EP.nl - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over EP.nl.

EP.nl stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 1649 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

Rob Oostveen 19-11-2022

De webshop is duidelijk en overzichtelijk en de koelkast van onze keuze was beschikbaar i.t.t. enkele andere webshops. Het aangeven van een bezorgdatum ging makkelijk. Op de aangegeven bezorgdatum, een maandag, verwachtte wij de koelkast. Deze kwam niet en bij nabellen bleek de winkel op maandag dicht en niet op maandag te bezorgen. Ook bleek de koelkast nog niet in de winkel gearriveerd te zijn. Excuses werden niet gemaakt. Toen de koelkast op een nieuw afgesproken datum werd bezorgd, bleek de draairichting van de deur anders dan door ons aangegeven bij de bestelling. Bij de aflevering werd dit ter plekke in orde gemaakt. Bij het plaatsen werd er per ongeluk een lichte beschadiging aangebracht aan de muur in het trapgat. Hoewel duidelijk zichtbaar werd dit niet gemeld. De koelkast bevalt goed.
Officiele reactie van EP.nl 22-11-2022

Beste Rob,

Hartelijk dank voor jouw review.

Bij het plaatsen van een bestelling op onze website kan je een voorkeursdatum aangeven voor de bezorging. Wij vermelden hierbij dat wij ons best doen om op de opgegeven datum te leveren, echter is dit geen garantie. Wij zullen binnenkort de tekst aanpassen zodat het nog wat duidelijker is dat het om een voorkeursdatum gaat en dat de definitieve datum wordt bevestigd door middel van een telefonische bezorgafspraak,

Het bleek dat in jouw geval het artikel nog besteld moest worden. Dit was helaas te wijten aan een fout in ons voorraad systeem.

Als laatste punt blijkt er een lichte beschadiging te zijn aangebracht aan de muur in het trappengat. Erg vervelend dat dit is gebeurd.

Ik wil je vragen om een bericht te sturen naar klantenservice@ep.nl met daarbij je ordernummer en foto's van de schade?

Nogmaals bedankt voor het plaatsen van de review en ik zie graag een reactie tegemoet.

Hartelijk dank voor uw feedback.

Gert-Jan
EP:Klantenservice

Jes Nijmeijer 19-11-2022

Fijn contact en snelle levering. Medewerker belde netjes op na online bestelling om de maten door te nemen. Netjes thuis bezorgd en erg vriendelijk personeel!

Theo de Vos 19-11-2022

Heldere communicatie, vlotte vriendelijke afhandeling, dus…heel tevreden!!!

Roar 19-11-2022

Tot 4x toe een beschadigd apparaat ontvangen. Ik koop hier nooit meer iets.
Officiele reactie van EP.nl 22-11-2022

Beste heer/mevrouw,

Hartelijk dank voor jouw kritische review.

In uw geval is er inderdaad meerdere keren een apparaat beschadigd geleverd. Uiteraard is dit niet de service die u van ons mag verwachten. Hiervoor bieden wij dan ook onze excuses aan.

Wij zullen contact met u opnemen om tot een passende oplossing te komen.

Gert-Jan
EP:Klantenservice

Eveline 19-11-2022

Prima prijs voor een AEG wasmachine. Goede service. Fijn dat de oude machine mee werd genomen, daar was ik heel blij mee. Ook netjes aangesloten voor een kleine meerprijs. Perfect.

Daddiow 19-11-2022

Geen fysieke winkelervaring, artikel via de webshop gekocht. Zondag 13-11 besteld, di. 15-11 keurig door ‘n bodediensd geleverd!! 👌

fam van den Poll 19-11-2022

Het gekochte product was later leverbaar. Keurig daarover op de hoogte gehouden. Thuis afgeleverd en geplaatst door een zeer vriendelijke medewerker. Achteraf leek er een kras te zitten op de koelkast. Heel snel kwam daarvoor iemand kijken om dat te bekijken en op te lossen (bleek lijmrest te zijn wat er keurig af kon).

