EP.nl - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over EP.nl.

EP.nl stelt zich voor

Deze score is berekend op basis van 997 reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar.

8,9

Van Diepen 01-04-2019

Wat een fijne winkel en vriendelijk personeel.
Ze zoeken ook iets uit als je het niet snapt.
Perfecte thuis service om onze sonos aan te sluiten.
En bij het brengen van de nieuwe droger namen ze de oude mee incl verpakking materiaal.
Dus wij willen niets anders dan EP Beerepoot Bovenkarspel of Hoorn

Thom Kramer 31-03-2019

Vriendelijk personeel met verstand van zaken en een erg klantvriendelijke manier van werken.
Goede service en nazorg.

Wilma Oudshoorn 31-03-2019

Goede service en advies. Vriendelijke mensen en aandacht voor de klant. Als je iets gekocht hebt kan je altijd terug komen voor vragen en advies. Wij vinden het een heerlijke winkel en rijden daarvoor graag naar Hoorn

janne schoenmakers 30-03-2019

je word goed geholpen door het personeel
ze geven ook goed advies
als je iets wild laten maken dan nemen hun daar de tijd voor

Ben 30-03-2019

Vriendelijk personeel met verstand van zaken. Snelle en correcte levering. Houden zich aan gemaakte afspraken.

Rowan 30-03-2019

Ik heb een bose oordopjes besteld via website. Stond erbij op voorraad en levertijd 1 tot 2 werkdagen.
Heb het woensdag besteld en nu nu zaterdag nog steeds niks.. het was een cadeau voor iemand. Tevens kon ik niet aanvinken of ik het bezorgd wou hebben. Alleen afhalen kan maar de aangewezen winkel heeft nog niks binnen..probeer klanten service te bellen krijg je voicemail met openingstijden zaterdag bereikbaar tussen 12 en 2 maaar niemand die er is..het is allemaal weer zo jammer..helaas
Officiele reactie van EP.nl 02-04-2019

Geachte heer,

Jammer dat het cadeau niet op tijd bij u binnen is. We hebben inmiddels met u contact gehad hierover, en ook heeft u de winkel opnieuw gesproken. Ik hoop dat het spoedig bij u binnen is!
De klantenservice is inderdaad niet zoals abusievelijk wordt vermeld op zaterdag open, maar wel op werkdagen van 09.00 uur tot 17.00 uur.

Met vriendelijk groet,
EP.nl Klantenservice

Bertien Damhuis 30-03-2019

Vriendelijk, deskundig advies, meedenken en daarin adviseren, maar niet opdringen. Goede services! Nemen de tijd voor je. De beste EP in onze omgeving!

Mike00 28-03-2019

De shop is erg gebruiksvriendelijk en werkt gemakkelijk. Ik heb op andere internetshops soms toch wat negatieve ervaringen mbt tot snelheid en service en dergelijke. Werd na de bestelling keurig gebeld hoe laat ze langs konde komen om de tv te brengen. Keurig geinstaleerd. Nog echt persoonlijke service!!!

RSO 28-03-2019

Het winkelen in EP is makkelijk.
Het afleveren duurt wat langer en wat we in het verleden gewend waren van de aangesloten winkel is dat het geleverde ook werd geplaatst en dat er geen extra kosten in rekening gebracht werden. Ook werd het "oude" toestel meegenomen.

Twout 28-03-2019

Deze winkel had 1 van de weinige 24 inch smart tv,s. Toen we de SMART tv wilden gebruiken, bleek dat de Wifi niet werkte en dat we daar een ander onderdeel voor nodig hadden. Dit had in de beschrijving horen te staan. De bezorging duurde een paar dagen langer
Officiele reactie van EP.nl 28-03-2019

Geachte heer, mevrouw,

Hartelijk dank voor uw review. Wilt u via de mail met de klantenservice contact opnemen om te horen waar het niet goed is gegaan? U kunt ons bereiken via: klantenservice@ep.nl.
Klantenservice EP.nl

Chantall 27-03-2019

Onze tv gasfornuis koelkast vriezer koelkast magnetron komt bij jullie weg, service uitstekend netjes afgeleverd op de afgesproken dag

1 keer kwamen we er niet uit met de tv en er kwam bij ons thuis iemand met ons mee kijken al met al top service

Als we weet wat moeten komen we zeker terug bij ep Steenwijk !!

