeren. Verder een prettige sfeer en geur in de winkel.
Fijne vriendelijke behulpzame en met verstand van zaken hebbende medewerkers. Niet te beroerd om iets te halen en te laten zien hoe het werkt.
In een woord GEWELDIG.

E.Ciminera 11-02-2019

Zeer hulpvaardig personeel ,meedenkend,vriendelijk en stralen enthousiasme uit
Erg kundige personeel ,bereikbaarheid winkel is perfect inrichting zeer overzichtelijk

Leen 11-02-2019

Kundig personeel; nemen de tijd voor je. Er is een sfeertje ontstaan die meer "vrienden onder elkaar"is dan verkoper versus koper. Goede producten, maar als er een keer wat is, wordt het altijd goed geregeld en ga je tevreden weer weg.

H Pennekamp 11-02-2019

Ik had een dat radio gekocht maar die was te licht van geluid. ik kon hem zo omruilen voor een zwaardere radio geweldig

Nicole 11-02-2019

Met 7 vriendinnen een gratis! tapas workshop gehad. Was super gezellig. We zijn al jaren vaste klant. Service is zeer goed. Er wordt goed naar de klant geluisterd.

jan zwaan 11-02-2019

GOEDE service, nette aflevering, en perfect geregeld bij retour zending en terug betaling.

Rita Bruns, bij EP Molendijk Denekamp 10-02-2019

Altijd een fijne benadering en goede service, als er een vraag of probleem is komen ze of helpen je zoeken naar de oplossing .

Anne 10-02-2019

We waren bij EP Beerepoot in Hoorn. De service was erg goed. We kwamen voor een keukenmachine en alle verschillen werden duidelijk uitgelegd. Hierdoor zijn we met het beste apparaat naar huis gegaan. Ook werd er nog koffie aangeboden.

Margreet 10-02-2019

Wij werden heel erg vriendelijk geholpen door Floris uit filiaal Hoorn. Floris weet een heleboel en geeft je haarfijn uitleg over het beste product wat bij jou past. Het beste wat bij jou past hoeft natuurlijk niet altijd het duurste te zijn.
Met veel voldoening hebben wij een geweldige stofzuiger gekocht.

Ans 10-02-2019

Je wordt altijd keurig geholpen door mensen met verstand van de producten die zij verkopen.

Hilverda 10-02-2019

De website ziet er overzichtelijk uit en is gebruiksvriendelijk. Het bestellen van een product gaat eenvoudig. Na de bestelling kregen we zeer snel een bevestiging van de leverancier en werd er meteen een afspraak in overleg ingepland. Ook de levering ging zeer voorspoedig en binnen de aangegeven tijd. De medewerkers zijn netjes en zeer correct en verstaan hun vak. Wij zijn erg tevreden over de gehele dienstverlening van EP.

Anja 10-02-2019

Ik heb mij eerst geörienteerd via de website van EP:Beerepoot. De website is zeer gebruiksvriendelijk. Je navigeert gemakkelijk naar het product wat je zoekt. Toch besloten om naar de winkel in Hoorn te gaan om advies te vragen. Hierbij werden we heel snel, vriendelijk en deskundig geholpen. De keuze was snel gemaakt. Tevens is de aflevering mogelijk op de door ons gewenste moment. Zeker aan te bevelen.

ad steltenpool 10-02-2019

al vele jaren winkel ik, met volle tevredenheid, bij EP Beerepoot winkels in Hoorn. Een gemakkelijke keuze door: het vele aanbod van artikelen, het kundige en vriendelijke personeel. Een aanrader voor iedereen om hun producten in de EP winkels te kopen.

Marc Groot 10-02-2019

De service bij EP is op en top! Goed prijs voor goede producten en de winkels zelf zien er ook goed uit! Vriendelijk personeel, en over het algemeen ook goed op de hoogte van wat ze verkopen. Bedankt!

R. Samuels 10-02-2019

Vorige maand hebben we een Panasonic broodbakmachine bij EP: Beerepoot in Hoorn gekocht. Bij de concurrent aan de overkant was het product in de opruiming goedkoper en tóch zijn we weer naar EP: Beerepoot gegaan, omdat de persoonlijke service en klantvriendelijkheid in dit bedrijf zo vanzelf sprekend is!

Richard Sep 10-02-2019

Goede service, vriendelijk personeel en eventuele vakkundige installatie aan huis, kortom een betrouwbaar adres voor al u elektronica .………. oja en altijd de juiste prijs.

Irma 10-02-2019

Ben zeer goed geholpen met de aanschaf van een Bose Lifestyle 650 in filiaal Hoorn.
Deskundig personeel, vriendelijk, leggen alles erg goed uit.
Prachtige grote winkel je kijkt je ogen uit, wat een groot aanbod !
Ook met mijn dochter gisteren geweest, goed geholpen met een tv en wasdroger.
Ik beveel deze zaak aan het is zeker de moeite waard!

Steven 10-02-2019

Ik heb voor deze shop gekozen omdat het één enorm voordeel heeft op de concurrentie. Prijstechnisch gezien zijn ze, net als de rest, gewoonlijk het 'goedkoopst'. Maar wat EP fijn maakt is de persoonlijke service. Dit betekende voor mij dat mijn wasmachine + koelkast, 3 trappen werd opgedragen, en ook nog eens werd geïnstalleerd, top! Hiernaast zijn de fysieke winkels vaak erg fijn, en wordt je er rustig uitgebreid geholpen :)!

Erik-Jan 10-02-2019

Geen klachten over de levering.
Duidelijke communicatie in mail, betreft de order.

Esther 09-02-2019

Omdat ik vaker wat met mijn vaatwasser heb gehad, het is dan wel een 2de handse vaatwasser, maar kan hem niet missen, ben een alleenstaande moeder met 2 kinderen. De winkel is dichtbij en de mensen van EP zijn altijd vriendelijk

Cor Turk 09-02-2019

verkoper heeft ruime productkennis en weet dit ook over te dragen. Luistert goed naar wensen .
Snapt de problemen van een oudere digibeet! Even wachten ,geen probleem, goede koffie!.
Kortom, goed en juiste product gekocht en ook nog wat nieuwe kennis opgedaan.

Berenda Dijkstra 09-02-2019

Wij kopen graag bij Beerepoot! Ten eerste, echt Hollands, voor een scherpe prijs. Maar doorslaggevend is voor ons de uitstekende service die geboden wordt. Bij de aankoop, maar ook bij klachten. Ze staan altijd voor je klaar en je bent er écht klant en geen nummer. Persoonlijke benadering, herkenning en soms zelfs bij naam, dat maakt het toch wel erg prettig! Als kers op de taart hebben mijn dochter en ik vanmiddag een heerlijke tapas workshop gevolgd, gegeven door Kok Danny. T was super, heerlijke tapas/amuse, gezellige sfeer en ook nog gratis ! Zeker voor herhaling vatbaar! We zeggen wel eens : als je bij ons in huis Beerepoot roept, begint alles te schudden! En.... dat houden we lekker zo !!! Dan vraagt u zich zeker af ; waarom dan geen 10 score, maar dat doe ik expres om Beerepoot te blijven kietelen om dit niveau te behouden. Ga zo door!

Astrid 09-02-2019

Uitstekende service. klantvriendelijk. Prima uitleg. Fijn personeel. Snelle bezorging. Niks is teveel.

M hermans 09-02-2019

Altijd vriendelijk geholpen met de juiste expertise in huis!
Bij telefonische vragen ook altijd correct geholpen