EP.nl - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over EP.nl.

EP.nl stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 1647 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

Shant 24-10-2022

Beste prijs, snelle verzending. De beste koopervaring ooit. TV werd dezelfde dag verzonden.

Wout Bons 24-10-2022

Zeer snelle levering, ondanks de schaarse levering van bestelde product. Een vriendelijke bezorger!

Emmy 23-10-2022

een keurig bedrijf ,ruime keuze .vriendelijk personeel en prima bezorgservice.

Lidia 23-10-2022

Makkelijk te bestellen via de site, ook om direct de leveringsdag zelf te kunnen kiezen. Wij hadden een koelvriescombinatie besteld en helaas bij aflevering, een groot gat onderin de zijkant van de doos waar dus de compressor achter zat en het kunsstof dopje om het metalen stangetje gescheurd. Telefonisch contact opgenomen met EP in Denekamp en zij zeiden direct, die moet omgeruild worden want de compressor kan beschadigd zijn. Keurige service en allemaal even vriendelijk!!! Zij hebben alles voor ons geregeld, top service!!!👍 4 dagen erna werd de koelvriescombinatie omgeruild. De eerste stond nog in de doos, dus was zo gebeurd, de nieuwe erin en de andere eruit. Deze nieuwe hebben we nog in de doos staan omdat we nog aan het klussen zijn in de keuken, maar onze oude koelkast was gaan lekken en ook de vloer beschadigd, dat gedeelte moet eerst vervangen worden en dan kan de nieuwe koelvriescombinatie op zijn plaats gezet worden.Top geregeld allemaal door EP en ook het transport die voor de tijd keurig contact met je opnemen i v.m. de levering. Wij zijn dik tevreden en zou iederen dit bedrijf aanraden!!!!

Nico 23-10-2022

EP had mijn aankoop in voorraad en na het bestellen door EP Verzonden.
Volgende dag in huis

Trynke 23-10-2022

Werden goed geholpen in de winkel, zochten een oldskool portable radio met cdspeler, fmradio en koptelefoonaansluiting. Was niet op voorraad maar online nog wel leverbaar. Ter plekke in de winkel besteld !
Is volgende dag nog geleverd !

Tom van Leeuwen 23-10-2022

Ik heb voor Beerepoot gekozen omdat de prijs goed was en ze snel konden leveren. De ochtend van levering werd ik gebeld dat ze er over 20m zouden zijn. Alles ging perfect! Ze raadden aan de waterhardheid in te stellen in de vaatwasser voor gebruik. Dat was een goede tip. N

Ellepel 23-10-2022

Duidelijke webshop, had nog een koelkast op voorraad in tegenstelling tot onze lokale expert. Ik werd een dag na mijn online bestelling gebeld, ook deze koelkast moest van ver komen, maar kon vervolgens wel op de door ons gewenste dag worden bezorgd. Zeer vriendelijke medewerker aan de telefoon die uitlegde dat de bezorger een chauffeur was van een ander bedrijf. De levering was prima verder. Al met al zijn wij zeer tevreden én onze koelkast is een beauty!

Kees 23-10-2022

Via EP een bloeddrukmeter besteld die uit voorraad leverbaar 2 dagen later geleverd zou worden. Kreeg dezelfde dag nog een mail dat ondanks de vermelding op de website deze niet op voorraad was en dat de levering een week later zou zijn. Kreeg ook de optie om mijn geld terug te laten storten. Topservice. Artikel alsnog ruim binnen de aangegeven tijd geleverd

EP 23-10-2022

De shop op internet is eenvoudig. Wat je wilt hebben , ook aanbiedingen , kun je snel opgeven en daarover , als je het nodig vindt toelichting krijgen. Verwijzing en uitleg gebeurt rustig en duidelijk. Snelle bezorging.
Ik ben er heel content mee en mijn nieuwe wasmachine, een aanbieding, werkt voortreffelijk

Bernadette Havinga 23-10-2022

Goede service vriendelijk personeel koelkast is nageleverd, was nog niet in de winkel aangekomen
Maar goed opgelost door een leen koelkast

hans 22-10-2022

Na zorgvuldig overwogen te hebben besloten een Inventum vaatwasser uitgekozen.deze was bij ep op voorraad en kon snel geleverd worden.bezorger vriendelijk en hulpvaardig.oude vaatwasser meegenomen.

