EP.nl - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over EP.nl.

EP.nl stelt zich voor

Deze score is berekend op basis van 1013 reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar.

8,9

beterbart 22-12-2012

Ik had al een Router van sitecom maar wilde er graag nog 1 om deze als repeater te gebruiken. Deze heb ik toen bij ep gekocht. Nadat ik hem thuis had aangesloten bleek dit voor mij echter niet te werken. Ik kon het gekochte product zonder problemen weer terug brengen en ik kreeg gewoon mijn geld terug. Dus geen tegoedbon maar gewoon contant geld. Vervolgens ben ik thuis gaan kijken wat er aan scheelde en uiteindelijk ben ik terug gegaan naar de winkel en heb ik zeker een half uur gepraat met de verkoper wat voor mij een oplossing kon zijn. Hij gaf mij bijzonder goed advies en dat heeft er uiteindelijk toe geleid dat ik nu een goeie internetverbinding heb zonder dat hij mij wat heeft verkocht. Wat een uitstekende service! Niet alleen maar bezig om wat te verkopen aan de klant maar echte gerichte service. Je merkt aan alles dat ze de klant willen helpen en een tevreden klant willen hebben. Ook dat de medewerker zo ruim de tijd voor mij nam terwijl er nog andere klanten waren zonder mij wat te willen verkopen wordt zeer gewaardeerd! Mijn advies als je een keus hebt koop dan bij ep!

EP.nl 29-01-2013

Kunt u uw volledige ordernummer en productnaam sturen van uw order op EP.nl naar whaan@ep.nl?

Wanneer uw order in het systeem staat zal ik contact met u opnemen voor de afhandeling van de prijs.
Mvg EP.nl

Gator 22-12-2012

Nog nooit hebben wij zo een deskundigheid , betrouwbaarheid en service meegemaakt in welke winkel waar wij ooit iets gekocht hebben. Bij onze verhuizing hebben wij alles nieuw gekocht, TV's, TV meubels, vaatwasser, koelkast, dvd spelers, muziek installaties, stofzuigers, laptop, ipad, keuken apparatuur etc. etc. Door de service en deskundigheid kwamen wij steeds terug. Toen onze Amerikaanse koelkast pas wat later geleverd kon worden, kregen wij een grote bos bloemen als excuus. Ook toen wij in nood verkeerden en snel een nieuwe laptop nodig hadden, werd die thuis bezorgt binnen een paar uur, helemaal klaar voor gebruik gemaakt. Als wij weer wat nodig hebben gaan wij direct naar EP te Hoorn

Liane Ligthart 22-12-2012

Op zondagmiddag laat oude wasmachine het uiteindelijk helemaal afweten. Op internet gezocht naar nieuwe wasmachine, op EP.nl gevonden en besteld. Op maandag al telefonisch benaderd voor afspraak voor levering > woensdagmiddag. EP Apeldoorn kwam op afgesproken tijd, plaatste nieuwe wasmachine (op 2e verdieping), nam oude machine mee en na betaling via mobiele pin was het allemaal heel snel en goed geregeld!!

Liane Ligthart 22-12-2012

bol77 22-12-2012

Klantvriendelijk, goede informatie voor een makkelijke keuze.
Vaak zit het prijsverschil in de kwaliteit. Bij EP krijg je goede kwaliteit voor een goede prijs.

lunchbox1098 22-12-2012

Een telefoon besteld op internet met de mogelijkheid om in de winkel te betalen ging perfekt (geeft toch een veiliger gevoel).
Netjes te woord gestaan en een fijne afhandeling al met al goede ervaaring.
Complimenten voor ep XXX in Loon op Zand.

Rick van der poel 21-12-2012

Ik ben zeer tevreden over EP.nl. Via de folder op de website gekomen. Op de site een makkelijk had ik een overzicht van de aanbiedingen. Uitgekomen op een AEG wasmachine. Wasmachine laten bezorgen met complete bezorgservice. Binnen enkele uren werd ik gebeld dat er een order binnen was en wanneer ik tijd had om de wasmachine te mogen ontvangen. Thuis bezorgd kreeg ik uitleg over welke programma's er waren en hoe alles werkte.

