EP.nl - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over EP.nl.

EP.nl stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 1647 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

Jos Lammens 20-02-2022

Ik heb al diversre artikelen bij E.P. Jan Verdaas in Oudenbosch gekocht en wordt daar altijd perfect geholpen.
Ik krijg goed advies.
Prima service, als het te groot is om mee te nemen wordt het zonder problemen thuis bezorgd.
Heb zelf geen auto dus vind dit helemaal top!

Canan 19-02-2022

Nette snelle levering.
Service is top veel keus en de mogelijkheid om in 3 termijnen te betalen

Luc 19-02-2022

Mooie vaatwasser, makkelijk bestellen, goede prijs en zeer snelle en nette berzorging

Goede service 19-02-2022

Snel geleverd , vriendelijk personeel goed geïnformeerd over de mogelijkheden. Ik kom hier zeker terug .

Boomsma 19-02-2022

Na mijn online bestelling werd ik gebeld door een medewerker van de winkel. Er werd mij gevraagd waarom ik voor het specifieke product had gekozen en of ze eventueel nog advies konden geven. Na afstemming dat ik inderdaad het juiste had gekozen werd de bestelling definitief gemaakt en een bezorgafspraak ingepland.
Product naar alle tevredenheid ontvangen! Persoonlijke service!

Gerrie 19-02-2022

Fijne webshop. Overzichtelijk en duidelijk beschreven. Mijn volgende aankoop. Gaat zeker weer bij EP plaats vinden. Ook de service is echt top.

Erick Hemmen 19-02-2022

Ik maak regelmatig gebruik van zowel website als de fysieke winkel de website was voor de afgelopen jaren een uitkomst maar in de winkel helpen ze je met degelijk advies en zeer betrouwbare service aan huis. Zelfs wanneer je zelf teveel materiaal besteld nemen ze het bij levering weer terug omdat de monteur aangaf dat dit bij het product niet nodig was.
Top service.

Geuverink Ronald 18-02-2022

Snel geleverd op het moment dat het ons goed uit kwam. Wasmachine op zolder geplaatst en oude retour genomen. Uitgebreide instructie na het aansluiten. Perfecte service

zeker weten 18-02-2022

het mooie winkel en super snel en vriendelijk en verkopen mooie spullen en niet duur

Groenewegen 18-02-2022

Had e.e.a. besteld maar wilde toch wat anders. Dit was geen enkel probleem !

Han van Empel 18-02-2022

Gemotiveerd personeel, die oog hebben voor de klant. Uitstekend geholpen en goede uitleg.

Pierre Vriend 18-02-2022

we hebben de bestelling goed ontvangen , omdat het bestelde artikel niet meer leverbaar was hebben we tegen een leuke prijs een goed vervangend artikel ontvangen en die is dus evengoed de volgende dag gebracht
wij zijn dus zeer tevreden met de service en bezorging van jullie

Samantha 18-02-2022

Alles is top en naar wens gegaan! Ik heb een jbl xtreme besteld en hij kwam gewoon op de datum dat ik had aangegeven en hij kwam heel snel aan dus echt top!

C van de Put 17-02-2022

Prettig geholpen in de winkel en deze winkel heeft een uitstekende service, als er iets met een apparaat is dan komt de monteur en probeert het te verhelpen... echt top!

Petra 17-02-2022

Goede adviezen , keurig personeel vakbekwaam
Nemen de tijd
Prachtige winkel en heel overzichtelijk

Bianca 16-02-2022

Printer aangeschaft via de website. Duidelijke product omschrijving. Savonds besteld en de volgende dag al thuis afgeleverd.

Hannie 16-02-2022

Denken mee. Bestelde wasdroger was uitverkocht. EP belde met het voorstel een andere duurdere droger te kopen voor het bedrag van de bestelde droger.
Hij doet het geweldig!

Melanie 16-02-2022

As a newcomer in the country, I needed a small fridge. Not only the price was very interesting but they installed it and were very nice people! The delivery took only some days. Definitely recommence them!

