EP.nl - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over EP.nl.

EP.nl stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 1618 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

Fictorie 02-12-2022

Ook via de website van EP is heel goed.
Alles is goed.
Geen probleem bij de aankomst.

Chris 02-12-2022

Liebherr diepvriezer gekocht bij EP Zijlstra te Heerlen, erg goede service.
AL mijn apparatuur hier gekocht, wordt altijd goed, correct en snel geholpen. Denken mee en geven goed advies

Bert Munneke 02-12-2022

Direct antwoord, product wordt snel geleverd en de mensen zijn naar de klant toe zeer vriendelijk en duidelijk kortom zeer tevreden .

Alba 02-12-2022

Top service en hulp. Het product was op tijd en op afspraak geleverd en werd geholpen tot in me woonkamer.

Sanne 02-12-2022

Duidelijke communicatie over dat de levering iets werd uitgesteld vanwege drukte. Prima service.

Sonja 02-12-2022

Kon deze shop nog van vroeger. Dus dacht een gerenommeerd bedrijf. Installatie uitbesteed aan postnl. Staat nergens op de site. Moest zelf bellen om een installatiedatum te kunnen krijgen. Factuur op de dag na bestelling. Maar een week op de installatie moeten wachten. Geen nieuwe factuur gehad dus dag week garantie. Hierover contact opgenomen maar nooit meer wat terug gehoord. Had ik geweten dat ik een week op de installatie moest wachten en geen factuur op de dag van installatie kreeg had ik nooit besteld. Dag week garantie
Mooie woorden op de site maar helaas alleen mooie praatjes.
Officiele reactie van EP.nl 03-12-2022

Geachte mevrouw Nederhoff,
Hartelijk dank voor uw feedback. Ik zie dat u al per mail contact met ons heeft gehad over de levering van PostNl en factuur.
Mocht dit nog niet na tevredenheid zijn opgelost dan verzoek ik dit te mailen naar onze klantenservice. Wij zullen daarop reageren en kijken hoe wij dit verder voor u kunnen oplossen.
EP:Klantenservice

sif 02-12-2022

Alles was top, en ook qua betaling en levering, goede service en duidelijk met leveren

Linda 02-12-2022

De magnetron ziet er heel mooi uit. Ik heb hem nog niet gebruikt dus daar kan ik nog geen oordeel over geven. De magnetron werd snel geleverd en was keurig verpakt.

Joris Goedbloed 02-12-2022

Keurig- van begin tot eind. Omdat de beloofde datum van levering niet werd gehaald, ben ik gelijk keurig gebeld en een andere datum ingepland. En welgemeende excuses! Ook de levering is netjes verlopen. Op de juiste plek neergezet, door vriendelijk en net personeel. Ik kan niet anders concluderen: het genot is groot met een levering door Beerepoot!

T. Schipper 01-12-2022

Bestelling gedaan waarbij dag van levering aangegeven werd. Door voorraad problemen de stofzuiger pas weken na bestelling eindelijk geleverd. Dat het problematisch kan zijn met nieuwe aanvoer / voorraad kan ik inkomen en is nog begrijpelijk.

Maar de gehele communicatie via EP Schalkwijk is dramatisch. Eerst zeggen dat de order verstuurd is zonder bevestiging en op belletjes / vragen wordt totaal niet gereageerd.
Overal zelf achteraan moeten gaan en niet 1x pro-actief meegedacht vanuit de winkel zelf.

Uiteindelijk blij met de Miele stofzuiger. Maar qua communicatie en service afhandeling mag EP nog wel even een training volgen. Dat is toch ook een reden voor mensen waardoor je terugkomt bij een leverancier.
Officiele reactie van EP.nl 03-12-2022

Geachte heer Bruisten,
Hartelijk dank voor uw feedback. Ik heb uw klacht doorgestuurd naar EP:Schalkwijk. Als wij van de landelijke klantenservice nog iets kunnen betekenen, dan horen we dat graag via klantenservice@ep.nl.
EP:Klantenservice

Anita 01-12-2022

Ep is een prachtige winkel met super vriendelijk personeel met kennis van zaken.. erg behulpzaam! Ik geef een dikke 10!
Super snelle levering en keurig op de hoogte gehouden van de reis van het bestelde artikel. Ook bij het annuleren van een besteld item geen problemen en snel het geld weer op de rekening!
Wij bevelen deze zaak en internetshop aan iedereen aan die van service houdt!

Mary 01-12-2022

Goede aanbiedingen.
Makkelijke webshop.
Snelle en goede levering.
Ik had nog vragen over mijn product en kreeg snel antwoord.

Max 01-12-2022

Goede prijs en snelle levering! Kreeg direct een bevestiging van mijn bestelling en kreeg een flinke black Friday korting

MdB 01-12-2022

Goede levering, prima prijs. Product was snel in huis en zonder beschadigingen + mooi verpakt.

John 01-12-2022

Ondanks de Black Friday drukte werd ik snel geholpen. Ze nemen echt de tijd voor je

Scheutjens 01-12-2022

Fijne service super goede afhandeling van levering. Kortom dik tevreden over EP

Nick 01-12-2022

Echt een goede electronica winkel snel in de levering en prijs technisch top.
De koelkast vriescombinatie die ik heb besteld was nergens zo goedkoop. En netjes thuis bezorgt! Echt een aanrader.

Karen 30-11-2022

Ik heb een aantal apparaten bij EP gekocht. Altijd makkelijk om te bestellen, snelle levering en vriendelijke service. Dit keer moest de man die het leverde ver lopen vanaf zijn vrachtwagen en hij kwam hier toch aan met een grote glimlach.

Dick 30-11-2022

Altijd goed en vakkundig geholpen snelle levering op hun verzoek wilden ze graag eerder leveren wat ons goed uitkwam

Kurdela 30-11-2022

Speakers via de website besteld, kennelijk Heinz van Benthum Groesbeek de partij voor de service. Pairen speakers lukte niet, direct getest en bevindingen met mij gedeeld. Snel en klantvriendelijk, waarvoor dank!

Timo 30-11-2022

Zeer goede service. Met Black Friday een TV en soundbar aangeschaft, ik werd dezelfde dag nog telefonisch gebeld voor een afspraak. Daarnaast had ik nog wat vragen over de TV en deze konden netjes beantwoord worden. EP staat bij mij voor kwaliteit en service, en zorgt ervoor dat ik hier graag mijn elektronica haal.

Royke 30-11-2022

Voor het eerst een product besteld bij EP. Mooie aanbieding en duidelijke informatie op de site. Ik heb de keuze heel snel gemaakt. Product snel geleverd en netjes verpakt. Wat een top service van EP

Guido 30-11-2022

Supermooi product besteld van Sonos (sub)
En heel snel geleverd! Zaak erg aan te raden!

R. Jansen 30-11-2022

Duidelijke website, goedkoopste aanbieder, klantvriendelijk personeel en een goede service. Dus alles wat een klant vraagt.

Michael 30-11-2022

Hele fijne winkelervaring! Duidelijk en vriendelijk personeel hebben laatst nieuwe tv gekocht en goed op de hoogte gehouden en bij afhalen vriendelijk en goed geholpen top zaak! Zeker aan te raden