Ik ben zeer tevreden over de service van EP.nl.

Nevindemeijer 21-12-2012

Koelkast gekocht met op maat gemaakte kookplaat.
Fantastische winkel en een goede afhandeling.
Na verkeerde levering van de koelkast, zonder probleem een nieuwe koelkast gekregen.
Deze werd zelf gebracht door de bedrijfsleider.
Service uitstekend!

LuckyL 19-12-2012

Wow wat een service, initieel de verkeerde geleverd gekregen en zonder mokken om kunnen ruilen in een filiaal in de buurt.

Toppertje.

adriana83 19-12-2012

Super goede service, de droger die ik via website had besteld was in de winkel die het zou leveren niet op voorraad. Duurde even voor die weer binnen zou zijn. Kreeg toen de mogelijkheid om een andere duurdere droger voor dezelde prijs te kopen. natuurlijk gedaan, en erg blij ermee. Ook de service aan huis was super goed. Aan gesloten en alles uitgelegd. Dus echt Top.

Peter_Huijzel 17-12-2012

Ik was op zoek naar een betaalbare wasmachine. Op de overzichtelijke site van EP vond ik de Erna EMW145 voor een mooie prijs. Met de complete bezorgservice heeft EP mijn wasmachine gebracht en netjes aangesloten. Ik ben helemaal tevreden over de prijs/ kwaliteit en de service van EP. Ik ga hier voortaan al mijn bestellingen doen.

Melvin Broekhuizen 11-12-2012

Een paar weken geleden een Kobo touch ereader gekocht. Hij was in de aanbieding. Via kieskeurig naar de site gekomen. De site is erg overzichtelijk. Ereader gelijk maar besteld. Een paar uur later werd ik gebeld wanneer ik de Ereader kwam ophalen, want ze hadden hem nog op voorraad. dezelfde dag nog de Ereader opgehaal en ik ben er erg blij mee. Met after sales heb ik nog niet te maken gehad

linnj 04-12-2012

De levering duurde iets langer dan aangegeven maar verder prima afhandeling van mijn bestelling. Ook fijn dat werdt aangegeven dat doeken ed. te verkrijgen zijn bij EP.

AM B 25-11-2012

Ik ga altijd naar EP Coenders Horst. Je wordt er heel goed geholpen, en als er iets is, lossen ze het ook snel op. Vriendelijk personeel en goede service.

CF.DE MEIJER 20-12-2012

EEN FANTASTISCHE WINKEL ,ZEER GOEDE SERVICE,DESKUNDIG PERSONEELKORTE LEVERING, BIJ EEN PROBLEEMPJE LOSSEN ZE DAT DIRECT OP. IS ER AAN HET PRODUCT EEN HAPERING DAN WORDT ER ZO GAUW MOGELIJK EEN VERVANGER GEPLAATST

Metje7 21-11-2012

Prima service. Alles klopt, vriendelijk, persoonlijk. Van de aftersales kan ik nog niets zeggen. Heb de wasmachine nog maar net.

Aren_s 20-11-2012

Een fijne ervaring gehad met deze web winkel bestelling kon ik makkelijk doen en betalen met ideal. De Samsung wasmachine werd een paar dagen later zoals afgesproken bezorgd en hij werd aangesloten en vriendelijk uitgelegd hoe ik ecobubble kan gebruiken. Goede service!

verbaas 12-11-2012

E.P. Piet Gruyters te Helmond
Deze zaak verdient een groot compliment.
Ze denken met je mee en zijn supersnel mbt reparaties, verlenen fantastische service, dat kan werkelijk niet beter.
Ze zijn accuraat mbt verzoek om informatie, levering en reageren snel.
Ik ga niet eens meer kijken naar al die sites voor prijsvergelijk etc. om te onderhandelen over de prijs, dat vind ik een belediging voor hun inzet.
Hun service bespaart mij veel meer dan al die kortingen van anderen.
De website van EP geeft adequate informatie, maar ik geef de voorkeur aan de persoonlijke bediening van Piet Gruyters te Helmond.

