EP.nl - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over EP.nl.

EP.nl stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 1618 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

EP 23-10-2022

De shop op internet is eenvoudig. Wat je wilt hebben , ook aanbiedingen , kun je snel opgeven en daarover , als je het nodig vindt toelichting krijgen. Verwijzing en uitleg gebeurt rustig en duidelijk. Snelle bezorging.
Ik ben er heel content mee en mijn nieuwe wasmachine, een aanbieding, werkt voortreffelijk

Bernadette Havinga 23-10-2022

Goede service vriendelijk personeel koelkast is nageleverd, was nog niet in de winkel aangekomen
Maar goed opgelost door een leen koelkast

hans 22-10-2022

Na zorgvuldig overwogen te hebben besloten een Inventum vaatwasser uitgekozen.deze was bij ep op voorraad en kon snel geleverd worden.bezorger vriendelijk en hulpvaardig.oude vaatwasser meegenomen.

Titia Kok 22-10-2022

Snelle service en heel erg klantvriendelijk, zowel de bezorgers als de meneer aan de telefoon van de EP winkel .

Hoffschlag 22-10-2022

Goede en geduldige uitleg,de verkoper nam alle tijd en kwam met goede adviezen.tv paste niet in mijn auto en werd thuis gebracht door verkoper.

Pappio 22-10-2022

Goed geholpen door deskundig en vriendelijke personeel. Dachten goed mee. Uiteindelijk viel de prijs ook nog mee.

Mandy 22-10-2022

Wij hebben voor jullie site gekozen, omdat het bij jullie mogelijk is om in 3 termijnen te betalen en bij andere aanbieders niet. Ook wisten we dat de service van ep altijd goed is. Bestelling was makkelijk te plaatsen, ook is de site erg netjes en overzichtelijk. Wij hadden ervoor gekozen om de bestelling af te halen in de winkel. In eerste instantie het verkeerde model meegekregen, maar dit is meteen netjes en goed opgelost. Prima service!

Albert 22-10-2022

Winkel gevonden via internet, duidelijke website. Goede uitleg service, Snel geleverd binnen 2 werkdagen.

Erik 21-10-2022

Prima winkel en goede ervaring met bestellen en ophalen. De webwinkel is duidelijk en de lokale winkels maken dit mooi compleet. Bij het ophalen van een koelkast nog wat kleinere spullen gekocht.
Kortom aanrader.

Van DE Wouw Tilburg 21-10-2022

Perfecte service altijd vriendelijk, als je vragen hebt kunt altijd bellen en helpen je vooruit

Danny Rolvink 21-10-2022

De goederen zijn heel netjes verpakt in zwart plastic. De goederen werden op tijd geleverd

Petra078 21-10-2022

Super fijne en duidelijke webshop waar alles zich vanzelf wijst. Na mijn bestelling werd ik netjes gebeld dat men nog zou bellen om het bezorg moment af te spreken. Dat vond ik supee netjes!

Enige minpuntje vond ik het lever moment zelf en hoe dit verliep.

D. Thesingh 20-10-2022

Prima service en mooie aanbieding van ons 'D Longhi koffieapparaat. Met een leuke attentie van koffie bonen en op te halen in de lokale winkel. Super!

Thea 19-10-2022

Snelle reactie op eventuele vragen, duidelijke antwoorden en vlotte levering door vriendelijk personeel.

R. de Vos 19-10-2022

Ik ben uiterst tevreden met EP.nl, ik kwam op deze website terecht omdat ik op zoek was naar een specifieke koelvries combinatie en hun de enige waren die deze nog hadden. De overzichtelijke website oogde gelijk vertrouwelijk en dat ik achteraf kon betalen haalde mij uiteindelijk over de streep om de koelvries combinatie hier aan te schaffen. De bezorging werd bij mij via Post.nl@Home 'Exchange' gedaan waar ik nog nooit eerder van had gehoord maar de bezorging is prima gegaan met duidelijke communicatie via telefoon en email over hoe laat en wanneer en 3 uur van tevoren een sms hoe laat ze precies op de stoep zouden staan. Vriendelijke bezorgers en vakkundig. De koelvries werd naar drie hoog gebracht en binnen op de plek gezet waar ik het wilde hebben. Al met al zeer tevreden over de webshop en ook met de levering. Ik raad anderen EP.nl dan ook aan voor u elektronica !

Bernadette Havinga 19-10-2022

Doordat de leverancier EP mulder Leek had geïnformeerd dat de koelvriescombinatie al hun geleverd xou zijn en dat achteraf niet zo was is hierdoor mijn koelvriescombinatie later geleverd dan mijn wasmachine. Mast EP Mulder heeft het goed opgelost.

Claudia Escobedo 19-10-2022

Mijn Koelkast en vaatwasser Inventum bij EP gekocht. Heel blij met de prijs en vooral met de levering. Ik heb 2 keer gebeld om de data te verschuiven en het was geen probleem. Alles liep vlekkenlos verder.
Bedankt voor de service!

B.R.A. 19-10-2022

Vaatwasser gekocht. Goede en snelle levering. Redelijke prijs en handig pay in 3 methode. Geen minpunten.

EB 19-10-2022

Heel gemakkelijk een koelvriezer besteld. Werd gebeld door de winkel dat deze al 2 dagen eerder geleverd kon worden. Prima service/aflevering. Na het verplaatsten heeft de monteur de koelkast opnieuw gesteld voor mij. Hij stond toen nl niet meer recht. Dit is kosteloos gebeurd! Superfijn! Ben ook heel blij met het apparaat!

A.Snoeijers 18-10-2022

Levering was mooi op tijd en alles was keurig verpakt.Alleen was verzending met DHL i.p.v.met EP waardoor het oude apparaat niet werd meegenomen.Beetje onduidelijk op de site.

Natasja 18-10-2022

Fijne service. Snelle levering en nette installatie van de wasmachine en droger zowel door eigen personeel van EP als het personeel van PostNL

Stijn 18-10-2022

Online gekozen voor een wasdroger bij EP. Dat ging snel en eenvoudig. Op donderdagmiddag besteld en op maandag was de droger al in huis. Ook de communicatie met de bezorger verliep prettig.

R Grevelt 18-10-2022

Koop altijd mijn elektrische producten bij EP gezien we erg tevreden zijn met EP en de producten die ze aanbieden. Het maakt niet uit of je in de winkel koopt of online wanneer je vragen hebt zijn de medewerkers superklantvriendelijk en nemen ze de tijd om je zo goed mogelijk te adviseren. Ep heeft een snelle service, bij thuisbezorging wordt je netjes op de hoogte gehouden m.b.t. de levering, ze hebben mooie aanbiedingen, verkopen goede kwaliteit producten met garantie.

Diana 17-10-2022

Het aangeschafte apparaat nog steeds niet geleverd. Er is zelfs nog geen afspraak voor levering gemaakt. Op de website vandaag besteld, vrijdag in huis ( dag later) wordt bij lange na niet nagekomen. Nu dus afwachten hoe lang het nog gaat duren.
Officiele reactie van EP.nl 20-10-2022

Geachte mevrouw,
Hartelijk dank voor uw feedback, Wij hebben u over deze kwestie een email verstuurd.

EP:Klantenservice

Tini 17-10-2022

Droger gekocht! Ontzettend netjes geleverd. Eerst nog netjes gebeld of er nog bijzonderheden waren en of de tijd schikte. Super!!