EP.nl - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over EP.nl.

EP.nl stelt zich voor

Deze score is berekend op basis van 997 reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar.

8,9

Evert Jan 03-05-2019

Bijzonder fijne winkel met uitgebreid assortiment en een zeer deskundig persoonlijk advies.
Daarnaast een uitstekende service.

Claudia Spijkers 02-05-2019

Wij hebben deze winkel uitgezocht vanwege de het goede en professionele personeel. Deze mensen zijn altijd bereid om je zo goed mogelijk te informeren over het product wat je wilt kopen. Vriendelijk en altijd in voor een praatje. De service is in een woord geweldig! We hebben nu dan ook een prachtige Amerikaanse koelkast thuis staan.

Annemarie 02-05-2019

Behulpzaam en vriendelijk personeel. Goede uitleg voor de gekochte spullen. Goede service als er iets kapot gaat

Fam van oeveren 02-05-2019

Goede uitleg en goede service door team wat de vaatwasser kwam plaatsen super snel vakkundig geplaatst in een woord TOP fijne winkel een begrip in de omgeving en zeker een aanrader alleen al om de service

Huib 01-05-2019

Op 18-04 kochten we in Broek op Langedijk een Magimix keukenmachine die in het filiaal in Hoorn op voorraad was. We zouden een berichtje ontvangen wanneer deze opgehaald kon worden in B.O.L. waarbij we mochten verwachten dat dat op de 20e wel het geval zou zijn. We ontvingen geen bericht!

Op 29-04 daarom gebeld waarbij mij beloofd werd dat ik dezelfde dag teruggebeld zou worden. Dat is wederom niet gebeurd!

Dit komt bij ons over als een hele slechte start van de nieuwe winkel!
Het moet me van het hart dat de enige reden om in een fysieke winkel te kopen (inplaats van online) dat je een betere service zou mogen verwachten. We voelen ons daarin teleurgesteld.
Officiele reactie van EP.nl 02-05-2019

Geachte heer,

Hartelijk dank voor uw reactie. Ik heb de betreffende winkel gevraagd contact met u op te nemen. Fijne dag gewenst.

EP Toon Bergmans beter kan bijna niet 01-05-2019

EP Toon Bergmans Zeeland (Nb)
Fijne winkel met aandacht voor persoonlijke wensen ook de service is uitstekend ze hebben een eigen reparatie team die zowel thuis als in de winkel repareren.
Als je een probleem hebt met een wasmachines of TV dan staat Bergmans direct klaar voor de klant je hoeft dus niet weken of dagen te wachten.

Thea Davidse 01-05-2019

Deze winkel in Middelburg, geeft altijd super goede service. Ze staan altijd voor je klaar, daarom gaan wij altijd naar EP Minet. Zeker al wel 45 jaar.

Ruben 30-04-2019

De reden dat ik niet hoger dan een 7 geef is dat via de online pagina onduidelijk te volgen is/was wat de status was van mijn bestelling. Ik heb er achteraan moeten bellen helaas.
Officiele reactie van EP.nl 02-05-2019

Geachte heer,

Hartelijk dank voor uw bericht. Wellicht was er op dat moment een storing op ons systeem waardoor u niet in staat was om uw status te bekijken van uw bestelling, waarvoor excuses. Normaal gesproken is de online pagina wel bereikbaar voor onze consumenten. Evengoed fijn om feedback te horen waardoor we op de hoogte zijn wat u als consument ervaart. Fijne dag verder gewenst!

P.C.MOl 30-04-2019

Op een hele prettige manier geholpen bij EP Beerepoot in hoorn, goede uitleg over de aankoop van onze wasmachine, de voordelen of nadelen werden heel goed uitgelegd wat onze keuze makkelijker maakte, ook de jongens die onze wasmachine bezorgden waren heel netjes en beleefd, stelde hun eerst netjes voor en wasmachine werd klaar voor gebruik gemaakt, dus alles is door ons als heel positief ervaren.

