EP.nl - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over EP.nl.

EP.nl stelt zich voor

Deze score is berekend op basis van 1482 reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar.

Henk 28-06-2020

Bestelling is goed en vakkundig geleverd. Geen problemen gehad. Aan te bevelen!

Ron 28-06-2020

Via de lokale EP in Groesbeek de bestelling gedaan. Fijn dat dit kan via de (algemene) website. Zo weet je dat je de lokale winkel steunt/ kan steunen. Bezorging was snel en naar volle tevredenheid. Vooraf een telefoontje en zo snel als kon was de bestelling binnen. Top!

Erik Van Roy 28-06-2020

Ik had de AEG mobiele airco bij EP gevonden aan de correcte prijs. Hij was ook op voorraad en snel leverbaar. Prima service naar levering toe. Makkelijk te bestellen op de online shop en met de track en trace makkelijk te volgen wanneer de afkoeling kon volgen. Mooi op het afgesproken tijdstip geleverd en een prima toestel. Dus voor mij een top ervaring!

Hagen 28-06-2020

Over de behandeling van m'n bestelling uiterst tevreden! Diverse e-mails ontvangen over de status van mijn bestelling en de levering hiervan. Een dag voor de aflevering werd ik gebeld door het transportbedrijf met de vraag of de tijdsindicatie uitkwam en of het opgegeven adres klopte. De ochtend van de levering nog een e-mail ontvangen met het definitieve tijdstip. Levering was volgens afspraak en op netjes op tijd. Aanrader!!!

marloes 27-06-2020

Bestellen bij EP is altijd een feest. Je koopt er altijd kwaliteit en het personeel is goed op de hoogte van alle produkten die er te koop zijn. Ze zijn eerlijk en geven je goed advies. De garantie die ze je geven krijg je nergens anders

Gerry 27-06-2020

Ik heb een prettig ervaring gehad bij EP werd snel en makkelijk geholpen erg tevreden ga zo door!!!

william 27-06-2020

EP stadshagen is een fijne nette winkel waar men de tijd neemt voor jou. Geen snelle verkoop praat, maar eerlijke informatie omtrent het product. Laatst nog een mobiele airco gekocht deze was niet op voorraad, maar werd snel uit een plaatselijk magazijn gehaald. deze werd ook nog eens netjes in de auto voor mij gezet. Daarom koop ik bij deze winkel.....voor de service.

H. Ploeger 27-06-2020

Ik koop al jaren bij EP "De Treffer" i.v.m. de goede service en no-nonsense mentaliteit. Weet altijd waar ik aan toe ben.

Ml 27-06-2020

Bestelling gedaan op zondag via internet. Maandag metteen gebeld voor aflever afspraak. Super snel allemaal.

Toos 27-06-2020

prima service en super handig zo'n dorpswinkel. zouden meer mensen moeten doen.

P.de Jong 27-06-2020

Zeer klantvriendelijk en hele goede service, bijzonder tevreden .Wij hebben al verschillende artikelen gekocht bij EP.Beerepoot.

M.Lambers 27-06-2020

Zeer tevreden over EP Hardenberg. Ze helpen goed, nemen alle tijden de service is top!

Mariska 26-06-2020

Product via de website besteld en lag een uur later al klaar in de winkel. Ik kreeg dan ook een belletje en een mail dat mijn product klaar lag, heel fijn. Eenmaal in de winkel zelf wist de verkoper dan ook meteen welk product hij moest pakken. Fijn dat je geen nummertje bent en de verkopers ook weten waarvoor je komt.

Bas 26-06-2020

Webshop mag nog meer informatie tonen maar orderverwerking, communicatie en bezorging gingen echt helemaal geweldig.

Nico 26-06-2020

Duidelijke shop en goede communicatie, hierbij zijn de prijzen oké dus een site om terug te komen.

