EP.nl - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over EP.nl.

EP.nl stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 1632 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

soraya 12-08-2022

ik wilde met klarna betalen en moest opeens bij aflevering betalen.
ik zou zaterdag de wasmachine krijgen dat werd dinsdag.
ik wilde korting voor een droger en kreeg het niet want er bestaat geen kortingscode terwijl je bij betalen wel ziet dat het bestaat, dus die 250 euro zou een mooie compensatie zijn

Diana 12-08-2022

Snel besteld, duidelijke communicatie en snelle levering. Vlak voor de levering werd ik nog gebeld.

Founder 12-08-2022

Door onwetendheid een 3 fase inductie fornuis van het merk Etna besteld.
Die is snel geleverd verpakt in 5 platen piepschuim en een kartonnen deksel.
Als we na een week aan installatie toekomen blijkt dat onze aansluiting slechts 2 fase aankan.
Snel bellen met XXX en dan blijkt retourneren een probleem.
Heeft u die 'originele' verpakking nog ?
Nou nee....én ?
Ja dan is hij nietmeer als nieuw te verkopen en wij doen niet aan tweedehands.
Dus retourneren kan niet !
Mijn mond valt open.

Ik dacht in een echte winkel te hebben besteld maar tot nu toe zie ik het tegendeel.
Mijn volgende stap laat ik nog even afhangen van het verloop van Heinz (die kater ?) 'Reactie op mijn telefoontje morgen.

Word vervolgd.

Riek 11-08-2022

Vriendelijk aan de telefoon en komt de afspraak na. Echt klantvriendelijk

Saskia 11-08-2022

Mooie televisie zoals in de beschrijving stond. Snelle levering en ik werd goed op de hoogte gehouden van de bezorgdatum/tijd

Leon Blijenberg 11-08-2022

Wat EP onderscheid van andere winkels, is het persoonlijke contact en snelheid waarmee ze communiceren naar de klant toe.
Erg vriendelijk en behulpzaam. De nieuwe vaatwasser werkt fantastisch.

BartyTime 11-08-2022

Super service en niets was een probleem. Goede communicatie en de bezorging aan de andere kant van het land goed en prettig afgestemd.

Ben 11-08-2022

Website is klantvriendelijk en bestellen gaat eenvoudig. Duidelijke communicatie mbt het bestelde artikel. Snel bezorgd door vriendelijk bezorger. Goede keuze vwb bezorgdienst. In 1 woord top en tevreden klant.

Niek 10-08-2022

Online een product besteld, bleek uiteindelijk niet leverbaar. Verkoper belde me netjes op en kwam met een goed alternatief. Vriendelijk, snel en behulpzaam, helemaal top!

Sandra 10-08-2022

Makkelijk bestellen. Snel, netjes en accuraat geholpen. Contact is makkelijk te krijgen. Vriendelijke en hulpvaardige mensen.

Marie-ange 10-08-2022

Zanussi koelkast met dik 180 ltr inhoud gekocht. Top prijs, snelle en vriendelijke bezorging.

Cor Delft 10-08-2022

Voor het eerst ervaring met EP.
Heel netjes behandeld en het artikel buitengewoon goed afgeleverd.
En binnen korte tijd afspraak nagekomen. 2 andere bedrijven heb ik geannuleerd omdat ze niet op de afgesproken tijd konden leveren.
Ik weet waar ik in het vervolg moet zijn.

Mehmet 10-08-2022

Ik kan niets anders zeggen dan dat ik zeer tevreden ben over EP Beerepoot , ik heb een inbouwvaatwasser aangeschaft via Beerepoot Hoorn. Vaatwasser is zeer vakkundig ingebouwd en alles is zeer schoon achtergelaten, ook de installateurs waren zeer service gericht. Ik kan een ieder aanraden zeer betrouwbaar en servicegericht bedrijf!

A. C. 10-08-2022

Vriendelijk, deskundig en in de buurt. Korte lijnen dus. De bezorger was niet te beroerd om de vrieskast in de schuur te zetten en drukte me op het hart om bij vragen te bellen.

Brigitte 10-08-2022

Via webshop besteld. Maar winkel nam nog even contact met ons op. En toen toch voor een ander type gegaan. Met nog wat extra korting. Dus prima service.
En zeer snel in huis.

SDV 10-08-2022

EP biedt betalen in 3 aan, dat bevalt goed.
Levering aan de deur ook prima. Product altijd goed ontvangen. Telefonische contacten ook als goed ervaren.

Helaas enkele keren vertraging met leveren van goederen meegemaakt ondanks dat de site aangeeft dat er voorraad is en binnen 1-3 dagen thuis bezorgd.

Dit zou met name aan de kant vd leverancier zijn, echter zou het EP sieren hierop ook hun voorraad en leveringsindicatie op de site aan te passen.

H.Durville 10-08-2022

Goede service correcte levering door een vak bekwamen monteur die ook in meteen de KPN afstand bediening in instelde. Prima allemaal, niets op aan te merken.

Karel 09-08-2022

Houtskool besteld. Op site stond vandaag besteld morgen geleverd. Vond dit al snel. Dat bleek toch iets langer te duren. Maandag besteld werd zaterdag geleverd. Verder wel een een goede prijs en zakken houtskool zien er keurig uit. Advies geef een levertijd op die je waar kunt maken.

Hemmie 09-08-2022

gunstige prijs en netjes behandelt. Het product kon niet zoals afgesproken binnen drie dagen geleverd worden. Wij werden hier over gebeld en een nieuwe afspraak ingepland. Keurig geregeld.

Ricknroll 09-08-2022

Goede prijs, wordt geleverd op de afgesproken dag. Vooraf nog contact over de levering.

annelies 08-08-2022

het bestel proces liep zeer voorspoedig en de levering was erg snel. precies zoals beloofd. wat heel fijn was het telefoontje om bestelde artikel door te nemen en dat ik half uur voor bezorging nog een telefoontje kreeg. top service!

Jennefer 08-08-2022

Altijd een goed en eerlijk advies, als er dan toch iets is dan staan ze dezelfde dag nog aan huis om het op te lossen.

Hinke 08-08-2022

Tja een 10! Das hoog zal je denken, klopt. Maar je zal plots, vlak voordat je op vakantie gaat probleem hebben met wasmachine. En mensen op jouw huis komen passen met 2 kleine kinderen. Hoe fijn is het dan dat EP jou uit de brand helpt. Dezelfde dag is nog een wasmachine geleverd en aangesloten! Ook nog was instructies gekregen😅 tja nooit te oud om te leren. Dank nogmaals EPWolvega

Goede keuze. 08-08-2022

Het is een winkel met mooie artikelen en veel keuze. Duidelijke beschrijving van artikelen. Ook betalingsmogelijkheden zijn prima.
Alleen kunnen ze nog verbetering aanbrengen als het gaat over bijkomende kosten bij n bestelling plaatsen. Die vernoemen ze niet duidelijk.
Ook de keuze voor datum levering kwam niet overeen met onze wens. Daar kunnen ze meer op letten of mensen geen mogelijkheid moeten geven. Want achteraf blijkt dat de datum van bezorging niet bij EP ligt, ook niet als je n datum mag aangeven, maar beslissing van levering ligt bij transport firma. Die doen de planning. Maar al met al zijn we tevreden.

Nicolaas 08-08-2022

Zeer klant vriendelijk had een verkeerde artikel besteld dus winkel gebeld uitgelegd
Die man die mij geholpen had was zeer vriendelijk en zei geprobeem we gaan het veranderen voor u