EP.nl - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over EP.nl.

EP.nl stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 1643 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

Drientje 05-12-2022

Op zoek naar een goede maar goedkope vriezer.. telkens kwam EP: er als goedkoopste uit. Snelle levering. Goed op de hoogte gehouden wanneer de vriezer zou komen. Telefoontje na de bestelling. Gebeld op de dag van bestelling. En zonder dat ik er om vroeg is de vriezer gelijk in de bijkeuken gezet voor mij. Super bedrijf Ep: van Houwelingen

Scheutjens 05-12-2022

Goede service klantvriendelijk personeel. Mooie winkel en betrouwbaar advies over producten

Miike 04-12-2022

Fijne webshop/winkel! Veel keus en snelle levering van het product bestel hier zeker opnieuw!

Roy besselink 04-12-2022

Ik koop bijna mijn laatste elektronische producten bij EP . En service is perfect een jaar geleden een droger gekocht 3 x een monteur op gezoek gehad . Probleem niet opgelost maar wel de nieuwste warmtepomp droger gekregen.

Lois 04-12-2022

Goede service, goede prijzen, groot aanbod en snelle bezorging. Zou weer bestellen.

Erik 04-12-2022

Nieuwe koelvriescombinatie besteld,snel en netjes geleverd en gelijk oude koelvriescombinatie meegenomen!
Aanrader

Andre 04-12-2022

Netjes op tijd gebeld over de levering
Goede prijs en correcte op tijd geleverd

Henk 04-12-2022

Woensdag stofzuiger besteld met levering op donderdag.
Donderdag niet, vrijdag niet en zaterdag ook niet.
Dus geen cadeau met Sinterklaas .
Beetje jammer

Marleen 04-12-2022

Bezorger heeft geholpen met tv omhoog tillen dus erg tevreden en blij met de tv

eas 04-12-2022

ik vond dat ik werd goed geïnformeerd wanneer ze kwamen en het werd netjes afgeleverd

Henk 04-12-2022

Top advies, top winkel in Dokkum waar men de volle aandacht heeft voor de klant en juiste advies kan geven met verstand van zaken.

Errol 04-12-2022

Ik was op een zoek naar subwoofer. Toen kwam ik op de site van EP met een goeie aanbieding vergeleken bij de rest. Eenheidsregering omschrijving en specificaties.
Dus hup het winkelmandje en betalen. Ook qua betalingen was er een ruime keus in, wat top was.
Na de bestelling netjes een mail ontvangen van de order. De volgende dag netjes bezorgd. Uitgepakt, aangesloten en volop genieten. Snelle service en levering

Pieter Klok 04-12-2022

Goed advies en service. De medewerkers nemen ruim de tijd voor je. En desnoods bellen ze direct leveranciers.

Hans 04-12-2022

Samsung soundbar besteld kon m niet goedkoper vinden op internet donderdag voor black friday besteld en volgende dag al geleverd ben zeer tevreden over het product en de supersnelle levering alleen jammer dat dhl bij andere buren heeft afgeleverd dan vooraf was afgesproken en dat niet heeft gemeld

Steven 04-12-2022

Prima site om je elektrische apparaten aan te schaffen . Goede prijsstijging en prima aangeleverd.

Rob 04-12-2022

De webshop van EP is duidelijk en ook eerlijk over de herkomst van de apparaten. Geen koffiemachines uit België waardoor de cashback actie niet van toepassing is

Richard M 04-12-2022

Fijne winkel met een zeer gedegen en toegankelijke online winkel omgeving. En niet te vergeten zeer scherp geprijsd! Een echte aanrader.

Richard 04-12-2022

Hele mooie actie alleen pas later in het bestelproces duidelijk door welke winkel het product geleverd wordt.

Adinda Bakker 04-12-2022

Ik heb een zwarte Inventum vaatwasser besteld en werd dezelfde dag door een vriendelijke meneer gebeld dat deze niet op voorraad was en besteld moest worden. Ik dacht o jee dat gaat een paar weken duren, maar het bleek slechts om een paar dagen te gaan. Zeer goede service dat EP de moeite heeft genomen om hierover te bellen. Ook de afleverafspraak is in telefonisch overleg ingepland. Fijne bijkomstigheid is dat je de mogelijkheid hebt om achteraf te betalen. Ik raad EP iedereen aan. ‘EP die doet het’, dat klopt!

PvD 04-12-2022

Fijne winkel en kundig personeel.
Prijzen zeer redelijk gezien de service in de winkel en bezorging

E_O- 04-12-2022

Alles netjes geleverd en ik ben gebeld op de dag van levering. Enige is dat ik niet op de hoogte ben gesteld dat de levering een paar dagen later zou zijn dan tijdens de bestelling aangegeven (latere levering maakte in mijn geval niet uit). Hier heb ik zelf over gebeld.

Annieke 03-12-2022

Wasmachine gekocht via de website en dat ging erg makkelijk. Ook fijn dat alle specificaties van de wasmachine vermeld worden. De levering was erg snel en de prijs was ook voordelig.

Astrid klaassen 03-12-2022

Il ben erg blij met de laptop, ziet er mooi uit.De Laptop werd snel geleverd.Top

Karina 03-12-2022

Overzichtelijke en duidelijke website. Contact met de winkel voor de bezorging aan huis ging vlot en zeer vriendelijk.

R. Scipio 03-12-2022

Betrouwbare shop en correcte afhandeling van bestelde speakers.
Zou voor ‘n nieuwe aanschaf beslist weer naar EP Zijlstra gaan.