EP.nl - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over EP.nl.

EP.nl stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 1653 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

Jos 19-04-2021

Ultra korte wachttijd. Bestelde product stond al klaar bij de uitgang en heb nog hulp gekregen bij het naar de auto tillen.
Naast dit alles gewoon een vriendelijke afhandeling.

Joep 19-04-2021

Nadat onze koelkast na ruim 27 jaar trouwe dienst toe was aan vervanging, op zoek gegaan naar een nieuwe. Hier gevonden en een snelle levering! Heel blij mee.

Iet Vliek 19-04-2021

Via jullie site een Apple Watch serie 6 gekocht.
Prima geregeld, netjes verpakt.

ronaldo777 19-04-2021

Goed product gekocht tegen concurrerende prijs en nog snel bezorgd ook... Wat wil een mens nog meer ! Hele fijne ervaring dat shoppen bij EP.

Siska 18-04-2021

Ik heb een stofzuiger besteld. Volgende dag in huis. Super geregeld. Ik zou zo weer een aankoop dien.

Hans Aarden 18-04-2021

Klantvriendelijk, verstand van zaken,een goede en eerlijke website
Kortom een aanrader om te winkelen als je wat zoekt

Marion 18-04-2021

Nog niet zo lang klant. Door onze verhuizing naar groenlo. Ik marion back to the roots. Eenmaal bij EP geweest. Wil niet meer anders. Goeie service. Vriendelijk en correcte behandeling als klant

Eelco 18-04-2021

Ruime keuze en je kunt zelf kiezen tussen ophalen of bezorgen
En ze zijn vriendelijk en behulpzaam en denken met de klant mee

Hagenaars 18-04-2021

We zijn al langer een tevreden klant. We hadden al een wasmachine gekocht. De levering van onze nieuwe koelkast ging zoals afgesproken en de oude werd keurig meegenomen.

Bas 18-04-2021

Wat een winkel!! Bij binnenkomst heb je gelijk het gevoel van gastvrijheid. Als je vervolgens ook nog perfect wordt geholpen dankzij oa. de kundigheid van de werknemer verdien je een 10!!

Ronald Koster 18-04-2021

De goede service en het contant met de verkopers van de winkel. Al is het deze keer alleen telefonisch gegaan.

R Knol 18-04-2021

ik heb via de site van EP een Miele vaatwasser aangeschaft na beoordelingen van diverse site`s.
ook de laagste prijs en de winkel van EP in eigen dorp gaven de doorslag.
ik kijk altijd naar de verhouding van prijs en kwaliteit.

Ad Frijters 17-04-2021

Goede en snelle service, mensen in de winkel weten waar ze het over hebben, klantvriendelijk.

Jolanda 17-04-2021

Vriendelijk personeel. Je wordt hier eerlijk en deskundig geholpen. Duidelijke uitleg en goede service

Paul 17-04-2021

Verbazend was dat op Internet een dealer expliciet wordt geadviseerd omdat het model daar voorradig is. En geheel (niet) onverwachts wordt er gebeld dat het toestel niet voorradig is. Maar we hebben wel een andere met extra korting. Gezien dat de was elke week gedaan moet worden heb je weinig tijd om na te denken. Snel op internet kijken model had dezelfde specificaties dus ok lever maar. Teleurstellend is niet alleen het eerst nog verdedigen van de geen voorraad met de schuld aan het internet te geven, de goedkope verkoop truc, het toch extra betalen van 20,00 en uiteindelijk eindigen met een was machine met ZWARTE knop en rand die in onze volledige witte waskamer staat te vloeken.
Officiele reactie van EP.nl 19-04-2021

Geachte heer,
Hartelijk dank voor uw feedback. Gelet op uw berichtgeving is dit een winkelorder geweest. Ik adviseer u om alsnog contact op te nemen met de leverende winkel.
EP:Klantenservice

Renate 17-04-2021

Online mijn stofzuiger besteld, direct gebeld dat ik 'm af kon halen. Netjes geholpen tot aan het in de auto zetten... zo als het hoort, maar vaak niet meer gebeurt. Fijne ervaring.

Gerard 17-04-2021

Bestelling van inbouwkoelkast online geplaatst. Netjes teruggebeld. Verkoper dacht mee over type en plaatsing. Bezorging en plaatsing precies op afgesproken tijdstip. Netjes uitleg gekregen over het apparaat. Kan EP Boelaars iedereen aanbevelen. Goede service en zeker niet duur.

Miranda 17-04-2021

duidelijke website, bestelling geplaatst en volgende dag werd er al contact opgenomen over wanneer de wasmachine geleverd zou worden.
vrijdag's is de machine geleverd, met 2 personen, snelle aansluiting maar tevens een goede uitleg.

Marian 17-04-2021

Produkten voorraad wordt goed aangegeven
Je wordt op de hoogte gehouden van je online bestelling.
Gewoon goed en duidelijk

Kim 17-04-2021

Mijn bestelling ging via de webshop, duidelijke site. Vervolgens werd ik meteen gebeld over de leverdatum etc. Snel en persoonlijk contact.

Ook de mannen die de levering deden waren vriendelijk.

Ik kan niet anders zeggen dan dat het een goede ervaring was.

Bob Munniksma 17-04-2021

Goede voorlichting
Vriendelijke verkoper
Snelle levering
De vaatwasser is geheel volgens verwachting

Kwast 17-04-2021

Wij kopen ons witgoed altijd bij EP:Mensonides in Harlingen. De service is er geweldig en ze denken met je mee. We hadden een nieuwe tv besteld en werden daarna opgebeld dat ze eventueel ook nog een andere tv hadden die iets goedkoper was, maar met een ingebouwde soundbar. Als we wilden mochten we de bestelling aanpassen.
Nogmaals... geweldige service!

albert brons 17-04-2021

op 6-4 ging mijn inmiddels oud tv kapot, dus dan denk je snel een nieuwe regelen, EP had een scherpe deal die besteld. half uur later wordt je persoonlijk door EP Meppel gebeld met de vraag of ze hem vandaag ook nog kunnen leveren. top dat maakt je als klant blij. Bij het ophangen van de tv aan de beugel bleek dat de schroeven die ik had voor de nieuwe tv te kort waren, 1 belletje naar de EP, en ze lagen kosteloos voor me klaar. al met al top service:)

Thomas 17-04-2021

Super goeie service, besteld en snel geleverd. Vriendelijke bezorger die ook een stapje extra wil zetten voor de klanten!

Dikke aanrader om te bestellen via EP

Nynke Jeltsje 17-04-2021

Mijn vader had onlangs bij deze EP een zweedse wasmachine en droger gekocht. Zijn heel vriendelijk geholpen en hebben uitvoerige informatie gekregen. Ivm covid 19 heb ik nu online besteld en bij de winkel afgehaald. Site werkte prima en kreeg al snel bericht dat mijn aankoop klaar lag.