EP.nl - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over EP.nl.

EP.nl stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 1649 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

Marianne 05-11-2022

VRiendelijk en vlot personeel.Vlotte levering.Keurig netjes de diepvries op zijn plaats gezet.Duidelijke website.

Dennis 05-11-2022

Goede service die verder gaat dan alleen de leveren. Meegedacht en alles aangesloten.

Peter 04-11-2022

Prima prijs/kwaliteit, duidelijke website.
Snelle levering en heldere communicatie

Halima 04-11-2022

Ik ben helemaal tevreden met mijn aankoop! Snel levering supper kwaliteit prijs! Bedankt!

Henk Dekker 04-11-2022

Gezocht naar een inductie kookplaat en gevonden op de site van EP, veel keuze, nette prijzen, mooie aanbiedingen.
En het bezorgen is super netjes op de hoogte gehouden zowel telefonisch als via de mail!

J.M. van Lierop 04-11-2022

Ik ben al jaren klant bij deze winkel en ben altijd met grote tevredenheid geadviseerd Kundige mensen die weten waar ze over praten.
EP: ......Helmond

Sandra frerichs 04-11-2022

Makkelijk vergelijken en bestellen via de site, snel geleverd, en super bezorging waarbij de bezorgers de diepvries mooi op zijn plaats zetten en de oude weer meenamen. Scheelde mij weer een ritje naar de stort.

talma 04-11-2022

Goede service en snelle levering! Dicht in de buurt voor als er wat is kun je zo bij hun terrecht.

Danielle 03-11-2022

Het was de eerste keer dat ik bij EP bestelde. Website is helder en duidelijk. Het product dat ik zocht was direct leverbaar. Ik gaf zelf aan het pas over twee dagen te willen ontvangen, waarop ik gebeld werd met de mededeling dat ze indien gewenst ook al een dag eerder zouden kunnen bezorgen. Heel attent! De communicatie over de bezorging was volledig en kloppend, de bezorger verscheen mooi op tijd en was zeer vriendelijk en behulpzaam. Ik ben blij met deze aanschaf bij EP!

Piet Boonstra 03-11-2022

Prima en vriendelijk personeel met meer dan ruime kennis zeer goed advies met ruime parkeerplaatsen

Bert 02-11-2022

Ik werd heel goed en vriendelijk geholpen. De bezorging van de vriezer verliep probleemloos. De telefonische contacten verliepen snel en deskundig. Zeer klantvriendelijk bij de winkel EP Schalkwijk geholpen.

E. Bos 02-11-2022

Dit is het gemak van online shoppen en lokale service van een lokale winkel.
Service was perfect. Zeker een aanrader voor de volgende keer.

fred 02-11-2022

Ik had een storing in mijn inductie plaat.
Er werd direct actie op ondernomen,
Zeer goede en fijne medewerkers
Ons volgende aankoop zeker bij EP van Houwelingen

Willem 02-11-2022

Duidelijk omschreven, goed op de hoogte gehouden. Prima prijs!
Onze koffiemachine van Jura bevalt naar behoren, alles liep soepel.

Kitty 01-11-2022

Super goede service , mooie prijs kwaliteit verhouding .
Nette en vriendelijke bezorgers .
Tot op de plaatst gezet en aangesloten .
Echt Toppie .
Echte aanrader om bij u te kopen .
Dank u wel voor de super top service .

Linda 01-11-2022

Online inbouw koelkast gekocht. Werd vervolgens gebeld had dus niet het juiste model uitgekozen qua inbouw erg fijn die vakmanschap en service op afstand dus. Keurige goed gemanierde jongeman voor het inbouwen van de koelkast precies volgens afspraak.

Sjaak 31-10-2022

EP Swaak al jaren een fijne zaak betreft witgoed en/ of elektrische apparaten in Leiden.
Omdat ik zelf niet wou sjouwen met 18 kilo magnetron gekozen voor het gemak van de EP webshop.
Binnen 2 dagen in huis en erg tevreden🙂

Piet Boonstra 31-10-2022

Yvette 31-10-2022

Droger was opeens stuk gegaan en met 6 kinderen van 0 tot 14 is dat geen doen. Bij EP gelijk 1 besteld, werd netjes gebeld over mijn gemaakte bestelling de zelfde avond, en jawel de volgende dag zelfs eerder geleverd dan de afgesproken tijd. Service echt top. Dus heb je hals overkop iets nodig beveel ik iedereen hier aan ok te bestellen. Top service!!!

Carola 31-10-2022

Prijs/kwaliteit is goed! De vriezer werd snel geleverd. Ook datum en tijdstip worden nauwkeurig bepaald aan de hand van een telefoontje. Erg fijn.

Boudewijn 31-10-2022

Op de dag van aflevering stopte er netjes op tijd een vrachtauto voor de deur. Helaas zal mijn koelkast er niet in. De volgende dag werd de koelkast alsnog geleverd, maar wel anderhalf uur eerder dan afgesproken. Nog een geluk dat ik al thuis was! Helaas wilde de chauffeur mijn oude koelkast niet mee terugnemen. Vanwege vochtrisico omdat er ook tv's in zijn laadruimte stonden. Mmm, over de bezorging niet echt tevreden. Koelkast zelf is overigens wel prima (en voor een mooie prijs).

Jan van Oostende 31-10-2022

Uitstekende ervaring.
We waren toe aan een nieuwe espresso koffiemachine. Via de website van EP Heijnen hadden we in principe al onze keuze gemaakt over het te kopen product (Jura E4). Wij kopen graag via de lokale winkel, daarom een bezoek gebracht aan EP Heijnen in Spakenburg. Bij ons staat EP Heijnen bekend om zijn vriendelijke, persoonlijke en klantgerichte service. Deskundigheid is zeker aanwezig. Dat alles te samen was meer dan voldoende om in deze winkel onze nieuwe espressomachine te kopen, zeker geen spijt van! Veel deskundig advies en handige tips gekregen voor maximaal plezier van onze aankoop. Tot de volgende keer!

Alfred 31-10-2022

Na wat vergelijkingen op internet via EP een nieuwe koelkast besteld. Vandaag bestellen, morgen in huis! 'Morgen' bleek helaas niet te lukken, de transporteur gaat contact opnemen.. Nu een aantal dagen verder en nog geen contact en ook geen koelkast. De medewerker was zeer vriendelijk en professioneel maar kon ons helaas niet verder helpen. Het bestellen ging soepel, de site is duidelijk, de (klant)vriendelijkheid prima maar de levering teleurstellend. Wij hopen op 'morgen'.

André Bruins 31-10-2022

Super service! Vooraf werd er ingemeten en kwam het advies voor de juiste vaatwasser. De installatie werd gedaan door enthousiaste en kundige monteurs.

Elma 31-10-2022

De website om te bestellen is lekker duidelijk met alle relevante informatie. De levering is snel en keurig op tijd. Men is makkelijk bereikbaar en vriendelijk aan de telefoon. Iets aanpassen in de levertijd gaf geen enkel probleem. Dik tevreden!