Erik v T 30-10-2012

Na mijn online bestelling kreeg ik per email een orderbevestiging met een duidelijk overzicht over het bestelde product en de verdere gang van zaken. Ook staat duidelijk vermeld met wie ik eventueel contact op kan nemen indien ik nog vragen heb.

Ik werd later die dag ook nog ter bevestiging gebeld en men zou terug bellen zodra het product binnen was om dan de afleverdatum/tijd af te spreken, wat ze dan ook deden.

De wasmachine werd keurig op tijd geleverd, aangesloten en gedemonstreerd. Verpakkingsmateriaal en de oude wasmachine werden mee genomen.

woesternij 26-10-2012

Zeer tevreden over de levering. Op de afgesproken tijd,keurig aangesloten en complete uitleg hoe de machine te gebruiken! Ik kende het bedrijf niet maar eerste ervaring: Top!

huibmar 25-10-2012

Eerst in de winkel bij ep.Knol informatie opgevraagd,daarna thuis nagedacht en de machine via de webshop besteld. Een uur na de bestelling door de winkel gebeld en na 2 dagen thuisbezorgd ,aangesloten en ook nog even het bedieningspaneel uitgelegd.Ik denk dat we een prima koop gedaan hebben aan de Samsung WF0704F7V/XEN.

zwaanc 15-10-2012

Beste service ooit, binnen een maand door mijn eigen schuld, de lade niet goed gesloten en de deur dicht doen, resultaat de lade kapot.
Een nieuwe bestellen bij EP, nou geen probleem en de kosten 0, dat noem ik nog een service, werd geregeld met Samsung.

ilduce44 04-10-2012

Gewoon goed. De site is voldoende informatief en de mensen in de winkels zijn ook altijd behulpzaam en geven je informatie daar waar het hoort.

rouville 01-10-2012

Zeer goede service, na bestelling via website, binnen het uur gebeld. Bleek ook nog een aanbieding te zijn van een uitgebreidere versie droger en dit voor het zelfde geld. Keurig op zijn plek gezet, geïnstalleerd uitleg gegeven en oude machine meegenomen.

stannetje 23-09-2012

6,7
dhr had een lcd tv met een apart kastje erbij voor hd ontvangst.Kon daar niet goed mee omgaan vandaar aankoop van full hd tv, monteur had dit in eerste instantie niet begrepen, en had het kastje wederom aangesloten ,toen zat dhr nog met 2 afstandbedieningen. Monteur wilde de "oude" tv meenemen evenals het kastje, uiteraard niet de bedoeling.
Dit alles had niet gehoeven als er beter gecommuniceerd was binnen het bedrijf.

Ruudje11 20-09-2012

Wasautomaat besteld op de site ep.nl, een uur na bestelling gebeld door ep: Rickelman. En de wasautomaat hadden ze zelf op voorraad. Dus zelfe dag geleverd. Zelf 2 hoog! Geweldige service! Ben echt tevreden over de service! Super. Mediamarkt is hier niks bij!!!!

Yuna2010 26-08-2012

Wasmachine besteld via webshop.
Na een uur gebeld voor een afspraak.
Een datum en tijd afgesproken en een kwartier voor levering gebeld dat ze er aankwamen.
Oude machine meegenomen en nieuwe wasmachine aangesloten met uitleg.
Ben zeer te spreken over de gang van zaken.

