EP.nl - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over EP.nl.

EP.nl stelt zich voor

Deze score is berekend op basis van 1504 reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar.

Van Nus 14-08-2020

De site was duidelijk te lezen, ten eerste winkel is prima toegankelijk, parkeerplek voor de deur.Vriendelijk personeel, die duidelijk uitleg geeft en met je meedenkt . dus is het een aanrader naar de EP winkel in Zwolle Zuid te gaan.

Stephanie 14-08-2020

Snel en volgens afspraak keurig optijd verzonden. Zelfs in de tijd dat bijna alle airco s uitverkocht zijn, was die van ons keurig optijd naar dr winkel verzonden. Complimenten

rodekroot 13-08-2020

bestelling online geplaatst. wilde deze ophalen bij de winkel en daar stond het artikel keurig klaar. Werd zelfs in de auto geladen. goede service tegen een gunstige prijs

embeW245 13-08-2020

het moet lokal blijven, ondanks drukte en warmte altijd vriendelijk en behulpzaam

Rene61 13-08-2020

Grote keuze in het assortiment en prima correcte afspraak t.a.v. levering. Prijs kwaliteit verhouding is zeer goed te noemen.

Azr 12-08-2020

Dag van te voren werd gebeld om afleveringstijd vast te stellen. wordt op tijd bezorgd, heel netjes en flexibel.

Viviane 12-08-2020

Na een grondig onderzoek kwam ik op mijn gewenste mobiele airco uit. S'middags besteld en in de namiddag al bezorgd. Beste service en aankoop ever!!!

Hageka 12-08-2020

Zeer vlotte (1 dag) levering. Artikel goed verpakt. 1 onderdeel (AAA batterij voor afstandsbediening) ontbrak. Product , soundmachine met veel mogelijkheden (Dab+, Fm radio, cd- speler, usb aansluiting en cassette speler werkt goed; zelfs Bluetooth verbinding met muziek van mobiele telefoon functioneert. feilloos. Bijgeleverde gebruiksaanwijzing is onvoldoende, uitvoerige gedownload van internet.
Officiele reactie van EP.nl 12-08-2020

Geachte heer K,

Hartelijk dank voor uw feedback. Batterijen worden nooit meegeleverd door de leverancier, daarom zitten ze er ook niet bij. Men verwacht dat de consument die zelf wel heeft. Veel plezier met de soundmachine!

Michael 12-08-2020

De reden dat ik een 5 geeft ligt hem in het volgende:
Duidelijkheid webshop: 8
Duidelijkheid informatievoorziening: 8
Snelheid levering: 2 (Volgens track en trace geleverd maar nooit ontvangen)
Reactie snelheid klantenservice: 6

Probleem nog niet opgelost tot op heden
Officiele reactie van EP.nl 12-08-2020

Geachte heer K,
Hartelijk dank voor uw feedback. Momenteel loopt er een onderzoek bij DHL zoals u is gemeld, en daarop zijn wij verplicht te wachten. Volgens gegevens DHL is hij geleverd. U heeft de order op 6-8 besteld en volgens gegevens is hij op 7-8 geleverd. Uw mail is binnengekomen hierover om 13.42 en deze is beantwoord na twee maal telefonisch u te proberen te bereiken om 14.32. Wij doen ons uiterste best u zo snel mogelijk te helpen natuurlijk maar zijn in sommige zaken ook afhankelijk van de reactie van andere partijen. Ook wij streven ernaar dit naar tevredenheid op te lossen voor u.

Dekker 12-08-2020

Super geregeld, via internet de dag erna zelf opgehaald bij de winkel in Nijverdal. Daar stond de airco al klaar met steekwagen. Super service en een prachtige winkel. Ik was er nog nooit geweest. Super relax en mooi, wel effe wat anders dan al die andere witgoed en electronica giganten. Persoonlijk aandacht top!

Wk 12-08-2020

Zeer vlotte levering (zelfde dag als de bestelling via de webshop}.
Oude apparaat netjes afgevoerd.

Timmer 12-08-2020

duidelijke webshop en makkelijk te bestellen. S avonds besteld en de volgende morgen al door een vriendelijke mevrouw van EP Klaver uit obdam gebeld over de levering, die ook keurig verliep met aansluiten en uitleg en optijd

JW 12-08-2020

Bezorging was iets vertraagd, maar duidelijk over gecommuniceerd. Kon zelf in afspraak met bezorgservice een dag plannen.

koen 12-08-2020

Goede snelle service en zeer snelle levering voor een hele nette prijs !!!!

