EP.nl - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over EP.nl.

EP.nl stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 1647 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

Busra 20-09-2022

Artikel was erg goed verpakt. 2 aardige heren hebben het netjes snel bezorgt. Ruim half uurtje van te voren netjes gebeld dat ze onderweg waren.

Sjoerd 20-09-2022

Snelle levering voor een goede prijs.
Netjes gebeld, en per mail op de hoogte gehouden over de levering.

Joeke 20-09-2022

Beloofd is beloofd. Zoals omschreven voor de aanschaf. Zeer stille motor en de zuigkracht is geweldig.

Joost 20-09-2022

Bestellen via website ging niet helemaal naar behoren. Ik moest nabellen om uiteindelijk mijn product geleverd te krijgen.

Nathaly 20-09-2022

Super een dikke 10 ..
Netjes gewerkt vriendelijke jonge mannen top!!
Ook erg fijn dat ze het uitpakken en in elkaar zetten en het karton en plastic weer mee nemen

Luuk 20-09-2022

Bestelling na 20:00 geplaatst, snel verwerkt en direct de volgende dag alsnog binnen. Alles klopt en is netjes geleverd.

Van Mook 20-09-2022

Kan niet anders zeggen dat het een super bedrijf is! Snelle bezorging maar ook de bezorgers zijn helemaal top! Mijn bejaarde moeder heel netjes geholpen om de koelkast op zijn plaats te zetten en zelfs uit te pakken voor haar. Bij vragen staan ze je meteen vriendelijke te woord niks is ze te veel.

Suzanne 19-09-2022

Ep maakt op de website valse beloften zoals dat de stofzuiger die ik bestelde vanuit magazijn leverbaar zou zijn, nou helaas niets van waar .heb 1,5 week langer moeten wachten terwijl de stofzuiger op andere sites goedkoper werd aangeboden maar ik bereid was extra te betalen voor snelle levering ,toen ik daar over belde was het onmacht voor Ep en jammer voor mij. Moest gewoon wachten dus slechte service en slechte communicatie!
Officiele reactie van EP.nl 20-09-2022

Geachte mevrouw,
Hartelijk dank voor uw feedback. Mag ik u vooral uitnodigen om de klantenservice een mail te sturen met vermelding van uw ordernummer zodat wij daarop kunnen reageren en kijken wat er in uw geval is mis gegaan.
EP:Klantenservice

Marga 19-09-2022

Op internet vriezer gekocht die door deze winkel werd geleverd. Heel fijn gewoon telefonisch contact over de verwachte levering. Kwam nog sneller dan verwacht en ook weer telefoontje om afspraak te maken voor leveren. Op afgesproken dag goed contact over tijd. Vriezer keurig in de schuur gezet door chauffeur. ECHT GOEDE SERVICE!!

Thérèse van Duijvenbode 19-09-2022

Prima site, onze vriezer werdt ook netjes in de schuur gezet.. vriendelijk personeel 👌👌

Frank 19-09-2022

Kon binnen een uur mijn bestelling ophalen al stond er bij bestellen dat het pas de volgende dag kon. De medewerker die mij te woord stond was zeer behulpzaam en hielp met mijn aankoop naar mijn auto brengen. Zeker aan te raden!

Kruif 19-09-2022

Prima bedrijf, goede en snelle en tijdige behandeling en afhandeling van een website bestelling. Mooie en goede website
Ook aflevering en installatie inductieplaat perfect gedaan.

Frank 19-09-2022

Goede prijs. Snel geleverd, keurig op tijd. Alles prima in orde. Alles naar verwachting.

Linda 19-09-2022

Online geshopt bij EP omdat op zondagmiddag mijn wasmachine ermee stopte... Meteen besteld en ik kon kiezen, dinsdag of woensdag bezorgde. Dat werd woensdag en keurig op tijd werd de wasmachine bezorgd en de oude meegenomen.

B 18-09-2022

Allereerst begint de misleiding met gratis thuisbezorgd. Je betaald 30 euro extra om het apparaat op de gewenste plek te krijgen! Vandaag besteld morgen in huis! Ook een drama. De bezorging werd uitbesteed aan derden. We hebben 1.5 week moeten wachten op een nieuwe koelkast. Dit alles omdat de bezorgdienst het niet goed op de rit heeft. Uitleg of een korte instructie zat er bij bezorging ook niet bij, "dat moesten we zelf maar uitzoeken". De klantenservice was wel begripvol en behulpzaam, maja! Als het nou om een stofzuiger ging had het ook niet veel uitgemaakt. Indien je op korte termijn iets nodig hebt, vooral niet bij EP bestellen!
Officiele reactie van EP.nl 20-09-2022

Geachte heer/mevrouw,
Hartelijk dank voor uw feedback. EP levert inderdaad gratis vanaf € 49,95. U heeft gekozen voor een extra dienst waarvoor wij inderdaad een vergoeding vragen. Ik begrijp uit u bericht dat dit niet niet geheel naar wens is verlopen. Mag ik u vragen om de klantenservice een mail te sturen, met uw ordernummer zodat wij
kunnen kijken wat er in uw geval is mis gegaan.
EP:Klantenservice

EP:Klantenservi

Yvonne12 18-09-2022

Alles top snelle service netjes thuis geleverd binnen een paar dagen super

NW 18-09-2022

Snelle en prettige service via de website en een hele snelle levering, Top!!

LiavdB. 18-09-2022

Elgo Eethen. Op 09.10 uur was ik in de winkel en een uur later stond de tv al op zijn plek. Nog een uurtje later was hij door Elgo ge-installeerd.
Superservice!

Meray 18-09-2022

Ik raad jullie aan!! Ik ben zeer tevreden van kwaliteit van product en bezorgen. Dankuwel!

M. Schelfhout 18-09-2022

Afgelopen week verhuisd. Een vriezer kan dan natuurlijk niet ontbreken. Hij zou al redelijk snel geleverd worden maar al snel kregen we een telefoontje dat ze hem eerder binnen hadden dan verwacht. Het was voor EP dus ook geen probleem om hem eerder te leveren!

We werden netjes gebeld of het mogelijk was hem eerder te leveren en de vriezer is dan ook binnen een halfuur geleverd na het telefoontje.

Top!

Milan 18-09-2022

Online wasdroger besteld, vlot geleverd en goede duidelijke uitleg en installatie. Zeer tevreden

John 18-09-2022

Na de bestelling werd ik netjes opgebeld om de bestelling door te nemen of alles klopte. De levering werd tijdig aangemeld en is netjes uitgevoerd.

Berend 18-09-2022

Deskundig en vriendelijk personeel.
Voldoende assortiment.
Ruime keuze. Overzichtelijke winkel.

Monique 18-09-2022

Gebruiksvriendelijk site. Wij hadden een droger gekocht die helaas toch niet op voorraad was. Winkel heeft meteen netjes gebeld om de mogelijkheden te bespreken. Dag erna stond er netjes een droger.

Thea van de Camp 17-09-2022

Ik vond de afhandeling perfect, hele goede service. Ik ben super tevreden. Ik zal jullie zeker aanbevelen en als ik zelf weer iets nodig heb, kom ik zeker weer bij jullie. Dankuwel!