EP.nl - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over EP.nl.

EP.nl stelt zich voor

Deze score is berekend op basis van 1504 reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar.

Tiny de Ruijter 04-09-2020

Ik en mijn vrouw zijn Zeer tevreden over de duidelijke website op internet en de zeer snellen levering

Mols 04-09-2020

De reden dat ik voor deze shop heb gekozen is dat er bij ons in de buurt een winkel zit en dus voor eventuele garantie ook daar terecht kunnen en daar een goede service hebben

F. Smit 04-09-2020

Prijs/kwaliteit is top. Service zeer goed. Afhandeling en brengservice geweldig.
Net geen 10 omdat mijn toestel er al wel was maar waren vergeten. Na een telefoontje
was daar hun excuses en het toestel werd direct de volgende dag geleverd. Kan gebeuren 😂😉.

Jan Braaksma 03-09-2020

Duidelijke en heldere website. Makkelijknommproducten te selecteren en te vergelijken. Groot voordeel is dat je indien nodig service krijgt via de dichtsbijzijnde winkel.

Lam Blokhuis 03-09-2020

S'avonds besteld en de volgende dag al geleverd! Super!! Mooie stille vriezer!!

johan 03-09-2020

Vriendelijk geholpen aan de telefoon op al mn vragen antwoord gehad en de levering was super op tijd

Baboile 03-09-2020

Wij hebben eeninbouwvaatwasser gekocht van het merk Bauknecht. Een korting op het apparaat waar ik geen nee tegen kon zeggen. Alles werd snel geleverd, oude machine zonder morren meegenomen. Het zelf installeren bleek iets moeilijke dan gedacht maar de hulp van een handige vriend was het toch zo voor mekaar. Wij er blij mee!

ed de ridder 02-09-2020

ep is een prima winkel, de prijs is correct , afspraak is afspraak , services is geweldig.

Weijman 02-09-2020

Het is een fijne winkel de servers is goed de klant viendelijk heid die de mensen hebben en als het niet in de winkel ligt dan bestellen ze het voor je. En ook voor paktje op halen of af geven is daar ook goed geregeld.
Van daar is EP mijn winkel in Vaassen.

Met vriendelijke groeten.

D.W.H.C. Weijman

H Zijlstra 02-09-2020

online gekocht correct tewoord gestaan aflevering prima in een woordaflevering prima

W S 01-09-2020

De order was snel geplaatst en de levering op tijd. De monteur installeerde het fornuis netjes. Alles naar tevredenheid.
Alleen wisten we niet van tevoren dat een bepaalde kabel niet meegeleverd was. De monteur had deze gelukkig bij zich.

Lianne de Haan 01-09-2020

Leuke medewerkers, kunnen goed uitleg geven over de producten en mij overtuigen! Daarnaast zijn ze erg behulpzaam als er iets met een product aan de hand is of als ik toch niet helemaal tevreden ben. Echt een top bedrijf, EP van der Molen, Gorredijk!

Wil 01-09-2020

fijne shop, heel goede communicatie en vriendelijke attente medewerkers... ze maken waar wat ze beloven, daar kunnen veel shops nog wat van opsteken!!!

Barry 01-09-2020

Er waren 2 stukjes afgebroken van de koelkast en dat is uiteraard niet gelijk een heel groot probleem, maar als je tot 2x toe een email stuurt naar EP en je krijgt geen enkele reactie terug, dan wordt het wel een dingetje. Leuke spullen dus, maar tot nu toe een erg slechte (lees: geen) service.

Geachte heer P,

Hartelijk dank voor uw feedback. Ik zie dat u al contact heeft gehad met mijn collega. Uiteraard gaan we dit voor u oplossen.

Officiele reactie van EP.nl 07-09-2020

Inmiddels is dit opgelost met de klant, de mail die meneer stuurde is nooit aangekomen.

HW 31-08-2020

We hadden, zoals dat altijd gaat, plotseling een nieuwe koelkast nodig. D'oude deed het niet goed meer.
Een nieuwe koelkast vinden bleek nog niet eens zo eenvoudig, want we hadden een inbouwkoelkast nodig en die levert niet iedereen!
Maar wèl EP:Boelaars en nog snel en netjes ook! Ze haalden zelfs keurig onze oude uit de keuken en namen hem mee.
De nieuwe werd keurig geplaatst, het scharnier werd naar links verplaatst en het deurpaneel is keurig gemonteerd

Gebruiker 31-08-2020

Ondanks dat het op voorraad stond (zeven stuks) kwam het product niet op tijd aan. Na een melding werd er pas actie op ondernomen. Het bleek een systeemfout ??????

Geachte heer, mevrouw,

Hartelijk dank voor uw feedback. Wilt u een mail sturen naar de klantenservice, wij hebben namelijk inderdaad te maken gehad met een systeemfout, dat is niet zoals wij willen maar wel soms mee te maken hebben. Graag zoek ik voor u uit wat er is mis gegaan.

