EP.nl - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over EP.nl.

EP.nl stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 1625 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

Bovenwater 15-02-2024

Makkelijk te bestellen via de website. Duidelijke bevestiging via de e-mail. Snelle levering en oude apparaat is gratis mee retour genomen. Apparaat zag er goed uit en bevalt uitstekend. Goede prijs-kwaliteit verhouding.

Henry Koster 15-02-2024

Zowel contact gehad met de winkel in Rotterdam en gedegen advies gekregen. Hierna vanwege de mogelijkheid om in 3 keer te betalen voor een web bestelling gekozen. Het zou fijn zijn als klanten ook in de winkel in 3 keer zouden kunnen betalen.

Louis 15-02-2024

Hier een Crock pot Express besteld en een leverings dag afgesproken.
Alles volgens afspraak geleverd, via de mail nog gecommuniceerd over de exacte dag.
Super snelle reactie en ze houden zich aan de afspraak.

Cees 14-02-2024

Mooi product, mooie prijs, op afgesproken tijd geleverd. video deurbel werkt zoals verwacht.

MickeyB 14-02-2024

Fantastische online winkelervaring bij EP!

Ik wil graag mijn uiterst positieve ervaring delen over de online aankoop van de Whirlpool FFD 8469E BSV BE wasmachine bij EP. Het online winkelproces was naadloos en gebruiksvriendelijk. De productinformatie was duidelijk en gedetailleerd, wat me hielp bij het maken van mijn keuze. De Whirlpool wasmachine heeft mijn verwachtingen overtroffen met zijn uitstekende prestaties en gebruiksgemak. De levering was snel en het installatieproces was eenvoudig.
Ik ben zeer tevreden met mijn aankoop en zou EP zeker aanbevelen voor hun uitstekende producten. Kortom een dikke pluim voor EP! 👍

Leen 14-02-2024

Kon alles goed vinden in de shop was overzichtelijk met de juiste info.
Prijzen zijn ook duidelijk.daarnaast een snelle levering

Jan Anne 13-02-2024

Kobo Ereader was op voorraad, bij de “grote” webshops niet. Snelle levering de volgende dag! Fijne service.

Mathijs 13-02-2024

De website is overzichtelijk en laat je op een gemakkelijke manier een bestelling doen, waarbij er meteen een indicatie van de levering wordt gegeven. Let wel op dat deze kan afwijken. Dit was in mijn geval zo, maar er werd door het filiaal dat mijn koelkast leverde op een passende manier gezocht naar een oplossing en kon deze een dag later alsnog leveren. De levering zelf ging uitstekend!

Ruud Amama 13-02-2024

Service is geweldig en denken met je mee , ik had problemen met mijn soundbar aansluiten op de tv is prima telefonisch verholpen

Roelof 13-02-2024

Netjes en keurig geholpen volgens afspraak. Nemen telefonisch contact op wanneer er geleverd wordt.

Calvin 13-02-2024

Top winkel. Ondanks dat de Medewerker aan het revalideren was van een blessure, heeft ze me toch geholpen om mijn tv in de auto te zetten

Sam 13-02-2024

Heel netjes geholpen door goed contact met de medewerkers van EP, er was duidelijke communicatie en mijn product werd snel thuis afgeleverd.

GAJ 12-02-2024

Het kan niet beter ! Alles naar wens gegaan en een prachtig product voor een scherpe prijs !

Dijkhuis 12-02-2024

De site van EP was duidelijk en overzichtelijk was op zoek naar een wasmachine en kwam op deze site terecht
De reviews waren goed !
Daarom de aeg wasmachine gekozen
Tot nu toe bevalt deze goed
En de levering was ook top !

Wojciech 12-02-2024

Very good contact and fast service. 10/10. I found the in3 payment option very helpful too.

Bjorn van berkel 12-02-2024

Snel netjes geleverd en je wordt netjes gebeld dat de bestelling verzonden wordt en je wordt 2 uur van te voren gebeld of je thuis bent. Toppers perfecte services

Robert 12-02-2024

Stofzuiger niet direct leverbaar, maar goed gecommuniceerd. 2 dagen later slechts kwam hij binnen.

pieter smeets 12-02-2024

de wasdroger heb ik vooral bij EP gekocht, omdat ik in drie termijnen kan betalen (in3 ) en voordelig is ; de bezorger was voorkomend en behulpzaam, en deed wat afgesproken was; chapeau; pieter smeets

Henny de Groot 12-02-2024

Snelle, correcte, nette en voordelige levering van een wasmachine, ben benieuwd wat er nog meer op deze manier geleverd kan worden.

Vlotte, voordelige en vriendelijke afhandeling van de bestelling, wellicht kan EP ook toekomstige wensen op deze wijze verzorgen.

Anouk 11-02-2024

Eerste wat mij opviel waren de prijzen, deze vielen echt mee gelukkig! Maar wat ben ik fijn geholpen, er wordt echt naar je geluisterd en je gevraagd echt mensen aan de telefoon in plaats van een bandje die wat opzegt. Zo fijn!

Anita 11-02-2024

Wasdroger aangeschaft via EP (Assen), inclusief installatie. Uitleg was heel duidelijk. Goede service.

F Mijwaart 11-02-2024

Goede service, snelle bezorging en een goed product. Erg tevreden mee. Fijn dat de winkel ook in de buurt is.

Magdalena 10-02-2024

supersnelle levering van mijn bestelling. nieuwe apparatuur zeer snel bij mij thuis afgeleverd. Bedankt voor het meenemen van uw oude oven! nu ben ik blij met de nieuwe! Top!

Aad 10-02-2024

Altijd goed geholpen zeker in de fysieke winkel. Altijd makkelijk bij problemen als het nodig is. Nog niet gehad trouwens.

Prijzen goed info in orde snelle levering

K.de Rijk 10-02-2024

Duidelijke to the point no nonsense serviceverlening. Koffiemachine besteld in het weekend om maandag geleverd te worden want zeg eerlijk:"Een weekend zonder goede koffie is uhhhh laten we zeggen, een hele uifdaging". Geen track and trace ontvangen dus maar even gebeld. Maandag leveren kan niet wanneer je in het weekend besteld kreeg ik te horen. Ook logisch als je zondag gesloten bent natuurlijk. MAAR........ door betrokken medewerker(s) toch maandagavond kunnen genieten van een heerlijk bakkie pleur. Ze komen 'm zelf na werktijd gewoon even langsbrengen. Hoe awesome is dat. Ok, dat werkt natuurlijk niet als je niet in de buurt woont maar hé, laten we nog eens eerlijk zijn:"Ze hoeven het niet te doen en waar vind je nog dergelijk personeel?"

Super tevreden !!! Ik heb onze nieuwe electronicazaak wel gevonden..