Cor de Vries 1932 24-08-2012

Ik had een andere AEG wasmachine besteld, maar die was niet op korte termijn leverbaar. EP bood toen aan een duurdere AEG wasmachine voor dezelfde prijs te leveren.
Die wasmachine werd snel geleverd en geinstalleerd en functioneert prima!
Alle lof dus voor de service van EP!

peterpauldejong 03-08-2012

Op de website van EP.NL een bosch wasautomaat besteld en deze moest afgeleveverd worden in H.I.Ambacht door EP vanhouwelingen uit brandwijk ze hebben hem direct op de zolder geplaatst en hem gratis aangesloten op de trekschakelaar... heel veel dank EP van Houwelingen TOP ZAAK!!!

274au 01-08-2012

Ik heb een LG TV gekocht via de site van EP.

De site is mooi overzichtelijk en duidelijk. Bij het zoeken kan je prijsklasse, formaat, etc. instellen zodat je snel een overzicht krijgt van de voor jou interessante producten. Betalingsopties zijn prima en de levering verliep ook prima. De TV werd een dag later geleverd dan in eerste instantie beloofd was, maar dit werd netjes door gecommuniceerd en ik ben niet zo iemand om daar dan een probleem van te maken.

Met de after sales heb ik nog geen ervaring, maar het is altijd handig om een fysieke winkel in de buurt te hebben daarvoor! Ik verwacht daar dan ook weinig problemen mee.

M. Bergevoet 27-07-2012

Miele wasmachine gekocht via de site. Duidelijke informatie over de verschillende produkten zodat je als consument een goede keuze kunt maken. Na bestelling werd ik binnen een uurtje gebeld door EP Boelaars over de levering en de instalatie. De wasmachine werd binnen twee dagen geleverd en geinstaleerd op zolder, prima service van de jongens.

J. de Vaal 13-07-2012

Tv gekocht via de webshop van EP Heinz van Benthum in Groesbeek. Dit ging vlot en met genoeg informatie over het product. Binnen 2 uur werd ik terug gebeld over de leverdatum. Vandaag (na 2 dagen) werd tv afgeleverd en geïnstalleerd. Goede service en zeer vriendelijk personeel.

A.Junte 13-07-2012

Diepvrieskas gekocht,was niet op voorraad.
Is besteld en na 3 dgn.thuisbezorgd.De oude de vlg.dag
opgehaald.Super!!! Met T.V.ook goede ervaring.
Thuisbezorgd en ook ingeprogrammeerd.
Dus goede ervaring met E.P.Elburg.

Remmetje1969 09-07-2012

Vaatwasser gekocht bij EP:Schalkwijk in IJsselstein. Super afhandeling, werd gelijk gebeld voor afspraak levering. Op dag dag van levering was de chauffeur iets eerder, half uur van tevoren belde hij op om te vragen of er al iemand aanwezig was. Top service. Na levering nogmaals gebeld door EP:Schalkwijk of alles naar tevredenheid is verlopen. Wat een verademing die persoonlijke aandacht! Perfect.

HR1970 20-05-2012

Apparaat was helaas niet op voorraad. In het weekend gekocht en winkel in Haarlem was maandag gesloten. Dinsdagochtend contact gehad dat ik apparaat op donderdagmiddag geleverd wilde krijgen. Apparaat werd door Miele in Amstelveen verkeerd afgeleverd. EP Haarlem heeft hem toen in Amstelveen opgehaald en er alles aan gedaan om hem donderdagmiddag conform afspraak af te leveren!! Waar vind je deze tijd nog zulke service? Prijs was ook zeer gunstig, een aanrader!

tupelo 27-04-2012

Besteld via de website en meteen betaald met ideal.
Ze bezorgen binnen 1 tot 3 dagen.
Krijg ik de volgende dag een telefoontje van EP dat de stoomreiniger afgehaald kan worden?
En of ik contant wilde betalen ?
Na 2 dagen over en weer bellen, betalingsbewijzen doormailen heb ik mijn geld terug ontvangen maar een excuus voor hun misstanden ? Vergeet het maar.
Voor mij geen EP meer !!!!!!