Rudi Walstra 30-04-2019

Juiste artikel ontvangen en werkt goed. Levering liet langer op zich wachten dan de indruk die op de site werd gewekt. Aflevering ging wat vreemd, men wekte de indruk dat de bestelde koelkast op de stoep zou worden gezet. Naar binnen brengen was niet de bedoeling. Misschien was dit als grap bedoelt, maar dit kwam niet zo over.
Officiele reactie van EP.nl 30-04-2019

Geachte heer Walstra,

Wat vervelend dat de aflevering niet is gegaan zoals hoort. Als u de bezorg/afsluitservice erbij heeft gekozen, dan bezorgd men het apparaat waar u wil, sluiten hem aan, en nemen de verpakking en oude apparaat weer mee. Wellicht wilt u de klantenservice een mail sturen met daarin wat gegevens over welk artikel het gaat, eventueel uw ordernummer en de winkel die heeft bezorgd. dan kijken we wat er niet goed is gecommuniceerd.
Met vriendelijke groet

Maarten 29-04-2019

Zeer teleurstellend de mededeling dat EP mijn bestelling heeft geannuleerd. Men houd een aktie met een bepaald soort TV’s maar men heeft niet voldoende Tv’s op voorraad. Omdat er, zo werd mij verteld er plotseling zo’n grote vraag was naar dat ene televisie toestel. Ik vind dat nogal ongeloof waardig. Maar in het mailtje wat ik krijg geen woord van spijt en boven de email staat met grote letters EP: Die Doet Het...... Niet, had er achter moeten staan.
Maar goed nu weet ik tenminste waar EP voor staat. Wel aktie niet leveren, nu maar wachten wanneer ik mijn geld terug krijg.
Officiele reactie van EP.nl 29-04-2019

Geachte heer,

Heel jammer dat u geen televisie heeft kunnen bestellen, maar wat uitgelegd is aan u in de betreffende mail, is dat de verkoop veel harder gegaan dan was verwacht, het was een folder product, ondanks de hoeveelheid die was ingekocht. Wij vinden het wel heel jammer voor u, en dat is wat aangegeven is in de mail, ook begrijpelijk dat u teleurgesteld bent, daarvoor zijn wél excuses aangeboden, dat u juist nu geen televisie kon bemachtigen.
Ook is aangegeven dat als er een alternatief was, dat wij het verschil daarvoor dan hadden betaald maar helaas is die er niet, dat is zeker bekeken. Het geld is inmiddels al naar u overgemaakt, voordat u deze review heeft geplaatst, maar direct na annulering. Nogmaals heel spijtig dat u geen televisie kon bemachtigen en ook heel jammer dat wij u geen alternatief konden bieden. Prettige dag gewenst.

Maarten 29-04-2019

Tegenwoordig wordt geld per bank direct overgemaakt van de ene naar de andere rekening. Helaas nog geen geld binnen van EP. Maar ik heb dezelfde TV inmiddels besteld voor bijna dezelfde prijs bij TV-Reus nu met 3 jaar garantie en met voldoende TV's op voorraad. Maar niet erg netjes dat ik ook nog voor leugenaar wordt uitgemaakt. In de annulerings- mail geloof mij maar, geen woord van excuus. En nu ben ik klaar met EP

Officiele reactie van EP.nl 29-04-2019

In de annuleringsmail zit geen excuus, maar wel in de mail die de klantenservice naar u heeft gestuurd. Het geld is per direct overgemaakt, helaas duurt het bij banken lang voordat u het kunt bijschrijven meneer...dat ligt aan de banken, niet aan EP:. Fijn dat u toch een televisie heeft kunnen bemachtigen, we wensen u daar veel plezier mee.

Jan Aalbers 29-04-2019

Keurig geholpen in de winkel van EP Hofman in Wolvega, nooit opdringerig, maar afwachtend en behulpzaam met deskundig advies. Bedankt.

Eelke 29-04-2019

Kom al jaren bij ep in Dokkum waar wij onze vorige tv ook hebben gekocht was toen een van de eerste breedbeeld tv heeft 20 jaar na volle tevredenheid het begeven
Service is prima daar altijd gezellig even binnen kijken
Inmiddels onze nieuwe tv ook daar gekocht met een prima uitleg ben blij ook weer met deze keuze hebben een eigen service reparatie in huis komen er ploblemen dan wordt dit snel en vakkundig opgelost

Wfb 29-04-2019

De website om producten te zoeken werkt goed, prima zoek opties. Bewust gekozen voor EP omdat de prijs scherp is en bezorgd wordt door een vertrouwde winkel uit de buurt.
Medewerkers zijn erg vriendelijk en behulpzaam: hoewel het alleen levering betrof heeft deze man toch de hoogtevan het aanrechtblad nagemeten omdat hij twijfelde of deze extra hoge vaatwasser er wel onder zou passen. Gelukkig klopte alles, maar toch vindt ik dat stukje service heel goed.

wj stegeman 28-04-2019

de winkel bestaat 50 jaar,heel veel kortingen en dag aan biedingen,fijne winkel om in rond te lopen,prettige niet opdringende verkopers was top.

