EP.nl - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over EP.nl.

EP.nl stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 1618 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

R Wognum 10-12-2022

Apparaat besteld maar blijkt niet samen te werken met de overige apparatuur. Dan bel je naar de servicewinkel of het apparaat daar omgeruild kan worden. Telefonisch geen probleem. Kom je daar, nee toch niet mogelijk. Wat heb je dan aan een lokaal servicepunt. Waardeloze club dit.
Officiele reactie van EP.nl 11-12-2022

Geachte heer/mevrouw
Hartelijk dank voor uw feedback. Mag ik u vooral uitnodigen om de klantenservice een mail te sturen met vermelding van uw ordernummer zodat wij daarop kunnen reageren en kijken wat er in uw geval is mis gegaan.
EP:Klantenservice

Irene 10-12-2022

Ik geef je een 9 voor het wachten de hele dag.
Klantenservice is vriendelijk
Is goed om te zegen via email levering tijd.

Timmey 10-12-2022

Super service, snel bezorgd, altijd weer, kan de winkel in Harlingen alleen aanbevelen

DS 10-12-2022

Goede service en correct opgebeld na een vraag over de bestelling. Bezorging conform afspraak en tevreden met het product.

Marcel Jansma 10-12-2022

overzichtelijke shop, snelle feedback na online aankoop, correcte levering. Ep doet wat het beloofd

Naim 10-12-2022

Goede, snelle service. Ik ben blij met mijn aankoop. Zeker een aanrader voor klantvriendelijkheid.

René S. 09-12-2022

Nog geen minuut na het plaatsen van m’n order werd ik door EP Mensonides gebeld voor het maken van een bezorg afspraak. Vervolgens is de vriezer keurig volgens afspraak geleverd. Dat vervolgens de bezorger met een onhandige manoeuvre de lamp in de gang van het plafond tikte kan Mensonides niet verweten worden…

Arnold 09-12-2022

De bestelling van onze nieuwe diepvrieskast liep prima, ook de geplande leverdatum was zoals beloofd. De diepvriezer voldoet ook aan alle verwachtingen. De logistiek was echter slecht geregeld. Er zitten te veel schakels tussen de internetwinkel van EP en het uiteindelijke bezorgteam. Bij 1 van die schakels (PostNL Extra@Home) was op papier de diepvrieskast veranderd in een wasmachine- en drogercombinatie. Ik werd een aantal keren van het kastje naar de muur gestuurd en lomp te woord gestaan door de medewerker van PostNL Extra@Home. EP heeft dit 2x uitgezocht en mij verzekerd dat er echt een diepvrieskast onderweg was. Ook het uiteindelijke bezorgteam (geen PostNL) had op de bon nog steeds een wasmachine- en drogercombinatie staan. Het bleek uiteindelijk toch onze diepvrieskast te zijn. Rare jongens bij PostNL Extra@Home.
Officiele reactie van EP.nl 11-12-2022

Wij zullen dit dan met de betrokken partijen verder bespreken.
EP:Klantenservice

Tiffany 09-12-2022

Ik vind het een hele goeie shop. We hadden een koelkast besteld met Black friday, stond overal op voorraad.. bleek later niet het geval. Een medewerker heeft mij goed geholpen en een en ander achteraan gebeld om te kijken als er nog 1 ergens stond. Maar helaas. Uiteindelijk een vervanger gekregen en werd snel geleverd. Helemaal top!

Manouk 09-12-2022

Er werd snel contact opgenomen, vriendelijk personeel!
De levering ging ook soepel!

Sanne 09-12-2022

Goede aanbieding met betrekking tot een TV, prijs van de folder kwam niet overeen met online. De folder prijs was voordeliger, was zo opgelost! Veel betaalmogelijkheden en lever opties. Gekozen voor levering in de fysieke winkel. Was er snel, ondanks black friday!

