EP.nl - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over EP.nl.

EP.nl stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 1649 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

Wagenaar 23-12-2022

Al meerdere keren gekocht bij EP, alle keren zeer tevreden. Vandaag zelfs verrast met dat er heel vroeg werd geleverd. Ze zouden tussen 13.00 en 18.00 uur komen, maar tot grote verrassing waren ze er al voor 12.00 uur :-) dat noemen we nog eens services.

Rien Verbeek 22-12-2022

Mooie droger, snelle bezorging, vriendelijke bezorgers die hem netjes op de plek hebben gezet.

Noa 21-12-2022

Fijne klantenservice. Snelle levering. Uitgebreid assortiment en de diverse betaalmogelijkheden zijn ook heel fijn.

Perikelen rond een vrieskast 21-12-2022

De webshopwinkel is goed ingedeeld en je vindt er snel je weg, Wat minder is dat er na bestellen blijkt dat EP de order doorplaatst.
Ik bestelde een vrieskast die op voorraad was. Na enkele dagen werd ik gebeld door post.nl dat zij de order uit zouden voeren, probleem was dat zij een wasmachine of droger wilden komen brengen, op mijn antwoord dat ik een vrieskast besteld had kwam het antwoord dat zij toch echt een wasmachine of droger hadden door gekregen. Na enige irritatie van mijn kant zou het uitgezocht worden. Zelf met EP gebeld die het ook gingen uitzoeken. Uiteindelijk na eeen week is het opgelost. Wat ik slecht vindt is dat je zelf moet gaan bellen voor een oplossing.

Jan 20-12-2022

Eerdere ervaring met reparatie stoomoven was keurig afgehandeld - ook nu weer keurig geholpen. Kreeg zelfs een duurder model Samsung-wasmachine voor dezelfde prijs als de aanvankelijk bedoelde aankoop, omdat het oorspronkelijke apparaat tijdelijk niet leverbaar was. Topservice!

Millanguage 20-12-2022

Eerlijk gezegd had ik nooit eerder van EP gehoord, maar vond de site betrouwbaar overkomen. De prijs was ook heel redelijk. De bezorging ging perfect. Ze kwamen tot in mijn keuken alles aansluiten en legden uit hoe het apparaat werkte en dat ik een nieuwe gasslang nodig had, voor mijn eigen veiligheid. Ze wilden de oven zelfs voor me inbranden en legden uit waarom dat belangrijk was. Daarna werd mijn oude fornuis zonder problemen meegenomen. Opgeruimd staat netjes. ''U mag altijd bellen voor vragen", riepen ze onderweg naar buiten. Toch wel blij dat ik niet bij zo'n onpersoonlijke, schreeuwerige winkelketen heb besteld, waar het meestal gewoon "inpakken en wegwezen" is.

S’Gravenzande 20-12-2022

Deze kleine maar goed gevulde winkel heeft nog steeds dezelfde service als 20jaar geleden! Perfect ga zo door!

Angélique Evers Zuidweg-Janse 20-12-2022

Hele goede en mooie aanbiedingen, voor een scherpe prijs. Makkelijk besteld, snel en netjes geleverd ook, TOP!

Jannie 19-12-2022

Fijne winkel en fijne mensen die je begrijpen en zeer goed helpen.
Wanneer wij iets op electro gebied nodig zijn gaan wij altijd naar EP in Meppel.

Wiktoria 19-12-2022

Grote keuze aan producten. Zeer snelle en efficiënte levering. De service neemt contact met u op over de bezorging, zodat de datum voor ons goed uitkomt

Jawy 19-12-2022

Snelle service komen afspraken na geen loze beloftes top!! Product is geleverd zoals omschreven en zeer aardige mensen aan de lijn gehad van de klantenservice en bezorg dienst .

Angelika 19-12-2022

Ik bij de winkelshoop Amerikaans koelkast gekocht moet ik eerlijk zeggen was snel bezorgd vriendelijke klantenservice doen ze je met alle helpen en hebben ze boos elke probleem een gode oplossing... de bezorging vriendelijke man die met glimlach heeft mij de koelkast bezorgd

Sila guclu 19-12-2022

Hele lieve bezorgers was onwijs tevreden. Ze kwamen binnen en vertellen wat ik nog moest doen heel goed van hun

Arie 19-12-2022

Mijn ervaring bij het winkelen EP: Kuik vriendelijk en duidelijk uitleg van het personeel. Ook dat alles duidelijk en overzichtelijk staat opgesteld in de winkel.

Cees Sijbesma 18-12-2022

Zeer snel en correct geleverd volgens afspraak.
Prima artikel voor een scherpe prijs.
Gewoon super.

Lia 18-12-2022

Goede service! Na het bestellen van de wasmachine een service telefoontje over de levering.

Jm Heuterman 18-12-2022

Super goede zaak om je spullen online te kopen word netjes en op tijd bezorgt
Geen lange wachttijden zoals vaak elders
Een hele goede aanrader deze zaak om daar je spullen te bestellen en wat nelangrijk is zeker niet duur
Gr uit zevenaar

sharity 18-12-2022

echt geweldige service! ontzettend vriendelijke mensen , droger was niet op voorraad maar wilde toch met een leuk ander aanbod komen. verzending is snel en netjes!

Dijkl 18-12-2022

Een uitgebreid assortiment, een gebruikersvriendelijke site en een vlotte levering. Je kan het je nauwelijks beter wensen.
Jammer dat er geen zaak in Den Haag is.

Nienke 18-12-2022

Netjes volgens afspraak geleverd. Fijn dat je online kan uitkiezen maarde levering en service vervolgens via een locale winkel loopt.

Wil 18-12-2022

8 december een inductiekookplaat besteld en nog steeds niet ontvangen. 3 x gebeld , vriendelijk geholpen maar nog steeds niets ontvangen.
Officiele reactie van EP.nl 19-12-2022

Geachte heer/mevrouw
Hartelijk dank voor uw feedback. Mag ik u vooral uitnodigen om de klantenservice een mail te sturen met vermelding van uw ordernummer zodat wij daarop kunnen reageren en kijken wat er in uw geval mis gaat met de uitlevering van uw order.
EP:Klantenservice

klaas 17-12-2022

Goede en duidelijke website met goede technische achtergrond informatie. Makkelijke bestel volgorde.
met goede doorschakeling mbt veilige betaling

D. Jongsma 17-12-2022

Goeie service en klantvriendelijk. Verkeerde koelkast bestelt en kon het zo ruilen tegen een andere. Die werd gebracht en de andere weer meegenomen. We kregen zelfs 2 keer een kerststol.

Koen van Kuringe 17-12-2022

Dichtbij. Bekende eigenaar. Eenvoudig bestellen en retournemen van oude apparaten

Sabine 17-12-2022

Mijn Amerikaanse koelkast werd geleverd. Alles in orde, snel en vriendelijk geleverd. Geeft tips en adviezen.