EP.nl - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over EP.nl.

EP.nl stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 1653 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

Uitstekende prijs en stipte levering. 04-02-2023

EP kon de gewenste koelkast leveren tegen een concurrende prijs. Liever EP gekozen dan een van de vele witgoed leveranciers met fancy namen. Chauffeur kwam bijna op de minuut nauwkeurig aanrijden. Enig puntje van kritiek is dat het exacte tijdstip pas ''s ochtends heel vroeg wordt weergegeven.

Ben 04-02-2023

Professioneel, klantvriendelijkheid en stipt en houdt de klant op de hoogte van elk stadium in het afleveringsproces

B Koopman 04-02-2023

Snel met leveren en bellen wanneer ze kunnen leveren dat is ook wel fijn en heel vriendelijk

Guido 04-02-2023

Was op zoek naar een combi-koelkast voor in de berging buiten. Via EP.NL deze gevonden. Prima website met heel duidelijke keuzemogelijkheden. Ook de betaalmogelijkheden zijn prima voorhanden en alles heel duidelijk en eenvoudig. Het bestellen ging heel eenvoudig. De levering, door de plaatselijke dealer, was perfect geregeld.

Younis Spruit 04-02-2023

De service van EP Wolvega is geweldig ! je wordt deskundig en vriendelijk geholpen:).
Ook de aflever service is helemaal top!
Ik heb een Wasmachine, Droger & Vaatwasser bij EP in Wolvega gekocht en alle apparaten werden keurig geïnstalleerd en uitgelegd hoe alles werkt.

Ik raad dan ook 100% de EP winkel in Wolvega aan.

Hennie 03-02-2023

Vriendelijk geholpen en op afspraak op tijd geleverd en netjes aangesloten voor vragen naar filiaal correct benaderd!

Tassie 03-02-2023

Ik heb een hele fijne ervaring! Snelle service goed verpakt en een hele goede prijs. Makkelijke Website waar je snel en makkelijk kan bestellen. En komen na wat ze beloven andere dag al binnen heel blij mee. Top site!

Niels 03-02-2023

Superservice snelle levering
Goed telefonisch contact om afleverings datum door te spreken

Raymond 03-02-2023

Vriendelijk personeel.
Goede service en ervaring
Ruim assortiment
Gespreid betalen mogelijk

Idris 03-02-2023

Erg tevreden hoe de aankoop is gegaan! Heel snel en flexibel kunnen bestellen. Ook is mijn bestelling heel snel bezorgd.

Wat ook top is aan deze site, dat je heel veel betaalopties hebt!

Dylan 03-02-2023

Prima winkel, overzichtelijke website. Heeft bijna alle producten op voorraad voor online bestellingen en bied meerdere opties voor betalen. Dus een goede snelle afhandeling

Verzenden ging ook snel en het product is netjes verpakt tegen transportschade.

Mirjam de Wit 03-02-2023

Netjes en beleefd en keurig verzorg zelf (terwijl ik het niet op de bon had aangegeven) mijn oude koelkast afgevoerd. Wij zijn helemaal tevreden met onze Amerikaanse koelkast en er gaan veel ijsblokjes door hier haha heerlijk en wat zal het straks helemaal genieten zijn van de zomer! Ook is goede uitleg gegeven dat de koelkast even moet rusten na verplaatsing voor hem aan te zetten. Dus zeer tevreden en kom zeker hier weer terug als ik wat nodig ben!

Familie......

Sharmaine 03-02-2023

Super! Hele fijne service en een top koelkast hier vandaan! Helemaal blij mee!

JeHo 03-02-2023

Webshop met goede prijzen in vergelijking met andere .
Filiaal in de buurt.
Levering volgens afspraak

Luusje 03-02-2023

Ruime keuze, erg voordelige aanbieding en snelle levering! Een Magimix Power 4 blender aangeschaft via EP. Gekozen voor EP vanwege de mooie prijs, daarnaast ook supersnel geleverd. Ik ga dus bij een volgende keuze zeker weer proberen te winkelen bij EP.

Horstra 03-02-2023

Prima ervaring, van te voren werd er nog even gebeld voor levering, wat wel handig is ivm wel/niet aanwezig zijn...

Loesje 02-02-2023

Voor het eerst bij EP Beerepoot besteld.
Alles verliep vlot, goede site en het product naar verwachting helemaal op tijd geleverd

RF 02-02-2023

Goede prijs en snelle levering. Kwam de telefonisch gemaakte afspraken goed na. Bezorging was vlekkeloos, dat is bij andere winkels met een externe bezorgdienst vaak een ander verhaal.

EP 02-02-2023

Alles in goede orde ontvangen en op tijd gelevert.En alles was keurig ingepakt.

Jo 02-02-2023

Hisense tv gekocht,helaas bleek deze defect,via tel contact omruiling geregeld,deze werd prompt de volgende dag bezorgd en de defecte retour meegenomen,top service.

Hava 02-02-2023

Ondanks dat de vaatwasser nergens te verkrijgen was hebben ze alles gedaan om te leveren . Ben er super blij mee

Ernie Litjens 02-02-2023

Komen de gemaakte afspraken niet na.
3 keer een nieuwe datum gepland om te bezorgen.
Officiele reactie van EP.nl 08-02-2023

Geachte heer, mevrouw,
Hartelijk dank voor uw feedback. Ik heb uw klacht doorgestuurd naar de leverende winkel. Als wij van de landelijke klantenservice nog iets kunnen betekenen, dan horen we dat graag via klantenservice@ep.nl.
EP:Klantenservice

Jaap BtL 01-02-2023

Juist geleverd! Stel voor bij een levering op ma., vrijdag ervoor de tijdsplanning doorgeven ………

Dave 01-02-2023

Mooie Amerikaanse koelkast besteld. Snel geleverd en vakkundig geinstaleerd!

Kim 01-02-2023

Ik kwam bij EP door een zoektocht via google, ik was op zoek naar een nieuwe televisie, de recensies spraken mij aan en de website is overzichtelijk en duidelijk, na de gewenste televisie besteld te hebben werd er al vrij snel gebeld voor het maken van een afspraak om de televisie te leveren, de televisie is netjes op de aangegeven tijd geleverd, ik heb ook nog even contact gehad via de mail betreft het ontvangen van de rekening, deze werd snel beantwoord, kortom; ik ben tot nu toe erg tevreden met mijn aankoop bij EP!