D. Godvliet 09-12-2022

Ik vind het makkelijk winkelen online je tikt een EP winkel in tikt een product in waar je naar op zoek bent je krijgt verschillende keuzes waar je uit kunt kiezen en zo heb ik het product besteld. en een dag na de bestelling word het thuis gebracht. tot nog toe bevalt hij prima doet het goed. dit product is besteld bij het magazijn.

Jos Mrowiec 09-12-2022

Uitstekende service en advies, doen wat zij beloven (gemaakte afspraken nakomen).
Tevens is onze inbouw vaatwasser uitstekend geplaatst!

john kromhout 09-12-2022

goede en accurate bestelling en levering.
Artikel is dat wat ik gezien en besteld had.

Lennert 09-12-2022

Twee weken geleden hebben we een diepvries besteld bij EP Toon Bergmans, omdat deze vergeleken met andere firma's iets goedkoper was. Wel even gecontroleerd of de firma betrouwbaar is. En dan in de praktijk: Klantvriendelijkheid, service en levering waren boven verwachting. Binnen een paar uur nadat we online de bestelling hadden gedaan ,werden we gebeld met de vraag of we dringend een leendiepvries nodig hadden. De levering van de diepvries was snel en vond zelfs een dag eerder plaats dan gepland. Van tevoren werden we gebeld wanneer de diepvries werd gebracht. De diepvries werd keurig op de juiste plek gezet en de oude diepvries, die nog niet ontdooid was, werd zonder problemen meegenomen. Van ons krijgt dit bedrijf een dikke negen!

Barry Dijks 08-12-2022

Duidelijke en overzichtelijk. Snelle levering en prima beschrijving product

Bianca 08-12-2022

De bestelling werd snel geleverd en werd nog gebeld door de winkel of ik thuis was zodat ze de bestelling konden brengen.

Ranj Sherzad 08-12-2022

Zeer tevreden over mijn SONY TV XR55X94. Heel aardige bezorger heeft de moeite genomen om de tv met mij naar boven te brengen. Wordt mijn vaste elektronica winkel.

Wil 08-12-2022

Overzichtelijke site met een goede zoekfunctie.
De vergelijker is handig; specificaties van alle potentiële aankopen naast elkaar.
Afrekenen snel en simpel.
Snelle bezorging.
Er worden niet meer gegevens gevraagd dan noodzakelijk voor verzending.

Karel van aken 08-12-2022

Stofzuiger gekocht bij ep beerepoot on line. Kregen eerst telefonisch bericht dat de stofzuiger niet op voorraad was. Kwamen met een alternatief , product was duurder en dat wilde we niet. Kregen dag later dat ze er toch nog een konden leveren, 2 dagen voordat we op vakantie gingen. Ga ep beerepoot heeft en een spoedje van gemaakt en kregen de dtofzuy de volgende dag al geleverd. Hulde aan dit bedrijf voor de correct afhandeling en het communiceren met ons. Perfect

Josefien 07-12-2022

Het bestellen ging makkelijk en ik had het product snel in huis. Verder geen contact gehad.

Ben Bremer 07-12-2022

Een prima printer, mis alleen het dubbel printen. Snellen en goede bezorging.

Melinda 07-12-2022

Scherpe aanbiedingen en goede en snelle service. Dat was mijn eerste kennismaking met EP, ik kom zeker terug.

Mara 07-12-2022

Na bestelling gebeld om te controleren of ik inderdaad een extra hoge vaatwasser nodig had. Samen met het oude nummer van de vaatwasser extra gecontroleerd. Van te voren ook nog gebeld over het aflever tijds blok. Met andere woorden ik zou hier zeker weer bestellen. Aardige mensen aan de telefoon en de bezorgers ook allemaal vriendelijk.

Rob 07-12-2022

Ik kocht bij EP on line een miele stofzuiger en de bezorger nam m'n oude mee om af te voeren. Ik was er blij verrast mee !