EP.nl - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over EP.nl.

EP.nl stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 1644 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

Bill 12-12-2022

Ik was op zoek naar een Nokia TV omdat ik goede ervaringen heb met dit merk.
Omdat EP de goedkoopste aanbieder is heb ik hier besteld. Alles is naar wenst verlopen van het bestellen tot het leveren. Het bestel proces is duidelijk en de TV is op tijd geleverd.

Xxx 12-12-2022

Ik heb niks ontvangen. De klantenservice zegt dat het probleem bij de bezorgdienst ligt en kan er niks aan doen ? Ik ben nu aan het wachten op een terugbetaling
Officiele reactie van EP.nl 13-12-2022

Geachte heer, mevrouw,
Hartelijk dank voor uw feedback. Mag ik u vooral uitnodigen om de klantenservice een mail te sturen met vermelding van uw ordernummer zodat wij daarop kunnen reageren en kijken wat er in uw geval is mis gegaan en welke oplossing we kunnen aanbieden.

E.M. van Vugt 12-12-2022

Shop op zich is goed alleen de levering van de droger, daar heb ik wat opmerkingen over hetgeen het cijfer heeft bepaald. Er was een oudere en een jonge man die het apparaat kwamen bezorgen de oudere man begon al gelijk te klagen dat hij niet kon tillen. Was ook niet nodig alleen even óver de drempel. Het liefst had de oudere nan het apparaat buiten laten staan. De aardige jonge man bood gelijk aan te helpen waarop de oudere man gelijk weer met commentaar kwam "denk om je rug" afijn samen met mijn partner die ziek is de droger binnengezet. Er werd niet uitgepakt hetgeen ik wel gewend was van andere leveranciers zoals Siemens Expert enz. En die namen ook gelijk het verpakkingsmateriaal mee. Dus al met al geen EP meer voor ons, dan maar wat meer betalen maar een zéér goede en vriendelijke levering zonder achterlaten van verpakkingsmateriaal. De aardige jonge bezorger hebben wij hartelijk bedankt en u als werkgever zou ik hem een leuke aardige actieve collega geven. Voor de record wij zijn ouder dan uw oudere bezorger. Jammer dat dit zo gelopen is, dit kost u klanten
Officiele reactie van EP.nl 13-12-2022

Geachte heer/mevrouw

Ik nodig je graag uit om een e-mail te sturen naar klantenservice@ep.nl onder vermelding van u ordernummer.

Wij vinden het erg belangrijk dat onze klanten tevreden zijn en daar waar dat niet het geval is willen we graag weten wat er verkeerd is gegaan en hoe we dit in de toekomst kunnen voorkomen.

Joost Bos 12-12-2022

vriendelijk geholpen, op tijd geleverd 100 punten gelijk ook maar wasmachine bij besteld

Sander 12-12-2022

Makkelijk artikelen te vinden. Helder in communicatie. Levering was perfect, mail ontvangen met tijd, chauffeur stond op de minuut nauwkeurig voor de deur.

LYDIA 12-12-2022

Alles heel overzichtelijk en makkelijk! Het was de enigste winkel die het artikel wat ik wilde nog in voorraad had en alles was super snel geregeld.

Bennie 12-12-2022

Ik heb voor deze shop gekozen omdat die dichtbij was en ook de mogenlijkheid om in 3 x te betalen zonder extra rente.

S. Husada 12-12-2022

De verpakking is open en sterk beschadigd.
De apparaat zelf is Okee , tot nog toe werk goed.
Is de apparaat niet nieuw?
Officiele reactie van EP.nl 15-12-2022

Geachte heer/mevrouw
Hartelijk dank voor uw feedback. Al onze producten die wij leveren zijn nieuw. Misschien dat de doos beschadigd is geraakt tijdens het transport met de bezorger.

Burak 11-12-2022

Online een Dyson besteld bij EP Boelaars. Na het ophalen heb ik nog mijn twijfels gehad over het product. Telefonisch is mij haarfijn uitgelegd hoe het zit en de ruimte geboden om eventueel langs te komen. Prima service!