Justin 11-08-2020

Ik zocht een winkel die snel een airco kon leveren. Bij de meeste duurde het 4-5 werkdagen. Hier werd aangegeven dat het de volgende dag bezorgd werd. Dat kwamen ze helaas niet na. Maar ze belde wel netjes dat het de volgende dag bezorgd zou worden met een tijds indicatie. En dat gebeurde dus ook.

Daniël 11-08-2020

Online bestellen en kiezen vanaf je bank, en toch de verbinding met de lokale winkel. Geeft een prettig en zeker gevoel. Vriendelijke service.

Aart 11-08-2020

Snelle service, duidelijke informatie. Ik werd gebeld over de levering en of dat de volgende dag kon. Dat was prima. Duidelijke korte lijnen en effectief. Kortom, een zaak om zaken mee te doen, no nonsense.

KJ van de bult 11-08-2020

Ik kom hier al vele jaren en altijd een super service ook als er iets gevraagd wordt komen ze zo vlug mogelijk

Jaime 10-08-2020

Ik had een airco besteld en meteen netjes de andere dag geleverd op tijd. Helaas was mijn huis niet geschikt voor de airco ivm stopcontacten dus meteen een mail gestuurd of ie retour mocht.De andere dag werd ie weer netjes op tijd thuis opgehaald en vertrouw ik erop dat ik mijn geld weer netjes terug krijg. De service is me tot nu toe top bevallen.

Jeroen 10-08-2020

Vlot geholpen, bestellen via website gaat makkelijk en zeker de optie om te kunnen betalen bij afhalen is een pre.
Prijs/kwaliteit prima.

Arjan Verwoert 10-08-2020

Plezierige communicatie, zeggen wat ze doen en doen wat ze zeggen. Afspraken uitstekend nagekomen.

Huub Stout 10-08-2020

Netjes geleverd, goed op tijd en alles snel en goed geinstalleerd ondanks dat het erg warm was.

Roger 10-08-2020

Goede en snelle service alles kan niks moet effe bellen en staan meteen voor je gereed

Monique Looije-Kreté 09-08-2020

Netjes en vlot geleverd. Op de site ook prima uitleg. Zou zeker de volgende keer weer bij hun kijken.

Mblankers 09-08-2020

Snelle levering, vriendelijk, goede prijs, goede service, bereid om op de 1e verdieping te plaatsen, top!

Yvonne 09-08-2020

Het artikel was makkelijk te vinden op de website en makkelijk te bestellen. Al zeer snel na de bestelling werd ik gebeld wanneer het de volgende dag schikte om het artikel te komen afleveren. Netjes! Afleveren verliep vervolgens helemaal volgens afspraak. Deze winkel ga ik onthouden.

JP 09-08-2020

Super service. We hadden de airco s avonds besteld en we werden de volgende ochtend al gebeld door EP dat de airco meteen bezorgd kon worden. Snel en goede communicatie.

Gerard 09-08-2020

Snelle levering en nette inbouw plus afwerking. Daarnaast is het goed om ook de lokale leveranciers te steunen en niet alles on-line bij de goedkoopste webshop te kopen.

Selby 08-08-2020

Prima winkel en snelle service Arco besteld via webshop en stond keurig klaar.O netjes in de auto getild.

Anton 08-08-2020

Ik zocht naar een airco en kwam hier uit.

Goede service en vriendelijke medewerkers

Jeanet 08-08-2020

Prettige winkel. Je wordt goed geholpen.
Ook online.
Alleen jammer dat ze vanwege corona niet uitpakken en verpakking materiaal niet meenemen
Officiele reactie van EP.nl 09-08-2020

Geachte mevrouw,

Hartelijk dank voor uw feedback. Uw levering is verzorgd door onze logistieke vervoerder en die hanteren de regel niet binnen te bezorgen. Dit kan wel gedaan worden door EP:Ondernemers. Dan kunt u kiezen voor de complete bezorg en aansluitservice en daar valt onder op de plaats zetten tot de 2e verdieping, verpakking mee, checken van de machine en aansluiten. Dit kost dan 29,95. Die keuze krijgt u in de winkelmand, anders is het altijd bij ons een drempellevering en die wordt dus, zoals gezegd gedaan door onze logistieke vervoerder. Veel gebruiksgemak!

Pascal 08-08-2020

Super! In de avond besteld, de volgende dag werd al gebeld voor een bezorg afspraak, kon zelf ook nog kiezen welke dag. Helemaal super

Dirk 08-08-2020

Mooie betaalbare Airco online gekocht en opgehaald in de winkel, snel, goed en makkelijk, een prima ervaring!

