EP.nl - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over EP.nl.

EP.nl stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 1578 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

Robert 03-10-2022

Was de enige shop de het artikel wat ik wilde hebben kon leveren snel en op tijd

Nunda 03-10-2022

Ben zeer tevreden over de orderafhandeling van EP.NL. vrijwel meteen na de bestelling ben ik gecontacteerd en de order bevestigd.
De gewenste levertijd was ook gegarandeerd en de stipte levering uitgevoerd. Ik 1 woord TOP

Ron Karssing 03-10-2022

Een winkel die erg klantvriendelijk is.
Goede informatie en nemen de tijd om de klant te helpen.
Betrouwbare winkel.
Goede en snelle service

Mireille 03-10-2022

Wasdroger besteld vond het spannend via internet. Thuis bezorgd geplaatst en aangesloten.

Marieke 03-10-2022

Makkelijke en duidelijke website, de wasmachine is snel geleverd en de bezorger was erg behulpzaam en vriendelijk. Wij gaan hier in de toekomst zeker weer naartoe!

Robert 02-10-2022

Sneller geleverd dan ik betalen kon, juiste producten goed verpakt en omschrijving klopt precies

Niels 02-10-2022

Duidelijke site, goede en snelle levering. Product bleek toch niet op voorraad maar uiteindelijk toch nog een dag eerder dan verwacht geleverd.

S. 02-10-2022

Ongelooflijk onvriendelijke en totaal niet behulpzame bezorger. Wilde apparaat achter de voordeur plaatsen en schoof het vervolgens met grote tegenzin nog naar de bijkeuken

Ann 02-10-2022

Ik had een wasmachine van Whirlpool besteld, echter bleek deze toch niet op voorraad te zijn, enkel nog het showmodel. Om teleurstelling tegen te gaan kreeg ik meteen telefonisch alternatieven geboden waar dezelfde prijs voor mocht blijven staan. Morgen komt de wasmachine binnen, ik kan niet wachten.

Paul 02-10-2022

Wasmachine en daarna nog koelkast besteld. Aardige bezorgers en je weet waar je aan toe bent en hoe laat ze komen end

Wat houdt dat in? 02-10-2022

Snelle levering, scherpe prijzen, goede monteur voor aansluiten, makkelijk achteraf betalen.

Frank 02-10-2022

Waarom een zes, had in een aanbieding een prachtige nieuwe AEG wasdroger besteld. Op de EP site waren deze overal voorradig tegen een prachtige prijs. Echter op de dag van bezorging werd ik gebeld dat deze machine niet leverbaar was en pas over enkele weken weer te leverbaar zou zijn. Had net mijn oude droger door de kringloopwinkel laten ophalen, die overigens nog prima werkt maar vanwege het energieverbruik werd vervangen. Daar zit je dan zonder droger.
De medewerker van EP was hier wel begaand mee en heeft nog geprobeerd de droger toch te kunnen leveren echter deze pogingen waren vruchteloos. Ik kon van hen een tijdelijke droger krijgen totdat de gewenste droger weer geleverd kon worden of kon een nieuwe AEG droger krijgen die nagenoeg dezelfde specificities had alleen 1db meer geluid maakte en een condensatie-klasse B in plaats van condensatie-klasse A, deze machine kreeg ik voor de zelfde aanbiedingsprijs. Deze machine was in de folder en op internet c.a. 50 euro goedkoper dan de bestelde en op voorraad in de winkel dus direct leverbaar.
Had in eerste instantie voor de leen machine (zeer goede Miele warmtepomp droger) gekozen maar na overleg met mijn vrouw toch voor de nieuwe AEG (9000 serie) gegaan omdat de specificaties zo dicht op het duurdere type lag.
De machine was dezelfde dag geleverd en werkt perfect.
De medewerker van de winkel was zeer begaan en probeerde er alles aan te doen om tot een tevreden oplossing te komen.

De aanbieding was van de beste uit de test van de consumentenbond en er was een run op deze aanbieding in de winkel en online. Daar was het ook misgegaan bij de bestelling, er was iemand die de gehele voorraad bij AEG had opgekocht aldus de medewerker/winkelmanager.

Toch blij met de geleverde machine, die werkt geweldig.

A.w.HUIS IN T VELD 02-10-2022

Vriendelijk personeel,alles keurig geplaatst,goed advies en netjes de oude vaatwasser mee genomen

Hegger 01-10-2022

Goede voorlichting, en vriendelijke bejegening. Vakkundig en gedegen personeel.
Winkel is in de buurt dus makkelijk te bereiken.

Miranda 01-10-2022

Vind het een super winkel snelle service snelle levering en vriendelijk personeel

Spijk 01-10-2022

Zuinige wasdroger aangeschaft. Kon eerst niet geleverd worden omdat het niet op voorraad was. De volgende dag werd ik gebeld dat het artikel snel geleverd kon worden. Vervolgens ging het vlot en volgens afspraak. Ik ben tevreden.

Van asperen 01-10-2022

Mijn vader had voor deze shop gekozen. Prima service . Product tot in de woonkamer geleverd.
Heel vriendelijke bezorger.

Stigter 01-10-2022

Wasmachine op maandag besteld. Zou dinsdag worden geleverd. Helaas ging er daarna van alles mis. Hij bleek toch niet op voorraad in de winkel. En daarna ging het mis bij de bezorger. Jammer dat ik steeds zelf moest bellen over de stand van zaken want ik hoorde verder niets. Uiteindelijk is de wasmachine pas zaterdag bezorgd. Dat verliep overigens keurig.

I.Dijkstra 01-10-2022

Ondanks een lange levertijd heeft EP-Dokkum ons goed op de hoogte gehouden.
Bij binnenkomst werd de kookplaat heel snel bezorgd.

Jan Kiers 30-09-2022

Super snelle service en goed advies
En de prijs was ook zeker doorslaggevend

JH 30-09-2022

Je krijgt echt waar voor je geld en de bezorger is hartstikke aardig. Ik had betaald voor begane grond bezorging om hem zelf vervolgens te tillen naar de eerste verdieping, maar de bezorger heeft alsnog geholpen om de TV te tillen. De TV is top kwaliteit. Heel erg bedankt EP!

Hennt 30-09-2022

Deskundige en eerlijke advisering bij aankoop van een koel-vriescombinatie. Gratis thuisbezorg binnen 5 dagen tot in de kelder.

Fam Eissens 30-09-2022

Duidelijke site. Makkelijke afhandeling.
Via de plaatselijke EP.... netjes gebeld en vriendelijk te woord gestaan over de aflevering.
Aflevering op afgesproken tijd.

EP ELBURG 30-09-2022

Zeer klant vriendelijk, en gemakkelijk in termijnen, ruim assortiment, voor ieder wat Wills.

Nick 30-09-2022

Goede ervaringen mee. Goed bereikbaar en meteen duidelijk antwoord op je vraag.