EP.nl - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over EP.nl.

EP.nl stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 1651 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

A.N.de Man 10-03-2021

Ben uitstekend geholpen,goed te woord gestaan,ze nemen in ieder geval tijd voor jou met advies geven over alle apparaten waar je om vraagt.

Lizanne 10-03-2021

EP shop vind ik zoals ik al eerder heb vermeld een super fijne winkel!
Bezorgen snel en het kontakt is ook helemaal top!

T.S.M. van Dijk 10-03-2021

"Live shoppen" was er niet bij, voor mij. Dus, nadat ik bij een coole internetshop mijn voorkeuren voor mijn kijk ervaring had getest heb ik "mijn voorkeur" bij EP besteld. Per telefoon werd er contact met mij gezocht voor het maken van een afspraak, mede ook omdat de tv ook "opgehangen" moest worden. De volgende dag al kwam zo'n mannetje met mijn nieuwe tv én de benodigde schroevendraaiers om 'm op te hangen. Cool gewoon.

Ramon Bos 10-03-2021

Persoonlijk contact, goed advies en zeer snelle levering. Levering door lokale vestiging bevalt goed. Product voldoet aan de verwachtingen.

Krisz 10-03-2021

zeer goede service altijd, ik koop mijn spullen al heel wat jaren bij Ep Hoorn top winkel 👍

Simon 10-03-2021

Alles stond al netjes gereed voor je. Petje af voor de verkopers in deze moeilijk vervelende periode.

Hayo 10-03-2021

Prima zoekfunctie. Snelle levering ondanks de Corona. Afhandelen van betaling zou van mij eenvoudiger en sneller mogen. Verder prima 👍🏼
Officiele reactie van EP.nl 10-03-2021

Geachte heer,
Hartelijk dank voor uw feedback. Mag ik u vragen wat u bedoelt met afhandelen van betaling? Heeft u het over de keuzes op onze webshop? Graag ontvang ik van u een mail, wellicht kan ik een en ander toelichten? U kunt mailen naar: klantenservice@ep.nl.
EP:Klantenservice

William keupink 10-03-2021

Super geholpen en uitstekende service!
TOP
Mooie overzichtelijke winkel.
Ervaren personeel.

Karin uit de Fles 09-03-2021

EP Elburg
Medewerkers zijn erg vriendelijk, eerlijk in hun advies en over de producten. Service is goed. Er wordt ook netjes aan de afspraken gehouden. Daarom kopen wij onze electtonica en witgoed graag bij EP Elburg.
Karin uit de Fles

J. Bakker 09-03-2021

Online geshopt, duidelijke website, mooie aanbiedingen en Ep heeft fysieke winkels bij ons in de buurt wat ik ook zeker belangrijk vindt. Maar nu in corona tijd is online toch een extra gemak met dezelfde service als in de winkel. S morgens besteld en s middag al geleverd Top!

F. Mulder 09-03-2021

De webshop is zeer overzichtelijk en duidelijk! En de levering aan huis was al binnen 1 dag! Dus ik ben zeer tevreden

Jan 09-03-2021

Online besteld bij een lokale ondernemer. Netjes geleverd na telefonisch overleg. Oude apparaat meegenomen ter recycling.

H.Slomp 09-03-2021

makkelijk bestellen van producten en thuis te betalen en aan gesloten goede surfers.

Kristian 09-03-2021

Snelle, nette reactie op bezorging. Datum ingepland. Netjes het verpakkingsmateriaal meegenomen en de diepvries op de plek gezet

Co 09-03-2021

Snel en simpel top dus. Keurig afgeleverd en oude meegenomen.. alles werkt.

Bets van Rossum 09-03-2021

Goede levering oude mee retour makkelijk bestellen via de mail .deze winkel word wel aan bevolen.

Monika 09-03-2021

Mijn wasmachine was onverwachts stuk gegaan. Gekeken op andere sites.Via via bij jullie een wasmachine Samsung Eco Bubble gekocht en het feit dat het in 3 termijnen betaald mocht worden gaf voor mij de doorslag. Erg blij met de service, aansluiten vd de wasmachine en het meenemen vd oude wasmachine. Ik ben superblij met de wasmachine. Kan geen minpunten bedenken!

Faatje 09-03-2021

Ik heb laatst een gasfornuis met elektrische oven gekocht en ik werd netjes meteen geïnformeerd wanneer, tijd en op welke dag het fornuis word bezorgd! Bezorger was zeer vriendelijk!
Als ik weer wat wilt kopen zal ik zeker weer bij EP bestellen!

ed 09-03-2021

Snelle levering tegen goede prijs geen klachten mooie site overzichtelijk veel produkten

Sevda 09-03-2021

Ik had een vaatwasser besteld bij EP.
Ben heel snel gebeld over de levertijd en dag. Deze is netjes bezorgd.
Het fijne aan EP is dat je in termijnen kan betalen en ze jou maandelijks een bericht sturen dat je je termijn bedrag niet moet vergeten.
Bedankt EP en tot snel met de volgende bestelling.

Antoon kuijpers 09-03-2021

Klant vriendelijk en snelle levering.
Goede communicatie en perfecte service

Desiree just 09-03-2021

Uitstekende service er wordt goed meegedacht en eerlijk advies bezorging op afspraak na een telefoontje dus je hoeft niet te zitten wachten

Zuma 09-03-2021

Goede leveringsvoorwaarden! Zware Miele wasmachine naar zolder gedragen en aangesloten. De oude zware Miele meegenomen. Heel erg fijn!

xander. 08-03-2021

Duidelijke webshop, artikel werd goed verzorgd en geinstalleerd met duidelijke uitleg.

Karel 08-03-2021

Een eerste kennismaking met EP. Kende ze niet. Zicht een artikel dat bij andere aanbieders uitverkocht was. EP had het, in een winkel. Unieke combinatie webshop + winkelvoorraad. Artikel was scherp geprijsd en werd keurig voor me gereserveerd zonder aanbetaling en ik kon afhalen op afgesproken moment. Jammer dat de pinbon niet geprint kon worden (printer defect), maar de factuur met een handtekening was ook goed.