EP.nl - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over EP.nl.

EP.nl stelt zich voor

Deze score is berekend op basis van 484 reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar

8.6

JvdB 19-12-2017 In de winkel gekocht
EP van Otterdijk Someren

Perfecte service

Geweldige service. Ze komen alle afspraken direct na. De bezorging,installatie en uitleg verliep vlekkeloos. Ik heb inmiddels dus alweer een tweede apparaat bij hun besteld. En dit allemaal telefonisch ;) want ook dan krijg je duidelijke uitleg!

Pluspunten

• Klantenservice
  • Vakkundigheid personeel

Minpunten

• -

Bert Jumelet 19-12-2017 In de winkel gekocht

Wordt met respect behandeld

Ik werd hier correct geïnformeerd over de aangekochte producten en kon er rustig over nadenken.
Alle service welke nodig is om iets aan te schaffen is mij naar volle tevredenheid gegeven.

Rob ter Hofstede 19-12-2017 In de winkel gekocht
Hoorn Nh

Ik kom bij Beerepoot voor goede service en goede advisering

Alles in mijn huis op elektrisch gebied komt van Beerepoot Hoorn. Goede voorlichting en goede prijs kwaliteit verhouding. Al koop ik meestal in het wat duurdere segment Sonos, Miele etc.

Pluspunten

• Klantenservice
  • Vakkundigheid personeel

Minpunten

• -

Plante 19-12-2017 In de winkel gekocht
Rotterdam, Van Beethovensingel

Service, vriendelijkheid en tijd

Ik heb voor EP:Boelaars gekozen omdat ik het prettig vind dat ik terug kan gaan naar een winkel waar ze me kennen, waar ik een klant ben en als klant word behandeld. Bij aflevering werd de tijd genomen om me uit te leggen hoe de wasmachine werkte. Ik kan altijd bellen als ik het niet snap. Wat prettig om zo'n service en klantgerichtheid te ervaren in een stad als Rotterdam.

Pluspunten

• Klantenservice
  • Vakkundigheid personeel

Minpunten

• -

18-12-2017 18-12-2017 Via de website gekocht

Internetbedrijf met persoonlijke aandacht!

Op basis van goede prijs kwaliteitverhouding dit bedrijf gekozen. Eerst gegoogeld. De positieve reacties op het internet hebben me over de streep getrokken. Achteraf een hele goed keus. Steeds op de hoogte gehouden over de levering. Fijn als je belt gelijk iemand an de lijn die weet waar je het over hebt.

Pluspunten

• Levertijd
  • Verzendkosten
  • Retourproces
  • Klantenservice
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Haak 17-12-2017 In de winkel gekocht

Wat een kennis en kunde van de medewerkers!

Wij komen graag in deze winkel ook al moeten wij er een stukje voor rijden. Mooie kwaliteitsproducten en de medewekers hebben zeer veel kennis van zaken! Wij kochten een extra Ipad en hebben ons meteen laten voorlichten over een kitchenaid keukenmachine en een jura koffiemachine. We komen dus gauw weer terug.

Boekbijsandra 17-12-2017 In de winkel gekocht

Tijd en persoonlijke aandacht

Vriendelijk, rustig en niet opdringerig. Eerlijk advies. Wij gingen voor een TV en de verschillen en kwaliteit/prijsklassen werden duidelijk uitgelegd.

Pluspunten

• Vakkundigheid personeel

Minpunten

• -

L. de Koning 17-12-2017 In de winkel gekocht
EP: Rickelman Best

Goede service & scherpe prijs

We waren opzoek naar inductiekookplaat en combi oven/magnetron. Ze dachten mee in de winkel en deden een heel scherp aanbod.

Pluspunten

• Vakkundigheid personeel

Minpunten

• -

Petra 17-12-2017 In de winkel gekocht

Goede voorlichting, persoonlijk aandacht

Ben een voorstander van producten te zien en te voelen en in ons geval (Sonos) te horen.
Dat kan hier allemaal

Marijke Beumer 17-12-2017 In de winkel gekocht
E.P. Beerepoot, Hoorn

Prima en vriendelijk geholpen.