Newhouses 25-06-2020

Topservice. Na online shoppen werd ik snel gebeld voor een bezorgafspraak. Dat kon de volgende dag. Dyson ventilator gekocht. Goedkoopste in de regio. Mensen moet ook eens lokaal shoppen en niet alleen bij de bekende big online shops. Bel je leverancier eens en vraag zijn beste prijs. Je zult nog versteld hoe concurrerend men kan zijn. Ook werd bij de bezorging keurig afstand gehouden.

Andries 25-06-2020

Gemakkelijk bestellen via internet volgende dag door EP gebeld dat het iets langer zou duren omdat de koelkast uit Duitsland moest komen geen probleem natuurlijk.

Voor de levering gebeld hoe laat ik thuis zou zijn en geheel volgens afspraak keurig optijd geleverd tot in de keuken.
Ze hadden de oude koelkast ook gelijk afgevoerd.

Al met al top service zoals je tegenwoordig niet veel meer ziet.

Hermien 25-06-2020

Levering is gedaan volgens afspraak. De winkel nam contact op om af te spreken hoe laat dit zou kunnen. Prettig en persoonlijk contact.

WN 25-06-2020

Goede service en een snelle afhandeling van de bestelling.
Zeker een aanbeveling

Konas 24-06-2020

Hele prettige winkel, met deskundig advies.
Niet zo massaal als sommige electronica winkels. Ook handiger dan alleen online winkels. Hier kun je bij eventuele problemen in de winkel gerecht.

Johan 24-06-2020

Vind ep een goede winkel. Alleen was dit keer iets niet goed gegaan met het systeem wat resulteerde dat mijn revering niet geleverd zou worden als ik er achter aan gebelt zou hebben. Maar ach waar gewerkt word worden fouten gemaakt. Erg vriendelijke telefoniste die gelijk na 1 telefoontje alles in werking zette. Top.

Chan 24-06-2020

Ik zocht een koelkast voor mij moeder, na aantal winkels te hebben overwogen ben ik uitgekomen bij EP, omdat ze ook bezorgen tijdens de corona tijd. Tevens kun je nog contant betalen. Eenmaal geleverd, aangesloten nemen ze de ouwe koelkast mee, en ze hebben mijn moeder geholpen om de magnetron terug op de koelkast te zetten! Super blij en tevreden. Nader hand nam ik contact op met de klanten service over de garantie, ze hebben snel reageert en mij goed geholpen!

A de Vries 23-06-2020

Altijd vriendelijke personeel , veel kennis over producten, als je een product gekocht hebt en je komt er niet uit , dan helpen ze je me goede oplossingen.
Over de prijs is meestal te onderhandelen.
En als service krijg je een bakje koffie als je dat wilt 😂

P 23-06-2020

Voor mijn nieuwe keuken had ik mijn oog laten vallen op een Bosch gas op glas kookplaat van 90cm. Deze was hier te verkrijgen en kon met afterpay betaald worden. Ik wil de grotere cq duurdere producten graag eerst zien alvorens te betalen. Dit om een financiële rompslomp te voorkomen.
Product was niet op voorraad in de winkel, keurig over gebeld, Product was binnen, wederom keurig over gebeld. Afspraak gemaakt voor de bezorging. Netjes op tijd en een zeer vriendelijke bezorger.

marloes 22-06-2020

We hadden via de webshop besteld. 10min later konden we het al in de winkel ophalen. De service is geweldig.

Hinke 22-06-2020

snelle levering en makkelijke site .
Goede prijs en product verhouding .
Fijn ijskastje voor bier en wijn voor deze warme zomer.

Hans 22-06-2020

Het door mij verlangde product was eenvoudig in de web winkel te vinden. Daarnaast ging het plaatsen van de bestelling probleemloos. De datum van levering was gelijk aan de vermelde lever datum, dus perfect!

Ollie 22-06-2020

Snel contact opgenomen ivm de levering van mijn TV. Afspraken keurig nagekeken en vriendelijk personeel.

