EP.nl - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over EP.nl.

EP.nl stelt zich voor

Deze score is berekend op basis van 1024 reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar.

8,9

Dennis 06-03-2020

Na iets besteld te hebben wat in 3 a 4 werkdagen geleverd zou worden bleef het akelig stil. Na een week maar eens gebeld en ik werd door een aardige dame van het EP servicecentrum door gezet naar het betreffende filiaal.
Daar een aardige meneer aan de lijn gekregen en die vertelde mij dat hij mijn bestelling niet had binnen gekregen, door iets dat niet was ingeschoten vanuit het centrale bestelsysteem naar zijn systeem. Er was dus blijkbaar nog steeds niets gedaan met mijn bestelling. hij ging het zo snel mogelijk in orde maken, maar het duurde wel een paar dagen want hij had het artikel niet op voorraad. Ach ja nog een paar dagen zonder combi/magnetron oven lukt ook nog wel.
Uiteindelijk bleek zelfs dat het nummer van mijn afleveradres ipv nr 8 nr 85 was geworden, denk dat iemand dit handmatig moet over typen.
Maar dit zoekplaatje is door de chauffeur netjes opgelost.
Iedereen is alleraardigst en behulpzaam. Ik zou de winkel zeker aan bevelen en er een volgende keer weer bestellen.
Deze bestelling was een uitzonderlijk geval denk ik dan maar :-)
Kritisch 06-03-2020

Tja techniek kan soms tegenwerken, niet wat je wil maar kan gebeuren ( ook al eens meegemaakt, elders maar de hulp ws daar belabberd).

Officiele reactie van EP.nl 09-03-2020

Geachte heer,

Hartelijk dank voor uw feedback, dat nemen wij ter harte. Heel vervelend dat de order niet is gegaan zoals hoort, helaas zijn ook wij afhankelijk van techniek. Wilt u alsnog een mail sturen naar de klantenservice met uw ordernummer, dan kijk ik graag wat er fout is gegaan.

hajo 05-03-2020

Bij EP.Beerepoot Wervershoof worden we altijd heel vakkundig en klantvriendelijk geholpen; de laatste keer bij de aanschaf van een nieuwe stofzuiger.
Chapeau voor de medewerk(st)ers.
Dit advies krijg je niet als je op Internet koopt!

Patrick 05-03-2020

Wasmachine gekocht en eigenlijk woensdagmiddag gesloten netjes gebeld dat ik gewoon kon komen naar magazijn dat er iemand aanwezig was top service

N Eekhof 05-03-2020

Op zoek naar een goede handmixer van degelijke kwaliteit, kwam de EP als goedkoopste aanbieder uit de bus. 'Voor 17 u besteld, morgen in huis'. Dat klonk nog beter, dus het product besteld, betaald, en een betalingsbewijs ontvangen. Maar... De volgende dag geen mixer. En geen enkel bericht van EP, dat het was verstuurd. De dag daarop nog steeds geen pakket en geen bericht van EP. Toen zelf maar eens gebeld. De klantenservice had geen idee wat er aan de hand was, dat zocht ze voor me uit. Ik werd gelukkig snel terug gebeld. Een storing bij het distributiecentrum, en ze kon geen informatie geven over mijn bestelling, zodra ze meer wist, zou ik van haar horen. De volgende dag nog niets gehoord, wederom zelf contact opgenomen. Nog steeds storing, dacht de klantenservice, net als gisteren. Maar ze zou nogmaals informeren. Blijkt het product uitverkocht en niet leverbaar te zijn... Beste EP, houd alsjeblieft je website up to date en het personeel geïnformeerd. Ik heb bij de concurrentie dezelfde mixer gekocht (en wel binnen 24 u in huis) Ik zou online niet weer bij EP iets aanschaffen.
Officiele reactie van EP.nl 05-03-2020

Geachte mevrouw Eekhof,

Hartelijk dank voor uw feedback, die nemen we ter harte. Wij zijn echter wel afhankelijk van de informatieverstrekking van onze leverende distributeurs. Aan de hand hiervan kunnen wij ook onze website updaten, als wij geen terugkoppeling krijgen, kunnen wij helaas niets updaten.
Dat neemt niet weg, als u beloofd is terug te bellen dat dit moet gebeuren, daarvoor welgemeende excuses. Ik neem met u via uw persoonlijk mailadres contact op.

