EP.nl - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over EP.nl.

EP.nl stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 1648 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

Suzanne 08-08-2022

Makkelijk te bestellen. Snelle levering. Duidelijk wanneer geleverd wordt. Vriendelijke bezorger.

Linda 07-08-2022

Ik ben al jaren een vaste klant van EP Beerepoot Hoorn. Ik kom er steeds terug omdat de verkopers goede product kennis hebben, je de ruimte geven om te kiezen en klantvriendelijk zijn. De producten zijn redelijk geprijsd en de nazorg is uitstekend.

Marloes Manning 07-08-2022

Zeer fijne winkel en service. Een onderbouw vaatwasser besteld waar ik blijkbaar beter een inbouw had kunnen aanschaffen. De mannen van HP Heijnen hebben ter plaatse aanpassingen gedaan aan het keukenblok zodat de vaatwasser alsnog paste. Zeer goede ervaring, snelle levering en goede kwaliteit.

Adri 07-08-2022

Zij hadden het juiste type wasmachinesokkel op voorraad. De levering was top. Vooraf gebeld wanneer geleverd zou worden. Op de dag van levering ook keurig gebeld. Zeer service gerichte bezorger, simpelweg top.

Saskia 06-08-2022

Snelle levering. Mooie tv zoals beschreven in de tekst. Erg blij met deze aankoop

De bruin 06-08-2022

Vriendelijk geholpen aan de telefoon en een goede afspraak goede service .

P. Kooistra 06-08-2022

De medewerkers zijn op de hoogte van hun producten en geven goed adviezen over hun producten. Bieden ook alternatieven aan.
Zijn duidelijk in hun afspraken.

N. 06-08-2022

Ik heb hier een wasmiachine en vaatwasser gekocht, overzichtelijk site
Snelle levering.
Lieven personeel.

Mimi 05-08-2022

Prima shop, duidelijk en overzichtelijk, wasmachine werd binnen 2 dagen geleverd. Geweldige service

Wim 05-08-2022

Netjes afgehandeld en ook netjes optijd bezorgd
Een prima zaak waar ik vast nog wel weer iets koop of bestel

Lottje 05-08-2022

Goede service mooie spullen goede levering en zeer behulpzaam mijn gasfornuis kookt en bakt super snel op temperatuur

Osman Sancak 05-08-2022

Eerste aankoop online via EP Beerepoot. Juiste Product is geleverd op tijd. Het ging soepel.

A vd Ven 05-08-2022

Snelle levering. Vriendelijke bezorger en nam op eigen verzoek mijn oude koelkast mee en ook de verpakking en piepschuim van de nieuwe koelkast. Super gedaan.

Marieke 05-08-2022

Via Google vergeleek ik de prijs van de Dyson cool toren en EP zat 10 euro onder de laagste prijs van andere verkoop punten. Direct besteld, wat overigens heel makkelijk ging en de dag daarna werd deze bezorgd. Over dat laatste was ik wat argwanend, omdat meestal de bezorging een dag later in de praktijk niet meer haalbaar lijkt. Maar gelukkig had ik de dag erna een coole slaapkamer, zeer welkom in deze hitte

Mehmet 05-08-2022

Perfecte service vaatwasser zeer professioneel ingebouwd alles schoon achtergelaten chapeau

Nicolette 04-08-2022

Eeg vlotte levering. En vriendelijk personeel zowel aan de telefoon als de bezorgdienst! Helemaal top!

Harry 04-08-2022

Goede after sales service. Ze houden je goed op de hoogte bij het oplossen van je probleem. Wordt ook goed geluisterd

Astrid 04-08-2022

Ook bij deze bestelling van een inductie kookplaat uitvoerig de tijd genomen voor me en goed geadviseerd!👍

J. Koole 04-08-2022

We hadden een mooie Liebherr koelkast besteld welke heel snel geleverd kon worden. Echter bleek de koelkast nét niet onder het aanrechtblad te passen. En omdat de elektronica in het bovenblad zat bij deze, konden ze ook het bovenblad er niet afhalen! Zonder morren namen de bezorgers van EP Swaak de koelkast weer mee met het verzoek in de winkel er een uit te zoeken waarbij het bovenblad er wél af kon zodat het paste. De volgende ochtend kwamen ze weer, met de andere nieuwe koelkast en nu paste hij (zonder bovenblad) wél onder het aanrecht.
Super aardige medewerkers, super goed service, super tevreden klant !!

Bekend bij EP 04-08-2022

Soms zie je door de bomen het bos niet meer. Maar uiteindelijk wel gevonden wat ik zocht door het internet wat af te zoeken. De vriezer die we wilde kopen was voor een nette prijs bij EP beschikbaar. Bestellen ging eenvoudig en snel. Website is goed overzichtelijk. Levertijd keuze in de volgende week eerste optie. Maar tot onze positieve verbazing werd er de volgende werkdag al gebeld dat men hem graag direct wilde komen leveren. Keurige bezorging en top medewerkers. Vriezer staat in de kelder maar ook dat was geen belemmering voor ze. Oude vriezer eruit en de nieuwe stond binnen no time beneden aangesloten. Goede uitleg en nog even als extra de tip om de extra garantie van de fabrikant aan te vragen.

EP dank voor het ontzorgen van ons als klant. De stress van een defect apparaat - je spullen elders bij buren moeten onderbrengen, nieuwe moeten uitzoeken, etcetra - is echt niet aan een stelletje 80 jarigen besteed maar is nu al weer helemaal vergeten mede door jullie hulp en toewijding !!

Jan 03-08-2022

Alles zoals afgesproken, naar volle tevredenheid en volgens afspraak geleverd

Harryjacques 03-08-2022

Duidelijk advies, snelle levering en mooie aanbieding voor mn nieuwe laptop

Jolanda 03-08-2022

Op vrijdagavond een nieuwe vaatwasser besteld online en deze is zaterdag eind van de ochtend al geleverd. Top service!

Rene 02-08-2022

Zeer snelle en correcte levering. Goed op de hoogte gehouden via mailadres.

Karin 02-08-2022

De shop was duidelijk en het is heel handig om het filter te gebruiken om de keuze wat te beperken. Het enige wat ik jammer vond is dat ik twee machines heb besteld die op 2 verschillende dagen werden geleverd. Dat kan volgens mij efficiënter zowel voor de klant als voor het bedrijf.