EP.nl - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over EP.nl.

EP.nl stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 1646 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

Scheutjens 27-11-2022

Fijne winkel met goede service.

Levering vanuit het centraal magazijn zeer goed

Si 27-11-2022

Mijn ervaring is dat de website duidelijk is en dat alle informatie makkelijk is te vinden. De klantenservice denkt mee en heeft er voor gezorgd dat de wasmachine snel geleverd kon worden.

Wilma 27-11-2022

Besteld de volgende dag gelijk geleverd en ook nog is mogelijk in termijnen ideaal zeer zeer tevreden

Wilma 27-11-2022

Marian 26-11-2022

Altijd goed geholpen in de winkel, vandaar op de site besteld, omdat het niet duidelijk was wanneer we het af konden halen in de winkel wat onze voorkeur heeft, toch maar met de pakketdienst laten komen.

Jelsma 26-11-2022

Tv online gekocht, we werden dezelfde dag nog gebeld me5 de vraag wanneer de tv afgeleverd kon worden. Heel netjes. De volgende dag al de tv in huis. Snelle en nette levering.

Wendy 26-11-2022

De tv was heel snel geleverd. Goede communicatie vanuit de webshop. Vriendelijke bezorgers.

Jakob 26-11-2022

Hele goede winkel, werknemers nemen de tijd voor je en geven objectief advies. Daarnaast doen ze nooit moeilijk als je iets wil ruilen of laten repareren. Echt een aanrader

Sonja 26-11-2022

Heb al verschillende keren bij dit bedrijf gekocht en iedere keer zeer vriendelijk en snel geholpen.

Charlotte 26-11-2022

Bestelling kwam keurig op tijd. Tv ook prima. Contact met klantenservice echter hopeloos. Gebeld en gemaild maar nog steeds geen antwoord op vraag.

Leonie 26-11-2022

Echt top! De televisie werd geleverd op dezelfde dag als we ‘m besteld hadden. We werden gebeld of het ook diezelfde middag afgeleverd kon worden. Tv was gecontroleerd, netjes verpakt en heel gemakkelijk aan te sluiten.

J.C. Schalk 26-11-2022

Totaal verkeerd product geleverd en vervolgens iets anders opgestuurd wat niet besteld was met vermelding dat product niet meer te bestellen was.
Officiele reactie van EP.nl 28-11-2022

Beste heer/mevrouw,

Hartelijk dank voor je review.

Allereerst onze excuses dat je een verkeerd artikel hebt ontvangen. Waar gewerkt wordt vallen spaanders... Wij willen er wel alles aan doen om een door onze gemaakte fout op te lossen.
Zou je een e-mail willen sturen naar klantenservice@ep.nl met daarbij vermeldt jouw ordernummer en een kopie van jouw review?

Nogmaals excuses en ik zie je reactie graag tegemoet.

Gert-Jan
Team EP.nl klantenservice

Wim 26-11-2022

Gemakkelijk via de websait kunnen winkelen. Ook de aangegeven leverdag was een succes.

Herman ploeg 26-11-2022

Geweldig winkel in schagen helpen je goed denken oplossings gericht geen koopdruk ervaren kom er graag terug

Dave 26-11-2022

Na mijn zoektocht naar een vervangende tv, foldertje in de bus en de keuze gemaakt voor een LG G265. Bestellen ging makkelijk en snel, de volgende ochtend stond de chauffeur al op de bel te drukken. Mijn god wat een doos, helaas wel 2 gaten door beschadiging in het midden van de doos, de chauffeur heeft het keurig gemeld en foto’s gemaakt van de beschadigingen en direct gemeld, dit zal vast wel goedkomen, straks met wat hulptroepen uitpakken en ophangen.

Patricia Mantel 26-11-2022

Zeer vriendelijk personeel, en een ruime keuze van het assortiment. Bezorging was keurig, twee vriendelijk heren! Door klein fabrieksfoutje ging de deur van de koelvriescombinatie niet dicht zoals het hoort. Keurig verholpen door EP Tol (IJmuiden) X en Y.

GP 26-11-2022

We hebben een artikel, soundbar, besteld via de online winkel omdat deze in de fysieke winkels niet voorradig was en dat proces was eenvoudig. De product informatie was goed en vanaf het moment van bestellen tot de levering werden we netjes op de hoogte gehouden. vervolgens hebben we er helaas voor gekozen het apparaat retour te zenden en ook dat was een duideljk en makkelijk proces om te volgen waarbij ook de einformatie weer goed en duidelijk was.

Niek 26-11-2022

Geen enkele kritiek, snel duidelijk en goede informatie over het wel en wee van je bestelling!

Rob 26-11-2022

Bestelling geplaatst. Een uur later werd ik al gebeld of het al gebracht kon worden , weer 2 uur later had ik de bestelling al. Top

Anja Nolte 25-11-2022

Vind het shoppen bij jullie heel goed en de mensen zijn heel aardig en hebben begrip voor als je iets niet bevalt ik heb een tv besteld die mij toch niet zo goed beviel na een paar dagen en direct een andere weer besteld goedkoop en ja ik zou zo weer bij jullie gaan bestellen als er iets is wat ik nodig heb ga zo door.

J Bergsma 25-11-2022

één apparaat waar ik alles mee kon doen, Ik ben zo blij met mijn nieuwe Kitchen Artisan Mixer in het prachtige kleur keizerrood en ik ben er razend enthousiast over. In principe kun je alles wat je wilt mengen, roeren, kloppen of kneden erin doen en standard 5 jaar guaranties. How cool is that! 👍🏻🤗

Bas 25-11-2022

Super webshop, groot assortiment en het product zeer snel verzonden! Doordat er een foutje was ontstaan in de track en trace code de klantenservice gebeld. Uitermate vriendelijk te woord gestaan en super geholpen. Echt een aanrader.

Van Houwelingen 25-11-2022

Hele fijne webshop, alles goed overzichtelijk.
Service is top, volgende dag al geleverd (tv 50inch).
Zeer correcte track en trace, heel fijn volgbaar.

Zeker een aanbeveling.

lingeman 25-11-2022

Niet geleverd. Uren gewacht en helemaal niks gehoord. Dramatische communicatie.
Officiele reactie van EP.nl 28-11-2022

Beste Lingeman,

Bedankt voor jouw review!

Ik nodig je graag uit om een e-mail te sturen naar klantenservice@ep.nl onder vermelding van je ordernummer. Ik zoek graag voor je uit hoe dit heeft kunnen gebeuren.

Gert-Jan
Team EP.nl klantenservice

Johan derksen 25-11-2022

Snelle levering. En netjes verpakt.
Helaas heeft het product wel schade.
Maar dit wordt netjes opgelost.
Zou er zo weer bestellen.