EP.nl - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over EP.nl.

EP.nl stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 1617 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

Filmon 16-03-2024

Dat is goede service en ook op tijd ik was blij mee de bezorger is vriendelijk

Richelle 16-03-2024

Goed geholpen. Snelle reactie op een vraag via de mail. Product werd snel geleverd.

Bart van den Elshout 15-03-2024

Altijd perfecte service, een zeer prettige zaak waar je altijd uitstekend geholpen wordt!!

Arjan 15-03-2024

Alles prima verlopen, simpel besteld voor een goede prijs en snel bezorgd. Aanbevolen.

SJ 14-03-2024

Levering liep net wat anders dan gebruikelijk. Telefonisch keurig benaderd voor een alternatief op een andere dag. Levering gedaan door vriendelijke jongens

Pier Nijholt 13-03-2024

Goede voorlichting,prettig en snelle vakkundige service en prima uitleg/tips door monteur op 4 maart

André Knarren 13-03-2024

Zeer goed en netjes geholpen, alles netjes uitgelegd en thuis geïnstalleerd.

Marjolein 13-03-2024

Deze winkel is dicht in de buurt en verleent goede service. Ze reageren snel en houden zich aan hun afspraak.

Blikman 13-03-2024

Prettig geholpen.
Nette bezorging en vriendelijk personeel.
Bezorging keurig op tijd.

?? 13-03-2024

De EP IN hoorn hebben we bezocht, eigenlijk naar aanleiding van een folder die we in huis kregen bij de Medemblikker.
onze koelkast was aan vernieuwing toe en we gingen kijken voor een inbouwkoelkast maar de maat die we hadden is nauwelijks leverbaar meer. op advies van een medewerker hebben we dan gekozen voor een losstaande, deze meneer gaf goed advies en dat hebben we zeker gewaardeerd , dus hiervoor onze dank.

Mike Mulder 13-03-2024

De dag voordat wij op vakantie gingen ging onze wasmachine kapot. Tijdens onze vakantie hebben we telefonisch contact gehad en zijn we prima geadviseerd betreffende een nieuwe wasmachine. Per mail kregen we een aantal keuzes die we later telefonisch besproken hebben, aan de hand daarvan hebben we een keuze gemaakt. Vrijdagavond kwamen we terug en zaterdagochtend werd de nieuwe wasmachine geleverd en geïnstalleerd door twee vriendelijk monteurs. Alles liep echt gesmeerd! Dank voor de goede service!

Perry 13-03-2024

Via internet een tv besteld, eenmaal in de winkel er op geattendeerd door medewerker dat er een beteren en groteren tv voor het zelfde geld was, aangezien we de grote in huis kwijt konden daarvoor gegaan top service en advies

Wesley 13-03-2024

Overzichtelijke webshop en fijn met ideal3 kan betalen. Snel geleverd. Hele mooie en goede wasmachine.

EngeltjeV 13-03-2024

Deze shop had precies wat ik zocht en ook nog in de aanbieding!
Bestelling is naar lokale EP gegaan en die namen direct contact met mij op. Verder netjes en correct verlopen!

Fam Groen de Vries 13-03-2024

Beoordeling van de winkel lukt niet omdat ik werd doorverwezen naar de website…
Wij wilden juist de wasmachine kopen bij de plaatselijke ondernemer. Maar dit werd een onpersoonlijke aankoop met bezorgen op de drempel. Jammer.
Nog nooit eerder meegemaakt want Beerepoot Wervershoof is een hele fijne zaak met goede service.
klantenservice-66 13-03-2024

Geachte Fam Groen de Vries,
Hartelijk dank voor uw feedback. Ik heb uw klacht doorgestuurd naar de leverende winkel.
Als wij van de landelijke klantenservice nog iets kunnen betekenen, dan horen we dat graag via klantenservice@ep.nl.

EP:Klantenservice

Tom 13-03-2024

Goed en eerlijk advies. Installatie keurig gedaan en oude wasmachine meegenomen. Echt top zaak!

Rian 13-03-2024

Goede informatie en advies . Snelle levering, zeer klantgericht en correcte afhandeling.

13-03-2024 13-03-2024

Wij kwamen een wasmachine ophalen als cadeau voor onze dochter. Toen we in de winkel kwamen was de wasmachine verpakt in cadeaupapier tot onze verrassing. Verder werd geholpen het apparaat in de auto te plaatsen.

Robert 13-03-2024

Wij hebben een koffiezetapparaat besteld en laten bezorgen alles prima verlopen ook de klantenservice totaal geen opmerkingen op ze zijn zeer vriendelijk conclusie zal hier vaker wat bestellen

Koen 13-03-2024

Ik heb hier een koelvriescombinatie van Inventum aangeschaft, welke perfect werkt, voor een scherpe prijs.
Tijdens de bezorging mocht ik zelfs een extra defecte koelkast retour geven, dus dat was fijn.
Vriendelijke en behulpzame mensen!

Klein puntje van verbetering: Ik had de koelkast met spoed nodig en las 'voor 20:00 besteld, morgen in huis'. Dus ik heb de koelvriescombinatie op donderdag rond 18:30uur besteld, in de hoop deze de volgende dag te ontvangen. Ik kon namelijk ook als bezorgdatum de vrijdag kiezen. Echter werd het product 'pas' op maandag geleverd, wat natuurlijk ook al snel is, maar je begrijpt wat ik bedoel.

K van Akkeren 13-03-2024

Goed geholpen, goeie uitleg over de oude vaatwasser en prima plaatsing van de nieuwe vaatwasser!!

Aad 12-03-2024

Ondanks dat de winkel een zeer grote en aangrijpende verbouwing ondergaat werd ik
Super goed geholpen, zeer klant vriendelijk en prijs technisch ook zeer goed

Ihsan 11-03-2024

Precies op tijd wat ze hadden aangegeven.
Alleen jammer dat ze het niet binnen brengen , maar dat hadden ze al aangegeven .

Helen 11-03-2024

Ik ben heel blij met de goede service. Het apparaat is netjes geleverd en aangesloten. Ook bedankt voor de goede tips! Het is een fijne winkel. Ik zal er zeker weer kopen.

Hartelijke groetjes!

G. Knip 11-03-2024

Ondanks de megaverbouwing werd ik vriendelijk geholpen en nam de verkoper alle tijd om de werking van de kruimeldief uit te leggen! Ik was heel blij dat er nog 1 te koop was die lag gewoon op mij te wachten en nog wel een Nilfisk.
Korting vanwege de verbouwing was ook leuk meegenomen. Prettige winkel en prettige houding van het personeel!