EP.nl - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over EP.nl.

EP.nl stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 1566 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

annie 20-01-2023

ik vind de site prima en de persoonlijke opvolging ook, maar ik heb 29,99 betaald voor installatie waaronder het waterpas zetten van de wasdroger en het aansluiten van de waterafvoer etc. 'we gaan niet weg voordat alles in orde is'. maar de machine is bezorgd door post NL extra en die mannen zijn daar helemaal niet voor opgeleid en mogen het niet doen van hun baas. dat klopt natuurlijk niet.
Officiele reactie van EP.nl 21-01-2023

Geachte mevrouw Deelman,

Hartelijk dank voor uw feedback. Mocht de installatie van uw warmte pompdroger niet naar behoren zijn uitgevoerd dan horen wij dat graag van u, zodat wij de installatiepartner hierop kunnen wijzen.
Ik nodig u graag uit een e-mail te sturen naar klantenservice@ep.nl onder vermelding van je ordernummer en een kopie van je review. Ik wil de klacht graag netjes voor je oplossen.

EP:Klantenservice

Wijk bij Duurstede 20-01-2023

Koelkast besteld. Paar uur later werd ik al gebeld voor een afspraak. Ze hadden gevraagd of het op een andere dag kon, omdat ze dan toch in de buurt waren. Ik kon alleen in de ochtend die dag en daar hielden ze rekening mee. En zoals afgesproken in de ochtend op de afgesproken dag waren ze er, koelkast eerder binnen dan verwacht. Kortom, goed afspraken mee te maken, keurig geholpen zowel telefonisch als bij het bezorgen, vriendelijk en meedenkend. Oude koelkast hebben ze ook volgens afspraak meteen meegenomen. Kortom erg tevreden vanaf de bestelling tot en met de levering.

Mirjam 20-01-2023

Ik bestelde de stofzuiger en deze werd diezelfde middag nog persoonlijk bezorgd, TOP!

jose 19-01-2023

makkelijke website
goede kwaliteit en uitleg
aangename prijs
snelle afhandeling en bezorging door 2 hele vriendelijke heren

EP Toon Bergmans 19-01-2023

makkelijke webshop, hele snelle levering, keurig door chauffeur in de keuken gezet. Al met al zzer goed.

Van Soest 19-01-2023

Ik ben aan huis gebonden en daarom bestelde ik via internet.
De geboden informatie was duidelijk en de prijs was gunstig.
Snelle levering door eigen personeel met een persoonlijke noot (dus niet door een ongeïnteresseerde koerier). Op het gevraagde tijdstip!

Joep 19-01-2023

Leuke aanbieding van een goede service biedende winkel. Al jaren een trouwe klant.

Martijn 19-01-2023

Snelle levering. Duidelijke specificaties op de website. Goede prijs. Goed assortiment.

barhonda 18-01-2023

zeer snelle goede prijs. alles was perfect met betrekking tot mijn aankoop.

Frans van der Lubbe 18-01-2023

Bestellen via Internet is gemakkelijk omdat je uit veel apparaten kunt kiezen. Van te voren betalen en het gekozen voorwerp kan snel bezorgd worden. Met een telefoontje wordt je op de hoogte gebracht over het tijdstip van bezorging. Oude en grote defecte apparaten worden meegenomen. Ook een zorg minder.

Jess 18-01-2023

kwam volgens levering. goed op de hoogte gehouden wanneer product geleverd zou worden. en boven verwachting voldoet product aan hoge kwaliteit

Lies-beth 18-01-2023

Overzichtelijk, mooie aanbieding die een paar dagen later weer veel duurder was. Bezorging en het contact daarover helemaal goed

Karin 18-01-2023

Zeer vriendelijke meneer die het pakket kwam bezorgen, hij wilde het zelfs binnen brengen.

Freek 18-01-2023

Goed verzorgd ,ben er blij mee .
50 euro goedkoper als bij ons in de winkel ,super

Lydia 18-01-2023

Fijne service en erg goed advies. En als Beerepoot een aanbieding heeft zijn ze de goedkoopste. Ik zal hier zeker meer kopen. De bezorgers van de wasmachine denken ook met je mee dit zie je niet meer zo vaak.