Edith 27-03-2019

Zoals altijd goede service, vriendelijk personeel. Geen verkopers praatjes. Dik tevreden.

Ruud Holzmann 27-03-2019

Kennis van zaken.geen opdringerigheid.super winkel.we hebben in Hoorn de aankoop gedaan die we wilden.

Leo 27-03-2019

Ruim opgezette vernieuwde winkel. Goed assortiment. Zeer attente en vriendelijke verkoper. Goed op de hoogte van de artikelen. Denkt goed mee. Komt met goede adviezen. Ging zeer tevreden de winkel uit.

Wim 26-03-2019

Prima prijs en vriendelijke bediening in de winkel.
Jammer dat het op donderdag bestelde artikel pas op maandag afgehaald kon worden.
We zijn tegenwoordig zo verwend dat het soms de dag na bestelling reeds geleverd word maar dat maakte nu niet zoveel uit.

Marja Breukhoven 26-03-2019

wij zijn bijzonder tevreden over EP Berepoot,altijd goede service en prima personeel! Wij hebben veel producten an deze winkel en zijn byzonder tevreden! Bevelen ook de winkel aan bij onze fam. en bekenden. Vorige week nog een goede en boeiende kookworkshop over het gebruik van de stoomoven gevolgd,geweldig wat al de mogelijkheden hiervan zijn. De site geeft goede informatie ,kortom een prima winkel!

Kim Bos 26-03-2019

Regelmatig bij EP Denekamp geweest. Prima service, zoals bijv. thuis met aansluiten en plaatsen. Ook als er een defect is word je direct keurig geholpen. Tevens word je goed geadviseerd! Voor aankopen witgoed, tv of andere zaken kom ik hier zeker terug.

Ron Karreman 26-03-2019

Ik ben zeer tevreden over EP:Beerepoot. Mijn ervaring met Bovenkarspel is al jaren top. Aardig personeel met zéér goede adviezen. Als ik iets goeds wil hebben dan vind ik het prachtig om daar naartoe te gaan. Gewoon een top winkel.

Peter Kwakman 25-03-2019

We worden iedere keer steevast goed geholpen in deze winkel. Prijs kwaliteit is ook ok
Daarnaast neemt men ook de tijd om vragen goed te beantwoorden. Kennis is goed

jos 25-03-2019

Hele goede service en uitleg van de verkoper omtrent de aankoop van keukenapparatuur.

Ommen 25-03-2019

Altijd even vriendelijk personeel met verstand van zaken. Ze nemen altijd de tijd voor je en geven altijd goede informatie.

Dejan 25-03-2019

Razendsnelle levering, vriendelijke medewerker aan de lijn, en product voldoet helemaal aan verwachtingen

Francis Nijmeijer 25-03-2019

Super winkel,
Mijn wasmachine was defect, staan zo bij je
voor de deur om te helpen, was niet meer te
Repareren, had binnen NO time een nieuwe staan !!!
TOPP service, voor mij geen andere meer 💪💪💪

Vleeren 25-03-2019

Bij ep hofman wordt je goed geholpen. Er wordt heel goed naar je geluisterd op ,waar je naar zoekt bent.en in je eigen dorp kopen vind ik ook belangrijk.
De service van Hofman is uitstekend.

Marie Damhuis 24-03-2019

Mijn beleving van de zeer behulpzame E.P winkel in Denekamp(Molendijk)Mijn afwasmachine was stuk ‘gebeld s’middags’’en de zelfdemiddag heeft hij de machine kunnen maken ‘de afwasmachine was 17jaar oud ‘hij doet het weer prima !Dank zei een zeer kundige monteur .Mijn dank .