Ton 11-12-2022

Al een aantal keren apparatuur gekocht bij EP Corona in Den Hoorn zeer goede service en scherpe prijzen.
I.v.m Black Friday nog op de valreep deze oled tv gekocht via de website.
Ook dit was duidelijk en simpel.
Helaas duurde de levering anderhalve week doordat de transporteur alleen op de woensdagen een 65 inch scherm kon vervoeren???
Dat was jammer maar de installatie is perfect verzorgt en het beeld is fantastisch.
Volgende keer gewoon eerst weer langs EP.

Peter Spek 11-12-2022

Geen track trace
Geen factuur
Geen antwoord op de mail

Heel jammer
Ep hoofdkantoor verwijst naar winkel zelf
Officiele reactie van EP.nl 12-12-2022

Geachte heer/mevrouw
Hartelijk dank voor uw feedback. De levering is gedaan door één van onze leveranciers. Hierdoor wijkt administratieve afhandeling iets af van de normale procedure. Wij zijn druk bezig om dit aan te passen. Wel zie ik dat u van onze klantenservice per mail netjes een track & trace heeft ontvangen en uitleg over de factuur.

Marloes 11-12-2022

Online een Liebherr koelkast besteld bij EP.nl. Door weinig voorraad kwam deze van EP Mensonides uit Harlingen. Maar arriveert helaas zwaar beschadigd door transport. De allerlaatste op voorraad kwam ook van Mensonides. Deze goed afgeleverd maar heeft een klein technisch probleem. Contact gehad en Mensonides regelt als service een Liebherr monteur. Wat een service! Dat is met een lantaarntje te zoeken tegenwoordig. Dikke pluim!

Desiree 11-12-2022

Online een inductieplaat besteld en de volgende dag werd ik gebeld voor een bezorgafspraak voor de andere dag. Topservice en een prima inductie voor een prima prijs.

Franco Scholten 11-12-2022

Een inbouw koelkast gekocht, deze moest besteld worden.
Toen deze binnen was werd ik gelijk gebeld.
Bij ophalen bracht de medewerker de koelkast tot aan de auto, super service!

Pieter 11-12-2022

Goede en duidelijke winkel. Alleen was er geen duidelijkheid over de volgende dag in huis. Maar na tevredenheid opgelost.

Mar S 11-12-2022

Ep had de beste aanbieding voor aankoop Sonos s2. Helaas bleek niet meer op voorraad na aankoop, maar ik werd goed op de hoogte gehouden

J de Bruin 11-12-2022

Het pakket werd per omgaande geleverd. Dat was heel prettig. De communicatie verliep keurig en zo hoort het ook. Een volgende bestelling zal ik zeker bij dit bedrijf plaatsen.

Patrick 11-12-2022

Wij hebben al eerder electronica aangeschaft bij EP. Mijn oude LG 55" tv gaf ineens zwart beeld, dus dit was een mooi moment voor een upgrade naar de LG65c2. Savonds de bestelling geplaatst en de volgende ochtend werd ik keurig gebeld of hij tussen 10:00 en 11:00 geleverd kon worden. Ja graag! Wat een genot is deze TV. Ik raad iedereen deze TV en winkel aan.

Roon 11-12-2022

Zeer goede levering
Product prima kwaliteit netjes telefoontje bij latere aflevering als gepland. Prima

Marieke van t Goor 11-12-2022

Snelle service, overzichtelijk. Zit lokaal en daarom is het persoonlijke contact erg laagdrempelig.

Danny Hardeman 11-12-2022

Super ervaring Bestelling ging zeer snel. Gebeld door de winkel om netjes tijd voor bezorging te bespreken. Een en al lof was de eerste bestelling maar gaan zeker meer volgen

Gunduz 11-12-2022

Top service, wij hebben onze droger via site besteld. Gelijk contact gezocht via telefoon en snel geleverd. Bezorgen en aansluiting van droger is ook goed geregeld.

Aard van Weezel 10-12-2022

Snelle en correcte service maar daarnaast ook vriendelijk geholpen en dat gaf mij een vertrouwd gevoel

Andre 10-12-2022

Top bedrijf, goede communicatie en denken mee. Goed advies gehad en snelle levering!

Maarten 10-12-2022

De Bastard Small bleek na bestelling niet meer op voorraad te zijn maar de klantenservice belde me meteen met een mooi aanbod voor een alternatief. Super geregeld en erg blij mee!