I. Van W 19-11-2022

Duidelijke site. Eerder ervaring gehad met EP bij de aanschaf van een droger. De service was toen snel en correct. Ook nu weer niet teleurgesteld. Service is gewoon erg goed en daar kies ik voor.

Wouter 19-11-2022

Goede overzichtelijke webshop ben heel blij met mijn l'or barista! Klantenservice was ook heel snel betrokken bij een vraag.

FCH 18-11-2022

Wij doen al 25 jaar alle electronica aankopen en andere huishoudelijke apparatuur bij EP Baas tot volle tevredenheid.
Altijd vriendelijk, altijd perfect.

Matty 18-11-2022

snelle levering goed product voor de prijs man er blij mee voor voetbal op goede tv kijken

JEHe 18-11-2022

Bestellen en betalen gaan makkelijk, bovendien worden de aangegeven levertijden waargemaakt en wordt je op de hoogte gehouden van de voortgang van je bestelling. Gewoon, zoals je verwacht en zoals het moet.

Sandra 18-11-2022

Fijne winkel met een snelle en een klantvriendelijke service.
Bij twijfel krijg je een belletje.

Alida Kras 18-11-2022

Mooi TV gekocht, besteld en afgeleverd. Mooie prijs. Vriendelijk personeel. TV werd snel afgeleverd en personeel heeft alles netjes afgeleverd en aangesloten. TOP!

Anna 18-11-2022

Heb deze winkel toevallig via Google gevonden en bestelling gedaan. Super goede contact met personeel en super service. Zeker aanrader

Hendrik 18-11-2022

Twee stofzuigers gekocht, mooie aanbieding.
Snel geleverd thuis door EP. Dank.

Mustafa 18-11-2022

Goede, duidelijke winkeloverzicht die ook zeer goede acties kan hebben.
Zeker waard om het regelmatig te bezoeken.
Snelle bezorging met eigen vervoer was ook zeer goed geregeld.

Jaap 18-11-2022

Duidelijke site. En goede contact houding met klant. Bij binnenkomst product even een kort belletje. Ook het lever adres kon probleemloos aangepast worden. Een dikke aanrader.

Michael 18-11-2022

Recent op een zaterdag een LG televisie besteld, met als gekozen leverdatum dinsdag. Werd dinsdagmorgen gebeld dat helaas televisie niet aan winkel geleverd was en of een nieuwe afspraak gemaakt kon worden; netjes met excuses. Voor mij geen probleem, gekozen voor een donderdag. Toen netjes geleverd en zelfs hebben ze even gebeld toen dochter de deurbel niet hoorde en deur niet opendeed. Ofwel, het kan altijd even anders lopen dan gedacht, maar personeel gaat hier goed mee om!

Janet_sofie 18-11-2022

EP: had het product wat ik zocht voor een scherpe prijs. De communicatie en verzending waren goed en snel.

Lynn 1982 18-11-2022

EP zit eerlijk gezegd niet top of mind bij mij, dus toen ik op zoek ging naar de betreffende Philips krultang, was ik blij verrast dat EP met een mooie aanbieding kwam. Goed om voortaan EP ook weer in overweging te nemen, want ze hebben het product netjes en op tijd geleverd!

SAP66 17-11-2022

Duidelijke site en de bestelling en aflevering van het product was snel en goed geregeld.

Erwin 17-11-2022

Duidelijke site, goede omschrijving artikel en helderheid over levering. Tevens snelle en correcte levering. We hebben veel plezier met deze droger.

Ron 17-11-2022

Beerepoot Volendam geweldig bedrijf. Mooie Qled televisie besteld online die ook nog in 3 termijnen betaald mag worden. Zeer snelle levering in 2 dagen en vriendelijke communicatie bij het afleveren. Gewoon allemaal goed geregeld top.

FCH 17-11-2022

goed advies van xxx en vlot geleverd.( volgens het programma een te korte reactie, maar ik heb geleerd" say what you have to say and then stop"