Jan 22-06-2020

Makkelijke site, snelle bezorging en goede service door de lokale ondernemer in de buurt.

Harry 22-06-2020

Prima webshop, artikel makkelijk te vinden en voor een goede, redelijke prijs. Levering één dag later dan verwacht maar dat was in mijn geval geen probleem.

Johan 21-06-2020

Had wat besteld online, EP belde netjes van hoe en wat, tijdens het ophalen, gewoon ontspannen afgehandeld

Silvia 21-06-2020

Tv via internet gekocht. Werd netjes op tijd geleverd en zelfs helemaal geïnstalleerd. Zeer goede service. Zou hier zeker nogmaals kopen.

Pouwel 21-06-2020

Heel vriendelijk wilde zelfs wel even een koelkast brengen ter overbrugging omdat de oude stuk was en de nieuwe zat een levertijd op.

Trijnie Helder 21-06-2020

in de web shop een nieuwe droger uitgezocht
werd thuis geleverd op de dag dat het mij uit kwam
oude droger mee retour
prima service

Petra Breedijk 21-06-2020

EP Gieten is een topzaak.
Een lokale ondernemer die zijn klanten kent.
Een ondernemer die zijn producten kent.
Supervriendelijke medewerkers die een stapje verder gaan dan garantie alleen.
Je kunt er altijd van op aan.
Is het niet in de winkel dan is het zo besteld.
In de winkel helpen ze je net zo lang tot je het product gevonden hebt wat het beste bij jou en je thuissituatie past.
Wij gaan echt nooit meer naar de commerciele zaken en blijven vaste klant van EP Gieten

Gerda bankert 21-06-2020

Mijn man heeft soundmaster gekocht zo in doos mee naar huisgekregen zoek het maar uit hoe het werkt enz. Er zijn nog steeds zeer veel laag geletterde

Geachte mevrouw Bankert,

Hartelijk dank voor uw feedback. Ik heb u inmiddels een persoonlijke mail gestuurd om te horen wat er is gebeurd.

Newhouses 20-06-2020

Perfecte service. Ik ben persoonlijk gebeld om een afspraak voor het bezorgen te maken. Dat kon probleemloos de volgende dag. Zeer beleefde medewerker. De webshop kwam via google boven drijven als goedkoopste! Dus niks bol of amazon of coolblue. Voor mij is ook belangrijk dat een lokale leverancier wordt gesteund. Dat zou ik ook doen als het beperkt duurder is. Deze ervaring heb ik vaker. Vraag eens een prijs bij de lokale winkel. Die kijken ook op internet naar de concurrentie. Meestal krijg je een hele goeie prijs. En als je een probleem hebt? Tja hopen dat je de doos van bol nog hebt. Ik ga liever terug naar de winkel om het te bespreken. Altijd een fijne oplossing.

Leo Buis 20-06-2020

het aanbod van EP bestaat in mijn ervaringen uit een keuze van hoogwaardige kwaliteitsproducten voor een zeer redelijke prijs met daarbij goede adviezen en service.

Corry 20-06-2020

Denken met je mee, persoonlijke benadering.
Product was niet op voorraad maar zoeken mee naar oplossing. Snelle bezorging.

Niels 20-06-2020

Goede service! Vriendelijk geholpen, en verstand van zaken.

Zeer behulpzaam met het vakkundig uitzoeken van de juiste producten.

Irene 20-06-2020

De webshop EP.nl is overzichtelijk en makkelijk te gebruiken. Ik kreeg een update zodra iets was veranderd in het verzendproces, ideaal! Snel en gratis bezorgd en goede klantenservice.

Monika 19-06-2020

EP Beerepoot in Broek op Langedijk is een geweldige winkel met top verkopers heel vriendelijk behulpzaam je krijgt daar een super uitleg !
Hele goeie service 👍
En super leuke acties en kortingen 👍
Wij kopen al jaren bij EP Beerepoot het zijn toppers 👍wij komen graag terug voor wat nieuws 😉

Jack 19-06-2020

Keurig klaargezet wat ik besteld had. Goed en vlot geholpen. Concurrerende prijzen!