Menno 04-03-2020

Snel gevonden wat ik zocht en prima en snel geholpen.
Ook snel verstuurd zodat ik het snel in bezit had

A H Kocx 04-03-2020

Goedkoop, snel geleverd op de afgesproken dag en tijd.Goed bekend merk tegen een curerende prijs.
Voor deze deal hoef je niet naar de winkel toe

Robert 04-03-2020

Goede toegankelijkheid en snelle response track and trace en goede service vanuit de winkels

Arie 051 03-03-2020

Ruime keus bij de EP webwinkel. Ik zocht een TV voor de slaapkamer die bij andere webwinkels niet op voorraad was. EP kon hem leveren en hij werd keurig op tijd bezorgd. Voordeel is dat er een fysieke winkel in de buurt is dus bij problemen kan ik altijd bij hen terecht.

y 03-03-2020

de levering was snel en goed, alleen vinden wij het gek ,dat we gekoppeld zijn aan een de winkel in IJsselstein , terwijl we zelf , vlak bij Rotterdam wonen, we hebben daar over gebeld , dat we gekoppeld wilde worden aan EP Boelaars, dit voor evt. garantie / reparatie , maar dat kon niet,
als ik dit van te voren geweten had , zou ik hier niet besteld hebben!
we vinden dat vreemd , en zien dat graag als nog veranderd
Officiele reactie van EP.nl 03-03-2020

Geachte heer, mevrouw,

Hartelijk dank voor uw feedback. U bent gekoppeld aan een winkel die de postcodes heeft geclaimd. Dat was in dit geval niet EP:Boelaars maar een andere EP:ondernemer. Dat is een keuze van EP:Boelaars ook. U kunt uitgaan van goede service uiteraard!

Rob Schluter 02-03-2020

Het uitzoeken en bestellen ging uitstekend. De bezorging volgde heel snel de dag erna. Het enige wat mij verbaast is dat er geen bijlage is met een officiele aankoopnota voor het geval ik van garantie gebruik zou moeten maken. Jammer anders had ik een 10 gegeven!
Kritisch 02-03-2020

Nou dat is toch snel aan te vragen bij de klantenservice? Meeste bedrijven werken met vaste accounts, tenminste, ervaring leert mij dat

Officiele reactie van EP.nl 03-03-2020

Geachte heer Schluter,

Hartelijk dank voor uw feedback, deze nemen wij ter harte. Als u bij ons een account aanmaakt bij een aankoop, kunt u altijd via uw account bij de factuur en zelf downloaden. Uiteraard kunt u altijd de Klantenservice verzoeken om een factuur naar u te sturen. Mocht u nog vragen hebben, helpen wij u graag!

John 02-03-2020

Het was top , alles werd aangesloten ,thuisbezorgd ,en alles werd uitgelegd als je iets vraagt, en ze denken ook met je mee in 1 woord geweldig

Richard 02-03-2020

Altijd behulpzaam vakkennis en betrouwbaar en mooie aanbiedingen wat groenlo betreft.

TGJ.t.V. 01-03-2020

In de winkel was de uitleg over de TV-keuze duidelijk. Het aansluiten van de TV ter plaatse en uitleg over de werking van de TV was goed.