Vriendelijk en deskundig personeel. Zij emen de tijd voor je en luisteren naar waar je op zoek bent

Johan 16-12-2017 In de winkel gekocht
Volendam

Fijne Behandelig

Welnu wij kwamen voor een kleine aankoop, nog geen tv, en werden ook hierbij zeer professioneel geholpen en nadat wij ook aangeven ons te willen oriënteren voor een nieuwe tv alleen nog niet welk soort en merk werden wij zeer uitgebreid te woord gestaan.

Pluspunten

• Vakkundigheid personeel

Minpunten

• -

Henk Verbugt 16-12-2017 In de winkel gekocht

Erg goede service persoonlijk advies

Ik vindt de service en uitleg over de aankoop erg goed.
Ze nemen ruim de tijd voor iedereen.
Wij zijn super tevreden.

Ov2012 16-12-2017 In de winkel gekocht
Hoorn

Super service en snelle levering

Nadat de wasmachine defect raakte vlak voor het weekend heeft EP Beerepoot, ondanks hun drukke planning, de nieuwe wasmachine de dag na bestelling geleverd. Super snelle, goede en vriendelijke service!

Peter Kool 16-12-2017 In de winkel gekocht

Deskundig bedrijf

Goede service met no how perfecte kennis en technischedienst,je wordt altijd goed en beleeft geholpen.

Pluspunten

• Vakkundigheid personeel

Minpunten

• -

Olaf 15-12-2017 Via de website gekocht

Komen afspraken goed na.

Juiste prijs kwaliteit verhouding en ook goed persoonlijk bereikbaar.
Je doet dus niet enkel zaken met een postbus.

Pluspunten

• Betaalmogelijkheden

Minpunten

• -

Gerrit 15-12-2017 In de winkel gekocht
Elburg

EP Onze huisleverancier!

EP Elburg is ons meer dan lief. Woensdagavond besloten om een nieuwe vrieskast te kopen, donderdagmorgen een belletje met de winkel en vrijdagmorgen is-ie al bezorgd. De service is buitengewoon goed. Onze (af)wasmachine, droger en tv komen uiteraard ook bij de EP vandaan. En als er al eens een storing is dan staan ze supersnel op de stoep om het gelijk professioneel te verhelpen. We zijn heel blij met de EP!

Rob 13-12-2017 In de winkel gekocht

Betrouwbaar en service gericht

We kregen een eerlijk advies toen onze koelkast kapot was, het was beter een nieuwe uit te zoeken dan de oude te laten repareren. Ons werd een Siemens koelkast geadviseerd. De prijs bleek concurrerend en de levering kon op korte termijn. Vandaag is hij bezorgd en keurig ingebouwd in onze keuken. Voor levering kreeg ik een telefoontje hoe laat de bezorger voor de deur zou staan. Prima service en een nette monteur.
Zeer tevreden dus.

F. Elderkamp 13-12-2017 In de winkel gekocht
Hoorn

Personeel neemt de tijd voor je.

Wij hebben bij Beerepoot een Pioneer tuner gekocht een fantastisch apparaat. De instelling lukte niet helemaal (wij zij. senior) gebeldt met de verkoper die ons geholpen had en die gaf aan wat we moesten doen en zowaar het lukte! Dus wij zijn zeer tevreden met Beerepoot en de verkoper die ons heeft geholpen.

Els 12-12-2017 In de winkel gekocht
Wervershoof

EP: Beerepoot, top winkels.

Prima winkel, goed en netjes geholpen, vriendelijk personeel,
en prima service.ook de andere filialen hebben het prima voor elkaar.

Pluspunten

• Vakkundigheid personeel

Minpunten

• -

Thea 12-12-2017 In de winkel gekocht

Uitgebreide uitleg

Heb hier eerder electronica gekocht. Altijd nemen ze de tijd voor je en krijg je uitgebreide uitleg. Ook een keer na een half jaar kapotte E-reader, zonder probleem een nieuwe exemplaar gekregen. Vanwege deze uitstekende service koop ik dit soort zaken niet meer via internet maar gewoon bij Beerepoot Schagen.