JvdM 27-04-2019

Kort samengevat: Ik kan zo snel niets bedenken wat verbeterd zou kunnen worden.

Ik heb Savonds een TV besteld via de site van EP. Aangezien er een winkel dicht bij mij in de buurt zat en ik de volgende dag moest werken, besloten om deze in de winkel te laten leveren zodat ik hem hier kon afhalen.
Persoonlijk had ik verwacht dat ik hem pas na het weekend of met een beetje geluk zaterdag kon halen, aangezien ik hem donderdag avond had besteld.
Echter ging de dag er na in de loop van de ochtend al mijn telefoon, ik kon hem helaas niet aannemen en belde later terug. Ik kon mijn TV al direct ophalen gaf een vriendelijke medewerker mij aan, dat lukte me niet want ik was aan het werk. Ik vroeg ze tot hoe laat ze open waren, blijkbaar was het koopavond en kon ik tot 21:00 uur bij ze terecht. Dan ben ik er voor 21:00 uur zei ik, dat dacht ik al; zei de medewerker...
Na werktijd mijn TV dan opgehaald, ik werd keurig geholpen door het personeel.
En uiteraard ben ik ook erg tevreden met de TV zelf! aanrader dus.
Fijne service, top prijs, vriendelijk personeel en snelle levering. Ik kan niets meer wensen!

Mariët 27-04-2019

Goede aanbieding, volgende dag al thuisbezorgd!
Ik kreeg direct na de bestelling een telefoontje over de bezorgafspraak. Top!

P.c.ch de Vos 27-04-2019

Ik en mijn vrouw hebben op vrijdag 26 april 2019 bij Beerepoot in Hoorn een aankoop gedaan van een Sony TV en een Mille wasmachine en een Mille wasdroger.
De bedoeling was alleen om informatie te verzamelen voor aankoop van boven genoemde produceten.
Bij het binnen komen in de winkel viel ons al meteen de zweer en de klantvriendelijkheid op.
Na even rond gekeken te hebben (zonder dat er meteen een verkoper op ons af kwam, dat wat wij prettig vinden) kwam er een van de medewerkers naar ons toe met de vraag of hij ons van dienst kon zijn.
De medewerker heeft op al onze vragen een duidelijk antwoord gegeven en ons van een goed advies voorzien.
Wij besloten om de Sony TV te kopen, ook omdat deze tv € 69,- goedkope was bij de Mediamarkt.
Ook besloten wij de wasmachine en droger te kopen, wand de prijzen waren bijna gelijk als bij de Mediamarkt.
Wij reden na onze aankoop weer naar huis in Purmerend.
In de auto hebben mijn vrouw en ik nog nagepraat over de klantvriendelijkheid en de behandeling van het winkelpersoneel.
Wij waren zeer te vrede en komen zeker weer terug in de winkel van Beerepoot in Hoorn.

Elly 27-04-2019

Ik kom al jaren in de winkel in Bovenkarspel en ik ben nog nooit teleurgesteld. Je krijgt altijd goede voorlichting en ze blijven komen totdat alles goed werkt, zoals bij onze televisie. In de winkel heb ik altijd, en ook nu, goed en niet opdringerig advies gekregen. Kortom, een fijne winkel!