E.F.van de Craats 01-03-2020

Duidelijke webshop. eenvoudig navigeren. Product snel gevonden. Prijs lag goed. Bestelling makkelijk te plaatsen. Levering via DHL binnen 24 uur. Ben dus dik tevreden

joho 01-03-2020

Ik heb in 2019 een tv gekocht in de winkel in Hoorn ben heel tevreden over de behandeling en geen opdringen van het artikel. Ik heb nu 28 februari 2020 een koel/vriescombinatie online gekocht bij jullie en ook nog telefonisch contact gehad en perfect
te woord gestaan wederom geen opdringen van het artikel. Netjes geïnstalleerd door jullie medewerkers en ik kan niet anders zeggen, dat ik heel tevreden over jullie zaak ben.

De Jonge 01-03-2020

Vriendelijk personeel, goed advies, grote apparaten worden thuis aangesloten.

M.A.Mansoer 01-03-2020

we vinden deze winkel heel prettig.je wordt altijd heel goed geholpen het personeel is heel vriendelijk en ze nemen de tijd.

peter 01-03-2020

nieuwe winkel in langedijk bij winkelcentrum broekerveiling.
vervanging koffieapparaat
vriendelijk geholpen apparaat uit magazijn gehaald.

Barend 29-02-2020

Zeer snelle levering, meegeholpen om de droger op de plek te zetten en aan te sluiten, goede uitleg gehad en oude droger meegenomen. Prima service! En de droger werkt perfect!

Janna 28-02-2020

Goede uitleg , duidelijke website , goede kwaliteit spullen , vlotte levering .

Henk67 28-02-2020

Gekozen voor EP omdat de winkel in mijn eigen woonplaats staat en omdat de prijs van mijn bestelling erg gunstig was. De volgende dag werd ik al gebeld, dat het artikel (een e-reader) al klaar lag! (ik had bewust gekozen om de e-reader in de winkel op te halen).
Ook eerder al positieve ervaringen met EP: vriendelijk, behulpzaam en deskundig.

Jan 26-02-2020

Duidelijke en makkelijk bedienbare webshop, goede prijzen, goede afbeeldingen en beschrijvingen.
De bestelling was in korte tijd gedaan, goede communicatie na de bestelling, en d.m.v. e-mail en track & trace op de hoogte gehouden van de voortgang, en alles was binnen 20 uur geleverd, kan niet beter !.

Joke Hoekwater 26-02-2020

Alles is vlot en duidelijk verlopen. Vriendelijke en behulpzame bezorger van Heine.

Yvonne 25-02-2020

Keurig geholpen, eerlijk verhaal, prima prijs kwaliteit en duidelijke uitleg over verschillen in producten die ons geholpen hebben een keuze te maken

F. Hofman 25-02-2020

Geweldige service, niets is teveel. Zelfs zaken die er niet gekocht zijn, worden in behandeling genomen. En ook wanneer de garantie termijn al afgelopen is, wordt heel veel moeite gedaan om mij als klant, tevreden te stellen. Heel vriendelijke en terzake kundige medewerkers. Dus EP: Enorm Professioneel.
Officiele reactie van EP.nl 25-02-2020

Geachte heer Hofman

Hartelijk dank voor uw mooie feedback!

Paul Moers - retaildeskundige 24-02-2020

Uitstekende service. EP neemt de moeite om alles goed uit te leggen maar ook perfect thuis te installeren. Staat meteen voor je klaar. Deze winkel neemt service nog serieus. Goede prijzen en goede spullen. Blij met deze winkel! We hebben er tv’s, stofzuiger en wifi apparatuur gekocht. Denkt met je mee.
Officiele reactie van EP.nl 25-02-2020

Geachte heer Moers,
Hartelijk dank voor uw mooie feedback!

Netty 24-02-2020

Een nieuwe printer gekocht bij EP Ommen, dezelfde middag is deze bij ons thuis geïnstalleerd . Heel fijn en super bedankt voor de snelle service 👍

ANSC 24-02-2020

Goede service , vriendelijk personeel altijd een helpende hand aandacht met een plus

Annemieke skeeleren van marrewijk 24-02-2020

Goede uitleg klantgericht en hele goede service
Goede spullen en een snelle levering
En natuurlijk installeren ook goed

John 22-02-2020

Makkelijk en overzichtelijke website. Prima en snelle levering van het gekochte artikel. Helemaal prima.

