EP.nl - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over EP.nl.

EP.nl stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 1642 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

Hendrik 30-10-2022

Prima shop die ik iedereen zou aanbevelen. Duidelijke website en product ( Liebherr GP 1496-20 vriezer) aangeboden voor een prima prijs. Levering was snel en in goed overleg met de transporteur is het product geleverd op een voor ons geschikte dag. Product ook netjes met een steekwagen in de gang neergezet.

EP maakt waar wat zij adverteren ! 30-10-2022

Als je een adres zoekt voor aanschaf van elektrische apparatuur, dan is EP een goede keuze !
Snelle kwalitatieve service , Scherpe prijs/kwaliteit verhouding met adviserend overleg voorafgaand aan jouw aankoopwensen. Via kieskeurig vergelijk ik het brede aanbod, en eindig steeds weer bij EP. En er is altijd een EP bij je in de buurt. Een bezoekje maakt het kiezen makkelijker !

Justin 30-10-2022

Alle keren dat ik bij de winkel geweest ben, ben ik door zeer vakkundige mensen geholpen naar herbegon wat ik op zoek ben. Met de nodige kennis en adviezen waar een klant op zit te wachten.

Didier van Straten 29-10-2022

Ik koos voor EP omdat het product dat ik zocht direct leverbaar was en omdat de website heldere informatie gaf over het product. Er was sprake van een centraal magazijn, maar na bestelling kwam er een naam van een leverende winkel tevoorschijn. Merkwaardig. Verder was de levering snel en correct.

Cindy 29-10-2022

De site is toegankelijk, overzichtelijk en er is een ruime keuze van producten.
De bestelling verliep soepel.
Na bestelling werd er door EP gebeld of er middelen aanwezig waren voor aansluiting en of het de juiste aansluiting betrof.
Er werd gelijk een afspraak gemaakt voor levering en installeren.
Avond vooraf een sms met daarin een tijdvak waarin EP zou komen.
Vriendelijke installateur, werkte netjes, schoon en alles werd rustig en duidelijk uitgelegd. Oude apparaat en al het andere materiaal werd weer netjes meegenomen.

Alphons 29-10-2022

Diepvries gekocht bij EP: Rickelman in Best. Onze diepvries was stuk maar de nieuwe diepvries had een levertijd van 5 weken. Zonder probleem een tijdelijke diepvries gekregen, een oude natuurlijk maar alles beter dan al je eten weg moeten gooien. Daarnaast hele vriendelijke bezorgers! Een aanrader!

Luce 29-10-2022

Koffiezetapparaat besteld.
Werd woensdag geleverd met lek waterreservoir.
Gemeld en er zou zsm een nieuwe worden geleverd. Tot nu toe, niks gezien

Marian 29-10-2022

Snelle levering meer dan tevreden met mijn sapcentrifuge hooguit spijt hem niet eerder besteld te hebben

JvdV 29-10-2022

Er is snel gereageerd op de bestelling, vlotte bevestiging. Binnen een dag geleverd, keurig op de plek gezet.

Richard 29-10-2022

heb voor deze shop gekozen kwa prijs en betrouwbare producten voldoet naar alle verwachtingen.echt een aanrader ook war afhandeling betreft.

E.P. 29-10-2022

Besteld bij deze shop omdat mijn zus er goede ervaringen mee had en ik, na een telefoontje over mijn defecte wasmachine, meteen een bestelling voor een nieuwe plaatste. Werd telefonisch zo goed geholpen dat ik niet meer twijfelde. Bestelling ging goed alleen het punt dat de machine naar de 1e verdieping moest gaf wat problemen( moet met 2 man en daar moet je ook extra voor betalen).Dit begrijp ik ook wel maar de machine was niet in voorraad en heb ruim een week moeten wachten op de levering ( was net terug van vakantie, dus dan snap je het wel; bergen wasgoed). Was niet op voorraad,werd er gezegd en ik had al betaald dus heb het afgewacht.Verder prima geleverd en aardige mannen.

Jeanet boven 29-10-2022

Leuke shop makkelijk te vinden producten
Erg mooi koelkast gekocht en bevond zeer goed

Sergey 28-10-2022

Hele snelle levering. Netjes contact met mij gehad en afleveringen tijdstip afgesproken.
De artikel binnen 20 uur stond in mijn huis.

Peter 28-10-2022

Duidelijke site, alle technische details zijn vermeld. Prijzen zijn zeker concurerent.

Yeliz 28-10-2022

Ze zijn snel met leveren en waren goedkoper dan vele andere onlineshops. De laatste was met name mijn grootste reden om te bestellen bij EP.

Petra 28-10-2022

Via de site kon ik niet aanvinken dat mijn machine naar boven moest. Toen de heren aankwamen hebben ze hem toch naar boven getild en aangesloten. Kortom super service ☺️

Bernadette Havinga 27-10-2022

Goede service klantvriendelijk bedrijf.

Koelkast was niet geleverd bij hun maar een leenkoelkast gekregen voor een paar dagen top geregeld

Marco W. 27-10-2022

Snel, simpel en effectief.
Bestellen, tracken, ontvangen, aansluiten en genieten. Perfect

Zeker weten je kunt er goed terecht 27-10-2022

Ik vind het een fijne schop om te winkelen
En alles gouw af gehandeld
En het is ook netjes bezorgd
Ben blij met mijn cool vries combinatie

Hanno 26-10-2022

Prima winkel met snelle levering en netjes geplaaatst product

Vooral de vestiging Groesbeek is top

Bedankt. Hanno Kleijne

Gert G 26-10-2022

EP belde snel dat het artikel niet op afgesproken datum kon worden geleverd wegens voorraad van deze aanbieding. En verrasten me dat het sneller geleverd kon worden dan gedacht. Fijne en snelle communicatie!

Patricia 26-10-2022

Online een wasmachine aangeschaft. Dit ging makkelijk en was duidelijk. EP was de site waar ik een wasmachine in mijn prijsklasse kon vinden. De extra service erbij gevraagd zo konden ze de oude machine meenemen en werd de machine boven op zijn plek gezet. Deze extra service vond ik wel prijzig maar des al niet te min, de oude is weg en de nieuwe staat prima en werkt naar behoren!
De jongens die thuisbezorgen waren professioneel en klantvriendelijk zoals je mag verwachten.

Leontien 25-10-2022

De site is duidelijk. Kon makkelijk vinden wat ik zocht. De levering ging ook super. En ze namen de oude wasmachine ook weer mee. Chauffeur was vriendelijk.
Als nu mijn droger ook kapot gaat dan koop ik de droger ook hier.

Marc 25-10-2022

Precies de vriezer op voorraad die ik zocht. Bestellen en betalen snel en eenvoudig; zoals het hoort. Uitstekend contact over het gewenste afleveringmoment.

E de lange 25-10-2022

Levering en service waargemaakt zoals is aangegeven
Vriendelijke bezorgers en kundig bij en na installatie.
Zeer tevreden over nieuwe koop en service.