EP.nl - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over EP.nl.

EP.nl stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 1648 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

Johan 26-01-2023

EP Boelaars in Rotterdam prima service, vriendelijk en afspraken uitstekend nagekomen. Dikke pluim!
TV bevalt uitstekend. Overall een aanrader.

Jesse brand 26-01-2023

18 januari een steel stofzuiger van Bosch mogen bestellen bij EP voor een fantastische actie prijs. Daarbij kwam ook nog de keuzemogelijkheid om zelf in te plannen wanneer het product binnen komt.

Bestellen betalen verzending super snel!

DDRD 25-01-2023

Het gewenste produkt was bij EP op voorraad en voor een redelijke prijs. Bestellen ging snel en probleemloos en ook de levering was snel.

RB 25-01-2023

Product nog steeds niet binnen jammer genoeg
bestel vaak online altijd binnen 2a3 dagen binnen
Officiele reactie van EP.nl 26-01-2023

Hartelijk dank voor uw feedback.
Ik zie dat uw order loopt via een van onze EP:Ondernemers. Wij zullen de winkel vragen om contact met u op te nemen en u te informeren over de levertijd van de order.
EP:Klantenservice

Erwin 25-01-2023

Ik heb nu 2 keer een grote bestelling gedaan via EP. Eerste keer een Sonos Beam, en vrij recent de Sonos Surrounds. De service is heel fijn. Je krijgt direct een antwoord op vragen die je stelt. Voor mij is EP dan ook de eerste plek waar ik mijn elektronica bestel. Vooral ook omdat je op verschillende manieren kunt betalen, wat ik fijn vind. De kans is groot dat ik binnenkort ook mijn wasdroger en mogelijk nieuwe wasmachine via EP bestel. Top webshop.

Noud van Zuilen 25-01-2023

Hallo wil even vermelden dat ik zeer goed ben geholpen door de verkopers van ep.
Ik heb een Deloughi koffieautomaat gekocht.
Deze was uitverkocht in hoorn en in filiaal bovenkarspel was deze wel aanwezig.
Met wat telefoonverkeer en terugbellen is het toch gelukt.
Zeer professioneel opgelost.
Vandaar zeker nog een een koop doen.

Lucien van deenen 25-01-2023

Snelle en goede service,vriendelijk personeel, ga dit zeker onthouden voor mijn toekomstige spullen

jannie 25-01-2023

Wij hebben deze shop gekozen omdat de vaatwasser stuk was, heb eerst een tweede hands gekocht die heeft nog geen 2 mnd gedaan wij kopen alles bij EP als wij wat nodig zijn dus ook deze vaatwasser en wat het mooiste is je kan in 3x betalen ben er erg blij mee.
Gr Jannie.

Joshua 24-01-2023

Snelle service !! Als we wat is met je product dan wordt je ook goed geholpen. Wij zijn super tevreden

Ray 24-01-2023

Goede & vlotte service en het product voldoet heel goed .. en de prijs was ook voordelig

Theo M 24-01-2023

Alles is prima afgehandeld. Heel tevreden over deze webshop. Het ziet er allemaal heel goed uit op de website en bleek ook in de praktijk allemaal goed te gaan

Jeroen Berkhof 24-01-2023

Prima geholpen door de medewerker bij de bestelling en een snelle levering van de wasmachine en droger. Installatie was netjes verzorgd door de bezorger. Zeer prettige ervaring.

Anella 24-01-2023

Ik heb vertrouwen in E.P omdat ze goede service geeft en ik ben altijd blij met mijn aankoop bij hun al voor 3 of 4 jaar. Ik heb al 3 producten bij hun gekocht en tot nu toe tevreden. Echt dikke duim omhoog

Johan de boer 23-01-2023

Gaat over één schijf dus rechtstreeks van de verkoper met eigen vervoer met vriendelijke chauffeurs en geen rare verassingen

Jasper 23-01-2023

Bosch stofzuiger gekocht. Bevalt prima en dat voor een lagere prijs dan elders. Ook de bezorging was correct.

Tess de vocht 23-01-2023

Dit was mijn eerste aankoop op deze site. Ik vind het goed dat het aanbod groot is. Mijn bestelling kwam al na 1 dag, dat was heel erg fijn! Het zat goed verpakt en er was niks beschadigd. Omdat dit mijn eerste keer was heb ik nog geen 10 gegeven, maar een 9

Idsert 23-01-2023

De prijs was goed maar de levering minder. Het kan gebeuren dat de levering iets langer duurt maar informeer ons hier dan beter over. Nu werden er beloften gedaan die vervolgens niet werden waargemaakt.

L. Rosa 23-01-2023

Heel attent. Werd voor alle zekerheid gebeld na de bestelling. Werd gevraagd of de maten echt passend waren. Heel vriendelijk. Bezorging exact volgens planning.

Rowy 23-01-2023

Zeer klantvriendelijk klantenservice. Werd goed geadviseerd en ook mbt de leveringstijd. Deze viel precies in het tijdvak van de lunchtijd en ophaal tijd van de kids. Denken oplossingsgericht en hebben de chauffeur hierover geïnformeerd. Echt top!

Roelof Faber 22-01-2023

Het gekozen artikel was niet meer leverbaar. Ik kreeg voor dezelfde prijs een upgrade.
Daarnaast zeer correct en volledig in de communicatie en werden alle afspraken qua levering nagekomen

Antoon 22-01-2023

Goede service, gemakkelijk bestellen,achteraf betalen, artikel snel en goed ontvangen

Monique C 22-01-2023

Ik heb een gasfornuis gekocht, en voor een hele mooie prijs.
Netjes alle stappen doorlopen, en netjes thuis bezorgt, door 2 hele vriendelijke mannen. Ze hebben hem op zijn plek gezet en aangesloten. Netjes gelijk de oude meegenomen. De website is heel overzichtelijk en duidelijk. Ik zal iedereen die ergens om vraagt, zeker aanraden om eerst bij EP te kijken, want de service is echt top!

Tevreden klant 22-01-2023

Vlotte bestelling en levering fijne prijs en kwaliteit. Wat ook heel fijn is dat je in 3 termijnen kan betalen zonder poespas. Ja zeer tevreden

henk 22-01-2023

Ben eerst in de fysieke winkel geweest, maar daar niet voorradig. Daarna besteld in de shop waarbij ik ondersteuning kan krijgen van de winkel. Prima geregeld en snel geleverd. Goed product!

Laurens 22-01-2023

Erg tevreden over Sonos Beam aankoop. Scherpe prijs, snelle en nette levering zoals aangegeven. Top!