Officiele reactie van EP 08-05-2012

Geachte mevrouw,

Na dit incident hebben we contact met u opgenomen over de gang van zaken. We erkennen dat aan onze kant een vergissing is gemaakt in het behandelen van de bestelling. Nogmaals onze excuses hiervoor.
We zijn ons bewust van de oorzaak en de winkel is hiervan op de hoogte gesteld zodat hieraan wordt gewerkt.

Zoals besproken zorgen we er verder voor dat u een tegoedbon krijgt als vergoeding voor het ongemak.

EP.nl

Appert 14-05-2012

Zelfs van de week ook een 'klein' apparaat besteld via EP.nl, staat bij het afrekenen gewoon duidelijk vermeld 'deze bestelling is alleen af te halen'.

Wel jammer van de betreffende winkel dat ze dit niet beter opgelost hebben, mijn gekozen winkel maakte over een eventuele bezorging geen probleem.

Bert van der Saag 19-04-2012

De oude Miele was na bijna 30 jaar op,dus een nieuwe.
Op internet gezocht en bij EP uitgekomen.Binnen 20 min.,na de mail,al kontakt.Allervriendelijkst.De volgende dag kwam de nieuwe Miele,zonder morren naar de zolder en de oude naar beneden.Aangesloten, uitleg.Wat een fijne service.Nu maar hopen dat deze even lang meegaat.Dank tot zover van ons.

Rspijs 10-04-2012

Bij onze verhuizing kon de oude koelkast niet mee en hebben we gebruik gemaakt van deze aanbieding. De koelkast werd zelfs kosteloos bezorgd en aangesloten. Voor het afleveren een afspraak gemaakt en alles verliep volgens plan.

KMandy 31-03-2012

Ik heb onlangs een wasmachine gekocht op de EP webshop en ik werd binnen een paar uur terug gebeld om een afspraak te maken voor de levering. Het was fijn dat zij de wasmachine konden bezorgen en aansluiten, aangezien ik daar zelf niet zoveel verstand van heb. Gelukkig kon ik mijn nieuwe Whirpool in gebruik nemen toen mijn zoontjes terug kwamen van een voetbaltoernooi.

Alex Carmel 29-02-2012

Ordered the washing machine at EP: Berends in Roelofarendsveen in the morning - has been delivered the same day !

The service of the shop (on the phone) and of the two engineers who installed the machine at our home was exceptionally good ! They were kind, polite, professional. Highly recommended !

Mark van Westertoren 20-02-2012

Een paar dagen geleden heb ik de Galaxy Tab op kunnen halen. Toen ik hem daarvoor bestelde kreeg ik niet direct een bevestiging van de betaling. 10 minuten daarna kreeg ik een persoonlijke mail met daarin alsnog de bevestiging, bleek het systeem een storing te hebben. Goed om te zien dat ze er dicht op zitten.

Sanne op Zanten 11-02-2012

De nieuwe TV voor mijn man staat schitterend in de woonkamer. donderdag bij ep.nl gekocht, thuis geleverd wanneer het ons uitkwam en zelfs even aangesloten. Mijn man doet dit normaal gesproken maar die was aan het werk. Erg vriendelijke personeel die mij nog even hebben uitgelegd hoe zo'n 3d tv eigenlijk werkt, ik ben benieuwd naar zo'n speciale 3d film.

Marcdroger 09-02-2012

Onlangs heb ik online een plasma TV gekocht bij EP. Ik ben dezelfde nog gebeld wanneer ze deze konden bezorgen. Ik heb een drukke baan dus het is moeilijk voor mij om tijd vrij te maken. Dus het was heel fijn dat ze de TV konden bezorgen op een geschikt tijdstip en hij was gelijk gebruiksklaar gemaakt! De service was top dus ik overweeg sterk om in de toekomst weer te bestellen bij EP.