Jen 27-04-2019

Bij de andere bekende geprobeerd te bestellen maar na twee weken nog niks gehoord bij EP bleek hij ook niet op voorraad te zijn maar ik werd daar direct over gebeld en kreeg ik andere iotopt aangeboden..en nog steeds zeer tevreden met mijn vaarwasser

Hendrik G. 26-04-2019

Ik heb een LG Full HD LED TV via deze webshop gekocht. De voornaamste reden was de scherpe prijs, maar ook de snelle levering. En die levering was inderdaad zeer snel, namelijk binnen 24 uur geleverd! Via een link kan je zien wanneer de bezorging plaatsvindt, een praktisch punt.
Nog een pluspunt: geen bezorgkosten.
Ook de webshop is duidelijk en de bestelprocedure verloopt derhalve vlotjes.
Kortom, aanbevelenswaardig.

Alan 26-04-2019

Geweldige service tot nu toe. Hele snelle levering, duidelijke informatie en we werden netjes op tijd gebeld. Ook nog oude apparatuur meegenomen. Goed geregeld!

Siebe 25-04-2019

Verkoper vertelt duidelijk en eerlijk wat de voordeel en nadeel zijn van de producten en waarom de ene duurder is dan de andere.

marij roks 25-04-2019

we vinden het een super zaak staat klaar voor zijn klanten en we komen er als er iets nodig eerst daarheen en altijd wel overgegaan tot een goede aankoop en er is ook een goede garantie en staan altijd voor je klaar 40 jaar trouwe klant

M wagtmans 25-04-2019

Het is een hele leuke winkel en ze zijn heel vriendelijk en hele goeie service ik ben er altijd heel goed behandeld

Peter 25-04-2019

Wat wij fijn vinden is dat je niet opdringerig word benadert.
Wij konden in deze zaak rustig rond kijken.
Daarna hebben wij om hulp gevraagd en stond direkt voor ons klaar.
Deze man heeft ons alles rustig uitgelegd hoe het apparaat werkte en waar wij op moesten letten.
Goeie uitleg wij hadden dan ook een prettig gevoel toen wij de winkel zonder aankoop verlieten.
Maar deze verkoopmedewerker heeft ons zo prettig benadert in het verhaal, dat wij s' middags terug zijn gegaan om over te gaan tot aanschaf.
Ook de bezorging en plaatsing is naar volle tevredenheid afgehandeld

C.A. Van der Hoorn 25-04-2019

De winkel van EP in Langeraar is een uitstekende zaak super klant vriendelijk en snelle service
Als er is stuk is zijn ze er vlug bij en helpen je supersnel weer
Ik raad deze winkel iedereen aan

Anneke 25-04-2019

Wij hebben toevallig afgelopen zaterdag 20 April 2019 een nieuwe tv gekocht (Samsung)bij E.P.Beerenpoot in Hoorn. wij zijn er uitstekend geholpen goede service en een zeer nette winkel. 2e paasdag zijn we weer even langs geweest voor een muurbeugel want uiteindelijk wilde wij de tv toch aan de wand bevestigen. het merk "vogel" zeer mooi en solide ziet het er uit , en inmiddels hangt de tv aan de muur.

Wij zijn sowieso een heel tevreden klant van Beerenpoot.

Ep Veendam 25-04-2019

Ze zijn vriendelijk luisteren goed wat je wilt.Word bezorgd tijd en overleg en de condensdroger netjes op zijn plaats gezet.

R.B.Tigchelaar 25-04-2019

EP Beerepoot Hoornis een voortreffelijke winkel voor kwaliteitsprodukten. We hebben een AEG warmtepomodroger en wasmachine gekocht de afgelopen maanden. Volop gebruik gemaakt van 2 prachtige aanbiedingen AEG wasmachine voor €395,- en warmtepompdroger van AEG met parfumbon van ICI Paris en inruil oude droger. Uitstekende voorlichting en service. Klasse winkel.
Onderscheid zich hiermee duidelijk van andere zgn. prijsvechters waar ik inmiddels klaar mee ben. Dikke pluim.

Anja Maas 25-04-2019

Al jaar en dag koop ik hier alles van t.v. koel vries combinatie warmtepompdroger magnetron enz. Altijd hele goede service, klantvriendelijk goede uitleg en eerlijk. De beste prijs voor het te kopen product. Snelle levering nette montage bij b.v. beugel om de t.v. op te hangen, door vriendelijke en vakkundige mensen. Wat kun je meer wensen. Hier rij ik graag even voor naar Jan Verdaas in Oudenbosch.

