EP.nl - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over EP.nl.

EP.nl stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 1644 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

Mara 07-12-2022

Na bestelling gebeld om te controleren of ik inderdaad een extra hoge vaatwasser nodig had. Samen met het oude nummer van de vaatwasser extra gecontroleerd. Van te voren ook nog gebeld over het aflever tijds blok. Met andere woorden ik zou hier zeker weer bestellen. Aardige mensen aan de telefoon en de bezorgers ook allemaal vriendelijk.

Rob 07-12-2022

Ik kocht bij EP on line een miele stofzuiger en de bezorger nam m'n oude mee om af te voeren. Ik was er blij verrast mee !

Henk 07-12-2022

Online een televisie gekocht. Werd al snel gebeld om een afspraak te maken. De televisie is vakkundig geplaatst en opgehangen.
Ik ben tevreden met levering en service.

Vituzzo Sabajo 07-12-2022

De duidelijkheid was erg fijn! Het zou nog wel handig zijn als er een korte beschrijving zou zijn van het verschil tussen tv’s binnen een merk. Zo kan de klant een nog geïnformeerde beslissing maken.

fam stoop 07-12-2022

goed product, fijne levering, geen gedoe en het oude product werd weer meegenomen

Freddy 07-12-2022

Een winkel/webshop, met top medewerkers, met verstand van zaken. Ik het assortiment is geweldig, met de winkels vlak in de buurt.

G010 07-12-2022

Snelle levering, overzichtelijke site, en fijne black friday deal gevonden op een tv. Netjes nagebeld voor afspraak. Zeer tevreden met het product en de service

Roy 07-12-2022

Wij hebben een Beko vaatwasser bij jullie gekocht is allemaal super gegaan bij aflevering de oude netjes mee genomen en het verpakkingsmateriaal ook wat heel fijn is. En hele vriendelijk bezorgers....

Daan 07-12-2022

Bestelling liep vlotjes en is naar tevredenheid geleverd. Goede communicatie vooraf en tijdens de zending. Bestel graag nog een keer.

Maurice 07-12-2022

Droger besteld en kregen duidelijke uitleg met bestellen en de bezorging was ook super!

Adrienne 06-12-2022

Wasmachine gekocht. Keurig van te voren gebeld voor een afspraak te maken. De medewerkers hebben de wasmachine geplaatst en in werking gesteld. Tevreden met levering en service

R.vegter 06-12-2022

Overzichtelijke shop met een zeer goed assortiment met marktconforme prijzen.

Thijs 06-12-2022

Makkelijk te vinden en veel keus, je wordt netjes gebeld voor een afspraak en zelf 15 min voordat de chauffeur er is nog, daardoor niet de hele dag te wachten maar gewoon even tussendoor. En een goede prijs natuurlijk

Corinne 06-12-2022

Wilde al een tijd een nieuwe stofzuiger. EP was de goedkoopste voor hetzelfde merk. Leverde snel en eerder dan verwacht. Geen verborgen vervelende dingen. Gewoon goed.

Joey 1234 06-12-2022

Al eerder een inventum vaatwasser gekocht bij ep . En door het duidelijk communicatie op tijd geleverd en af gelopen week een inventum gasfornuis besteld echt een top product heel bij mee bedankt uit Heemstede groetjes

cRzYHipHopAzN 06-12-2022

Ze leveren op tijd en netjes.
Product is netjes verpakt.
Je wordt netjes op de hoogte gehouden van het proces per mail.

Ik zou zo weer hier bestellen.

Wim 06-12-2022

Altijd vriendelijke bediening en open voor je vragen in de breedste zin van het woord. Buitengewoon deskundige mensen. Helpen altijd naar een goede oplossing.

Mukremin 06-12-2022

Snelle bestelling online en snelle levertijden. Echter...... Ik heb een wasmachine droger combinatie besteld. De droger is aangekomen maar de wasmachine niet. Er blijkt dus iets misgegaan te zien in de logistieke proces. Na enkele telefoontjes heen en weer hebben ze het na 3-5 dagen uiteindelijk toch opgelost. De wasmachine is nooit terechtgekomen dus hebben ze besloten om een nieuwe op te sturen.

Fouten kunnen gemaakt worden. Echter gaat het eigenlijk erom hoe je omgaat met een fout en hoe je dit hersteld.

De klantenservice is zeer mensenlijk en down to earth ten opzichte van een concurrent zoals MM.

Bedankt voor de fijne service!

Thomas 06-12-2022

Ik zocht een tv voor mijn nieuwe woning. Hierbij kwam ik bij EP uit. De bestelling was supersnel geregeld via de website en de levering was superfijn. Omdat de tv niet geleverd kon worden op mijn gekozen dag werd telefonisch een nieuwe datum afgesproken. Ook superfijn!

Richard 06-12-2022

Snelle afhandeling van de order, goede prijs en communicatie tav de bestelling. Je krijgt ook gelijk je winkel toegewezen in de omgeving. Top service.

Mensink 06-12-2022

Het verjaardagscadeau voor mijn man had hier echt de mooiste prijs. Daarnaast was het makkelijk bestellen, kwam het cadeau zelfs ingepakt bij ons bezorgd en.....niet onnodige dozen in dozen en daardoor veel verpakkingsmateriaal

Riek Thoonsen 06-12-2022

Online besteld. Nette service. Bezorgen liep uitstekend. Een hele fijne winkel

Pieter 06-12-2022

Goede en snelle levering. Ook bij bellen en mail snel contact.Ook de mensen helpen je correct.

Emiel Bennink 06-12-2022

Goede aanbieding, beter dan de Black Friday aanbieding van Bol.Com. Kon de speakers dezelfde dag ophalen in de winkel, top geregeld!

Ranj Sherzad 06-12-2022

Zeer tevreden over mijn SONY TV XR55X94. Heel aardige bezorger heeft de moeite genomen om de tv met mij naar boven te brengen. Wordt mijn vaste elektronica winkel.