Petra Carolus 08-08-2020

Altijd goede service en daarom weer deze winkel gekozen. Online onze airco besteld en de volgende morgen al een telefoontje van de winkel dat ze onze online bestelling hadden gezien en de daarop volgende binnen verwachten. Dit was ook zo dus alles vlot en netjes afgehandeld! Super!

Rene61 08-08-2020

Ruïne keuze voor betaalbare prijs. Keurig op afgesproken tijdstip geleverd.

G. & S. 08-08-2020

Deze winkel gekozen vanwege een interessante aanbieding voor een televisie. Eerst gebeld of ie al op voorraad was, nog niet. Gevraagd of ze wilden bellen zodra de tv er was. Dag later kreeg ik bevestiging. Naar de winkel en tv gekocht. Dag later bij ons bezorgd en geïnstalleerd, met uitleg door de bezorger.
Zeer tevreden over klantvriendelijkheid en de de service.

erik 08-08-2020

Fijne winkel, vriendelijk en deskundig personeel.
Gekochte tv wordt gratis netjes thuis afgeleverd!

Aanrader!

MM 08-08-2020

Vlotte levering van het bestelde artikel en vriendelijk personeel in de winkel.

Erica Heunen 08-08-2020

Snelle levering en installatie
Wasmachine werd tot op zolder gebracht en kreeg duidelijke instructies, top zaak

Jan hirschfeldt 08-08-2020

Deskundig personeeel, persoonlijke benadering, goede kwaliteit prijsverhouding, prima service goede en grote sortering.

Theodoor Visser 08-08-2020

Redelijk snel gevonden wat ik wilde op de site en ook goed en snel geleverd in een leuke verpakking!

Krook 08-08-2020

Snelle levering van mijn airco in deze warme tijd. Via ep.nl besteld, vrijwel direct door ep schalkwijk gebeld om een afspraak te maken. En de bezorging vanuit de winkel is qua service een verademing tov de pakketdiensten.

Marco 07-08-2020

Een mobiele airco voor een prima prijs, besteld via internet en op dezelfde dag geleverd met een glimlach. Ik ben een tevreden klant.

Bas 07-08-2020

Snelle levering, zondags besteld en doordat er een levering al op maandag stond werd ik gebeld en werd product maandags al geleverd! Daarnaast werden we bij levering op geattendeerd dat voor de 5 jaars garantie moesten aanmelden bij inventum op internet, wist dit zelf niet en had het wellicht anders niet gedaan! Top en bedankt!!

J W ten dam 06-08-2020

Veel keuze en een goede service en de garantie is ook heel goed en een vriendelijke bediening

Stephanie 06-08-2020

Ondanks het misverstand met een afwijkende leverdatum op de website toch enorm snel de vaatwasser ontvangen, zondag besteld en dinsdag in huis. De oude vaatwasser afgesloten en losgehaald en vervolgens de nieuwe ingebouwd. Nu ontzettend veel plezier van deze vaatwasser.

Cees Janssen 05-08-2020

Werken echt klantgericht heel erg vriendelijk en behulpzaam ik werd door hen benaderd om samen een bezorgmoment te kiezen

Aroby 05-08-2020

Ik heb via de online shop een inbouw koelkast besteld. Echter bleek een paar uur na de bestelling dat ik niet het juiste apparaat had besteld. De volgende dag heb ik contact opgenomen met de winkel. Na een bezoek aan de winkel heb ik na advies een hele andere koelkast besteld. Inmiddels is de koelkast geleverd en ben ik super blij met het advies uit de winkel. Uiteindelijk een veel betere keuze. Ook de plaatsing was perfect.

Ad Broos 05-08-2020

EP in het dorp Zeeland is buitengewoon goed. Perfecte informatie, alle zorg dat je iets koopt, naar wat je vraag is, geweldige kwaliteit en een Brabantse gastvrijheid en vriendelijkheid, ook als je niets koopt! Ik voel mij er geweldig thuis!

H. F. Tops 04-08-2020

Geweldig, tv besteld op internet. Swoensdags besteld en smaandags gebracht en ingesteld. Oude tv naarboven gebracht. En tussen door ook nog een onderdeeltje voor mijn combimagnetron besteld. Via de witgoed afdeling waar ik dezefde dan nog over gebeld werd Beerepoot. Nou dat is alles bij elkaar sevice van de bovenste plank. En ik beveel Beerepoot dan ook aan bij iedereen die van een correcte sevice houdt. En dat is voor ons al jaren het geval wij kopen alles bij Beerepoot. In Hoorn.