EP.nl - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over EP.nl.

EP.nl stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 1648 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

William Bastemeyer 22-03-2024

Ze hebben een uistekende service. Gaven niet alleen korting maar ook hebben ze het mogelijk gemaakt om rente vrij te betalen in 3 termijnen. Zeker aan te raden.

fam. Groen, Wervershoof 22-03-2024

Een compliment naar de medewerkers van EP-vestiging in Wervershoof, waar je nog echt persoonlijk contact en advies krijgt.
Wij zijn echt zeer tevreden en komen/ kopen graag bij deze fijne mensen die in dit filiaal werken!

..........

Willemsen 22-03-2024

Goede uitleg en zeer keurige afhandeling.
Tevens werd de installatie op tijd en volgens wens uitgevoerd. Super!

Bovenschen 22-03-2024

Mooie nieuwe winkel in Rhenen, prima service. Er wordt met je meegedacht en de service is top. De aangekochte wastoren + wasmachine werd door hen in elkaar gezet, bezorgt en gplaatst…. Zonder zorgen. Eén zeer tevreden klant!

Greet Swabedissen 22-03-2024

We zijn al jaren klant bij EP Voordeelland. Altijd naar voller tevredenheid. Snelle actie, deskundig personeel.

Ton Veenboer 22-03-2024

Goede service, levering ging heel goed. Mede doormiddel van contact over de tijd en dag voor levering artikel. Al jaren tevreden met EP.

Tim Florax 21-03-2024

Snelle levering en in 3 termijnen betalen super fijne service. En in tegenstelling tot mediamarkt zeer vakkundig winkel personeel

Wim 21-03-2024

ik heb een nieuwe televisie gekocht voor mijn moeder bij EP heijnen in Bunschoten omdat zij hier naar het verzorgingshuis moest en haar eigen Samsung televisie alle kanalen door elkaar gooit ivm de in eigen beheer hebben van satelliet zenders en ze daardoor een ander merk TV moest aanschaffen Ep Heijnen heeft mij toen geweldig geholpen met de keuze van de TV en heeft de coax kabel op maat gemaakt en deze erbij gegeven als service van de zaak.

Top service

Jasper 21-03-2024

Goeie aanbieding gezien, de bestelling werd snel en goed verpakt verzonden. Aanrader!

Michel 21-03-2024

Alles was zoals verwacht, geen enkele klacht. Pakket was op tijd binnen en was in perfecte conditie.

Ihsan 21-03-2024

Ik kom in 3 termijn betalen zonder rente. De volgende dag heb ik het gekregen. Alles was duidelijk

Elma Bakker 20-03-2024

Hele goede winkel, vriendelijk personeel, goede service en artikelen.
Wasmachine gekocht, fantastische machine.

levering niet volgens afspraak 20-03-2024

telefonisch moeilijk bereikbaar, te lange levertijd met vage beloftes, bij levering geen goede geen goede afspraken

Arjo 20-03-2024

diverse dingen gekocht , goede service en kennis aanwezig in de winkel, je wordt ook goed geholpen

Wasmachine Inventum gekocht bij EP Mensonides 20-03-2024

Goede prijs, beste service en zeer snelle levering van onze nieuw aangekochte wasmachine.

Arie 20-03-2024

Bij EP Spakenburg kopen is altijd een plezier. Alle keukenapparatuur hebben we door hen laten vernieuwen: koelkast, vriezer, vaatwasser, oven en volautomatische koffiemachine. Deskundige hulp en advies en ook de installatie is altijd prima in orde!

Chris 20-03-2024

Zeer netjes, vriendelijk en vakkundig geholpen. Na een koffiebonen apparaat nu een airfryer gekocht.
Voor tips en advies ben je bij het goede adres👍🏻

Robert 20-03-2024

Goede zaak
Goede levering
Beld een dag voor levering hoe je het wil hebben
1 min puntje dat de chauffeur het product niet 1 hoog de trap op wou leveren

Ron J.F. Soomer 20-03-2024

Wij komen al jaren bij Jan Verdaas (nu onderdeel van EP). Altijd hebben een uitstekende service en voorlichting ontvangen.
Vakmanschap en vakkennis staan hoog in het vaandel. Wij bevelen Jan Verdaas dan ook van harte aan bij toekomste klanten.

Majid ezzebayry 20-03-2024

Super service. Miele wasmachine gekocht op tijd geleverd en geïnstalleerd. Dank voor de goede service

Sytse 19-03-2024

Goed advies gekregen in de winkel een paar weken geleden. Afgelopen donderdag online een wasmachine besteld en werd binnen een uur gebeld om een afspraak te maken voor de levering. Aan deze afspraak hebben ze zich netjes gehouden en de wasmachine is netjes binnenshuis afgeleverd met nog wat goede adviezen erbij. Helemaal tevreden 👍

Bosch droger en wasmachine 19-03-2024

De bestelling was snel gedaan op de site, de prijzen van de droger en wasmachine zijn goed, de communicatie is uitstekend. Het was wel vreemd dat de droger en wasmachine van 2 vestigingen moest komen en er dus ook 2 bezorgmomenten waren. Helaas zat er een kleine transport beschadiging op de droger. Dit kwam pas tevoorschijn na het uitpakken. Ook dit werd keurig opgelost en ook hier is de communicatie uitstekend.

Visser 19-03-2024

EP had de beste aanbieding voor onze stofzuiger, heldere website en directe communicatie. Ook de levering verliep naar wens: niet op voorraad bij de leverancier, maar dat werd direct telefonisch gecommuniceerd en gevolgd.

Cindy 19-03-2024

Snelle levering, super service, flexibel en meedenkend!

Ik kon mijn prachtige nieuwe gasfornuis last minute nog laten aansluiten door de monteur die erg vriendelijk en handig is!

Ton Veenboer 18-03-2024

Goede webshop/winkel. Snelle levering en wat mij betreft een zeer goede service gekregen. Zeker aan te raden.
Mvg Ton