OpaMaarten 07-02-2012

Tweede keer dat ik nu besteld heb bij EP en wederom erg tevreden. Alles netjes geleverd en zelfs op de tweede etage gebracht tot in het washok. Oude wasmachine kon gelijk mee, ik bood nog aan om te helpen maar daar wilde ze niks van weten. Ik vind de prijs/kwaliteitsverhouding echt super en als er iets mis is met het apparaat dan kan ik direct even langs de winkel om te informeren of komen ze langs.

Hueles72 05-02-2012

Fijne website waar ik goed ben geholpen. Product makkelijk besteld en ook snel geleverd door de bezorgservice. Een goede ervaring!

H. Boer 02-02-2012

Ben heel tevreden over de manier waarop de TV word bezorgd. Ik werd opgebeld om een afspraak te maken voor het tijdstip waarop het werd geleverd. VOnd ik wel prettig omdat ik zo niet de hele dag hoef te wachten. Heb tot nu toe geen after sales nodig gehad dus kan daar niks over zeggen.

jdjanse 20-01-2012

AEG wasmachine gekocht via EP website. Bij EP is het gewoon altijd goed. 's avonds besteld, de volgende ochtend gelijk gebeld wanneer de levering schikte. Oude machine afgekoppeld en meegenomen, nieuwe perfect geinstalleerd, verpakkingstroep meegenomen en ook nog de droger er weer opgeplaatst. Wij hebben al vaker wat bij EP gekocht en zijn gewoon altijd super geholpen.

nouk15 29-12-2011

Wilde in Bunschoten/Spakenburg de winkel tussen de middag. Helaas waren ze dicht. Medewerker deed toch voor ons de deur open.Wij wilde graag kijken voor een goede wasmachine.Hadden zelf al de voorkeur voor AEG. Medewerker heeft ons gewezen op de aanbieding die alleen voor de website geldt. Gelijk in de winkel via internet besteld en nog dezelfde middag zijn we gebeld om een bezorgafspraak te maken. Afspraak is goed nagekomen en ze hebben hem ook gelijk geinstalleerd. Super!! Volgende keer weer naar EP

jdfeyter 29-12-2011

Op zondag ochtend op hun website besteld. Nog diezelfde (!) middag teruggebeld met de vraag wanneer ik bezorgd wilde hebben, kon ook op zaterdag en binnen een vooraf afgesproken window van 2 uur. Stonden precies op tijd voor de deur zaterdag. Levering, trap op met machine, aansluiten, testen (!), bestaande AEG droger die ernaast stond (zonder mopperen, en ook die droger weegt het een en ander)) op de nieuwe machine geplaatst. Met loodzware oude Bosch weer de trap af. En dat alles binnen 1 uur rond. Ik moet zeggen, zelden zo'n soepele levering meegemaakt. Hulde!

Superboef69 24-12-2011

Als je een 10 uitdeeld valt er dus ook niets te verbeteren en verliezen mensen de scherpte...
Gewoon een prima ervaring bij de aanschaf van onze televisie (Philips 37PFL4606H/12).
Zeer interessante aanbieding, nergens goedkoper kunnen vinden.
Telefonisch nog wat info verzocht en daarbij prima en vooral vriendelijk te woord gestaan.
Na bestelling aangegeven de TV zelf af te komen te halen.
Contact gehad met de winkelier over aflevering, wederom erg vriendelijk.
Wordt geen verschil gemaakt of je nu fysiek of via de webshop een aankoop doet.
EP Berends te Roelofarendsveen verdient voor de geleverde service een pluim.
Zal zeker voor een volgende elctronische aanschaf deze (web)winkel bezoeken.

Tevreden stokvis 16-12-2011

Woensdagavond besteld, meteen donderdagochtend gebeld voor een afspraak, vrijdag afgeleverd, aangesloten en getest (op zolder !). Oude apparaat direct meegenomen.
Supersnel en zonder zelf iets te hoeven doen!
In Deventer geleverd door EP Apeldoorn.

Enige website die duidelijk aangaf dat machine geleverd wordt daar waar de aansluitingen zich bevinden, dus niet slechts aan de deur afgeleverd.