EP.nl - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over EP.nl.

EP.nl stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 1651 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

Joyce Kimman 12-02-2023

Klantvriendelijk en geduldig aan telefoon. Super snelle levering op een zaterdag.

Peter 12-02-2023

TV gekocht voor een scherpe prijs. Prachtige TV. Uitstekend en snel contact vanuit de winkel over de levering. Oude TV werd netjes meegenomen door de transporteur. Ik ga hier vaker kopen.

Munten 12-02-2023

Waardeloze service en communicatie over de bezorg datum van je product met plaatsing service. Dat laatste besteden ze blijkbaar dus uit waar je dan pas achterkomt wanneer je ep belt op de gewenste bezorgafspraak dag omdat je maar niks hoort over je bezorging. Dik betalen ( duurder dan bijv coolblue) en dan na 6dgn nog niet weten wanneer je bestelling komt omdat er geen communicatie is van ep naar de klant of de externe bezorg service naar de klant. Die externe bezorg service is overigens ook niet te bereiken, daar sta je alleen maar in de wacht. Echt nooit weer dit!!!
Officiele reactie van EP.nl 15-02-2023

Geachte mevrouw Munten.

Hartelijk dank voor uw feedback. Vervelend om te lezen dat u niet tevreden bent met onze service. Het klopt inderdaad dat wij leveringen met bijvoorbeeld installatie uitbesteden aan een externe partij. Deze orders worden overgedragen aan de installatiepartner. Deze nemen zodra daar het product daar is ontvangen contact op met de klant om een afspraak in te plannen. Door gebruik te maken van de extra services kan het zijn dat de bezorgdatum afwijkt van de verzochte datum. Dit wordt ook aangegeven tijdens het kiezen van een leverdatum.
We zullen orderproces hier intern bespreken en waar mogelijk verbeteringen aanbrengen.

EP: Klantenservice

Leo van der Elst 12-02-2023

Gewoon geweldig geregeld!! Complimenten! Ga zo door! Een aanbeveling waardig.

Kloosterman 12-02-2023

Top geholpen alles volgens afspraak en ruim binnen de afgesproken tijdsblok De twee mannen zeer professioneel en vriendelijk

B.J.M. van Lith 12-02-2023

Meerdere apparaten gekocht in het laatste halfjaar omdat onze apparatuur dateert uit 2001. Plezierig contact. Correcte levering. Garantie op 1 apparaat goed nagekomen.

Karin Peeters 12-02-2023

Prima prijs en levering. Product bevalt tot dusver ook goed. Maar wat ik erg jammer vond is dat ik heb gevraagd of ze mijn oude stofzuiger wilde meenemen en dat ze dat ondanks de toezegging, niet hebben gedaan. Nu moet ik alsnog naar de stort

D Moerkens 12-02-2023

Zoals ik van EP gewend ben topservice.
In eerste instantie ging het even mis in de communicatie. Maar dit is prima opgelost.
Aarzel vooral niet om uw product hier te bestellen!

Carmen 12-02-2023

Fantastische service vanuit depot Zeeland (Noord Brabant), snelle service, levering en zeer hoogwaardig personeel! Chapot! Op naar mjjn volgende aankoop bij deze fantastische onderneming!

Anissa Otmani 11-02-2023

Top service! Helaas deed onze afstandsbediening het niet van de tv maar werden goed en snel geholpen!

Gert 11-02-2023

Duidelijke omschrijving van het apparaat en snel geleverd voor een prima prijs.
TOP!

Mecheline 11-02-2023

Zeer vriendelijk aan telefoon, goed meedenken. Snel en goed afhandelen toen bleek dat een pootje ontbrak en de vershoudlades nog niet waren versteld nadat het deurscharnier was gewijzigd.

Coppens 11-02-2023

Fijne en duidelijke website. Bestellen gaat eenvoudig. Keurige levering, avond ervoor werden we gebeld en in de ochtend een SMS met tijdsindicatie.

maggy 11-02-2023

Ik had een verkeerde maat tv besteld. Maar dit werd goed geregeld en ik kon m terugsturen. Geld terug. Super.

Bart 11-02-2023

De webshop ging ideaal met bestellen. Wat ik erg netjes vind is dat je daarna gebeld word.

JA 10-02-2023

Shop gekozen om de snelle bezorging en een na laagste prijs. Komt betrouwbaar over. Alles is ook uitstekend verlopen. Dus hoge waardering. Geen ervaring met after-service.

Jer 10-02-2023

Zeer tevreden met de klantvriendelijk. Ben gebeld voor het afstemmen van een leverings afspraak voor onze TV. Dit is wel heel fijn. Keurige levering en ook nog snel. Zeker een aanrader om hier wat te kopen!!

Hanno 10-02-2023

Geweldige aanbieding met een zeer snelle en correcte levering.
Ook de klantenservice gaf een correcte en zeer vriendelijke informatie

J brands 10-02-2023

Super service en snel in goede orde thuis bezorgd ik raad deze webshop voor iedereen aan .......

Nick 10-02-2023

Zeer tevreden over onze wasmachine en droger. Goed service en bereikbaarheid.

Anita 10-02-2023

De website is overzichtelijk en makkelijk in gebruik. Ik kon snel bestellen wat ik wilde. De betalings verliep ook makkelijk. Voor besorging werd vooraf telefonisch contact opgenomen om een afspraak in te plannen, dat is een goede service. Enige puntje van kritiek is dat mijn oude koelkast niet is meegenomen, omdat er nog een klein laagje water in stond.

Jan de Vrij 10-02-2023

Goede en betrouwbare winkel. Levering van nieuwe wasmachine was snel en keurig op tijd.

Ruben 10-02-2023

Via de webshop een combi magnetron besteld. Werd van tevoren gebeld over wanneer het product wordt bezorgd. De magnetron bleek niet de juiste te zijn en toen is er een werknemer langsgekomen om de juiste om te wisselen. Erg nette afhandeling en professioneel.

Tulio 10-02-2023

awesome product en bestel ervaring.. easy peasy direct en coreect.. heerlijk aan de slag met mijn nieuwe speeltje

John 10-02-2023

Koelkast besteld, keurig afgeleverd en heerlijk stil. Super snel geleverd en een hele goede service!!!