EP.nl - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over EP.nl.

EP.nl stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 1643 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

Theo 03-12-2022

Super mooie gasfornuis. Super bezorgen service. Goede kwaliteit niet duur. Geen klachten

Leyla 03-12-2022

Een hele goede service! Ben er zeer tevreden over de oven die we gekocht hebben, werkt naar behoren!

michel 03-12-2022

Bezorging is slecht. De chauffeur kon onze school niet vinden terwijl er maar 1 school in de straat is.... Dat geloof je toch niet. Op zich prima koelkast. Wel twee dagen later bezorgd dan aangekondigd.

Wim 03-12-2022

Prima winkel, goede service en met mooie aanbiedingen. Het assortiment is ook prima. Bij problemen bieden ze goede oplossingen. In de fysieke winkels altijd vriendelijk en kundig personeel

Bud 03-12-2022

Telefonisch erg goed geholpen door 2 winkelmedewerkers. Service en klantgerichtheid is top. Verder ook een mooie prijs kunnen scoren.

Hubert van Hees 03-12-2022

EP is 1 van de weinige winkels waar je de mogelijkheid krijgt om in 3 delen te betalen. In ons geval gezien wij een vrij dure vaatwasser hebben aageschaft kwam dit heel goed uit. Echter zou binnen 1 tot 3 werkdagen de vaatwasser geleverd worden volgens de website maar helaas werden wij einde van de week op de hoogte gesteld door de winkel dat de vaatwasser helaas niet op voorraad was en dat deze besteld moest worden. Daardoor werd de levertijd en dikke week.

Glenn 03-12-2022

De site was duidelijk en het product is in goede orde geleverd en geïnstalleerd, heel tevreden mee!

Frans de Jong 03-12-2022

Actieve reactie van EP vlak na de aankoop (binnen 10 minuten werd ik gebeld). Het bestelde model bleek niet snel leverbaar en kreeg ik een voorstel voor een beter product voor dezelfde prijs. Kijk, dat is meedenken met de klant. Betrokken zijn bij de aanschaf en de klant serieus nemen. Het kost weinig moeite maar het levert zo veel credits op!

Thijs Vd bosch 03-12-2022

Een snelle service en levering, klantvriendelijke benadering en mee gedacht door de verkoper. Kort om prima service

Jess 03-12-2022

Altijd goede service met veel aandacht in de winkel. Laatste online besteld en ze kwamen het zelf afleveren binnen korte tojd. Betrouwbaar en kundige zaak 👍🏻

Dot 03-12-2022

Mooie actie , vriendelijke mensen aan de telefoon gehad . We werden geweldig geholpen . Het artikel werd met zorg afgeleverd . De volgende keer kom ik graag weer winkelen bij jullie .

D.gordijn 03-12-2022

We zijn zeer professioneel geholpen de verkoper weet waar hij het over heeft en ze geven goed advies ook al is voor de klant goedkoper.top ons zien ze zeker terug.

Esther 02-12-2022

Topservice. Het gasfornuis werd snel geleverd, duidelijk communicatie en het product werd zelfs via de achterdeur de keuken in gebracht.

Michel Janssen 02-12-2022

Duidelijke productomschrijving, scherpe prijsstelling.
Heldere communicatie omtrent
Levering, jammer dat de uiteindelijke bezorger DHL. Er een potje van maakte!
Uiteindelijk 5 dagen na bestellen.

Jan 02-12-2022

Kennis van zaken weten waar ze het over hebben.
Goede communicatie en snelle levering.

Karel van aken 02-12-2022

Bestelling snel en correct afgewerkt. Stofzuiger was niet op voorraad en wij gingen na dit bericht 2 dagen later op vakantie. Winkel schijnbaar toch nog wat geregeld zodat we het artikel zelfs nog voor onze vakantie hebben ontvangen. Ook goede info met de track en trace zodat we het product goed konden volgen.hulde dus.

Sonja 02-12-2022

Probleem gelukkig netjes opgelost. Mijn dank hiervoor. Vaatwasser doet het prima. Klantenservice nam de klacht gelukkig serieus en heeft het snel opgelost. Top

Jo 02-12-2022

Hele duidelijke omschrijvingen en goeie en snelle levering . Goed verpakt en vriendelijke bezorger .

M Veldhuis 02-12-2022

Een super winkel met zeer goede service en producten van top kwaliteit en goede prijzen

Evelyn 02-12-2022

Goede service .komen afspraken met bezorgen altijd na .assortiment voor een ieder zijn budget !

Ellis 02-12-2022

Met cybermonday een laptop gekocht met een goede deal en hele snelle bezorging.

Lisa 02-12-2022

Vriendelijk personeel. Snel geregeld! Bestelling stond netjes klaar om afgehaald te worden.

Lia 02-12-2022

Mooie 65 inch tv besteld voor een goede prijs. Snel geleverd en heel tevreden met de tv.

Peter Frampton 02-12-2022

Altijd even vriendelijk - ze denken echt met je mee en zoeken een juiste oplossing voor het probleem. Ze leggen alles uitstekend uit en ook later kun je terug komen om nog iets voor te leggen Chapeau! En dan ook nog heeeel snel!

Marcel 02-12-2022

Mooie winkel en vriendelijke medewerkers. Je wordt heel goed te woord gestaan. 👍🏼