Pluspunten

• Retourproces
  • Klantenservice
  • Vakkundigheid personeel

Minpunten

• -

Lucia Rieske 12-12-2017 In de winkel gekocht
Gieten

Goede service

Je wordt er vriendelijk geholpen; de medewerkers geven je goed advies en dringen niet aan , zodat je het gevoel hebt dat je wat moet kopen.

Johan Tiessing 12-12-2017 In de winkel gekocht

Prettige en professionele bediening

Degelijke winkel met uitstekende service. Professionele verkopers die je werkelijk goede adviezen geven.

Hiemstra 11-12-2017 In de winkel gekocht
Mensonides Harlingen

Verstand van zaken!

De kennis van de artikelen is uitstekend! We zijn goed te woord gestaan en ze waren niet opdringerig. We vonden het fijn om hier te shoppen.

Egon 11-12-2017 In de winkel gekocht

Top!

Uitermate vriendelijk, kundig personeel. Service ook echt top! Een van de pluspunten is het ruim gesorteerde assortiment! Harmann Kardon of Yamaha vind je niet bij een Expert bijv.!

Wilfred 11-12-2017 In de winkel gekocht
Hoorn

Prima verkopers en perfecte aflevering

Wasautomaat en droger gekocht. De verkoper bij EPBeerepoot heeft alle mogelijkheden duidelijk uitgelegd en aan mij de keuze gelaten. De aflevering ging op tijd en de mannen hebben de tijd genomen om alles goed te installeren en de bediening van de machines duidelijk uitgelegd.

Pluspunten

• Retourproces
  • Vakkundigheid personeel

Minpunten

• -

Jan Petter 10-12-2017 In de winkel gekocht
EP Jack Stet Langedijk

Top service en deskundig personeel zeer behulpzaam

Uitstekende informatie gekregen bij aanschaf televisie, er wordt de tijd genomen om vragen klant deskundig te beantwoorden. Geen aanbetaling voor aan te schaffen product, vertrouwen vinden wij zeer positief. Service m.b.t. installeren van het aangeschafte product is top. Geen kosten achteraf, als klant weet je waar je aan toe bent. Uitstekende winkel.

Ten Klei 10-12-2017 In de winkel gekocht
Hoorn

Service is uitstekend. Men denkt mee met de klant!

De mensen in de winkel zijn deskundig. Nemen de tijd voor de informatieverstrekking. Laten de keuze over aan de klant en pushen niet. Wij bevelen de winkel bij iedereen aan.

Pluspunten

• Retourproces
  • Klantenservice
  • Vakkundigheid personeel

Minpunten

• -

Henrie Bartels 10-12-2017 In de winkel gekocht
Piet Gruijters Helmond [Stiphout]

service

EP Piet Gruijters uit Helmond [Stiphout] geweldige sevice en perfect geholpen in de winkel.
Goede uitleg en perfecte service. Fijne winkel en fijn personeel.
Ben al eerder geholpen met de televisie en perfect geholpen, terwijl defout bij ziggo was. Zeer netjes vanuit hen. De rede dat ik daar ook mijn andere apparatuur wilde kopen.

Pluspunten

• Klantenservice
  • Vakkundigheid personeel

Minpunten

• -

Teus de Groot 09-12-2017 In de winkel gekocht
witgoed huis beesd

Geweldig geholpen en uit gelegd perfekt gedaan.

Geweldig netjes geholpen en perfect afgeleverd .
Oude machine meegenomen en alles opgeruimd
gebruik aanwijzing netjes uitgelegd.

Pluspunten

• Klantenservice
  • Vakkundigheid personeel

Minpunten

• -

DOUWE UIT SNEEK 09-12-2017 In de winkel gekocht
Sneek

Kennis van zaken

Goede voorlichting, deskundig advies en de tijd voor de klant, zelfs voor aankoop van een stofzuiger, want was al bij expert geweest en had het oerwoud aan informatie op internet ook wel gezien, echt top was de laatste prijsvergelijking op kieskeurig.nl door de verkoper gaf mij de doorslag de aankoop bij ep mensonides te doen!

