EP.nl - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over EP.nl.

EP.nl stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 1651 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

Peter 27-12-2022

Tv via website besteld en gekozen voor afhalen in winkel vestiging Best. Netjes bevestigingsmail ontvangen en zoals aangegeven werd ik gebeld door de winkel dat tv klaarstond. Ik daar aangekomen stond tv inderdaad netjes klaar. Nog wat nadere informatie gevraagd over tv en na afhandeling werd met hulp van medewerker de tv netjes in mijn auto gelegd.

Corry 27-12-2022

Heb online besteld en werd volgende dag al keurig gebeld dat de levering niet ging lukken die dag.
Oké geen probleem .
Maar heb n mail gestuurd dat ik hetzelfde artikel de volgende dag €50.- goedkoper zag staan ben nu benieuwd naar het antwoord

Ko 26-12-2022

Snelle service!!!!
En top televisie helemaal blij mee!!!!!!
Blijf doorgaan lieve mensen

Sabrina 26-12-2022

Duidelijke website.
In de avond besteld.
Volgende dag werd ik gebeld om de levering af te spreken.
Dag erna was de bezorger er volgens de afgesproken tijd.
Supersnel en supertevreden.
Goede prijs en kwaliteit.
Bij de concurrent was ik voor dezelfde tv meer kwijt geweest.
Ik zal hier in de toekomst zeker nog eens bestellen.

Mieke 26-12-2022

Besteld, netjes geleverd, zelfs bezorgders kon aangepast worden. Meerdere malen door hun gebeld voor overleg. Super service

Osman Aslan 26-12-2022

Zeer duidelijke en snelle service. De aanschaf online verliep zeer vlot, waarna een snelle levering heeft plaatsgevonden.

Patrick Huijg 26-12-2022

ik had een amerikaanse koelkast nodig. liefst zwart. deze website (ep) kwam als eerste naar voren. en de prijs was ook heel gunstig

Lia 26-12-2022

Top service!Ik ben super tevreden mee.Zal ik zeker alweer bestellen.Ik had een wasmachine bestelt dat was niet op voorad, heb ik de volgende dag meteen andere goede wasmachine ontvangen

Leon 26-12-2022

Snelle en nette levering. Samenmet de chauffeur het fornuis binnen gezet en de oude is weer meegenomen. Top!

M. Jansen-Veldhuis 26-12-2022

Het bestelde product, een Philips Senseo CSA 260/50, voldoet conform omschrijving. Heerlijke koffie, met 3 keuzes én lekker op temperatuur!
Daarnaast is het binnen de gestelde levertijd geleverd en in ons geval ook nog in de druuke decembermaand!

Bart 26-12-2022

Fijne winkel met kundig personeel. Goed advies gekregen waardoor we de juiste keuze konden maken

Jos Leeuwenkamp 26-12-2022

Met vrouw werd in de winkel in broek op Langedijk zeer goed geholpen hebben hierna via internet besteld !
Enkele dagen hierna werd de vrieskast volgens afspraak keurig bezorgd.

Sarah 25-12-2022

Televisie besteld via de website. Bestelproces was erg fijn. Ik werd een dag later netjes gebeld wanneer ze de tv konden komen leveren. Bezorger kwam op tijd en was erg vriendelijk. Super blij met de tv en de service.

Martijn 25-12-2022

Prima afhandeling en levering. Netjes gebeld door transporteur voor maken van alflever afspraak.

Moon 25-12-2022

Duidelijke keuze mogelijkheden. Snel zicht op specificaties en uiteraard snelle levering van het gekozen product. Je kan zelfs tot 20 uur in de avond bellen om voor de volgende dag een levering te plannen!!
Heel fijn ook dat dat allemaal kan zo kort voor de feestdagen, want ja zonder wasmachine kan je niet zo lang

O Wolters 24-12-2022

Een WiFi versterker aangeschaft waarbij je ook advies krijgt hoe je het moet aansluiten en hoe het werkt, info die je op internet niet vindt

Donders 24-12-2022

Goede service tot nu toe en snel geleverd. Had een siemens koffiemachine gekocht.

Luitzen 24-12-2022

Kom altijd bij EP Mensonides Harlingen, omdat zij het niet op voorraad hadden, maar via EP.nl gedaan.
Binnen 2 dagen in huis, in deze toch hele drukke tijd. TOP.

Tineke Brouwer 23-12-2022

Ik had een infraroodkachel van een speciaal merk besteld wat bijna nergens meer te koop was. Wel bij EP Molenaar. Ik blij! Maar toen bleek, dat het de bedoeling was om deze kachel zelf op te halen, schrok ik wel... Helemaal van Nunspeet naar Denekamp om een kachel op te halen... Ik had dus iets over het hoofd gezien bij het bestellen. Gelukkig was mevrouw Molenaar erg behulpzaam: Zij heeft de bestelling goed ingepakt voor me en deze netjes afgeleverd bij het postkantoor! Super bedankt! Dik tevreden met de kachel, ook!

Martin Gebauer 23-12-2022

Bij binnenkomst van de Winkel EP Beerepoot in Hoorn werden we gelijk door een heel vriendelijke jonge man in ontvangst genomen. Deze jonge heeft gelijk deskundig advies gegeven en was bovendien nog erg vriendelijk. De prijs van het product was ook nog uitstekend. Voor ons staat vast: Altijd weer EP Beerepoot in Hoorn. Thats the place to be

Franso 23-12-2022

Goede prijs en goede communicatie per mail en of telefonisch omtrent levering.

Marijke 23-12-2022

Goede prijs voor het gekochte product en zeer snel geleverd. Werd tevens nog contact opgenomen om te vragen of ik het product inderdaad gekocht had, tevens werd meteen verteld dat de vervoerder contact zou opnemen voor leverings afspraak. Alles keurig geregeld.

Anoniem123 23-12-2022

Keurig bedrijf maar bij mijn bestelling bleek de winkelvoorraad online achteraf niet te kloppen. Er is gellukig wel snel gehandeld waardoor vertraging minimaal bleef.

anna 23-12-2022

gekozen voor deze ep winkel omdat het in de buurt is en de winkel veel service geeft

Wagenaar 23-12-2022

Al meerdere keren gekocht bij EP, alle keren zeer tevreden. Vandaag zelfs verrast met dat er heel vroeg werd geleverd. Ze zouden tussen 13.00 en 18.00 uur komen, maar tot grote verrassing waren ze er al voor 12.00 uur :-) dat noemen we nog eens services.