EP.nl - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over EP.nl.

EP.nl stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 1625 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

Yo 16-11-2021

Via de site bestel met de optie: morgen leveren.
Daar ik niets hoorde, contact opgenomen met E.P. Toon Bergmans.
Werd meteen nagekeken, en bij hen stond in het systeem: over 2 weken leveren.
Zij stelde alles in het werk dat de koelkast, 2 dagen later thuis geleverd werd! Top!

Elim 15-11-2021

Service als altijd. Daarom ook besteld bij EP Kuik. Wij kopen alles bij Kuik in Hollandscheveld. Deze ronde weinig tijd daarom online besteld

Kitty 15-11-2021

Online nieuwe Bosch wasmachine besteld. Paar uur later al gebeld voor plaatsingsafspraak. Het is dat ik moest werken de volgende dag anders had hij binnen 24 uur al geplaatst geweest. Maar binne 48 uur is alsnog supersnel. Vriendelijke/correcte monteurs die de wasmachine geleverd en geplaatst hebben.

Lies Sangers 15-11-2021

Duidelijk overzichtlijke site om makkelijk een bestelling te plaatsen. Daarnaast werd er vervolgens duidelijk gecommuniceerd door de leverancier en de afspraak werd keurig nagekomen.

Johan 15-11-2021

Online besteld en ik ben een dag later netjes opgebeld dat ze het product nog op voorraad hadden.
Ik kon hem dezelfde middag nog ophalen.

C 15-11-2021

Goede site om te bestellen, duidelijk en prima prijzen! Onze wasdroger was zelfs goedkoper dan bij elke andere grote firma's . Uitstekende service. Keurige vriendelijke bezorger die alles tot in de puntjes achterliet! Perfect ! En snelle levering ook!

Zijlstra 15-11-2021

Eenvoudige online bestelling en prima uitgeleverd door EP Mensonides te Harlingen. Flexibel in planning en keurige plaatsing.

Marcel O 15-11-2021

Ik wilde een grotere TV, omdat dit ook wel kan in mijn woonkamer. Na wat "gegoogle" naar de laagste prijs, kwam ook EP Tol in IJmuiden (mijn eigen woonplaats) in beeld. Bovendien ook met een prima prijs. Nu ken ik de uitstekende reputatie van EP Tol, daar ik geboren en getogen ben in IJmuiden, dus was voor mij de keuze simpel.
Ook heel fijn was dat je dan ook daadwerkelijk een belletje krijgt, vanuit het IJmuidense filiaal, over de detail mbt de bezorging. Kortom TOP!!!

Zuideinde, Meppel 15-11-2021

Snelle en professionele ondersteuning, persoonlijke touch, snelle levering.

Karin 15-11-2021

Eerder geleverd dan verwacht, netjes overleg qua tijd en mogelijkheden. Bij aflevering nog tips en evt hulp/advies aangeboden gekregen. Top

Sjors 15-11-2021

Mijn product zou de volgende dag in huis zijn. Nu ben ik bijna een week verder, en ik wacht nog steeds op de levering (ik kan dus ook niet koken nu). Ik ben intussen al een keer om 6:30 opgestaan 's ochtends omdat mijn product dan geleverd zou worden. Ook is het blijkbaar niet goed doorgegeven dat ik 2 hoog woon en betaal voor de optie om hem te bezorgen in de woning. Misschien morgen meer geluk?
Officiele reactie van EP.nl 15-11-2021

Geachte heer T,

Hartelijk dank voor uw feedback. Helaas is hier een behoorlijke communicatiefout geweest tussen onze logistieke partner en het installatiebedrijf dat zij inhuren om u te beleveren. Naar ik begrijp zojuist van de installateur is met u hedenochtend een afspraak gemaakt voor levering morgen. Uiteraard onze welgemeende excuses voor deze zeker niet gewenste vertraging!
EP:Klantenservice

Van schie 15-11-2021

Super blij met het het inductie fornuis.
Snelle afhandeling en super snelle levering.
Echt top .
Raad dit bedrijf zeker aan.