Pluspunten

• Vakkundigheid personeel

Minpunten

• -

keimpe 09-12-2017 In de winkel gekocht
van Aalstweg 16b, Hoorn

een vertrouwd adres

EP Beerepoot in de Hof van Hoorn, heeft een goed en overzichtelijk opgesteld assortiment.
Jammer dat de afgesproken levertijd met 4 dagen werd verlengd, maar dat werd netjes doorgegeven.
Aflevering was prima in orde.
Verpakkingsmateriaal werd keurig opgeruimd en meegenomen.

K. Smit 08-12-2017 In de winkel gekocht
Van Bavel in Vught

Geweldige service, zeer tevreden

X is zeer hulpvaardig, neemt alle tijd. Wasmachine gebruiksklaar afgeleverd en zelfs even proefgedraaid, oude wasmachine keurig afgevoerd. Ik zou niet weten wat er beter kan aan de service van EP van Bavel in Vught

Anja 08-12-2017 In de winkel gekocht

Prettig en deskundig geholpen!

Wij komen al lang bij EP Tol en altijd naar volle tevredenheid. Ze zijn deskundig, vriendelijk, snel. We vinden het prettig om kostbare zaken zoals tv, wasmachine, afwasmachine te kopen bij een betrouwbare zaak in de buurt.

Liesbeth Everlo 08-12-2017 Via de website gekocht

Ze zijn in een woord:UNIEK

Super aardig,klantvriendelijk,meedenkend,alle tijd voor je nemen,goede service dus: in een woord UNIEK.

Natalie 07-12-2017 Via de website gekocht

Prima service zeer klant vriendelijk

Snelle levering prima service in overleg ook nog 2 dagen eerder in huis netjes te woord gestaan prima bezorgers 👍 En de oude vaatwasser mee genomen

Rolf 07-12-2017 In de winkel gekocht
Bovenkarspel

Zoa ls wij gewend zijn!

Al bijna 20 jaar klant bIJ EP Beerepoot Bovenkarspel, maar ook andere filialen (Hoorn) Altijd een goed advies en een goede service.

Pluspunten

• Klantenservice
  • Vakkundigheid personeel

Minpunten

• -

Monty 07-12-2017 In de winkel gekocht
EP-Zwirs te Langeraar

Klantvriendelijke en goede service

Het is de winkel in het dorp, waarvan de mensen altijd klaar staan als er iets is. Bewust niet gekozen voor een webwinkel of voor de Mediamarkt. Steunen van de plaatselijke winkeliers als de prijs niet teveel verschilt.

Gerda 06-12-2017 In de winkel gekocht
Tilburg

Goede informatie

We hebben een droger gekocht bij EP omdat we de service belangrijk vinden. Ze komen aan huis mocht het apparaat gebreken vertonen

Menno 05-12-2017 In de winkel gekocht
EP Knol. Rijksstraatweg, Haarlem

Persoonlijk, flexibel en niet duur.

Ik heb voor EP Knol gekozen, omdat je gewoon even de winkel kunt binnenlopen, meteen geholpen wordt en ze je n een paar keer ook van gezicht kennen. Daarnaast goed advies en ze denken met je mee. En... niet duurder dan de zgn. internet aanbieders. Goedkoper zelfs!
En op de dag van plaatsen kon ik gewoon even bellen dat ik iets later thuis was. Gewoon op een vast (023} nummer. Kreeg ik gewoon iemand te spreken! Zelfs degene die die middag bij mij langs zou komen. Dus geen account aanmaken. Geen tric & trace systeem met allerlei vervelende inlogcodes en accounts aanmaken. Gewoon lekker van mens tot mens!

