EP.nl - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over EP.nl.

EP.nl stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 1578 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

Ilse 17-02-2023

Overzichtelijke site. Goede scherpe prijs. Snelle levering van het product.

Leo van der Elst 17-02-2023

Helemaal geweldig top!!
Woorden en daden , complimenten.

Wij zullen deze winkel shop graag aan anderen aanbevelen.

Rinie van Alphen 17-02-2023

Hele fijne winkel met meedenkend en goed en deskundige mensen die je je thuis laten voelen. Ook geven en hebben ze fantastisch service.

Harry 17-02-2023

De order werd binnen 1 dag telefonisch gecontroleerd (controle maatvoering vaatwasser, dat ik zeker geen verkeerde bestelde) en perfect volgens hetgeen was aangegeven geleverd.
Gewoon goed, zoals je het zou willen, als je iets besteld op internet.
Complimenten.

Martien Rood 17-02-2023

Vriendelijke verkoper met verstand van zaken heeft alles keurig gedemonstreerd en vakkundige plaatsing

Marco 17-02-2023

Na plaatsen van de bestelling werd ik gelijk gebeld voor het nameten van de juiste maten en voor het maken van een leverings afspraak. Super fijne service, product keurig op de juiste wijze geleverd 😃

Badje 17-02-2023

Vlak na mijn order ben ik netjes gebeld met een bevestiging van mijn bestelling, wat fijn is.
Wasmachine meer dan tevreden.

Goede service en vriendelijke bezorger.

Grietje 16-02-2023

Online bestellen op de site van EP ging prima! Je gaat er vlot doorheen. Ik bestelde een wasmachine. Wat ik mis bij het bestellen is een reminder dat ik ook de bezorg- en installatieservice kan bijboeken. De wasmachine werd dus keurig afgeleverd en ik moest hem zelf nog installeren. Dat was mij even ontgaan maar hee, hoe moeilijk kan het zijn? Nou...moeilijker dan ik dacht want wat ik niet wist was dat er transportbouten in de wasmachine zitten. Het plaatje op de verpakking was daar niet erg duidelijk over. Dat had me bijna de wasmachine gekost.
Ik zou een volgende keer dus wel kiezen voor de installatieservice maar hoe vind ik bij het bestellen hoe ik dat doe?
Officiele reactie van EP.nl 20-02-2023

Geachte mevrouw Tangenberg,

Bedankt voor uw feedback. Hopelijk is het allemaal goed gekomen met de installatie. Mocht u bij u volgende bestelling willen kiezen voor installatie, dan kunt u zodra u het product in het winkelmandje heeft geplaats, Kiezen voor standaard bezorging of aansluiten op begane grond. Kiest u voor de 2de optie dan wordt hij netjes voor u geïnstalleerd Mocht u hierover vragen hebben kunt u altijd contact opnemen met de EP Klantenservice.

EP:Klantenservice

Monique C 16-02-2023

Ik ben super tevreden over de webshop van EP. Alles duidelijk beschreven. 2e keer deze maand ,dat ik wat gekocht hebt. Je krijgt gelijk een telefoontje wanneer je je product kan ophalen, en daarna was ik nog even in de winkel, wordt er gelijk gevraagt of je apparaat bevalt. Super service!!!

Stef 15-02-2023

Vlotte levering, vriendelijk personeel! Fijn dat je bij hun gebruik kunt maken om je aanschaf in 3 keer te betalen als het even niet uitkomt om het gehele bedrag in 1 keer te betalen.

Alex 15-02-2023

Wat een prettige shop. Een afzuigkap besteld en dezelfde dag werd ik gebeld wanneer het mij schikte om de afzuigkap af te leveren. De bezorger kwam keurig op tijd binnen het afgesproken tijdsbestek. Hier voel je je klant. Toppertje.

Astrid Zwaan 15-02-2023

Duidelijke website, meerdere betaal mogelijkheden, je wordt goed op de hoogte gesteld via email, denken mee in oplossingen en handelen snel.

Ton Duin 15-02-2023

Android TV 32inch gekocht. Duidelijke website levering binnen twee dagen via DHL. Prima.

kuiper 15-02-2023

snel en eenvoudig geregeld,zelfs voor een digibeet als ik,keurig netjes de volgende dag geleverd

Anita 15-02-2023

Mooie shop in Hoorn. Groot en heel veel artikelen.
Ik zocht een vaatwasser en ik zag een goede aanbieding.
Online besteld, werd bezorgd op afgesproken tijdstip. Oude vaatwasser werd afgekoppeld en weggehaald en de nieuwe geplaatst. Zeer tevreden, vriendelijk en professioneel. Ik zou het zeer zeker aanraden om hier een product te kopen.

G.M. 15-02-2023

Duidelijke site en snelle levering.
Onderdeel wat er niet bij was werd de volgende dag bezorgd.

Corina 15-02-2023

Bestelling is snel en netjes aangekomen. Ik zal hier zeker meer bestellen en kan het ook zeker aanbevelen. Ook de prijs is lager als bij andere webshops.

Jsn verdaas ep 15-02-2023

Ik heb vooer miele gekozen omdat mij vorige al 22jaar heeft meegegasn en naruurlijk bij jan verdaas ep word je altijd goed geholpen

B. Benjamins 15-02-2023

gebruiksvriendelijke shop, snelle levering en een goede service. Dus heel tevreden

Arjen 15-02-2023

EP Mensonides is een goed en deskundig bedrijf! Afspraak over de bezorging was goed geregeld en de machine is keurig geplaatst en aangesloten.

Oriana 14-02-2023

Snel en goede service ook klantenservice als je belt snel en vriendelijk.

Wasdroger gekocht goede prijs en kwaliteit verhouding
Wij vinden het een erg betrouwbaar en vriendelijke winkel

Erik Eefting 14-02-2023

Zeer goede service en snelle levering. super

Anita 13-02-2023

Ik was al een keer in de winkel bij Berepoot geweest. Mooie zaak , verkopen echt alles , vriendelijk werd je daar geholpen. Ik kreeg het krantje thuis waarin hun adverteren en zag een goede aanbieding van een vaatwasser, bij hun .en ik heb de vaatwasser besteld. Deze is netjes afgeleverd en op zijn plaats gezet door vriendelijke medewerkers.
Oude vaatwasser namen ze mee, dat was vooraf afgesproken. Ik zou zeker weer bij de winkel Berepoot bestellen.

Djin 13-02-2023

In eerste instantie werd ik aangetrokken door het mooie aanbod, later werd ik verrast door de flexibele houding van de planning van EP. En ook alle lof voor de bezorgers, zij brachten mijn 65 inch tv gewoon even naar drie hoog zonder lift! En hadden nog goede informatie over de tv te vertellen ook.
Al met al, een top ervaring met dit bedrijf!

Ellis 13-02-2023

Tv besteld, volgende dag in huis. Netjes gebeld of het bezorgen uitkwam. Ook goed op de hoogte gehouden van de bezorging.
Vriendelijk personeel en tv werkt super!
Zéér tevreden!