Titia Kok 22-10-2022

Snelle service en heel erg klantvriendelijk, zowel de bezorgers als de meneer aan de telefoon van de EP winkel .

Hoffschlag 22-10-2022

Goede en geduldige uitleg,de verkoper nam alle tijd en kwam met goede adviezen.tv paste niet in mijn auto en werd thuis gebracht door verkoper.

Pappio 22-10-2022

Goed geholpen door deskundig en vriendelijke personeel. Dachten goed mee. Uiteindelijk viel de prijs ook nog mee.

Mandy 22-10-2022

Wij hebben voor jullie site gekozen, omdat het bij jullie mogelijk is om in 3 termijnen te betalen en bij andere aanbieders niet. Ook wisten we dat de service van ep altijd goed is. Bestelling was makkelijk te plaatsen, ook is de site erg netjes en overzichtelijk. Wij hadden ervoor gekozen om de bestelling af te halen in de winkel. In eerste instantie het verkeerde model meegekregen, maar dit is meteen netjes en goed opgelost. Prima service!

Albert 22-10-2022

Winkel gevonden via internet, duidelijke website. Goede uitleg service, Snel geleverd binnen 2 werkdagen.

Erik 21-10-2022

Prima winkel en goede ervaring met bestellen en ophalen. De webwinkel is duidelijk en de lokale winkels maken dit mooi compleet. Bij het ophalen van een koelkast nog wat kleinere spullen gekocht.
Kortom aanrader.

Van DE Wouw Tilburg 21-10-2022

Perfecte service altijd vriendelijk, als je vragen hebt kunt altijd bellen en helpen je vooruit

Danny Rolvink 21-10-2022

De goederen zijn heel netjes verpakt in zwart plastic. De goederen werden op tijd geleverd

Petra078 21-10-2022

Super fijne en duidelijke webshop waar alles zich vanzelf wijst. Na mijn bestelling werd ik netjes gebeld dat men nog zou bellen om het bezorg moment af te spreken. Dat vond ik supee netjes!

Enige minpuntje vond ik het lever moment zelf en hoe dit verliep.

D. Thesingh 20-10-2022

Prima service en mooie aanbieding van ons 'D Longhi koffieapparaat. Met een leuke attentie van koffie bonen en op te halen in de lokale winkel. Super!

Thea 19-10-2022

Snelle reactie op eventuele vragen, duidelijke antwoorden en vlotte levering door vriendelijk personeel.

R. de Vos 19-10-2022

Ik ben uiterst tevreden met EP.nl, ik kwam op deze website terecht omdat ik op zoek was naar een specifieke koelvries combinatie en hun de enige waren die deze nog hadden. De overzichtelijke website oogde gelijk vertrouwelijk en dat ik achteraf kon betalen haalde mij uiteindelijk over de streep om de koelvries combinatie hier aan te schaffen. De bezorging werd bij mij via Post.nl@Home 'Exchange' gedaan waar ik nog nooit eerder van had gehoord maar de bezorging is prima gegaan met duidelijke communicatie via telefoon en email over hoe laat en wanneer en 3 uur van tevoren een sms hoe laat ze precies op de stoep zouden staan. Vriendelijke bezorgers en vakkundig. De koelvries werd naar drie hoog gebracht en binnen op de plek gezet waar ik het wilde hebben. Al met al zeer tevreden over de webshop en ook met de levering. Ik raad anderen EP.nl dan ook aan voor u elektronica !

Bernadette Havinga 19-10-2022

Doordat de leverancier EP mulder Leek had geïnformeerd dat de koelvriescombinatie al hun geleverd xou zijn en dat achteraf niet zo was is hierdoor mijn koelvriescombinatie later geleverd dan mijn wasmachine. Mast EP Mulder heeft het goed opgelost.