EP.nl - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over EP.nl.

EP.nl stelt zich voor

Deze score is berekend op basis van 1001 reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar.

8,9

AS 07-03-2019

Via EP heb ik een Inventum waterkoker besteld. Ik ben tevreden over het product. Het water blijft ook nog lang warm, nadat het gekookt is.

Ik heb de indruk dat EP een net bedrijf is. Het product zou wat later geleverd worden dan op de website vermeld stond. Om die reden heeft EP mij gelijk gebeld, en mij de vrijheid gegeven om dit product bij een ander bedrijf te bestellen. Dat vond ik heel netjes en waardeer ik zeer. Daarom zou ik zeker vaker bij hun bestellen.

Bea 07-03-2019

Filiaal Veendam:
Snelle en goede service bij de keuze van TV en droger.
Binnen 24 was alles vervangen.
Vriendelijke mensen.
Oude apparaten ook mee retour genomen.

Anja de Haan 07-03-2019

Ik hen gekozen voor deze shop omdat de aankoop €20 goedkoper was dan in de EPwinkel. Dus besteld en laten afleveren in de winkel. Nou dat werd een probleem waar daar werd het niet geleverd. Zelf kregen we ook geen mail hierover. Dit had ik wel aangevinkt. Na wat heen en weer bellen bleef het onduidelijk. Wordt het na een paar dagen gewoon op huisadres bezorgen. De ep winkel had bericht dat het daar werd bezorgd. Heel vreemd allemaal.
Officiele reactie van EP.nl 07-03-2019

Geachte mevrouw de Haan,

Wat vervelend dat het niet verliep zoals u had gehoopt en zoals het hoort. De bezorging heeft uw bestelling erg laat verwerkt. U heeft wel een track en trace via ons zelf ontvangen voor uw bestelling via de mail. De communicatie met u is namelijk via de mail geweest. Tevens is u een bewijs gestuurd via de mail dat DHL uw bestelling zou afleveren bij u thuis. U kon zien welk adres daarin verwerkt stond. We hopen dat u toch veel plezier van uw aankoop heeft.

Willem 07-03-2019

Goede adviezen. Zeer klantvriendelijk geholpen.
Prima prijs/kwaliteits verhouding.
Makkelijk bereikbaar met goede parkeermogelijkheden.

tweeling 07-03-2019

Op internet zoeken naar een goede neushaar trimmer, het moest een Philips worden. dan naar aanbieders, EP stond ons direct aan, de site bekeken en toen besteld.EN DE VOLGENDE DAG THUIS !!

Edwin 07-03-2019

Snel en netjes geleverd precies wat een klant mag verwachten. Een prachtige philips water koker die goed schenk zonder water te morsen een echt top apparaat dus

Loek de Groot 07-03-2019

Het bestelde artikel een JBL Charge 3 kon ik gemakkelijk en snel bestellen was de volgende dag in huis alleen had ik geen bericht gehad wanneer de bezorger zou komen hij stond onverwacht voor de deur gelukkig was ik thuis.

Ad 07-03-2019

Product was zeer goed geleverd alleen DHL had steken laten vallen en ben ook zeer tevreden over dit product.

Paul 07-03-2019

Prima voorlichting en service.
Levering/bezorging mooi op de afgesproken tijd.
Wasmachine en droger werden keurig neergezet en aangesloten.
Tevens werd er goede voorlichting gegeven over de produkten.

Elly 07-03-2019

EP Bergmans in Zeeland is een top winkel, hier krijg je nog ouderwets goede service en advies en een klantvriendelijke behandeling! Onlangs hebben wij onze stoomoven hier laten repareren, met goed resultaat! Wij wonen niet in Zeeland, maar we komen graag in deze winkel.

Anne-Marie 07-03-2019

Kwam als goedkoopste uit de bus.Kreeg de bestelling niet verzonden en de chatroom heeft me op weg geholpen.Na 2 dagen bestelde al ontvangen.TOP

MR 06-03-2019

Snelle levering, doch artikel werkte niet naar behoren bij levering. Dit direct per e-mail gemeld aan de klantenservice, maar geen reactie van EP. Zeer teleurstellende ervaring.
Officiele reactie van EP.nl 08-03-2019

Geachte heer, mevrouw,

Wilt u nogmaals per mail contact met ons opnemen? Dan kunnen we kijken waar het is fout gegaan.

Ina Engels 06-03-2019

Een overzichtelijke site met goede beschrijvingen van apparatuur. Een goede service van de medewerkers .En een super afhandeling en bezorging

Roel 06-03-2019

De levering en de communicatie hieromtrent kon wat beter. Tevens miste ik de mogelijkheid een afhaalpunt te kunnen kiezen en het wijzigen of aanpassen van het afleveradres achteraf was niet mogelijk. Dit kan nog verbetert worden. Verder prima shop met scherpe prijzen.

