EP.nl - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over EP.nl.

EP.nl stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 1618 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

Marco blankendaal 30-11-2021

Super snelle levering en een hele duidelijke webshop en natuurlijk het belangrijkste leuke kortingen

Anouk 30-11-2021

Top shop. Super snelle service. Overzichtelijke website en goede acties. Breed assortiment.

Hans 30-11-2021

Het is een bedrijf met geweldig goede service. Bij problemen met een toestel is het maar een dag wachten en de monteur staat bij je binnnen.

Jhr 30-11-2021

Betaalbaar. Alleen jammer dat de levering lang op zich liet wachten. Dat het druk is, is begrijpelijk. Maar ik moest zelf mailen en bellen om achter de levertijd te komen. Uiteindelijk moest ik anderhalf week wachten.
Officiele reactie van EP.nl 01-12-2021

Geachte heer, mevrouw,

Hartelijk dank voor uw bericht. Door de Black Friday drukte zijn helaas veel leveringen vertraagd, hierover ook melding gedaan op onze webshop. Wij zijn hier bij wel afhankelijk van welke bezorgdienst dan ook. Gelet op de drukte doen wij er alles aan om u tijdig te informeren maar helaas is dat door die drukte niet altijd mogelijk.
EP:Klantenservice

Edwin 30-11-2021

Bestelling gedaan voor een besteklade voor vaatwasser, nette prijs, levering via winkel was enige keuze. Geen spijt van, volgende dag gebeld en nog geleverd. Super service.

Josje 30-11-2021

Voor aflevering van de (grote) televisie nam EP eerst persoonlijk contact met mij op. Op de dag van aflevering belde men nog een keer om er zeker van te zijn dat er iemand thuis was. Vervolgens werd hij keurig afgeleverd. Goede persoonlijke "touch"

Raymond 30-11-2021

Zeer goed geholpen.
Vriendelijke verkoper.
Betrouwbaar en eerlijk, kreeg black friday korting op een product waar geen korting op zat.

Anneke 30-11-2021

Eerlijke medewerkers die echt een betrouwbaar advies geven. Goed kuisteren naar hoe en wat je wilt.

Harry v L 30-11-2021

Deze winkel straalt vertrouwen uit door kundig advies en een prettige benadering. De winkel is voor mij de aantrekkelijkste gezien de ligging t.o.v. mijn woonplek.
De site mist n.m.m op sommige knoppen een toelichting cq bevestiging van de genomen actie. Is mij ontschoten welke knoppen dit exact waren, dat houdt u nog van mij tegoed.
Conclusie: een fijn betrouwbare zaak om bij te winkelen.

Danny 30-11-2021

Ik kom vaak in de winkel maar door corona is het wat moeilijker om uit het werk langs te gaan aangezien ze om 17.00 moeten sluiten. De website biedt hier de uitkomst. Producten worden goed omschreven en de reviews van klanten helpen er bij om een keus te maken.

Robert 30-11-2021

De bestelling werd snel en conform afspraak geleverd
Goede prijs en heldere communicatie vanuit EP

RG 30-11-2021

Aardig personeel en een winkel met veel keuze. Heb er vaker wat besteld. Levering is snel en het ophalen is makkelijk.

Vorige week een bestelling geplaatst, ben 20 seconden later teruggebeld door de winkel om een afhaal afspraak te maken.

EP Schalkwijk IJsselstein 30-11-2021

Ik heb mijn product online gekocht. De site was makkelijk en bestellen ging snel.
De volgende dag kreeg ik een mail hoe laat mijn pakketje werd bezorgd.
Zat goed verpakt, nog niet uitgeprobeerd want het is een sinterklaas cadeau.
Ik beveel deze winkel en site zeker aan.

elly beuving 30-11-2021

prima en snel geholpen,goede communicatie over levering.goed gecoel aan overgegehouden

Judith 30-11-2021

Opgegroeid met EP:Beerepoot, als de beste elektronica winkel in Hoorn. Nu ik buiten Hoorn woon en nieuwe spullen nodig heb, was de keuze snel gemaakt om bij EP:Beerepoot te kijken. Tv besteld en ik werd gelijk de volgende dag gebeld voor een bezorgafspraak. Super fijn en snelle service. Heel blij mee!

André Al 30-11-2021

Voor het eerst iets gekocht bij EP. Dat had ik veel eerder moeten doen. Het ging om een vaatwasser. Ik had het op donderdagavond besteld middels de website van EP. De volgende dag netjes een telefoontje gekregen dat het maandag of dinsdag zou worden afgeleverd. De bezorger belde kort daarna wanneer het voor mij het beste uitkwam. Wat een goede service. Maandag stond de vaatwasser al in mijn woning.

L. 30-11-2021

Bestelling is ok en bezorging zoals gepland. Ben zeer tevreden .bestelling via internet ging ook helemaal naar wens.

Monique 30-11-2021

Grote Lg tv besteld ondanks enorme black friday drukte supersnel geleverd. Bovendien biedt EP het pay in 3 systeem aan, geweldige oplossing, renteloos in 3en betalen. Kortom fijne service

Kamst 30-11-2021

Makkelijk bestelbaar, snelle service.
Vriendelijk te woord gestaan omdat de gewenste leverdatum niet mogelijk was.
Samen tot een oplossing gekomen.

Kim 29-11-2021

Ik wilde op Black friday een aankoop doen bij een kleinere keten, ipv bij de grote internet aanbieders. EP had een mooie LG tv in de aanbieding en ik vertrouwde erop dat de tv een Benelux model was ipv een Europees model. Bij de grote internet aanbieders is het vaak de vraag wat voor model je krijgt, omdat die werken met partnerverkopers.

Romy 29-11-2021

Snelle levering, goed geholpen in de winkel! Duidelijke website en groot assortiment

Koper 29-11-2021

Een bestelling geplaatst via de webshop, gebeld door de winkel voor het maken van een afspraak voor het ophalen, kom je op het afgesproken moment, dan zou je denken de bestelling ligt klaar, maar alles is minder waar. Dik een half uur later loop je pas de winkel uit. Mi geen goede service!
Officiele reactie van EP.nl 30-11-2021

Geachte heer, mevrouw,

Hartelijk dank voor uw feedback. Vermoedelijk was het wegens Black Friday enorm druk waardoor zij nog geen kans hebben gezien uw order klaar te leggen. Wij snappen dat dit niet is zoals u wenst, maar ongetwijfeld hebben zij hun uiterste best gedaan.
EP:Klantenservice

Astrid 29-11-2021

Overzichtelijke website. Bestelling was snel binnen. Altijd goede service bij EP.

J.koning 29-11-2021

Koop al mijn huishoudelijke apparaten bij beerepoot. Goede service en altijd goed advies. Ook kwestie van gunnen.

Auke Boersma 29-11-2021

Duidelijke site en goede communicatie.
Zeer tevreden met onze nieuwe aanwinst en ook de aflevering (het plaatsen en installeren van de nieuwe wasmachine én oude retour) ging uitstekend!