Remco 18-01-2023

Snel en gemakkelijk de informatie kunnen vinden en een bestelling gedaan.duidelijke teksten en linken naar leveranciers.

Ludwig 18-01-2023

Vrijdag onlinebesteld en belde de zelfde dag of ze zaterdag de Warmtepomp droger konde bezorgen. Super snel.
Oude droger meegenomen.
Ik zou Persoonlijk volgende keer weer bij
EP. Bestellen.

CJM van Kooten 17-01-2023

Tot op heden (17 jan) de bestelling NOG STEEDS NIET ONTVANGEN! De vervoerder (GLS) heeft zelf geen bericht verzonden aan mijn persoon zodat ik niet thuis was op het bezorgmoment afgelopen maandag 16 januari. Onbegrip! Later ontdekte ik bij EP een mail waarin levering werd vermeld, maandag verzonden maar niet als inkomende mail gestuurd. Vandaag naar depot gegaan waar zending na 15 uur af te halen was. NIETS! Morgen maar weer proberen. Kost tijd en vooral benzine aangezien ik van Oostvoorne naar Rockanje moet rijden. In 1 woord WAARDELOOS! Gebruik een andere vervoerder! Ben best gepikeerd door het hele gebeuren en zou hier graag feedback over krijgen. Op deze manier bestel ik niets meer bij deze zaak!

Jessica 17-01-2023

Ik was op zoek naar een nieuwe vaatwasser en een nieuwe droger. Na veel research en winkels bezoeken zag ik door de bomen het bos niet meer. Ik kwam terecht op de website van EP en maakte een vergelijking met een andere winkel. Bij EP was ik goedkoper uit en omdat deze winkel in de buurt zit vond ik dit betrouwbaar. Ik heb online mijn bestelling gedaan en ben diezelfde dag nog langs de winkel gegaan omdat ik een vraag had over mijn bestelling. Ik werd heel netjes te woord gestaan en we spraken af dat ik gebeld zou worden als de betreffende artikelen binnen waren. Enkele dagen later werd ik keurig gebeld dat ze diezelfde middag mijn bestelling zouden bezorgen. De bezorger heeft de producten geïnstalleerd en de werking uitgelegd. Hij was net als de andere medewerkers klantvriendelijk en servicegericht. Kortom alleen maar positief!

Atie Konijn 17-01-2023

vakkundige plaatsing van de koeler. Korte lijnen met medewerkers. In goed overleg dag en tijdstip vastgesteld.

Laurens 17-01-2023

Scherpe prijzen.
Bestellen en volgen van levering makkelijk te doen.
Levertijd erg snel.

Brenda 17-01-2023

Goede communicatie, onze bestelde vaatwasser was niet op voorraad en ik werd direct gebeld met deze mededeling. Er zou contact opgenomen worden wanneer deze dan bezorgt zou worden en dat werd netjes gedaan! De vaatwasser werd geleverd door een zeer vriendelijke meneer. Al met al een goede ervaring!

Rowayna 17-01-2023

Onlangs begaf mijn wasmachine (zanussi) het na 17 jaar trouwe dienst. In mijn zoektocht naar een nieuwe zanussi kwam ik bij EP uit. Goede reviews op trustpilot en daarnaast een heel fijne klantenservice. Voorafgaand aan de aanschaf van de nieuwe wasmachine had ik de klantenservice nog even gebeld of de oude kapotte wasmachine gelijk ook weer meegenomen werd als de nieuwe wasmachine bezorgd werd. Dat was uiteraard het geval. De volgende dag werd de wasmachine geleverd volgens tijd tabel die doorgegeven was en het oude apparaat ging weer mee. Ik ben heel tevreden over EP en de snelle reactie van de klantenservice.

Jan 17-01-2023

Goede service en scherpe prijs. TV werd thuis bezorgd en vooral netjes contact over het moment van leveren.

DBB 17-01-2023

De levering duurde iets langer omdat het artikel niet op voorraad was. Door het persoonlijke en snelle contact super tevreden. Toen het artikel eenmaal binnen was werd het binnen no time op locatie bezorgd.