Peter Aalberts 22-02-2020

Online besteld en kort daarna de telefonische bevestiging dat zodra het artikel binnen was ik hem in de door mij gekozen winkel op kon halen. Bij het ophalen werd door de supervriendelijke medewerker de magnetron via de achterdeur naar mijn auto gedragen en daarnaast was de prijs ook nog eens superscherp, dus kortom chapeau.

Janine 22-02-2020

Mooie prijs en ook nog een hoes bij de ereader. Duidelijke info op internet.
Prettig apparaat.

Jasper 22-02-2020

Bestelling ging goed maar de bestelling word ineens een dag later bezorgt dan beloofd. 1, vrij genomen voor niks en 2 ik ben er vandaag niet hopelijk de buren maar baal hiervan.
Kritisch 22-02-2020

Bedrijven zijn wel afhankelijk van bezorgdiensten meneer. Tuurlijk niet leuk voor u maar enig begrip mag best....denk dat DHL of Post.nl de boosdoener is...

Officiele reactie van EP.nl 24-02-2020

Geachte heer,

Hartelijk dank voor uw feedback, deze nemen we ter harte. Jammer dat we u niet direct kunnen benaderen om een antwoord te geven, daarom nodig ik u graag uit om alsnog een mail te sturen naar de klantenservice zodat we kunnen kijken waar het probleem lag. Zoals al wordt gesuggereerd, zijn wij als bedrijf afhankelijk van levering via de bezorgdiensten. We horen graag van u!

wim 21-02-2020

Goede professionele adviezen en daarnaast de installatieservice. Op een snelle en vakbekwame wijze. Ook de personen in de winkel zijn vriendelijk en vakbekwaam en "denken" mee om een probleem op te lossen. Ook na levering is men met raad en daad aanwezig als er vragen of problemen zijn. Dit geeft een prettig en vertrouwd gevoel als je aankopen hebt gedaan bij EP of dat nu online is of in de winkel.

Blank 20-02-2020

Erg fijne winkel.
Eerlijk, goed advies, waarbij binnen het budget of zelfs ver daar onder wordt gebleven.
Bij levering en installatie van onze oven bleek het stroompunt niet voor elkaar te zijn.
Dit is geruisloos opgelost door de monteurs.

B&B 20-02-2020

Deskundig, vriendelijk, en snel. Via zoeken op het internet bij de website terecht gekomen. Telefonisch zeer correct te woord gestaan. Bovendien kwam deze mijnheer zijn beloftes vrijwel direct na. Top.

blauwesmurf 20-02-2020

Goede service, vriendelijk en deskundig personeel. Er wordt goed meegedacht en gekeken naar de mogelijkheden. Prettig geholpen.

R 15-02-2020

Prima prijs maar jammer van de verzendkosten. Daarom dan maar gaan halen. Helaas is de fysieke winkel op maandag gesloten. Ook jammer van het betaalde parkeren aldaar.
Kritisch 15-02-2020

Beetje rare review zeg....jammer van betaald parkeren...,jeetje

Officiele reactie van EP.nl 17-02-2020

Geachte heer N,

Hartelijk dank voor uw feedback. U heeft een bestelling geplaatst die onder de 25 euro ligt, en waarvoor dan de verzendkosten gratis zijn, dit staat ook vermeld op de site. Dit artikel is verder alleen te bestellen door een van onze EP:Ondernemers. U heeft daarnaast gekozen voor afhalen in de winkel, dat hier parkeerkosten bij komen kan voorkomen. We wensen u veel plezier met uw aankoop.

