EP.nl - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over EP.nl.

EP.nl stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 1618 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

Kees 24-09-2021

Na de online bestelling op zondag ben ik op maandag meteen gebeld over de levering. Deze is woensdag gedaan.
Duidelijke communicatie en nagekomen afspraken.

Daisy 24-09-2021

Super service! Fijne winkel! Goed persoonlijk contact met mij als klant. Zeer mooie, kwalitatieve producten!

Annick & Theo 24-09-2021

Na jaren goed dienstgedaan te hebben heeft een storing in de printplaat van onze 10 jaar oude ETNA vaatwasser ervoor gezorgd dat wij op zoek gingen naar een andere vaatwasser. In eerste instantie ging onze zoektocht naar een merk van Duitse origine. Echter door de lange levertijden in verband met de chiptekorten zijn wij verder gaan kijken. Na de vele goede ervaringen die wij online over BEKO gelezen hebben, zijn wij op zoek gegaan en bij EP Rickelman te Boxtel was er een mooie aanbieding. We zijn goed voorgelicht. Tevens was de vaatwasser snel leverbaar.
Na een keurige levering (vooraf even gebeld om af te stemmen, snelle installatie én het verpakkingsmateriaal werd meegenomen) hebben wij de vaatwasser tot tevredenheid in gebruik genomen.

Kaya 23-09-2021

Bij Kuik zit je altijd goed. Goede service en kwaliteit, zowel bij bezorgen als afhalen.

Corinne 23-09-2021

Prettige en heldere website met duidelijke stappen in bestellen en status van de order. Bezorging aan huis werd telefonisch prettig afgestemd en snelle service door vriendelijk eigen personeel!

Kruif 23-09-2021

Perfecte website, communicatie, behandeling en bezorging van bestelde produkt

Fam Gielen 22-09-2021

Winkel/webshop zeer goede ervaring mee. Wordt altijd goed geholpen en als er iets is staat men gelijk voor je klaar. Al veel gekocht hier zoals 4x tv, wasmachine, wasdroger etc. Service en kwaliteit helemaal top.

EP:Tummers Tegelen 22-09-2021

Deskundig personeel, dat ons goed heeft geïnformeerd over de vrieskast, die we uiteindelijk hebben gekocht.

Arjen 22-09-2021

Moest achteraan mailen voor een bestelling die volgens de website binnen 1-2 dagen geleverd kon worden. Na 5 werkdagen nog niks gehoord te hebben en wat mails hebben ze dit opgepakt en daadwerkelijk snel en ok geleverd.
Officiele reactie van EP.nl 23-09-2021

Geachte heer,
Hartelijk dank voor uw feedback. Ik wil u vriendelijk verzoeken de klantenservice een mail te sturen en uw ordernummer of postcode daarin te vermelden. Ik kijk dan graag na waar een en ander lijkt te zijn misgegaan.
EP:Klantenservice

Schouten 22-09-2021

Model wasmachine Miele was niet meer te krijgen. Toen een ander alternatief wel Miele ,maar uit de winkel. En konden hem direct ophalen. Helemaal top geregeld 👍🏻.

Marja Boeyen 22-09-2021

Het is een bedrijf die zich inzet voor mensen met een klein budget. Ik heb mijn koelkast gekregen op een zaterdag, Hij heeft mijn (leen) koelkast uit mijn keuken gehaald in de nieuwe neer gezet. De man was heel behulpzaam. Ik ben dan ook zeer tevreden over het bedrijf.

Sandra 22-09-2021

Ik vond zeker in deze tijden hier gelukkig een service waarbij de klant nog warm en hartelijk wordt geholpen en je het gevoel hebt dat je gewoon rustig alles kunt vragen erg hartelijke mensen en snelle bezorging bedankt

J lodders 22-09-2021

Eerlijke en vlotte correcte bediening zeggen het en doen het. Ook prijs techniech kunnen ze koncureren met een ieder.

Jeroen 21-09-2021

Snelle service, terugkoppeling op vragen en prima afgeleverd op de tweede verdieping :-)

H.J. 20-09-2021

Duidelijke overzichtelijke website. En in de winkel vriendelijk en deskundig personeel.

Yvonne Wester 20-09-2021

Altijd prettig shoppen bij EP. Goede en snelle service en vriendelijke medewerkers zowel in de winkel als bij de klantenservice

Tineke Admiraal 20-09-2021

Bedrijf nam onmiddellijk na onze bestelling contact op om afspraken te maken omtrent de levering. Toen er problemen waren met het instellen van de bewuste TV. Was de firma bereid om langs te komen om te helpen. Uiteindelijk was dat niet nodig maar het was een gerustellend idee dat die mogelijkheid er was. Dus een fijne zaak

Marian 20-09-2021

Hebben online gekocht
Kort geleden nog 2 artikelen
Een snelle leverring, voldoende informatie, aangevuld door persoonlijk contact, met eigenaar van de winkel
Kopen het liefst bij een zelfstandige winkelier.

2 artikelen gekocht, een was machine en een oven
De 6 sept en de 13de de oven

Elise 20-09-2021

Snelle reactie op mijn online bestelling/ goede afspraken kunnen maken die ook nagekomen worden/ vriendelijk en behulpzaam personeel.

Marcel 19-09-2021

Via google terecht gekomen op de site van EP. Duidelijke site met goede informatie over producten. Na plaatsen van bestelling goede communicatie. Van te voren netjes gebeld over datum van bestelling en op de dag van levering een keurige mail ontvangen waarin het tijdstip van de levering vermeld stond. Dit was bijna op de minuut nauwkeurig. De bezorger heeft mij vervolgens geholpen om het pakket in de schuur te zetten. Kortom, zeer tevreden over aankoop en service!

Van Grinsven 19-09-2021

Snelle levering ,
Scherpe aanbiedingen!
Gaan nog oriënteren voor een andere tv.

Jan Stalenburg 19-09-2021

Mooie overzichtelijke winkel en erg vriendelijk personeel. Het was de eerste keer dat ik er iets kocht en zeer tevreden over het totaal plaatje. Chapeau!

Bos 19-09-2021

Fijne winkel met goede deskundige service. De prijzen zijn goed. En wordt snel geleverd.

Harold 18-09-2021

Zeer vriendelijke personeel 👍👍👍👍👍👍👍👍👍 snelle service en netjes thuis afgeleverd

Ruud 18-09-2021

Het artikel hebben we online besteld en het werd perfect geleverd binnen de beloofde termijn. Apparaat voldoet aan de kwaliteitsbeschrijving.