Mischa 31-08-2020

Zeer goede en snelle service bij de bezorging en plaatsing van onze nieuwe Miele wasmachine. Erg tevreden met de aankoop. Vriendelijk personeel en goede uitleg over het gebruik.

Nico 31-08-2020

Mooie overzichtelijke site, goed ingedeeld.
Snelle levering, vandaag besteld, morgen in huis. Vriendelijke bezorgers.
Prima shop.

J.W.Kraan 30-08-2020

Het is bestellen, krijgt een mail hoe of wat je moet doen, de levering is keurig op tijd met van tevoren een belletje, en wordt door een zeer beleefde jonge man afgeleverd, super.

Ad en Anja 30-08-2020

De site is gebruiksvriendelijk en overzichtelijk. De service en goede naam van Verdaas wordt nog altijd eer aan gedaan;
Keurig volgens afspraak is onze droger geleverd en geïnstalleerd met duidelijke en vriendellijke uitleg. Als vanzelfsprekend is de oude machine mee retour genomen evenals alle verpakkingsmaterialen.
Wij zijn dik tevreden!

anneke 30-08-2020

We hadden een diepvries besteld. Vandaag besteld en morgen in huis. Zo ging het ook. Op tijd geleverd. Exact op de voorspelde levertijd. Wij zijn tevreden.

Annelies 29-08-2020

De prijs van mijn inbouwkoelkast was prima en de beloofde service om de volgende dag te bezorgen werd bewaarheid. In tegenstelling met de concurrenten. De communicatie was goed.

Diepvries Iventum 29-08-2020

Erg fijne tafelmodel vriezer van Iventum
Grote diepe laden met 5 garantie
Netjes op tijd geleverd
Goedkoopste prijs !

AM 29-08-2020

Een hoger cijfer voor correctheid en service dan EP Beesd is niet mogelijk. Razendsnelle levering: wasmachine op maandag besteld en dinsdag voor de middag stond hij er. Maandag werd ik keurig gebeld over het verwachte tijdstip van levering en een kwartier tevoren op dinsdag werd ik gebeld dat men er bijna was. Twee vriendelijke medewerkers hebben de wasmachine op zolder geplaatst, werking uitgelegd en alles weer netjes opgeruimd. Echt top!! Zo snel en zo vriendelijk

Aize 29-08-2020

Het artikel was goedkoop, de bestelling ging soepel, contact met de lokale winkel was prima en het artikel werd op het afgesproken tijdstip bezorgd.

B.H. Mehmed 26-08-2020

Snelle levering en ook een heel goede service. En goed op de hoogte gehouden van bestelling.

Hugo 26-08-2020

Snelle levering oud papier en piepschuim nemen ze zelfs mee van het nieuwe apparaat

Madeleine 26-08-2020

Allemaal keurig afgehandeld.
Eerst telefonische bevestiging bestelling.
Daarna levering volgens afspraak.

Mirjam 26-08-2020

Heel tevreden over de geboden service! De uitgekozen wasmachine bleek toch niet op voorraad maar een alternatief werd snel en voor hetzelfde geld geboden. Daarnaast werd er fijn met ons mee gedacht en gehandeld in de snelheid van leveren. Top winkel!!

Dick 25-08-2020

Bestellen ging simpel en de levering vis DHL ook. We misten wel de aangekondigde factuur.
Officiele reactie van EP.nl 25-08-2020

Geachte heer H,

Hartelijk dank voor uw feedback. U kunt altijd contact opnemen met EP:Beerepoot voor uw factuur, zij hebben de bestelling verzorgd.

Johan 25-08-2020

Snelle levering apparaat en netjes op de bestemde plek 1e verdieping aangesloten. Oude apparaat en verpakkingsmateriaal afgevoerd. Vriendelijk personeel. 👍

Claudia 25-08-2020

EP is een aan te bevelen winkel. EP helpt goed en de klantenservice . EP bezorgd op tijd en goed

Patrik 24-08-2020

De productinformatie en reviews zijn duidelijk weergegeven. De after-pay mogelijkheid werkt ook prettig, zeker als het om grotere bedragen gaat. EP heeft bij mij een goede naam vanwege de EP winkel in mijn buurt, die zeer kundig en service gericht is. Dat geeft een veiliger gevoel bij de aankoop in een webshop. Ik ben tevreden over de laptop, die ik bij EP heb gekocht.

Anne 24-08-2020

Door medewerker van vestiging Sneek zeer goed geholpen en meegedacht. Zelfs na aanschaf teruggebeld of alles goed is gegaan (aangezien het bestelde product in een nadere vestiging is opgehaald).

Erica 23-08-2020

Omdat de wasmachine de volgende dag geleverd zou kunnen worden heb ik bij ep besteld. Helaas bleek dit voor de partij die leverde toch haalbaar. Exclusief aansluiten is het wel gelukt, dus fijn meegedacht
Officiele reactie van EP.nl 24-08-2020

Geachte mevrouw,
Hartelijk dank voor uw feedback. Uw levering is verzorgd door EP:Hejnen zie ik. Jammer dat de ondernemer niet uw product de volgende dag kon leveren. Uw aansluitkosten zijn direct overgemaakt aan u. In ieder geval veel gebruiksgemak!

