EP.nl - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over EP.nl.

EP.nl stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 1658 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

Leen. 22-04-2021

Ondanks het feit dat de geleverde vaatwasser niet na behoren werkte is deze na een kleine discussie opgehaald en het aankoop bedrag teruggestort. Dit hoor je wel eens anders.

Jeffrey Meuwissen 22-04-2021

Fantastische ervaring gehad bij EP, hele vriendelijke medewerkers & service

Wil 22-04-2021

Je bestelling wordt keurig geïnstalleerd en evt. problemen direct opgelost. Fijn om hier te shoppen.

Franklin Stegink 22-04-2021

Ik en mijn vader kopen alles wat te maken heeft met beeld en geluid en wasmachines en wasdrogers altijd bij ep in Elburg.

Personeel zeer klantvriendelijk en weten waarover ze praten.
Het belangrijkste is altijd hoe een winkel omgaat met artikelen die eventueel kapot gaan.

Ook daar is er altijd goede service.

Wij zijn al jaren klant en zolang ze bestaan zullen wij onze spullen daar blijven kopen.

Hanny 22-04-2021

Artikel goed te vinden op de site. Bestelling en levering prima. Helaas werd oude vriezer in eerste instantie niet mee teruggenomen. Nadat ik enkele dagen erna sprak met klantenservice, werd de oude vrieskast alsnog opgehaald. Dus toch nog netjes geregeld.

P.H.Braam 22-04-2021

goede service en vriendelijk persoon aan de telefoon. Goed uitleg gegeven over mijn vraag over garantemogelijkheden.

Leny 22-04-2021

Fantastische service, zoals altijd. De nieuwe tv gebracht, geïnstalleerd en uitgelegd hoe alles werkt. De oude weer meegenomen en het keurig achtergelaten. Zowel bij het uitkiezen van de tv als het installeren nemen ze de tijd voor je!

Jolanda 22-04-2021

Duidelijke webshop, wasmachine werd goed omschreven.
Telefonisch op de hoogte gebracht over de levering. Goede afspraak gemaakt over de levering. Vriendelijk personeel

Jan Veen 21-04-2021

Goede ervaring en netjes en correct behandeld en afspraak is afspraak!
Klantenservice goed bereikbaar en doorverbonden met het juiste fileaal waar ik netjes te woord gestaan werd en ik nog van nodige technische informatie werd voorzien.👌

Jan 21-04-2021

goede product omschrijving en scherpe prijsstelling. Product voldoet aan alle verwachtingen.
Bovendien snelle levering met vriendelijke bezorgers.

Martin 21-04-2021

Snel het juiste product gevonden, eenvoudig af kunnen ronden en de volgende dag al in huis. Top.

Theodoor Visser 21-04-2021

Snel besteld en binnen een uur afhalen. Prima! Na de bestelling werd ik persoonlijk door de winkel gebeld dat het klaarlag.

Richard 21-04-2021

EP heeft me goed op de hoogte gebracht vd levering en altijd vriendelijk te woord gestaan!

Dominique 21-04-2021

Enorm klantvriendelijk personeel en goed advies gekregen voor het kopen van een nieuwe televisie, snel een deal kunnen sluiten dankzij een leuke korting op de gewenste televisie.

Serra 21-04-2021

Ik werd vriendelijk ontvangen. Ik kreeg ongevraagd mooie tips mee. Alles stond zoals afgesproken klaar.

Ploeg 20-04-2021

Telefonisch al heel fijn geholpen toen de wasmachine een foutcode aangaf. Helaas wasmachine overleden maar ook voor de nieuwe machine een snelle levering binnen 48 uur.

C.Staartjes 20-04-2021

Vriendelijke en behulpzame mensen, mijn bestelling prima en snel verzorgd, en bezorgd. Met professionele installatie en uitleg...gewoon Top!

Jan v Lierop 20-04-2021

zeer duidelijke webshop, snel kunnen kiezen wat wij nodig hadden.
Bijschrijving die bij het product zat was summier.
Gelukkig geeft you tube via een filmpje goede uitleg.
Installeren was een fluitje van een cent.

Richard 20-04-2021

EP stond mij zeer vriendelijk te woord en heeft mijn bestellingen zsm verstuurd. Absolute aanrader!

Andre Ooms 20-04-2021

Ik was verbaast over de snelheid van bestellen en correcte levering van mijn nieuwe televisie en een heel mooie prijs, dit was mijn eerste aanschaf bij EP, er volgen er meer.

Han Hoogendoorn 20-04-2021

Wij zochten doelgericht een Dyson Pure Cool en vonden deze bij EP (on line) als gunstigste geprijsd. Binnen een dag stond het gewenste artikel bij ons in de kamer. Maar het liefst winkelen we live in de winkel. Evengoed zeer tevreden.

G.Peters - De Vries 20-04-2021

De shop is erg overzichtelijk. De lokale winkel nam snel contact op om een ophaalafspraak in te plannen.

Schrijver 20-04-2021

Snelle en correcte levering een duidelijke website klantvriendelijk en toegankelijk.

Frank 20-04-2021

Verdaas heeft de service en vriendelijkheid van een ouderwetse witgoedzaak en concurrerende prijzen . Prima zaak!

A.koelman 19-04-2021

Echt super vooral omdat je achteraf kan betalen. we hebbe al eens eerder bij een ander wat besteld maar dan kam het niet of de firma ging failliet en dan waren we het geld kwijt. super snel bezorgd en op het afgesproken tijdstip. het kan dus wel op de mannier zoals de klant wil.