Jan Schrage 24-03-2019

Zeer tevreden met bestelling en aflevering, keurig op tijd en vriendelijk personeel

Stw 24-03-2019

Betreft winkel in Hoorn. Goede service. Niet moelijk doen gewoon meedenken en zorgdragen voor een oplossing.

Ommen 24-03-2019

Zeer klantvriendelijk, nemen ook echt de tijd voor je, altijd de juiste service, ze bellen altijd terug wanneer dit afgesproken is, leuke acties, electronica altijd goed!

Rene Chambille 24-03-2019

EP Faarts heeft een hele goede service en personeel is deskundig word ook aan huis geleverd

Paula Guitoneau 24-03-2019

Goede service. Vertrouwd adres, waar we steeds weer terugkomen.
Demonstraties over koken zijn zeer leerzaam en goed verzorgd.

Hanne 24-03-2019

Goedemorgen.
Ik ben al jaren klant en koop alles daar. Als in de winkel bent nemen de mensen die daar zijn de tijd voor je..
Zo lang ik hier woon koop ik de spullen daar Bedankt beute voor alle goede hulp.

Celvin 23-03-2019

Top service bij @epstadshagen, keukenmonteur bezig met onze nieuwe keuken te plaatsen, bleek bestaande vaatwasser (ook redelijk nieuw) niet te passen. Binnen één uur na een belletje met EP Stadshagen is de nieuwe vaatwasser geleverd!

Bianca 23-03-2019

Mijn ervaringen met de EP winkel Faarts te Valkenburg, zijn met een woord te beschrijven en dat is gewoon top. Buiten het het feit van hun uiterst goed advies als je iets koopt, is hun service afdeling wat de reaparaties betreft betreft, ook buitengewoon geweldig! Heb al een aantal keren iets laten repareren zoals een combimagnetron en een tv. Ze hebben het geweldig gemaakt, terwijl ze mij net zo goed hadden kunnen doen geloven en zeggen dat het niet meer te repareren viel en me daardoor het beste een nieuwe zou moeten kopen. Dit deden ze niet en dit terwijl het nog niet eens bij hun gekocht was. Dus super blij ermee dat ik zo'n fijn en betrouwbaar bedrijf als EP Faarts bij mij in de buurt heb liggen. Trouwens voor dit ben ik ook wel bereid om een stuk verder te rijden. Maar gelukkig hoeft het niet hihi...

Top zaak!

Petet 23-03-2019

Droger al besteld bij deze winkel en nu een wasmachine. Datum afgesproken en de bezorgers netjes halfuurtje van tevoren gebeld. Wasmachine geplaatst en de droger die ik al had er weer bovenop en gezet. Uitleg gehad hoe de wasmachine werkt en voor de eerste keer in gebruik gezet om de wasmachine te reinigen. Oude wasmachine afgevoerd.

Sylvia 23-03-2019

Fijne shop , goede producten. Voor mijn aankoop de laagste prijs. De levering was lekker snel.

Lucveerman 23-03-2019

Gewoon een winkel waar je nog winkelen kan uitstekende mensen die je helpen wat wens je nog meer

Hr. L.v.Heugten en Mevr. C.Salij 23-03-2019

Wij, mijn man en ik kijken eerst altijd even op de site van EP maar uiteindelijk gaan we toch naar de EPwinkel om ons goed voor te laten lichten. Worden altijd goed en vriendelijk geholpen. Eigenlijk slagen we altijd vrij snel, zowel voor kleine elektrische apparaten als groter inbouwapparatuur. Ook de levering gaat perfect en mocht er iets zijn is de service geweldig,

JanF 22-03-2019

Gedegen advies bij het informeren naar te vervangen apparatuur. Ruim assortiment apparatuur met schappelijke prijzen die niet ten koste gaan van de service. Levering aan huis en installatie, controle of alles goed werkt en bij problemen goed bereikbaar en een snelle after sales service dienst. Kopen bij EP is meer dan alleen maar kopen, het is compleet.