MC 05-12-2017 In de winkel gekocht
EP Beerepoot in Hoorn

Goed en eerlijk advies

Wij waren op zoek naar een nieuwe stereo installatie en wilden graag horen wat er op dit moment te koop is. Aangezien je tegenwoordig in geen enkele winkel alle mogelijkheden kunt beluisteren, zijn we EP Beerepoot in Hoorn binnen gestapt. Daar konden we de verschillen tussen de verschillende systemen o.a. Bose, Sanos en Heos beluisteren. Een zeer goed advies van de verkopers gehad. Uiteindelijk besloten om de Heos set te kopen, de soundbar en subwoofer. Tijdens de bestelling van de set ging het advies nog verder, van de WIFI in huis tot de HDMI kabels en installatie van alle spullen. Dat wil je als klant een goed totaal advies en daar mag dan ook best voor betaald worden. Je kunt ook naar andere zaken gaan of de spullen via internet kopen maar dan heb je straks een dure installatie staan die niet goed/optimaal werkt.

Tiny Vinke 05-12-2017 In de winkel gekocht
Gieten

Uitstekende service

Zeer klantgerichte en deskundige eigenaar en medewerkers. Goede uitleg van apparatuur. Komen ook extra langs als je iets niet begrijpt.

CJB 05-12-2017 In de winkel gekocht

Uitstekende winkel/medewerkers.

Uitstekende service, betrokken en kundige medewerkers. Medewerkers hebben goede produkt kennis. Vriendelijk en met de klant meedenkend. Dit alles de reden om naar EP te gaan.

Koster 04-12-2017 In de winkel gekocht
Pool surhuisterveen

Prima begeleiding in de keuze

We hebben een twee uurtjes in de winkel de nieuwe Tv bekeken. Na de keuze hebben we thuis nog weer wat uitgezocht en bij de volgende afspraak zijn we na de behandeling van onze technische vragen tot een goede keuze gekomen. de Sony KD 55XD9305.

Joke 04-12-2017 In de winkel gekocht

Goed advies

Wij zijn 2x voor de aankoop van een TV in de winkel geweest, beide keren werden wij zeer vriendelijk geholpen en uitgebreid geadviseerd, tot de evt nodige kabels aan toe!

Wij zijn naar EP Beerepoot gegaan door goede ervaring in het verleden.

Frank Donker 04-12-2017 In de winkel gekocht
EP Tol IJmuiden

Prima service en kundige uitleg

Deze winkel is zeer toegankelijk en het personeel is ook zeer kundig en beleefd, de service en nazorg staat ook hoog in het vaandel in deze winkel.

Pluspunten

• Klantenservice
  • Vakkundigheid personeel

Minpunten

• -

MaC 04-12-2017 In de winkel gekocht
EP Eppink Tubbergen

Prima service!

Prima service en snelle levering. Het product was niet op voorraad. SMS ontvangen waarna ik het product bij de winkel heb afgehaald. Keurig verpakt en afgehandeld.

Rina Koster 04-12-2017 In de winkel gekocht
Bovenkarspel

Geweldige service en klant vriendelijk

Koop alles bij Beerepoot heel vriendelijk personeel of je nou naar Bovenkarspel gaat of Hoorn .
Het is een heerlijke winkel service is perfect.

Martin Lang 04-12-2017 In de winkel gekocht
Hoorn

Mooie prijs en altijd snelle aandacht voor de klant !

Het begint al bij binnenkomst. Je voelt je gelijk op je gemak en niet alle apparaten springen tegelijk op je af. Op het moment dat je denkt: "nu zou ik wel even iemand iets willen vragen", staat ie d'r . Goede deskundige hulp en advies maken het plaatje af. En de prijs? Meestal op "online-niveau" of beter. Belangrijkste: Ik slaag hier altijd!

Pluspunten

• Retourproces
  • Klantenservice
  • Vakkundigheid personeel

Minpunten

• -

alles optijd en goed te zien wat op voorraad is. 04-12-2017 In de winkel gekocht
Hoorn

Een prima service ,maar ook een geweldig advies gekregen

Deze Winkel straat ,je wordt er netjes geholpen ,en zo nodig voorzien van een kopje koffie,het personeel weet waar ze over praten ,en zullen je geen onnodige verkoop praatjes vertellen.

R Blauw 04-12-2017 In de winkel gekocht
ep beilen

snelle levering en prima service

De service.Ze nemen het oude/stuk apparaat mee.Dat heb je online niet.Laten we aub winkels houden want dan kunnen we het te kopen artikel met eigen ogen te zien