EP.nl - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over EP.nl.

EP.nl stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 1642 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

Nicole 24-11-2022

Goede prijs voor dit product. Duidelijke en vriendelijke communicatie en snelle levering.

Andre 24-11-2022

Uitstekend producten, goede bezorging en alles goed volgens afspraak en een eerlijk prijs

Henk Bruns 24-11-2022

Alles prima geregeld snel afgeleverd en voldoet perfect is voor iedereen aan te bevelen

Peter 23-11-2022

Zaterdag een bestelling gedaan in de webshop ik kon online kiezen wanneer ik het artikel geleverd wou hebben, de keuze was maandag maar helaas er kwam maandag geen pakketje binnen. Nu is dat niet zo een groot probleem het zal wel druk geweest zijn daar heb ik alle begrip voor, wat ik het vervelende vindt is dat ik de beloofde mail met track and tracé code niet heb gehad. Zodat ik niet thuis was op het moment van aflevering en nu dus het pakje moet ophalen bij een dhl punt.
Officiele reactie van EP.nl 28-11-2022

Beste Peter,

Hartelijk dank voor je review.

Ik vind het vervelend voor je dat de zending niet op de gewenste dag is geleverd. Wij doen onze uiterste best om de leverbelofte waar te maken echter lukt dit niet altijd. Waarvoor excuses.

Je hoort van ons altijd een mail met track en trace link te ontvangen. Mocht dat niet het geval zijn dan kan het zijn dat de e-mail in je spamfolder terecht gekomen is. Als ook dit niet het geval is, zou je dan een e-mail willen sturen naar klantenservice@ep.nl onder vermelding van je ordernummer en een kopie van jouw review? Ik kijk dan graag voor je na waar het mis is gegaan.

Gert-Jan
Team EP.nl klantenservice

Swenn 23-11-2022

Levering werd duidelijk gecommuniceerd via mail. De levering was minder, omdat er in de app stond dat de bestelling was geleverd maar dit echter niet het geval was. Hierop heeft EP adequaat gehandeld en direct een onderzoek heeft opgestart. Eindstand; fout lag bij het post bezorg bedrijf.
Goed werk!

Eveline 23-11-2022

Complimenten voor de klantvriendelijkheid van deze winkel.
Er waren wat problemen (lag niet aan de winkel) en die zijn perfect opgelost.
Hele vriendelijke mensen!

T. Zemering 23-11-2022

Gekocht bij EP:Oje in Delfzijl een nette zaak, grote keus aan producten, prima geholpen door personeel, product keurig afgeleverd en geinstalleerd op de afgesproken datum en tijd.

Anja 23-11-2022

Zeer goederen vriendelijke service. Denken met je mee om het juiste advies te geven bij je aankoop. Snelle en goede communicatie vertrekt de levering en levertijd. Kom al jaaaaaaaren bij Swaak, super !

Sonos bij EP 23-11-2022

Snelle levering en een betaalbare prijs door aanbieding op sonos apparatuur.

Ben 23-11-2022

De webshop werkte eenvoudig en de informatie over de wasmachine was duidelijk en toegankelijk. We hadden gekozen voor aflevering met installatie. Het duurde 4 dagen langer dan de aangegeven "levering volgende dag". De installateurs leverden goed werk en hebben alles netjes achtergelaten. De wasmachine draait inmiddels prima en is eenvoudig te bedienen.

Jaap 23-11-2022

Wij komen hier omdat het lekker in de buurt is. Het winkelpersoneel is vriendelijk en behulpzaam, denk met je mee, geef goede adviezen en niet te beroerd om een handje te helpen. Dikke aanrader

Apeldoorn 23-11-2022

Overzichtelijke webshop met ruim aanbod
Bijzonder Snelle levering van het product dat ik wilde hebben.
Vriendelijke Service door vakkundig personeel.

Een 9, 7

Tanja Reiner 23-11-2022

Een Sonos One besteld op vrijdagavond, en zaterdag al ontvangen. Snelle afhandeling, factuur netjes in de mail.
Hier kan menige zaak zich een voorbeeld aan nemen.

Gert 22-11-2022

Goede ervaringen met EP. We werden goed op de hoogte gehouden over onze bestelling, zodra het binnen was konden we een bezorg datum kiezen en werd het volgens afspraak bezorgd.
Super bedankt

Frans M 22-11-2022

Zeer snelle en vriendelijke levering. Alles was netjes en goed verpakt en goed in elkaar te zetten doormiddel van een instructie filmpje van de QR code wat meegeleverd was.

Bastiaan 22-11-2022

In de avond rond 18:30 besteld. Na een half uur direct een belletje vanuit logistiek om de bezorging te bevestigen. Snellere service kan je niet indenken. Alles goed bevestigd en de dag erna had ik gelijk mijn bestelling. Perfect!

Henk 22-11-2022

Na een vervelende ervaring met de EP webshop omdat DHL niet in staat bleek te zijn producten onbeschadigd af toe leveren contact opgenomen met EP Mensonides in Sneek. Zeer deskundige advies m.b.t de aankoop van een soundbar.

A 22-11-2022

Prima webshop, overzichtelijk en volgende dag geleverd.
Ook scherpe aanbiedingen

b.dijkstra 22-11-2022

ik had hier al eerder een tv gekocht en is toen heel goed verlopen.en nu met mijn nieuwe aankoop is alles ook weer goed verlopen dus top winkeltje voor mij.

wimhanket 22-11-2022

Prima winkelervaring, goede prijs, snelle levering, precies wat ik besteld had, keurig verpakt en handige betalingsopties.

AMP 22-11-2022

Ik heb mijn Miele gekocht bij EP Mulder in Leek.
Ik vond de verkoper vertrouwen uitstralen en hij wist heel goed waar hij het over had.

C uit Utrecht 22-11-2022

Bestelproces ging goed, levering moest ik nog even achteraan bellen om te checken of de leverdatum goed was vastgelegd en dit bleek allemaal goed te gaan. De levering liep een uur vertraging op, maar ik werd daar goed over geïnformeerd en ze hebben hun best gedaan om zo snel mogelijk te komen. De heren die kwamen leveren waren super aardig en behulpzaam.
De vriezer zelf staat er nu circa 2 weken. Hij doet het naar behoren, geen klachten over. Enige aandachtspunt is dat de vriezer iets smaller uit valt dan verwacht, doordat de buitenwand vrij dik is.

Sandra 22-11-2022

Heel slecht loopt de communicatie .
Bestelling afgezegd.
Toch een bon sturen elders 400 goedkoper
Officiele reactie van EP.nl 22-11-2022

Geachte heer/mevrouw,

Bedankt voor je scherpe reactie. Ik zou je graag willen uitnodigen om een bericht te sturen naar klantenservice@ep.nl met daarbij een vermelding van je ordernummer.

Wij vinden het erg belangrijk dat onze klanten tevreden zijn en daar waar dat niet het geval is willen we graag weten wat er verkeerd is gegaan en hoe we dit in de toekomst kunnen voorkomen.

Nogmaals bedankt voor het plaatsen van de review en ik zie graag een reactie tegemoet.

Hartelijk dank voor uw feedback.

Gert-Jan
EP:Klantenservice

Jopie Snoeren 21-11-2022

Vond het een goede en betaalbare site, gelijk reactie dat de levering een dagje later werd!
En werd keurig volgens afspraak afgeleverd.

Lia Goes 21-11-2022

Snel gebeld over levering
Nette en goede service
Fijn dat er nog winkels in de dorpen zijn, zo houden we de middenstand daar nog levend