EP.nl - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over EP.nl.

EP.nl stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 1581 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

Michelle 22-02-2022

Heel klantvriendelijk! Ik werd netjes gebeld over mijn bestelling en daarna had ik hem snel ontvangen.

Priscilla 22-02-2022

Goede service, fijn gesprek over de levering gehad. En ook nog naar binnen gebracht!
Keurig 10 min van te voren gebeld.

Wietze 22-02-2022

Geweldige winkel! Vele malen beter dan concurrenten als Expert en Electro World! Zeer tevreden met het gekochte product.

Nezar 22-02-2022

Vriendelijk en behulpzaam personeel, gelijk gecheckt of het voorradig was en anders thuis afgeleverd. (*)

Mia 22-02-2022

Ruime keuze, snelle en zorgvuldige levering en handig dat je in 3 termijnen betalen kan
Top website

Goede service 22-02-2022

Snel geleverd , vriendelijk personeel goed geïnformeerd over de mogelijkheden. Ik kom hier zeker terug .

M.Huisman 21-02-2022

Contact gehad met de klantenservice over een product die ik eventueel wou aanschaffen
Binnen 24 uur een antwoord op mijn vraag via de mail binnen.
Product besteld en de volgende dag al in huis.
Online gekocht maar bij vragen en /of problemen kun je altijd in de winkel terecht.
Bij een volgend elektronisch product ga ik zeker weer naar EP.

ChickenGeorge 21-02-2022

EP Beerepoot in Hoorn is een prachtige winkel waar je heel veel keus hebt en wordt geholpen door vakkundig personeel.
Hier hebben ze nog persoonlijke aandacht voor de klanten.
Geweldige service.
Tot slot: hier wordt in alle rust uitleg gegeven over het product waar jij voor kom.
Geen wanden vol met tv’s waarvan het volume van de ene tv de andere moet overtreffen zodat mensen aan de andere kant van de winkel dit allemaal moeten meemaken.

Martha en Hans Greuter 21-02-2022

Mijn vrouw en ik zijn zeer tevreden over de wijze waarop we werden voorgelicht over de aanschaf van ons gasfornuis en ook de bezorging en het plaatsen van het gasfornuis was zeer deskundig en vriendelijk. Alles geheel volgens afspraak!!

Geraldo 21-02-2022

Prima en duidelijke omschrijving. Snelle service. Heel goed en veilig verpakt

Frans 21-02-2022

Gasstel gekocht via internet bij EP, we werden doorverwezen naar de monteur bij ons in de buurt. Deze monteur heeft met ons contact gezocht op het moment dat het gasstel binnen was en toen de dag erop heeft hij hem geplaatst.
Zeer aardige en behulpzame mensen , binnen het half uur was alles geregeld.

Maurice 21-02-2022

Ik kende de winkel in Groesbeek, omdat ik daar al regelmatig langs was gereden en wat kennissen heb die daar altijd naartoe gaan. Ik vond online op de site van EP: dat ik direct in Groesbeek kon bestellen. Dat gedaan, met bezorging erbij. Na de order bedacht ik me dat ik toch nog in de buurt zou komen en heb het filiaal een mailtje gestuurd dat ik de bestelling ook wel wilde komen ophalen. Ik kreeg snel reactie dat de bestelde receiver de volgende dag waarschijnlijk in Groesbeek zou zijn. De volgende dag werd ik opgebeld om aan te geven dat deze gearriveerd was. Dit ging allemaal heel soepel en vriendelijk.

De receiver is top, bedankt EP:

Erica Kunst 20-02-2022

Altijd een fijne winkel moet goede aanbiedingen en/of prijzen. Online besteld, naar Hoorn gereden en hem opgehaald.

Roelie 20-02-2022

Ik koop apparaten het liefst bij Beerepoot ivm de goede service. Men weet waar men het over heeft en bij garantie doen ze niet moeilijk. Mooie fysieke winkel en website overzichtelijk en toegankelijk. Ik mis soms wel eens een beschrijving bij artikelen op de website.

Rinus ZANDSTRA 20-02-2022

Heel snel en prettig geholpen en een zeer goede service voor mij perfecte winkel

Wim vd Vegte 20-02-2022

Prima winkel
Klantvriendelijk en goede service.
Werd netjes geholpen door medewerker, de tv in de auto te zetten

Jos Lammens 20-02-2022

Ik heb al diversre artikelen bij E.P. Jan Verdaas in Oudenbosch gekocht en wordt daar altijd perfect geholpen.
Ik krijg goed advies.
Prima service, als het te groot is om mee te nemen wordt het zonder problemen thuis bezorgd.
Heb zelf geen auto dus vind dit helemaal top!

Canan 19-02-2022

Nette snelle levering.
Service is top veel keus en de mogelijkheid om in 3 termijnen te betalen

Luc 19-02-2022

Mooie vaatwasser, makkelijk bestellen, goede prijs en zeer snelle en nette berzorging

Goede service 19-02-2022

Boomsma 19-02-2022

Na mijn online bestelling werd ik gebeld door een medewerker van de winkel. Er werd mij gevraagd waarom ik voor het specifieke product had gekozen en of ze eventueel nog advies konden geven. Na afstemming dat ik inderdaad het juiste had gekozen werd de bestelling definitief gemaakt en een bezorgafspraak ingepland.
Product naar alle tevredenheid ontvangen! Persoonlijke service!

Gerrie 19-02-2022

Fijne webshop. Overzichtelijk en duidelijk beschreven. Mijn volgende aankoop. Gaat zeker weer bij EP plaats vinden. Ook de service is echt top.

Erick Hemmen 19-02-2022

Ik maak regelmatig gebruik van zowel website als de fysieke winkel de website was voor de afgelopen jaren een uitkomst maar in de winkel helpen ze je met degelijk advies en zeer betrouwbare service aan huis. Zelfs wanneer je zelf teveel materiaal besteld nemen ze het bij levering weer terug omdat de monteur aangaf dat dit bij het product niet nodig was.
Top service.

Geuverink Ronald 18-02-2022

Snel geleverd op het moment dat het ons goed uit kwam. Wasmachine op zolder geplaatst en oude retour genomen. Uitgebreide instructie na het aansluiten. Perfecte service

zeker weten 18-02-2022

het mooie winkel en super snel en vriendelijk en verkopen mooie spullen en niet duur