Eek 24-04-2019

De levering liet op zich wachten. Na wat bellen bleek de opdracht niet verwerkt te zijn bij de fabriek. De nieuwe levering zou de volgende dag geleverd worden. Alles keurig geregeld!

Sanne 24-04-2019

Prima levering, na de bestelling nog contact gehad, vragen werden vriendelijk en duidelijk beantwoord!

PeterM 24-04-2019

Deze Webshop van EP.NL is Goed en Betrouwbaar, ze leveren Goede Produkten en AchterAf betalen via AfterPay werkt ook Perfekt !!!

adriaan 24-04-2019

Vriendelijke ontvangst, goede uitleg en professioneel advies. Ga alleen niet achterin de zaak zitten met bekenden of vrienden, dat komt niet goed over voor een nieuwe klant.

ReneeSaskia 24-04-2019

Ik ben superblij met EP!! Wat een topservice!!
Als ik het eerder wist had het mij een hoop tijd en moeite gekost!!
Aanrader!!

Arie 24-04-2019

We waren bij ep Beerepoot in Hoorn. Mooie winkel, vakkundig en vriendelijk personeel.

Goed en prettig geholpen bij de aanschaf van een nieuwe tv. XChapeau!

Rientje 24-04-2019

Een hele fijne shop we hebben een droogtrommel gekocht en de man die hem bezorgde heeft hem netjes aangesloten zelfs nog even een extra tussen stukje ertussen gezet op de wasmaschine aanvoer zodat ik niet de waterbak hoef te legen. Zeer klantvriendelijk en bestelling was snel en correct afgehandeld. Dikke pluim

Kris 24-04-2019

Bij ep heb ik het gevoel dat ze me altijd graag helpen enige minpunt dat hebben anderen ook en daarom moet je soms lang wachten

JvR 24-04-2019

Klantvriendelijk, eerlijke informatieverstrekking, betrouwbaar, goede service

Witteveen 24-04-2019

De winkel EP Nijverdal is overzichtelijk en toch uitgebreid.
De combinatie goede service, advies en aftersales, maakt dit een prima winkel. (zowel online als offline)

Willem Vaessen 24-04-2019

Wij zijn vaste klant en service is altijd goed en correct.
Daarom kiezen wij voor EP Boxtel

Ben 23-04-2019

Ik vindt EP Molendijk een winkel met een geweldige service en vaktechnische kennis. Product wordt snel en vakkundig bezorgd en geïnstalleerd. Je krijgt dus het juiste product voor een acceptabele prijs

Jose. 23-04-2019

Zeer klantvriendelijk
Uitgebreid uitleg van het product.
Al vele malen een product gekocht,en noch nooit klachten ondervonden.
EP. een aanrader.

Lg 23-04-2019

Als men spreek of een zaak dan is dit de zaak, mooie nieuwe winkel in Schagen.
Ruim assortiment met laag prijzen, vakkundig en zeer behulpzaam personeel.
Kortom een topwinkel.

Y.Visser 21-04-2019

Altijd leuke aanbiedingen op populaire producten.
Vriendelijke bediening.
Goede service.
Niet super lang wachten

Paul de Jong 21-04-2019

Afgelopen week tijdens de EP Beerepoot Show een LG TV gekocht. Uitstekende service. Had te TV vooraf gereserveerd, en deze stond daarom ook netjes klaar. Zoals altijd was het personeel enorm vriendelijk en de winkel een ware inspiratie.

De vries. 20-04-2019

Zijn op de voorjaarsbeurs geweest.en hebben een Montana Airfrayer en een Boretti waterkoker gekocht. Zijn zeer te spreken over Beerepoot.
Goede service vriendelijk personeel. En een prachtige winkel in Hoorn.
Komen er al jaren.

Herma Blokzijl 20-04-2019

Door piekstroom allerlei zaken kapot en aangezien ik niet zonder computers/internet en telefoon kan, heeft een medewerker van EP Kuik in Hollandscheveld ons meteen geholpen en is meegegaan naar mijn kantoor, terwijl hij eigenlijk in de winkel moest staan. Ik kan weer verder! Ik ben erg blij! De service is geweldig!

Martina 20-04-2019

Nette snelle afhandeling. Tv besteld en opgehaald in de winkel. Tv werd zelfs voor me in de auto geladen.