EP.nl - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over EP.nl.

EP.nl stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 1646 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

Bart knapen 09-02-2022

Super service van piet gruijters in helmond ( stiphout) van EP.NL Goeie advies goeie service niks te veel wordt super geholpen echt om aan te raden heren bedankt voor de snelle service Met vriendelijke groet

bronkhorst 09-02-2022

Op zoek naar tv met specifieke maten voor tv-lift.
Goed geholpen qua meedenken en uitzoeken. Juiste tv besteld en ontvangen.
Past echt perfect.

M. Vd Langenberg 09-02-2022

Snelle levering, goede service en winkel is dicht bij huis, makkelijk als je extra uitleg of advies nodig hebt.

Esther 09-02-2022

Goede service, alleen jammer dat de bezorgdatum de volgende dag zou zijn, en dat later bleek dat het niet zo was, toen hem zelf maar opgehaald

Richard 08-02-2022

Na kijken op de het internet kwam onze vriezer bij EP- Terpstra als goedkoopste uit de bus.
Gelijk besteld en de service was uitstekend op de geplande datum en tijd kwamen ze de vriezer brengen.
Top service ga zo door.

Hans Ris 08-02-2022

Qled tv was niet meer leverbaar. Na inspanningen van ............ bedrijfsleider van ep Beerepoot Hoorn toch de gewenste tv geleverd gekregen.

Henk 08-02-2022

Prima winkel doen wat ze zeggen en je. Wordt super geholpen en nemen de tijd voor de klanten, ze komen de gemaakte afspraken na super gewoon

HansB 08-02-2022

Perfect functionerende website. Gemakkelijk kiezen en een eenvoudige betaalstructuur

Loosman 07-02-2022

Vriendelijk en behulpzaam, dit geldt voor de winkel als ook voor de bezorging en installatie thuis. Uitstekende service!

fam Rietman 07-02-2022

Onze wasdroger die we gekocht hebben in de EP winkel werd op ons verzoek 2 dagen later geplaatst en gelijk door de monteur waterpas gezet en aangesloten. Daarna heeft hij duidelijk uitgelegd hoe de machine werk en waar het stoffilter zit en wanner het schoongemaakt moet worden. Toen hij weg ging nam hij het verpakkings matriaal mee zodat wij het niet hoefden op te ruimen.
Ik noem dat nog eens service. De volgende ker gaan we weer naar deze winkel als we iets nodig hebben.

Chris 07-02-2022

Zeer fijn geholpen. We waren op korte termijn op zoek naar een inductie fornuis en EP Klaver was 1 vd weinigen die nog een goede op voorraad had. Ondanks dat het bedrijf wat verder weg zit, was het geen probleem om bij ons te leveren. Er werd meegedacht en meteen een afspraak gemaakt. Fornuis helemaal naar wens geïnstalleerd, zeer vriendelijke en behulpzame meneer.
In vergelijking met de grote bedrijven krijg je hier nog persoonlijke service! Aanrader.

Jade 07-02-2022

Fijne koopervaring, afwasmachine werd thuis geleverd en geïnstalleerd en de oude meegenomen. Toen bleek dat er een deuk in de deur van de afwasmachine zat, kreeg ik meteen de keuze voor korting of een nieuwe plaat. Werd 2 dagen later al gebeld om dit te regelen!

Jan 07-02-2022

Online besteld en dezelfde dag werd nog gebeld voor de bevestiging voor de levering en de tv is keurig binnen het gewenste tijdsvak geleverd

HTK 07-02-2022

Snelle levering van een prima product. En vervolgens een zeer klantvriendelijke afhandeling van een klacht over beschadiging bij aflevering. Als elk bedrijf zo met zijn klanten om zou gaan, werd de wereld weer wat mooier

Carla van Hoorn 06-02-2022

Makkelijk bestellen. Prijs was net even goedkoper dan elders. En ik weet dat als er wat is met mijn aankoop ik bij de fysieke winkel in de buurt terecht kan. E-reader werd de volgende werkdag al bezorgd.

Philip 06-02-2022

Snelle correcte levering. Zware stukken werden ook verder dan de voordeur (leveringsvoorwaarden) afgeleverd. Al vaker ook in de winkel gekocht en altijd goede ervaring gehad, ook met aftersales.

S. Spoor 06-02-2022

Goede prijs/kwaliteit verhouding. Vriendelijk personeel, uitstekende service.

Peter-Paul van der Lugt 06-02-2022

Super goede service !! ondanks dat de prijs online al weer verhoogd wat toch tegen de aanbiedings prijs . Kreeg het telefoon nummer voor als het niet zou lukken. en werd nog eens gebeld of alles goed is gegaan !! nou netjes hoor !!

H.Brand 06-02-2022

Ik ben zeer tevreden over de winkel, een poos geleden een HMDI? kabel gekocht tweekeer omgeruild voor een langere en toen uiteindelijk toch een Cast kabel gekocht maar men bleef vriendelijk! Deze week via Internet een iPad gekocht bij EP Stadshagen en de volgende dag een Hoes gekocht omdat de hoes van de oude iPad niet paste , weer prima geholpen! heel tevreden!

Nim 05-02-2022

Geweldige soundbar makelijk te installeren goede serrounding . Google instelling ging wat lastig maar met wat geduld is het wel te doen . Ik ben erg tevreden met de aankoop van de soundbar. Met de goede afstelling komt het geluid van de bioscoop aardig dicht bij . Dus een aanrader

Gert 05-02-2022

Persoonlijk
Goede uitleg
Goede duidelijke antwoorden
Snelle reactie en levering erg snel

NT 05-02-2022

Fijne winkel, we zijn heel prettig geholpen met goed advies.
Zowel met onze aankoop van de televisie een paar maanden geleden als nu met de keuken machine.

Jan 04-02-2022

Een lg tv gekocht. Deze is qua prijs heel gunstig bij EP.en een prachtig beeld.

Hjme De kort 04-02-2022

Geweldige service en op tijd bezorgd.
Van tevoren belletje hoelaat en wanneer ze komen bezorgen.

Karl 03-02-2022

Werd goed en deskundig geholpen.
Fijne service en vriendelijke personeel.
Zeker aan te raden.