Irene 15-11-2021

Vriendelijk en behulpzaam personeel en als er iets is gaan ze er meteen achteraan of gaan bellen voor je. En nemen dat weer contact met je op.

Yang 15-11-2021

Product goed kwaliteit, snel opleveren, prijs voor waarde redelijk. Zeker aanraden

Ivonne 14-11-2021

De site is zeer duidelijk. Bestellen makkelijk te doen. Je krijgt vrijwel meteen een bevestiging van je bestelling. Er word kontakt met je op genomen. En wat ik ook zeer waardeerde is, dat ze even een mail gestuurd hebben naar mij, omdat het telf nummer niet juist was. Ik had per ongeluk 2 cijfers verwisseld. Daarna telf kontakt een afspraak gemaakt en precies op de af gesproken tijd werd de vriezer geleverd. Echt top. Een echte aanrader en voor mij een rede om de volgende keer weer bij hun iets te bestellen.

ronand 14-11-2021

een ruimen winkel en ze een goeden webshop en de prijzen zijn oké en een goeden service

Tim 14-11-2021

Snelle levering na persoonlijk contact, netjes gebracht en geinstalleerd!
Dank voor de nette afhandeling!

Lucas 14-11-2021

Ik had een nieuwe koelkast Siemens KI41REDD0 iQ500 besteld, de oude bleef maar door draaien en begon te vriezen.
Makkelijk bestellen op de website en duidelijke uitleg.
Na de bestelling wordt je gebeld voor afleverdag, mocht het voorstel niet uitkomen kun je een andere dag afspreken.
Op de dag van aflevering wordt je smorgens bericht welk tijdvak het wordt afgeleverd. in mijn geval tussen 10 en 12.15 uur, maar de chauffeur was stipt 10 uur al aanwezig. Oude appraat retour geen probleem. Zelfs nog even geduld en hulp om mee te tillen uit de inbouwkast. Controle op de levering, eventuele zichtbare transportschade, maar nee niet noemenswaardig, direct uitgepakt (dat moet je dus wel zelf doen en is verstandig als de chauffeur er nog is) en apparaat ook bekeken. Perfect.
Dus inbouwen en draaien maar, deze is lekker stil en sluit zeer goed, moet wel even wennen de oude ging de deur misschien wel te makkelijk open en dicht.

Tina 13-11-2021

Product was precies wat ik verwachte
Mooi kapje...schijnt gezellig.
Snelle service.

Elisa1068 13-11-2021

Zeer snel service en goede communicatie, uitleg van het product en is goed bevallen de online service/aankoop

Danny 13-11-2021

Prima communicatie over tijdstip van installatie. Vervolgens werd onze nieuwe inbouwoven snel en vakkundig geplaatst. Wij zijn supertevreden over de service van EP Bunschoten!

Nelly 12-11-2021

Eerst vakkundig geholpen aan de telefoon door een medewerkster van de fysieke winkel en door haar door verwezen naar de webshop om zo het artikel sneller in huis te hebben. Fijne webshop en snelle levering, dus de volgende dag alweer kunnen strijken met mijn nieuwe stoomgenerator

S D Sneek 12-11-2021

Mooie duidelijke webwinkel, met goede aanbiedingen . Mooie acties. Ruime keuze. Supersnelle afwikkeling, nette aflevering.

Kirsten 12-11-2021

Bestellen op de site ging prima. Keurig gebeld met keuze wanneer te leveren. Levering ging ook prima, nette chauffeur en erg behulpzaam. Tevens op tijd (volgens de app met track)

B. de With 12-11-2021

Bestelling plaatsen ging vrij snel. Betalen in3 was voor deze aankoop wel wenselijk en mogelijk. Levering zeer netjes, echter wel 2 dagen eerder dan aangegeven. Zonder moeite werd het oude apparaat meegenomen. Tevreden over het totaal plaatje.