A 18-06-2020

Mijn eerste beoordeling was heel goed, het zou worden opgelost en had er een goed vertrouwen in inclusief de afterpay was geregeld Wat blijkt nu niks opgelost, product nu weer niet leverbaar en een boete via afterpay met de vermelding tweede herinnering, terwijl de uiterste datum 16 juni was

Geachte mevrouw,

Hartelijk dank voor uw feedback, die stellen wij altijd op prijs. U kunt ervan uitgaan, dat deze kwestie opgelost gaat worden. Uiteraard onze welgemeende excuses dat het product alsnog niet leverbaar was via onze distributeur.

Natalie 17-06-2020

Snelle en goed verpakte levering. Goed dat ze proberen te leveren vanuit dichtstbijzijnde winkel.

Frank Kattenpoel Oude Heerink 17-06-2020

Goede shop, eerlijk en bekwaam personeel en een zeer goede service. Al met al zeker het bezoeken waard.

Hans B. 17-06-2020

Op zondagochtend oven uitgezocht op EP Beerepoot website. Deze zou direct in de winkel op te halen zijn. Bleek in de winkel niet het geval. Aantal dagen later sms ontvangen, oven opgehaald. Door medewerker uit magazijn gehaald, voor ons neergezet met de waarschuwing: het tape van de doos zit niet helemaal vast hoor. We lopen ermee weg, blijkt de tape aan de onderkant voor 99% doorgesneden te zijn en de onderkant dus zo goed als open. Onderdelen van de oven vielen eruit terwijl we met de doos naar de auto liepen. A. waarom was dat tape doorgesneden en b. waarom niet weer helemaal vastgetaped, als je ziet dat het los zit? Wonderlijk!

Geachte heer B,
Hartelijk dank voor uw feedback, die stellen wij altijd op prijs. Heel vervelend dat er niet goed gecontroleerd is voor uw product is meegegeven. Mag ik u adviseren om toch nog contact te zoeken met EP:Beerepoot en dit aan te kaarten wat er is gebeurd? Ongetwijfeld zullen ze u met plezier helpen zodat u alsnog tevreden bent.

Hans Bruning 17-06-2020

Was nog niet eerder bij een EP-winkel geweest maar werd keurig geholpen in het filiaal in Broek op Langedijk. Een fijne winkel waar je je nog echt welkom voelt, hier kunnen andere winkels nog een goed voorbeeld aan nemen. Ik heb daar uiteindelijk ook mijn Whirlpool wasdroger gekocht waar ik naar op zoek was, een actiemodel waarbij je een gratis grill zou ontvangen. Helaas was de grill niet meer voorradig en ontving ik een Dyson cool, waar ik eigenlijk meer blij mee was.

Monique Beermann 16-06-2020

Ik was al een tijdje op zoek naar een mobiele airco. Ik ben in Zwolle Zuid zeer vakkundig geholpen maar bovenal vriendelijk. Ik kon vragen stellen en met geduld werden ze beantwoord. Het personeel zou mij willen bellen wanneer er nog andere airco's binnen kwamen zodat ik rustig nog eens kon komen kijken welke het beste bij mij past. Dit is ook gebeurd en ben daarna naar de winkel gegaan. Weer werd alles zeer vriendelijk uitgelegd en heb ik een keuze kunnen maken. De airco werd bezorgd en de oude weer afgevoerd. Ik ga er zeker weer heen als ik witgoed e.d. wil kopen. Heerlijk, die ouderwetse service. Mannen....bedankt!!!!!!!!!!!

cindy 16-06-2020

Super service!! Ondanks dat ik de bestelde airco niet kon plaatsen zoals ik wilde ben ik erg goed geholpen!