Menno 16-02-2022

We moesten een nieuwe koelkast, zo snel mogelijk. Op de website leek deze bij EP Schalkwijk in IJsselstein op voorraad. Helaas werd de telefoon niet opgenomen, voor de vraag of op voorraad en wanneer bezorgd, maar konden wel een bericht inspreken.
Omdat we de koelkast echt nodig hadden, de prijs was oké, deze toch maar online besteld in de hoop dat hij snel geleverd kon worden.
's Avonds werden wij netjes gebeld door AP dat de koelkast niet op voorraad is. En pas een paar dagen later geleverd kon worden. We hebben daar uiteindelijk wel mee ingestemt.
Bij het bestellen is er een onjuist huisnummer ingevoerd, dat zag ik later pas op de bevestiging. In de bevestigingstekst stond dat je bij wijzigingen contact op moest opnemen met de klantenservice. Helaas bleek uit dit contact, dat dit geregeld moest worden met de vestiging zelf. Dus weer bellen met de vestiging, weer antwoordapparaat. Nu wel sneller teruggebeld. Wijzigingen konden niet worden verwerkt bij online bestellingen. Hij kon het wel opschrijven zodat dit bij het leveren wel op het juiste nummer zou gebeuren.
Dat is idd goed gekomen.
De koelkast moest via een houten rechte trap naar de eeste etage, dat ook van te voren gemeld. Er kwamen twee bezorgers.
Bij het naar boven tillen is helaas de trap beschadigd omdat één van de twee niet sterk genoeg was om de koelkast hoog genoeg te kunnen tillen. Ook bij het verplaatsen op de eerste heeft de bezorger de koelkast het laatste stuk op de houtenvloer, op de hoeken van de koelkast laten lopen i.p.v. zIjn steekwagen hiervoor te gebruiken, zoals ik wel adviseerde. Deze beachadigingen zag ik pas de volgende dag bij voldoende daglicht. Er zaten bij deze Bosch koelkast geen wieltjes onder de achterzijde.
Ook op de eerste etage is de houtenvloer door het laten lopen op de hoeken, beschadigd.
Als de koelkast op de bgg zou zijn afgeleverd, dan was de steekwagen waarschijnlijk wel gebruikt en zou er geen schade zijn.
Na het afleveren vroeg ik nog aan de bezorger of ik nog iets moest tekenen, hij zij dat alles zo in orde was en dat hij de factuur via mail zou hebben verzonden. Die factuur heb ik nog steeds niet ontvangen. Ook niet in de spam folder. Al met al niet de beste winkel ervaring.
De bezorgers kwamen wel in het aangegeven bezorgvenster van 2 uur en ze hebben de oude koelkast weer mee genomen. Hierbij is een stuk plastic van de oude koelkast gevalen en was blijven liggen op straat.

Toppertje 16-02-2022

Ruime keuze en netjes op tijd bezorgd het zoeken op hun website gaat makkelijk

Rowi 15-02-2022

Ruime keuze en aanbiedingen in de shop, snelle levering komt zo goed als afgesproken leveringstijd op die dag. top

Heleen 15-02-2022

Graag wilde ik onze oude printer direct afgeven (uit duurzaamheidsoogpunt). Dat kon, de nieuwe compacte HP-printer kon na afspraak opgehaald worden. De printer stond klaar en de bediening was vriendelijk.

L. G. 15-02-2022

De website heb ik de google gevonden, de website heeft goed aanbieding dus heel veel product echt sherpe prijs, de bezorgtijd kan ik zelf kiezen. Ik ben blij voor deze aankoop.

Marjolein 15-02-2022

Ik had een koelkast besteld en deze kwam maar was beschadigd. Er zou een nieuwe geregeld worden. Ik vond deze koelkast eigenlijk te klein en na overleg in de winkel heb ik een grotere kunnen uitzoeken. Top service, hele vriendelijke en behulpzame mensen in de winkel. Zeker voor herhaling vatbaar.

M. de Vroome 15-02-2022

Goede heldere uitleg in de winkel en service om het gekochte artikel thuis te bezorgen.