EP.nl - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over EP.nl.

EP.nl stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 1653 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

Hammy Kostelijk 05-04-2021

EP Elburg is voor ons een hele fijne winkel, je wordt heel fijn geholpen. Niets is te veel! En zeer goede service.

Linda 05-04-2021

Goede en snelle levering. Zeer behulpzaam personeel. Alles was goed geregeld.

Andre 05-04-2021

Ik ben onder de indruk van de werkwijze van EP. Niet alleen de snelle be- en afhandeling was dik in orde, maar tevens de communicatie naar de klant toe is een verademing vergeleken met andere webshop. Naast de soepele betalings mogelijkheid via in3, wordt je ook prima op de hoogte gehouden van het verloop van de bestelling. Zelfs de levering geschiedde sneller dan verwacht. Kortom: een aanrader.

H.Schievink 04-04-2021

Binnen een dag het gevraagde geleverd! Een mooie INVENTUM stofzuiger! Werkt goed en is heel licht. Bovendien compliment voor gebruikte materialen: Hergebruik. Goed voor milieu en aardopwarming!

Kim 04-04-2021

Ontzettende goede service. Wij werden netjes een dag van te voren gebeld over de levering. Ondanks de Corona werd de koelkast toch even over de drempel gezet. Ontzettend fijn! Ook heel blij met de koelkast.

E.G 04-04-2021

Goede en fijne service. Snel geleverd en vriendelijk personeel. Aansluiten en uitleg waren ook top!

EP Tol IJmuiden 04-04-2021

Ondanks de corona konden we evengoed het gewenste produkt aanschaffen.Dit is binnen de leveringstijd bezorgt.

J 04-04-2021

Zeer goede service en advies. Nieuwe wasmachine stuk volgende dag direct een nieuwe geleverd.

Siets 03-04-2021

De winkel heeft veel keuze, en ook de expertise om goed te bezorgen en installeren.

F. Suurhoff 03-04-2021

Goede snelle service en klantvriendelijke mensen aan de telefoon.
Ze beantwoorden je vragen snel en komen snel met een oplossing.
Geen loze woorden.
Zal er weer kopen.

Mieke 03-04-2021

Online een fornuis besteld omdat deze niet voorradig was in de winkel, na contact gehad te hebben met EP heeft diegene een monteur gestuurd, dit was geen probleem en hij heeft het fornuis snel en vakkundig geïnstalleerd.
Al met al erg fijn en snel geregeld waardoor wij zeker vaker bij EP iets bestellen of in de winkel kopen.

Sylvia Venekamp 03-04-2021

Super service top mensen ik zou hier vaker bestellen I love it wat een top winkel

E van Hoof 03-04-2021

Goed product en goed geregeld met bestellen,zeer tevreden.zou iedereen aanraden hier een bestelling te plaatsen

Frans Starmans 03-04-2021

Top service van EP Zijlstra, met je meedenken
als er een probleem met installeren is,en met een perfecte oplossing komen,bedankt!

van der Laan 03-04-2021

Ik heb een koffiezet apparaat gekocht ik ben er heel blij. De uiterlijk is mooi en de koffie is heerlijk. Ook is het erg handig de tijd moet je wel instellen anders doet het niet. Ook kan je het instellen als je op staat dan is de koffie klaar

PHZ 03-04-2021

Goede prijs/kwaliteit verhouding en overzichtelijke site. en snelle levering.

Ed 03-04-2021

Bij EP een vaatwasser besteld, als je op de site kijkt is daar keuze zat. Bij dit bedrijf hoef je niet direct te betalen, kan ook via afterpay. Er wordt contact met je opgenomen wanneer je het bestelde produkt wil ontvangen, klant is koning. Wordt netjes gevraagd of het produkt buiten of binnen geleverd moet worden. Vriendelijke en behulpzame personeel.

w dijkstra 03-04-2021

Geweldig goede sevice krijgt juiste info over levering en dan op tijd geleverd

Theo 02-04-2021

Goede overzichtelijke website, waardoor eenvoudig en goede keuze is te maken.
Plaatselijke winkel neemt zeer snel contact op i.v.m. bezorging en installatie.
Bezorging op tijd en installatie deskundig uitgevoerd.
Kortom, een tevereden klant.

Reinier 02-04-2021

Ik heb online een DVD-speler besteld, kreeg binnen een uur een telefoontje van de winkelier en kon het apparaat een paar uur later ophalen. Het stond klaar, alles top geregeld.

Ina 02-04-2021

Snelle levering. Op zondag besteld en dinsdag was het al binnen. Super geregeld

Fiddelaars 02-04-2021

Snelle levering. Bellen eerst voor afspraak dan nog ruim vooraf het tijdstip. Goed geregeld.

Jan Kees van Rossem 02-04-2021

Wat ik erg fijn vond is het winkelen via internet, want het apparaat was niet op voorraad in mijn winkel. In deze coronatijd was de koffiezetter een dag later in huis.

Simone 02-04-2021

Het pakket was goed verpakt en is zeer snel geleverd. De volgende dag had ik het pakket al in huis. Het apparaat is een cadeau

Anita 02-04-2021

Goede surfes ik ben zeer te vreden over deze winkel en zou er zo weer wat bestellen en