Etna 14-02-2020

Wij zijn heel blij met de eerste kennismaking met deze winkel . Wij hebben daar een Etna oven gekocht waar we heel erg tevreden mee zijn . Keurig te woord gestaan en de bezorger was ook vriendelijk

Ingrid 14-02-2020

In eerste instantie verkeerde stofzuiger geleverd. Netjes opgelost, de goede geleverd en nog stofzuigerzakken erbij gekregen ook.
Bedankt voor de goede service

H.Luikel-Claus 14-02-2020

Er was eerst wat onduidelijk over de bestelling en daardoor wat teleurstelling van mijn kant. Ik ben 82 jaar en via website bestellen ging mij niet zo goed af. Uiteindelijk fornuis geleverd en aangesloten .Dus tevreden nu!. Oude spullen meegenomen. Hartelij dank.
Officiele reactie van EP.nl 14-02-2020

Geachte mevrouw Luikel,
Hartelijk dank voor uw feedback. Fijn dat de uitleverende winkel u zo prettig heeft geholpen, veel plezier van uw aankoop!

sandra 14-02-2020

Ik heb ‘s avonds via de website een droger besteld en werd de dag erna meteen netje gebeld voor wanneer hij binnen was en om een leverafspraak te maken. Ik was positief verrast door deze klantvriendelijke aanpak. Daarnaast is het fijn dat er een fysieke winkel in de buurt is waar ik met vragen of problemen terecht kan.
Officiele reactie van EP.nl 14-02-2020

Geachte mevrouw,
Hartelijk dank voor uw feedback voor onze EP:Ondernemer, die zal ik doorgeven. Veel plezier met uw aankoop!

George van Herwaarden 13-02-2020

Makkelijk bestellen, scherpe prijs, goede communicatie betreffende bezorging. Keurig afgeleverd inclusief uitleg en installatie.

AB 12-02-2020

De vaatwasser werd heel snel geleverd. Er werd al voor de afgesproken tijd geleverd. De avond voor de levering wist ik al hoelaat er ongeveer geleverd zou worden.

André Brals 12-02-2020

Perfecte begeleiding door de verkoper bij onze aankoop.
Ook in het verleden uitstekende service gehad bij onverwacht uitvallen van oude wasmachine in de kerstperiode. De nieuwe snel en vakkundig geplaatst.

Henk 10-02-2020

Keurig geholpen en geadviseerd door medewerker. Vlotte levering en uitstekende installatie van de vaatwasser.

Peters 10-02-2020

Verrassend snel en voordelig en geleverd via lokale ondernemer. Meteen iemand aan de lijn.

Eline 09-02-2020

Laptop van de aanbiedingsfolder willen bestellen op internet niet mogelijk, omdat hij tijdelijk niet op voorraad was. Filiaal in de buurt benaderd, echter zou geen laptop kunnen bestellen. Via klantenservice EP email contact gehad hoe ik deze laptop kon bestellen van het kastje naar de muur gestuurd. Uiteindelijk op eigen initiatief nog contact gehad met een andere firma in de buurt EP FAARTS. Zeer klantvriendelijk en goede service, de laptop besteld en een aantal dagen daarna al op kunnen halen. EP FAARTS is TOP.
Officiele reactie van EP.nl 10-02-2020

Geachte mevrouw,

Hartelijk dank voor uw feedback, dat nemen we zeker ter harte! Heel vervelend is het gegaan bij u in dit geval. Wel heel fijn dat EP:Faarts u goed heeft geholpen.

Henk 09-02-2020

Snelle levering van bestellen via internet. De mensen in de winkel zijn erg vriendelijk en zeer gemotiveerd om te helpen. Ook bij problemen doen ze hun uiterste best om deze op te lossen, waarbij het niet uitmaakt of dat nu 1 keer is of, in mijn geval, 5 keer. Ze gaan door zonder probleem en de service was iedere keer vriendelijk en gratis.

P. van Bavel 09-02-2020

Jan Verdaas een begrip in Oudenbosch en verre omgeving. Die winkel wil je als leverancier van je, via Internet gekochte artikel, Daarmee wordt de onpersoonlijke aankoop ineens persoonlijk. Bovendien ben je verzekerd van een uitstekend bekend service adres.