Pim 22-03-2019

top bedrijf, service is ten alle tijden prioriteit #1 bij EP: Heinz van Benthum

Leroy 22-03-2019

Wij hebben destijds een stofzuiger aangeschaft en zijn erg tevreden met het advies dat we hebben gekregen! De service is goed en erg vriendelijk personeel!

Dick 21-03-2019

Betreft EP vestiging Elburg. Mijn vrouw en ik zijn al geruime tijd fan van deze vestiging in Elburg. We hebben er de afgelopen jaren meerdere malen apparaten gekocht van een vrieskist, tablats, meerdere tv's e.d. Een enkele maal hadden we problemen maar elke keer is dit zeer naar onze tevredenheid opgelost door EP Elburg. Het personeel in de winkel is zeer voorkomend, vriendelijk, behulpzaam en ter zake kundig. Wij zullen hier ook zeker in de toekomsct klant blijven. In onze kennisenkring hebben we dit ook al meerdere malen gedeeld en wat bleek anderen deelden onze mening. OMdat niets i deze wereld perfect is zal ik nooit het cijder 10 geven, maar Elburg verdient toch een 10!

marco laheij 21-03-2019

Betreft EP in Valkenburg a/d Geul luisteren wat klant wil en geven goed advies. Kan over andere EP winkels niet oordelen.

Marnick 20-03-2019

Zeer klantvriendelijke medewerkers. Ik zag ergens anders een tv een paar tientjes goedkoper en heb deze gewoon voor die prijs mee gekregen. Super service noem ik dat. We komen vaak bij deze winkel als wij iets nodig hebben.

Sander Olde Weghuis 20-03-2019

Ik ben bij de EP-shop in Denekamp geweest. Kreeg hier erg goede voorlichting over een inbouwvaatwasser. Er werd keurig uitgelegd welke verschillende vaatwassers er zijn en waarin ze van elkaar verschillen. Erg goede service. Top shop!

P. Meerveld 20-03-2019

EP stadshagen eerlijk advies aardige mannen. Luisteren echt naar je. Geven advies op maat en kijken naar je situatie. Gisteren goed geholpen door Niels Rigter. Goede service de koffie staat altijd klaar. Stelt de juiste vragen en samen kom je dan bij een goed product uit die bij je past. Daarom ik er graag.

Paul 20-03-2019

Makkelijk en de andere dag geleverd prima voor elkaar. eigenlijk een klein verbeterpuntje gratis verzenden vanaf een bepaald bedrag op de site.
Officiele reactie van EP.nl 20-03-2019

Geachte heer,

Hartelijk dank voor uw reactie. Wij zijn bezig met een aantal van zulke verbeterpunten, deze staat ook op de nominatie om te worden gewijzigd. Evengoed, dank voor uw feedback.

EP:Klantenservice

Bergingshaai 20-03-2019

Ep Winschoten.
Voor al mijn electronica ga ik altijd daar naar toe.
Waarom,omdat ze niet alleen goed adviseren maar ook vriendelijk zijn en humor hebben.
En een goede service kunnen bieden.

Ep stadshagen 20-03-2019

Winkel met prima uitstraling en bekwaam personeel. Alle problemen zagen zij als een uitdaging en zijn keurig opgelost. Dit alles ook met een eerlijke aanbieding.

tweede zit en zo 20-03-2019

Mensen van weinig woorden maar goede daden. Regelmatig spullen gekocht de service is perfect.

Grada 20-03-2019

stofzuiger gekocht bij EP Berenpoot in Bovenkarspel , vriendelijk geholpen , en uit ervaring weet ik dat ik een goede service krijg als er iets mis mocht zijn .