EP.nl - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over EP.nl.

EP.nl stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 1617 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

Jan Linders 25-01-2022

Wat een service!!! Na online een vaatwasser bij hen besteld en betaald te hebben, blijkt de volgende dag dat levering eigenlijk niet kan. Wij wonen niet in de regio en een uitgepakte machine kan volgens EP regels verzonden worden. EP Swaak Leiden denkt dan in oplossingen en toch de levering geregeld. En dan ook nog gewoon een nieuwe leveren die toevallig deze week binnenkwam. Chapeau! Zeer klantgericht en wij bevelen EP Swaak Leiden van harte aan.

Glenn 25-01-2022

EP heeft ons goed op de hoogte gehouden van de bezorging, ondanks dat het een dag later werd bezorgd zijn we wel meegenomen d.m.v. een telefoontje en een e-mail.
De site beschouwen wij als erg prettig, mooie online omgeving met een goede omschrijving van ons gekochte product

John 25-01-2022

Uitstekende service, snel geleverd en geinstalleerd.
Droger was een paar dagen na installatie in de aanbieding: het verschil binnen een paar dagen terug gehad. Klasse!

Marcel 25-01-2022

Snelle en vakkundige levering en plaatsing. Lokaal kopen vind ik ook prettig, mits concurrerend.

Punt 25-01-2022

Bestelling ging makkelijk, de levering wat moeilijker door communicatie tussen winkel en internet winkel

Bruno 25-01-2022

Donderdag eind van de dag een vaatwasser besteld via de EP website. De volgende dag al geleverd door een lokale EP leverancier. Ik werd keurig gebeld voor een afspraak en de aflevering was ook perfect. Top!

TBS Roestvaststaal industrie 25-01-2022

Bestellen was gemakkelijk. Vriendelijke te woord gestaan om levering in te plannen. De uitleg over apparaat zou bij levering gebeuren, maar dit was volgens medewerker niet nodig. Het was namelijk heel simpel. Hierdoor moest medewerker nog een keer terug komen, want de deur ging niet open, dat is wel zonde voor de tijd van EP.

D.beuker 24-01-2022

Door externe omstandigheden kom men een wasdroger niet leveren. Ze hebben hun uiterste best gedaan om het apparaat zo snel mogelijk te leveren en bij ons thuis te bezorgen.

D.Curvers 24-01-2022

Snelle levering uitgebreide informatie op de site, actieve klantenservice die gelijk komen met een passende oplossing! Ik ben dik tevreden met mijn prachtige flatbed magnetron.

Marlijn 24-01-2022

Ik had een e-reader op besteld, die op voorraad was. Voor 8 uur besteld, volgende dag in huis? Niet dus. Ik had deze op zondag besteld, en op vrijdag nodig om cadeau te geven. Op dinsdag stond mijn order nog steeds op: in behandeling dus even gebeld. Klantenservice gaf aan door een probleem met de externe leverancier ze niet wisten wanneer deze geleverd zou worden. Op donderdag dus maar naar Coolblue gegaan. Opnieuw contact met klantenservice: de order was geannuleerd en binnen 2 dagen zou ik geld mijn terug krijgen. Tot mijn grote verbazing ontving ik donderdagavond opeens een verzendbevestiging. En ja hoor vrijdag: e-reader geleverd.
1,5 uur van mijn tijd kwijt door naar Coolblue te gaan, parkeerkosten, 10tje meer kwijt en weer een half uur kwijt om het pakje bij een DHL punt te brengen. Nee, ik raad EP dus niet aan. Enige positieve punt is dat de klantenservice goed bereikbaar is, en beloften zoals terugbellen na komen. Ik begrijp ook wel dat zij er niks aan kunnen doen.

lianne 24-01-2022

we komen al jaren bij deze ep winkel en vinden het nog steeds fijn, we worden goed geholpen, weten wie er in de winkel staan en dat ze verstand van zaken hebben.

Anniek 24-01-2022

Ik heb een positieve ervaring met de webshop. Het is een duidelijke en overzichtelijke site. Je wordt goed op de hoogte gehouden van de status van je bestelling.

dennis zeegers 24-01-2022

Zo, n fijn bedrijf en wat een service, ik heb dr een droger vandaan, deze was bevroren in me schuur, beerepoot gebeld en stonden een uurtje later voor de deur,3 kwartier bezig geweest ,toen ik om de rekening vroeg zei de monteur, dit is service meneer, geweldig

JeroenDH 24-01-2022

Op zoek naar een specifiek model als opvolger van mijn defecte fotoprinter vond ik dat voor een mooie prijs en volgende-daglevering bij EP. Website was comfortabel, goede betalingsmogelijkheden en correcte levering.

Elly 24-01-2022

Snel levering van de spullen duidelijk site waar ik het meteen kon vinden en ook waar ik naar toe kan gaan als er iets fout is.

Ingrid 23-01-2022

Online bestelling gedaan met afhalen in de dichtstbijzijnde winkel. Van tevoren gebeld en ze wisten precies wat ik besteld had. In winkel hele vlotte afhandeling van de koop.

Michelle 23-01-2022

Donderdag 's avonds mijn stofzuiger besteld, en werd vrijdags gebeld wanneer ze hem konden bezorgen.
Afgesproken dat Dhr. hem zaterdag zou bezorgen, tenzij hij terug ging bellen.
Zaterdag de stofzuiger niet gehad, dus 's maandags terug gebeld.
Na vele telefoontjes werd eindelijk 's woensdags mijn stofzuiger bezorgd.

Fijne stofzuiger, alleen jammer van de redelijk slechte service.

peter 23-01-2022

Duidelijke website en snelle levering van het bestelde artikel (Nutribullit pro 900 Rainbow). Door een foutje op de website helaas de verkeerde uitvoering ontvangen. Gebeld met de servicelijn van EP en mijn verhaal gedaan. E.e.a werd meteen door de medewerker gecontroleerd en deze consteerde de info op de website niet klopte. Hij zou mijn klacht intern doorsturen en gaf aan dat ik door EP terug gebeld werd. Inderdaad de volgende dag gebeld door EP en ik kreeg het verzoek om een retourformulier op hun website in te vullen. dit zo gedaan en vrij kort daarop een mail met retourgegevens en verzendlabel ontvangen. Geld binnen een week keurig netjes terug terug gestort.

Jody 23-01-2022

Duidelijke site.
Goede prijzen.
Service was uitstekend. Levering werd eerder dan in eerste instantie afgesproken. Heel blij mee. Geïnstalleerd en oude apparaat meegenomen.
Top service.

m. roelofsen 23-01-2022

De nieuwe wasmachine werd keurig binnen de afgesproken tijden geleverd, aangesloten en gedemonstreerd.
De oude machine werd vakkundig afgevoerd.
Al met al een prettige ervaring !

Anja Van Der Wal 23-01-2022

Goed geïnformeerd medewerker weten waar ze over praten en nemen alle tijd voor je.

Jack 23-01-2022

Zeldzaam goede service hier.
Ze doen zelfs meer dan ze beloven, top 10 punten.

Geert 23-01-2022

Snelle levering en tevens goed geïnformeerd over de status van de levering.
Prijstechnisch zeer interessant voor een officiële dealer.

Suus 23-01-2022

Prima service, vriendelijke handige installateurs, dus ik haal mijn apparaten bij EP....

Edwin 23-01-2022

Prima service! Fijne medewerkers en goed overleg over de bezorging. Tien minuten daarvoor een telefoontje 👍