EP.nl - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over EP.nl.

EP.nl stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 1655 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

Michel 13-11-2022

Makkelijk te bestellen op webshop en direct gebeld (op zondag) om aflevering te bespreken

Raf 13-11-2022

Online shoppen is geen probleem. Je kan uit veel verschillende betaal mogelijkheden kiezen. Wat op een andere site niet kan kan wel bij ep. Zo heb ik onlangs een deco X50 besteld en via klarna betaald. Bij verschillende online winkels kon ik het niet via klarna betalen maar bij ep gelukkig wel. Ik kreeg al super snel een mail dat het pakket klaar voor verzending was en dat het ook al heel snel verzonden was. De dag erna werd het pakketje bij ons bezorgd. EP bedankt voor goede en snelle service. Groetjes

M 13-11-2022

De koelkast is goed die ik heb gekocht. Maar de service die ze bieden niet. Ze zeggen dat je een datum kan kiezen en dan word die bezorgd maar dat is dan niet. En dit alleen omdat je enkel iets gewijzigd wilt hebben. Vervolgens kwam mijn aankoop was het niet veranderd…..
De meneer die mij hielp aan de telefoon was vriendelijk en aardig en begreep mijn frustratie.

Frederik 13-11-2022

De door ons gewenste inductie kookplaat van Bosch was niet voorradig bij EP Molendijk in Denekamp, maar er werd meteen een zoekactie ondernomen waar deze wel voorradig was en jawel twee dagen later was de plaat al gemonteerd in onze keuken. Bravo, wat een service !

Francien . 13-11-2022

Super tevreden, snelle levering, eerder dan ik verwacht had!
Ook de prijs viel me mee, heb een nieuwe stofzuiger aangeschaft

Lynn 82 13-11-2022

De aanbieding van EP verraste me: ik heb een aankoop gedaan en kreeg het netjes geleverd. Zelfs met een kaartje met erop een naam met pen geschreven wie het had ingepakt. Zo krijg je het gevoel dat niet alles op de automatische piloot wordt gedaan. Fijn!

Co 12-11-2022

Bestelling kon niet de volgende dag geleverd worden. Werd daar direct over gebeld. Gelijk een afspraak gemaakt voor een alternatieve afspraak. De dag van de afspraak in de ochtend bericht ontvangen met tijdslot voor de levering en half uur van te voren nog door de chauffeur gebeld om aan te kondigen dat hij binnen een half uur de bestelling zou komen afleveren. Vriendelijke chauffeur bracht de bestelling (vriezer) op de gewenste bestemming (en nam oude vriezer mee terug). Snel, hoffelijk en netjes afgeleverd.

Daniel 12-11-2022

Ik heb gekozen voor EP omdat ze goede aanbiedingen hebben. Op de site staan duidelijke omschrijvingen van de producten, de navigatie werkt ook prima.
Zo gevonden wat ik nodig had.
Snelle levering.
Komt heel betrouwbaar over.
Gewoon super..

Zoey 12-11-2022

Kan niks zeggen dan Geweldige service! Zeer vriendelijke personeel en zeer behulpzaam.

tilly 12-11-2022

Heel blij met de behulpzame mannen die de wasmachine bezorgden. Ook met de adviezen die we kregen.

Vanda 12-11-2022

Top service, klantenservice heel goed bereikbaar. Vriendelijke personeel en ze houden zich aan afspraken. Vlot bezorging!

May 11-11-2022

Wij bestellen hier wel vaker spullen en zijn nog nooit teleurgesteld. Vriendelijk personeel. Goede service/advies en afspraken worden nagekomen.

Roxy 11-11-2022

Goede producten, snelle levering en veel keuze. Heel tevreden met de kwaliteit van de producten.

J.M 11-11-2022

Prima service .
Levering op afgesproken datum en tijd.
Service via plaatselijke EP shop

Arend Roos 11-11-2022

Goed en volgens afspraak geleverd en dik tevreden over het geleverde product.

Mark 11-11-2022

Op zoek naar eek Keramische kookplaat de winkel in Hoorn bezocht. Duidelijke, eerlijke uitleg gekregen van een deskundige medewerker. Thuis op advies de maten goed gecontroleerd en online bij Beerepoot besteld. 2 dagen later keurig bezorgd.

Marianne 10-11-2022

Dik te vreden.snelle levering.vriendelijk en vlot personeel.de diepvrieskast keurig en netjes op zijn plaats gezet.

P.H. Streefkerk 10-11-2022

Snelle reactie en levering. Bij het niet te leveren artikel werd gebeld. En een prima alternatief geadviseerd. En voor de zelfde prijs ook al was het alternatieve artikel duurder. Chapeau!

EP-winkel in Schalkwijk. Middels internet besteld. 10-11-2022

Product prachtig voor een redelijke prijs. Het was niet gemakkelijk qua uitleg om goede verbinding te krijgen middels wifi.

Sven 10-11-2022

Wasdroger die we bestelden bleek toch niet op voorraad. We kregen een beter en duurder model voor dezelfde prijs. Zeer vriendelijk en behulpzaam personeel. Erg blij met onze nieuwe zuinige wasdroger.

Arkadiusz Dajka 09-11-2022

Erg blij met de aankoop. Zeer vriendelijke winkelservice. Snelle afhandeling van de bestelling. Ik ga zeker nog een keer winkelen in deze winkel.

Martin 09-11-2022

Het uitzoeken van een inbouwvriezer was eenvoudig, ook was het duidelijk welk model wel en niet direct beschikbaar was. Vervolgens eenvoudig bestellen. EP Vaassen zorgde voor de snelle en nette aflevering.

MvV 09-11-2022

Via EP een koelkast besteld die het prima doet, dus daar ben ik ontzettend blij mee. Helaas een onvoldoende omdat ze de afspraken niet nakomen en de communicatie niet goed is gegaan. Ik kon bij bestelling een gewenste leverdatum opgeven. Ik had dus mijn vrije dag opgegeven. Die dag werd ik gebeld door de leverancier om een afspraak te maken voor twee dagen later... Leverancier informeerde mij dat ze de koelkast te laat hadden ontvangen van EP om hem te kunnen leveren op mijn aangegeven gewenste dag. Koelkast had ik een week daarvoor besteld en ik heb nooit bericht gehad dat levering op mijn opgegeven datum niet ging lukken. Contact met de klantenservice van EP gelegd, zouden mij terugbellen. 's Middags maar zelf weer gebeld want niets meer gehoord. Toen kreeg ik wel antwoorden en excuses. Uiteindelijk heeft mijn moeder een halve vrije dag opgenomen om de koelkast twee dagen later in ontvangst te kunnen nemen. Over een compensatie wilde EP het niet hebben.
Product prima, service en communicatie een flinke domper.

maarten 09-11-2022

Perfecte ervaring, zeer vriendelijke vakbekwame mensen, werd meteen goed geholpen, een 10!

Huub 09-11-2022

Zeer uitgebreide artikelen verder goede service ben al jaren klant van deze zaak