Ron 06-03-2019

Snelle bezorging geen verzendkosten goed verpakt en de goedkoopste.
Volgende keer bestel ik bij EP.

Moniek 06-03-2019

Snelle levering en makkelijk bestellen.
Wat wil je nog meer.
Ik ben heel blij dat mijn product snel te leveren was.

Jopie 06-03-2019

Goede winkel,vriendelijk personeel. En wat ik ook belangrijk vind je kan er gewoon Drents praten in Hollandscheveld!

Arend 06-03-2019

Dit is een review voor De Treffer in Winschoten.
Altijd een deskundig advies van Aad en zijn collega's zonder opdringerig te zijn.
Hoog servicelevel en nemen de tijd voor de klanten.
Mijn pa was vele jaren klant bij Aad en was altijd goed over De Treffer te spreken.
Zelf ben ik ook uitermate tevreden hoe je wordt geholpen.

David 05-03-2019

Snel geleverd. afgehaald bij de winkel. Dus geen verzendkosten... voor de beste prijs.

jannie 04-03-2019

staan altijd voor je klaar daarom koop ik liever in de winkel, wanneer ik vragen heb over het product krijg ik direct antwoord en eventueel hulp. ook weten ze precies wanneer de aankoop is gedaan en hoef ik niet het garantie bewijs te zoeken.

Wilma van Thiel 04-03-2019

Goed geholpen nadat ik te horen kreeg de bestelde afzuigkap twee tot drie maanden levertijd. Kreeg telefoon er wordt toch een afzuigkap geleverd wel duurder maar ik hoef niks bij te betalen. Nu heb ik toch mijn mooie en betere afzuigkap gekregen. Met dank aan de leverancier uit GROESBEEK jongens heel hartelijk bedankt.

Bert 04-03-2019

Ik kom regelmatig in deze winkel, ook vaak om zomaar de produkten even te bewonderen. Altijd vriendelijk personeel en men vraagt ook vaak of ik koffie wil. Geen agressieve verkoop maar een goed en geheel vrijblijvend advies en ook nog scherpe prijzen waardoor ik voor deze winkel kies en niet een webshop!
Onlangs kocht ik hier een Samsung smart tv; thuis bij het uitpakken en aansluiten had de tv een dode pixel en kregen we direct dezelfde dag een duurder model zonder extra kosten!

John Diekema 03-03-2019

Makkelijk om de juisten keuzen te maken om een tv uit te kiezen.ik ben geslaagd met het vinden van mijn keuzen om de tv uit te zoeken 👌 en die werkt Perfect 😇👍 ik ben er blij mee’ alleen een tip voor de EP zelf het zou wel handige zijn om de winkel die de tv ook leveren ook te laten weten dat de klant wel heeft betaald ik heb betaald via de Visa kaart.maar de winkel in Winschoten kan je niet met Visa betalen waardoor er verwarring was ontstaan of ik wel had betaald 💪 dat was niet zo handig om even door te bellen naar de Winkel in Winschoten 🤗 Sorry Web winkel Een min puntje 😂🙈
Officiele reactie van EP.nl 05-03-2019

Geachte heer Diekema,

Fijn dat u tevreden bent met uw televisie. Wat betreft de Visa betaling, onze winkels kunnen inzien in ons systeem of betaald is. Ik hoop u zo voldoende te hebben geïnformeerd, en wens u een fijne dag!

Jiska 02-03-2019

Helaas onze wasmachine stuk na de vakantie!
Gelukkig kon EP de Treffer uit Winschoten heel snel een nieuwe leveren! Top service.
Direct ook een nieuwe droger gekocht en ook een dag later al gemonteerd in huis!👍

Jan de Groot 02-03-2019

TV gekocht. Goede informatie van de verkoper gekregen. Aardige medewerkers!

Jonas 02-03-2019

Ze zijn klant vriendelijk krijgt goede uitleg als je wat wilt weten en ze nemen even de tijd voor je

Jan kamphuis 02-03-2019

Goeie service,alles word tot in de puntjes uit gelegd hoe alles werkt.
Het zijn toppers,de jongens van Ep ommen

Tonnie 02-03-2019

Informatie gevraagd over mijn Siemens koffiebonen machine ivm lekkage. Ik had met de verkoopster erover dat ze bij de Siemens een wachttijd hebben voor reparatie. Wij niet zei ze en belde rechtstreeks naar de Siemens waar ik direct geholpen werd en een afspraak kon maken dat mijn machine kan worden opgehaald. De volgende dag al door Post nl. Toppie , wat een service dat er meteen voor je dingen geregeld word.