Glc 23-08-2020

Werd dezelfde dag nog gebeld voor een alternatieve oplossing toen mijn bestelling net was uitverkocht. Bestelling werd alsnog snel voor het weekend bezorgd. Mijn complimenten voor de goede service!

Bibi 23-08-2020

We hebben de wasmachine besteld bij EP, omdat zij hem het snelste konden leveren. Dit hebben ze ook zeker waargemaakt. De bezorgers waren er alleen al om half 7 en belde zelfs al om 6uur. Smorgens dus.... Aangegeven was 7 uur. Voor ons geen mega probleem, maar weet niet of iedereen daar op zit te wachten. Bezorgers waren ook niet super handig met de wasmachine naar boven tillen. Gelukkig moeten we toch nog schilderen. Verder qua informatie en account allemaal prima bij EP!
Officiele reactie van EP.nl 24-08-2020

Geachte mevrouw,

Hartelijk dank voor uw bericht. Uw levering is verzorgd door EP:Schalkwijk, zij werken met een eigen leveringsdienst. Dan is 7 uur wel heel vroeg, en ongebruikelijk voor onze eigen landelijke logistieke vervoerder. Ik ga uw feedback doorsturen naar betreffende EP:Ondernemer om een en ander met u nog door te spreken. In ieder geval veel gebruiksgemak.

Ben 23-08-2020

Besteld op internet en werdowerd dat hij in de winkel vooradige lag en dat ik hem evt ook op kon halen als

Wil 23-08-2020

Koelkast besteld op zondag met een geplande levering op dinsdag. Maandag gebeld door het vervoersbedrijf dat de koelkast donderdag geleverd zou worden en dat de oude niet meegenomen zou worden. 1 belletje met EP en beide pijnpunten werden gelijk opgelost. Dus levering op dinsdag en de oude koelkast werd meegenomen. Een 10 voor service.

Renske 23-08-2020

Bestelling gedaan van een diepvrieskast( tijdens de hittegolf ) met de betaling, binnen het uur kregen we een telefoontje met de vraag of het de volgende dag geleverd kon worden op een aangegeven tijdstip, zo gebeurde het ook. Voor ons helemaal goed, echt toppers zijn het.

Santino Schardijn 23-08-2020

We hadden een nieuwe koelkast nodig en kwamen tijdens het zoeken op internet uit bij EP. De dichtstbijzijnde die het kon leveren zit 20 km verderop, maar dat is geen probleem voor hen.

Er is netjes gebeld om een leverafspraak te maken. De 2 monteurs waren er op de afgesproken tijd. Ze hadden vlot de oude koelkast gedemonteerd en de nieuwe gemonteerd. De draairichting van de deur omgedraaid, zoals aangegeven en meteen het handvat van mijn frontje vastgezet. Erg attent van ze.

Daarna nog een korte toelichting op het gebruik van de koelkast van hen ontvangen. Heel erg correct geholpen en de mannen waren vriendelijk en hebben netjes gewerkt.

jaap bakker 23-08-2020

heel overzichtelijk alles heel goed op zicht en heel belangrijk het personeel is uiterst correct ,altijd vriendelijk en kennis van zaken .

Hennie 22-08-2020

Altijd naar tevredenheid en je kunt er met elke vraag terecht.
We kopen er al meerdere jaren en er is nooit gedoe ontstaan. Hulpzame mensen.
Tof bedrijf.

Wolbert 22-08-2020

Ep Tubbergen super spontane medewerkers. Zeer goede monteurs. Netjes afgeleverd. Alles top.

Familie Kari 22-08-2020

Zeer behulpzaam, kundig, snel en vriendelijk geholpen. Alles verliep op rolletjes. De bestelling online gedaan en afgehaald in de winkel, met uitleg en hulp. Kortom, goed.

Shafelly 22-08-2020

We hebben de wastoren waarbij je de wasmachine en droger kunt stapelen. Het is een fijne toren en staat zeer stevig. Het geeft echt wel een veilig gevoel. Ik ben dus niet bang dat het omvalt of dat de droger er uit zal vallen.
Contact gehad over het bezorgmoment. Aardige vent die de spullen kwam brengen.

Bud 22-08-2020

Goede en duidelijke omschrijving van het product (laptop), voldoende specificaties weergegeven en makkelijk bestellen. Aflevering na 1 dag. Supersnel en goed verpakt. Top!

Omima 21-08-2020

Heel goed winkel, duidelijke website, vriendelijk medewerkers, goede product, goede service en bezorging

Annelies 21-08-2020

Duidelijke site.
Goed contact met de winkel wat betreft levering van de koelkast.
Zelfs de chauffeur belde dat hij met een half zou komen, prima !!!
Over de Samsung koelkast zijn we ook tevreden.

Henri 21-08-2020

Top winkel zeer goede service! Personeel is zeer goed op de hoogte van de nieuwe techniek.