Marinho 01-03-2019

Geweldig geholpen, medewerker had enorm veel kennis van zaken en nam de tijd mij te informeren. Heel blij met de Sonos Soundbar dankzij het enthousiasme en de hulp bij het kiezen. Kreeg zelfs het aanbod de winkel te contacten mocht ik er met het aansluiten niet uitkomen.. Voor mij een volgende keer zeker weer naar Beerepoot Hoorn!

M. Reinders 01-03-2019

Duidelijke website. Vergemakkelijkt de keuze. Zeer snelle levering, zondagavond besteld en dinsdagmiddag via DHL geleverd. Ben zeer tevreden.

Adriaan van Dalen 01-03-2019

Deskundig personeel, die advies net zo belangrijk vinden als verkoop. Deze zaken kom je niet vaak tegen bij vergelijkbare zaken!

Edwin 01-03-2019

EP Stadshagen in Zwolle is een super winkel waar service en support hoog in het vaandel staat. De medewerkers hebben pas rust als alles klop en goed geïnstalleerd is thuis. In de winkel krijg je altijd een eerlijke voorlichting over een product, geen verkooppraatjes dus.

Tanja 28-02-2019

Goede service, super snelle levering. Twee uur later geleverd. Probeer altijd lokaal te kopen

Kanjers 28-02-2019

Bij EP Beerepoot wordt je vakkundig geholpen. Ze zijn overal van op de hoogte zodat ze goed uitleg geven en je goed adviseren. Wij kopen zelf bij EP Beerepoot in Wervershoof.

marcel 28-02-2019

Bij Beute in Steenwijk een Oled tv gekocht.
Zeer tevreden over verkoop en plaatsing.Net en eerlijk bedrijf.

Willem van Dam 28-02-2019

Hij is super goedkoop,en goede producten,en snel geleverd,en ze doen wat ze beloven.

harry 28-02-2019

Heel vriendelijk en deskundig personeel , en een mooie winkel voor heel het Westland .

Lire 28-02-2019

Mijn bestelling kwam keurig op tijd. Ik ben helemaal tevreden over dit bedrijf

Herman Wessels 27-02-2019

Bij het aankopen van twee smartphones was er een perfecte uitleg van de winkelbediende.

Dick Vogel 27-02-2019

Al heel veel jaren zijn we klant van EP Beerepoot. Voornamelijk in Bovenkarspel maar ook in Hoorn (mede omdat daar een uitgebreidere keuze is plus ander aanbod van artikelen). Iedere keer weer
worden we naar alle tevredenheid geholpen, zowel qua uitleg van de mogelijkheden en het juiste artikel van het artikel dat wij zoeken. Daarnaast een gewoon een uitstekende prijs/kwaliteit verhouding!

Janneke 27-02-2019

Wat in de winkel niet op voorraad is ,bestel je makkelijk via de site. Met dezelfde goed service !

Danielle 27-02-2019

Overzichtelijk en meedenkend. Telefonisch netjes, vriendelijk en behulpzaam. Winkel is ook netjes en personeel zeer vriendelijk

A.Dekker Renema 27-02-2019

E.p wolvega prima winkel.
Vriendelijk personeel en altijd hulpvaardig.
Voor mij geen elektrische apparaten van internet gewoon in de winkel als er iets is staan ze direct voor je klaar.

Coby 27-02-2019

EP Toon Bergmans in Zeeland is een prima winkel waar je correct wordt behandeld en een goede service ontvangt.

Carla 27-02-2019

Wij zijn al jaren klant bij EP vanwege de klantvriendelijkheid en goede service.
Bij onze laatste aankoop, Samsung tv + Bose soundbar, wederom goed geholpen en keurig geïnstalleerd.

Lucveerman 27-02-2019

Alles op tijd geleverd netjes geïnstalleerd met een vriendelijke prijs wat wil je nog meer.

Freddy boeve 27-02-2019

Ze zijn zo klantvriendelijk bij ep en je kunt met vragen altijd welkom en wat je zoekt dat hebben ze bij naar altijd in leverbaar

Karlien 27-02-2019

We hebben vorige maand een droger, combi magnetron, koelkast en tv gekocht voor ons nieuwe huis. Ze maken een mooie prijs voor je en alles wordt geïnstalleerd en aangesloten. De droger twee trappen op was een kleine moeite. Top service.

Eric de J. 26-02-2019

Op 11 februari via BOL een Samsung 55 inch 8070 tv gekocht. Op 22 februari was ik in het filiaal van EP Beerepoit te Bovenkarspel, voor het bekijken van een Samsung Soundbar. Daar werd ik gewezen op de prijsverlaging van de TV a 100 euro. Na een telefoontje met het kantoor in Hoorn, ontving ik de 100 euro retour. Omdat er maar 1 week tussen de koop en de actie zat. Super service. Beide aankopen bevallen ook heel goed.

Tpm kersten 26-02-2019

Goede service, goede uitleg, vriendelijk personeel, snelle levering, niet te duur.